Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилСкутериТема: Eдно странно придръпване...
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Eдно странно придръпване...  (Прочетена 9088 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
vixata
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 122



Ел. поща
« -: септември 24, 2006, 19:47:05 »

Значи скутер-а ми е Aprilia Scarabeo 50cc, '01  Някой да ми даде съвет,ако може, защо като от място или при почти спряло положение врътна газта до край и скутер-а ускорява съвсем малко, ама за части от секундата и после все едно че придръпва или по-точно спира толкова здравото ускоряване ипосле след съвсем малко пак го подновява и то отлично!
Проблема е в неравномерното ускорение в началото! Кажете ми за възможни проблеми, моля!
Активен
japan
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 117


Ел. поща
« Отговор #1 -: септември 24, 2006, 20:05:06 »

...толкова здравото ускоряване ...
Активен
Karder
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 98



« Отговор #2 -: септември 24, 2006, 20:35:33 »

Отиди да ти регулират карборатора само от това ще е
Активен
andrian^^
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R6 '07 ;Yamaha R1 '05 ;Honda CBR 929 RR Fireblade ;Suzuki GSX-R 600 SRAD '00
Публикации: 795


« Отговор #3 -: септември 24, 2006, 20:41:37 »

Според теб здраво ускоряване каквое!?
В началото навиване масура до края,защото може да ти е от ролките ако сложиш обаче по леки защото моите бяха така при скорост от 65 километра ще има едно виене и свирене се едно че излиташ а това не е добре за двигателя и по тоячно за буталото съответно с високите обороти влизането на бензин става по бързо а и разделното ти пуска по малко масло и буталото заминиава
бързо е не чак толкова бързо но не е хубаво високите обороти може както вика 1 приятел да ти излезе буталото през седалката и да те боцне....  Sad Sad Sad Sad Няма смисъл от толкова бърз старт по добре си тръгни нормално и после навивай докрая отколкото рязко даване на газта и съсипване но ти си знаеш...
Активен
vixata
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 122



Ел. поща
« Отговор #4 -: септември 24, 2006, 21:08:09 »

Aз разбира се не тръгвам всеки път по този начин, гледам да не си съсипвам скутера, ако това искаш да ми кажеш!
Просто се ебава нещо, ама иначе си върви перфектно! Не знам и аз... Surprised  има ли някакъв друг начин да разбера че съм за реглаж на карбуратор? Когато съм в джижение го няма този проблем, само от място или при почти спряло положение, демек 2-3км/ч
Активен
andrian^^
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R6 '07 ;Yamaha R1 '05 ;Honda CBR 929 RR Fireblade ;Suzuki GSX-R 600 SRAD '00
Публикации: 795


« Отговор #5 -: септември 25, 2006, 15:38:18 »

Ако си за реглаж на карбуратора ще ти гасне и глъхне и ще падат оборотите много когато си на 1 място и не караш.От опит ти го казвам неси за реглаж нормално е почти може да си погледнеш ремъка може да придърпва ако е за смяна както моя прави Smile ако се е нацепил между редчетата значи е за смяна ;)
Активен
vixata
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 122



Ел. поща
« Отговор #6 -: септември 25, 2006, 20:16:39 »

Извинявай, ама каде се намира този ремък?  Smile И трудено ли е да стигнеш до него и да видиш Surprised
Активен
andrian^^
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R6 '07 ;Yamaha R1 '05 ;Honda CBR 929 RR Fireblade ;Suzuki GSX-R 600 SRAD '00
Публикации: 795


« Отговор #7 -: септември 25, 2006, 22:04:04 »

Извинявай, ама каде се намира този ремък?  Smile И трудено ли е да стигнеш до него и да видиш Surprised
Не,не е трудно доло в ляво където е гумата там има 1 черен капак завит с шестограми развиваш него и ремъка ти се показва насреща  Very Happy
Активен
predator_kris
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Gsxr 600
Публикации: 37



Ел. поща
« Отговор #8 -: септември 25, 2006, 23:06:36 »

Здавейте  мотористи  Very Happy   аз съм Крис  и  искам да  питам  дали някой от вас знае как да  настроя карбуратора  на мотора ми . Карам пежо , 75 цц кит малоси  и спортен аспух Arrow.   проблема  е от 2 седмици  и  ту се оправи  и се зарадвам и на другия ден като паля  и покарам малко  пак ми придърпва мотора и се дави  с половин газ като му дам.  като тръгна и не връщам  се  изрязва и  дърпа  , ама иначе се  дави  гадно и  падат оборотите  на 50 км/ч   

Всички части са му сменени + основен ремонт,   и  си  вдигах  80 км/ч с двама .   може  да е запушен  нещо карбуратора , аз така си мисля  , ама  да го разглобявам не смея . Аспуха  ми е чистен и не е от него.

днес пробвах като е на степенка и  не  може да се форсира добре , глъхне , дави се  ...   ужасен съм  как така се прецака  Surprised
Активен
mitoveca
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: aerox
Публикации: 73


продавам аерокс


« Отговор #9 -: септември 26, 2006, 14:13:37 »

Кога е слаган тоя кит и разработван ли е скутера ??защото някои от нещата ми напомнят за сигментите.
Активен
andrian^^
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R6 '07 ;Yamaha R1 '05 ;Honda CBR 929 RR Fireblade ;Suzuki GSX-R 600 SRAD '00
Публикации: 795


« Отговор #10 -: септември 26, 2006, 15:13:06 »

Мали пич ти верно правил ли си разработка на буталцето  Sad ако неси дупе да ти е яко нови сегментчета и в някой от случайте и ново буталце... Surprised Surprised Sad Sad
глъхненето може да е от много работи трудно е да кажа може пък и карбуратора да е за реглаж или да нестига въздуха и да се дави  да глъхне от това както моя има на карбуратора 2 болчета едно за оборотите и 1 за въздуха кадето влиза в карбуратора.Значе онова болче там където е за въздуха мисля че беше дясното но на секи скутер е различно го врътваш докато си оставил газта на мира и нему даваш газ трябва така да си направиш оборотите че да не гасне но неги качвай много че се засилват и почва да се върти гумата  Very Happy абе най добре иди на мастор да те види ко си правил но ми кажи прави ли разработка ако си правил настроивай карбуратор и яко реисинг както се вика  Smile Very Happy
Активен
predator_kris
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Gsxr 600
Публикации: 37



Ел. поща
« Отговор #11 -: септември 26, 2006, 23:23:40 »

А мерси за инфото ,  днес    успях  след  3 часа  опити да  настроя карбуратора и мотора  вече  се оправи  и  сичко е ок.  изчистих му спортния филтър с бензин  докато се махне маслото и боклуците по него и  сега си набира  като нов. 

На майстор бях  последно когато сменях  биелния лагер.  за дребни работи като реглаж мисля 4е се справих.  Сигурен съм  че  е разработен мотора  , вече  1200 км мина.    А преди това  бях си купил ново бутало и сигменти  за 120 лв на малоси , сипах някакво маслко  Репсол минерал Sad  и  след 200 км   се чупи биелния лагер, буталото стана на  дупки и  се надра цлилиндъра.  сигментите бяха запоени за буталото и не можеха да се извядят ,  щях да припадна . Дадох още 200 лв отгоре  и  сега  съм  фалирал  ...  дано  няма повече  проблеми .

На всички пожелавам  Лека и безаварийна
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилСкутериТема: Eдно странно придръпване...

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.104 секунди с 22 запитвания.