Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 33   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Избор на първи мотор  (Прочетена 39013 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 1757


7183168
Ел. поща
« Отговор #405 -: април 07, 2019, 18:36:20 »

Нямам си на идея какво и от къде е било връщането, аз отбодох през Вършец към Лакатник тогава.
Активен
Serpentine
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Bandit 600 S
Публикации: 143



« Отговор #406 -: май 08, 2019, 21:31:18 »

Бърз въпрос: паля, смукачът отворен. Моторът загрява, връщам смукача. Колко трябва да са му оборотите?
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha
Публикации: 1459


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #407 -: май 08, 2019, 21:52:53 »

950-1050
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5784


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #408 -: май 08, 2019, 22:06:07 »

950-1050

Толкова ли да са ниски на този Бандит бре?
Не са ли към 1100-1300
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha
Публикации: 1459


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #409 -: май 08, 2019, 22:13:44 »

На загрял мотор без смукач трябва да са толкова..
Ето даже и обясняват като за индианци как точно се регулират оборотите:

http://www.fixya.com/motorcycles/t26562353-idle_setting_suzuki_600_bandit_gsf_1996
Активен
Serpentine
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Bandit 600 S
Публикации: 143



« Отговор #410 -: май 08, 2019, 22:49:08 »

За начинаещи не е ли добре да са малко по-високи, за да не гасне?
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4480



Ел. поща
« Отговор #411 -: май 08, 2019, 23:25:09 »

За начинаещи не е ли добре да са малко по-високи, за да не гасне?
точно обратното,колкото са по-ниски,толкова по-лесно за каране.просто да не са прекалено ниски,заради зареждането на акумулатора...което теб не те притеснява
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2913



« Отговор #412 -: май 08, 2019, 23:29:16 »

Тръгни да въртиш осморки и обратни завои и сама ще си отговориш.
Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 401


argumentum ad novitatem


« Отговор #413 -: май 08, 2019, 23:51:12 »

1200 +/-100 според сервизното ръководство.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #414 -: май 09, 2019, 07:32:32 »

На загрял мотор без смукач трябва да са толкова..
Ето даже и обясняват като за индианци как точно се регулират оборотите:

http://www.fixya.com/motorcycles/t26562353-idle_setting_suzuki_600_bandit_gsf_1996


Във fixya... може да е като за индианци, но това е най-вероятно защото е писано от индианци.
950об може да са малките обороти но ако е Golf2 1.8-2.0L

Както е писано по-горе 1200±100 го дават по книжка и толко трябва да е и не е хубаво нито да са по-високи нито по-ниски. Независимо млад/стар моторист.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2382



« Отговор #415 -: май 09, 2019, 08:37:10 »

Бърз въпрос: паля, смукачът отворен. Моторът загрява, връщам смукача. Колко трябва да са му оборотите?


Мотора загрява бавно. Като настроиш оборотите след 10 минути, след час каране ще скочат над 1500. И твоя е така, и моя е така. 1200±100 са оборотите, вече са ти казали.
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha
Публикации: 1459


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #416 -: май 09, 2019, 12:45:29 »

Във fixya... може да е като за индианци, но това е най-вероятно защото е писано от индианци.
950об може да са малките обороти но ако е Golf2 1.8-2.0L

Както е писано по-горе 1200±100 го дават по книжка и толко трябва да е и не е хубаво нито да са по-високи нито по-ниски. Независимо млад/стар моторист.

Може,нямам сервизна книжка за тва сузуки..погледнах и излезе тва..
Оги да ми изтрие мнението.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1253



« Отговор #417 -: май 09, 2019, 18:03:11 »

Аз съм си направил оборотите така, че на загрял двигател напрежението при акумулатора с включен фар да е към 14 - 14.2 волта. От години нямам проблеми с акумулаторите. В началото правех оборотите по ръководство и се оказа, че като вися някъде по светофарите, акумулаторът не се зарежда... Съответно се скапа по-бързо.
Активен
Serpentine
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Bandit 600 S
Публикации: 143



« Отговор #418 -: юни 29, 2019, 18:37:14 »

Отскоро със Сузи вече сме на пътя.  Very Happy
Равносметката от днес е: изминати 200 км, скорост 100-120 км/ч, много вятър и хубави емоции  Cool... и едно падане от място, колкото да не си повярвам съвсем   Smile

Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2382



« Отговор #419 -: юни 29, 2019, 20:07:08 »

А така! За пътя, не за падането.  Smile. Поздрави и от бившата на Сузи. 200 км са много добро начало.
« Последна редакция: юни 29, 2019, 20:10:00 последно от evilution » Активен
Страници: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 33   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Избор на първи мотор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.084 секунди с 20 запитвания.