Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 6 7 [8]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Yamaha XJ900 58l  (Прочетена 11580 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
willow75bg
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF 1250 Bandit
Публикации: 47



« Отговор #105 -: февруари 14, 2020, 14:44:31 »



Активен
dambatamoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bmw r1150gs,yamaha wr 400
Публикации: 118



Ел. поща
« Отговор #106 -: февруари 14, 2020, 18:23:20 »

Мотора е станал супер,браво!
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3715



« Отговор #107 -: февруари 14, 2020, 18:30:24 »

Разкошен! Системата се нарича/произнася 'анти-дайв' (anti-dive)! Прекрасни машини,които искат малко малко повече внимание и парички,но резултата винаги си заслужава! Сега и като го подкараш малко по-сериозно ще останеш още по-възхитен!
Активен
willow75bg
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF 1250 Bandit
Публикации: 47



« Отговор #108 -: февруари 14, 2020, 19:40:18 »

Пак не съм разбрал,за системата,английския ми е слаб😁.Иначе,идеята за мотора е:това ми е втори мотор,който ще се кара за кеф на близки дистанции.По скоро да има с какво да се занимавам,а не трябва и да го оставям дълго да почива.Зимата като не се ползваше и му текнаха карбураторите,а е с нови игли на поплавъците.Та пак разглабяне,чистене,но това е тръпката.Като концепция много ми допада,идеален турър.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2207



« Отговор #109 -: февруари 14, 2020, 23:56:09 »

С този мотор ще отидеш на каквито се сетиш дистанции и ще те върне обратно. Кранчето на резервоара вакуумно ли е? Ако е такова, най-вероятно му изтърва мембраната и затова ти протичат карбовете. Защото "спирачка" на бензина остават единствено иглите. Анти-дайв системата пречи на коловете да потъват много при рязко спиране с предната спирчка. Някои марки са я ползвали през 80-те години предимно, но после са я зарязали.
Активен
willow75bg
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF 1250 Bandit
Публикации: 47



« Отговор #110 -: февруари 17, 2020, 11:31:04 »

Кранчето е вакуумно и първо на него му смених О-пръстена и престана да опуска.В събота го изкарах за лека разходка и пак ме очарова.
Търся два ауспуха,ако знаете някъде да има,моля свиркайте.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3194



Ел. поща
« Отговор #111 -: февруари 17, 2020, 18:02:09 »

Кранчето е вакуумно и първо на него му смених О-пръстена и престана да опуска.В събота го изкарах за лека разходка и пак ме очарова.
Търся два ауспуха,ако знаете някъде да има,моля свиркайте.
И аз търся за xj600, обаче вече са толко дърти,че не излиза нищо читаво
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2207



« Отговор #112 -: февруари 18, 2020, 11:38:28 »

Кранчето е вакуумно и първо на него му смених О-пръстена и престана да опуска...

И на моя му сменях пълнежите, обаче на моменти пак изтърва. Вероятно материалът на крана поддава с годините и новите гумени уплътнения не са достатъчни. Затова му добавих и един ръчен кран, тип "канелка" и гледам да не забравям да го врътвам когато оставям мотора за по-дълго време и съответно преди да го запаля.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2369


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #113 -: февруари 18, 2020, 13:15:41 »

На XJ600 има една пружина, която прилича на пресукана шайба. С годините тя се уморява и гумата не уплътнява добре. Поизкривяваш я и караш - това е временно решение..
Активен
dandy
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 297



Ел. поща
« Отговор #114 -: февруари 18, 2020, 15:19:09 »

 Very Happy поглеждайки модела на колегата и по-новите версии от 92'-96' си задавам въпрос защо "старият" модел изглежда по-технологичен мотор. Версията с 600cc в стар вариант е с ойл кулер и двоен диск отпред...следващото поколение изглежда някак си поевтинено, а ужким по-новото било по-добре  Surprised Та по темата и на моят просълзи леко оригиналното вакуумно кранче, не ми препълваше карбураторите и оттам да залее картера през уникално разположените карбуратори над цилиндрите патент на Ямаха. Именно поради старх от такива "филми" след неуспешен пълен ремонт на кранчето и "отличната" цена на нов прибегнах до премахване и монтиране на китайски кран. Изненадващо присъединителният фланец и гуменото уплътнение паснаха по размер и стана без преправяне. Има три положения нормална, резерва и стоп. Понякога го забравям през денят, но освен иглите в карбуратурите явно и вакуумната помпа спира допълнително притока на бензин та засега изненади няма. По спомен междуболтовото на фланеца беше 34мм за 92'   
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 40


« Отговор #115 -: март 13, 2020, 14:10:37 »

Пак не съм разбрал,за системата,английския ми е слаб😁.Иначе,идеята за мотора е:това ми е втори мотор,който ще се кара за кеф на близки дистанции.По скоро да има с какво да се занимавам,а не трябва и да го оставям дълго да почива.Зимата като не се ползваше и му текнаха карбураторите,а е с нови игли на поплавъците.Та пак разглабяне,чистене,но това е тръпката.Като концепция много ми допада,идеален турър.
Бая време не съм писал . Имах други проблеми и съм позаебал всичко свързано с моторетките.
Текват карбовете от снадките по захранването м/у всеки съседен карб. Оттам тече неговата верица. И моите протекоха . Като се накиснат , спират, ама не си е работа, пак съм ги извадил ( еб@си и ентусиазъма дето го имам ) , ще сменям и тия пръстени там. Надявам се след смяната да приключа с тая сага карбове по XJ900 . Все още, за всеки случай  търся да закупя карбове  комплект без липси, със здрави мембрани от XJ900 58L ,4BB с 36мм дифузьори ,може и от FJ1200
Активен
Страници: 1 ... 6 7 [8]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Yamaha XJ900 58l

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.083 секунди с 20 запитвания.