Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Проблем с токовете ....
Страници: 1 2 3 [4]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Проблем с токовете ....  (Прочетена 1329 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1607



Ел. поща
« Отговор #45 -: октомври 09, 2018, 08:50:53 »

Тази събота която мина ходих при Боги /повечето колеги от Пловдив го знаят/ за да проверим дали всичко по инсталацията е на ред. Там се засякахме с колега който помага на Боги и е ел.специалист, като за мое щастие се оказа, че от единадесет години кара Интрудер 1400. След като му казах проблема, той веднага ме успокои и каза, че това се случва често при интрудерите,особено при "американците" които са с постоянно включен фар и предни габарити, а "зареждачката" искала по-високи обороти / около 1100 об/мин./ за да навакса консумацията и да зарежда нормално. След това каза, че тези релета идвали слаби за този модел, тъй като преди това са се слагали и на по-малките модели интрудери като се почне още от 400 сс. Та миналата сряда след като сложих добре заредения акумулатор, до момента нямам никакъв проблем и изгасването изчезна.
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 878



« Отговор #46 -: октомври 09, 2018, 16:38:29 »

Запали всички консуматори и "замервай"  волтовете на ниски. Ако угасне от това дето е обяснил, няма да можеш да запалиш отново със стартер. 
Дано не се случва отново.
...Имах един автомобил, дето гаснеше в движение. Оказа се студена спойка на релето, дето прекъсва бензиновата помпа. Релето управлява минуса, плюса го ръководи друг...
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1607



Ел. поща
« Отговор #47 -: октомври 09, 2018, 19:57:00 »

Първото нещо което ще направя, е да си купя нов акумУлатор, нали така трябваше да го напиша ? Второто нещо което ще направя е, да чакам този проблем да се появи и с новия акумУлатор и ако това стане, тогава ще решавам какво да правя, защото не поставям под съмнение думите на Човека, който от 11 години кара Интрудер 1400сс. и нито за секунда не съм се усъмнил във верността им. Това е !
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar; CH Racing WXE 125 4T; Suzuki DR650 SP46
Публикации: 1484


7183168
Ел. поща
« Отговор #48 -: октомври 09, 2018, 20:11:16 »

...След това каза, че тези релета идвали слаби за този модел, тъй като преди това са се слагали и на по-малките модели интрудери като се почне още от 400 сс...


Ако проблемът е в релето и е концептуален за модела може да погледнеш ТАЗИ тема.
Аз си реших 2 проблема с нея - ТУК и ТУК.
Това само ако регулаторът не смогва.
В случай, че проблемът е системата общо, можещ да потърсиш отговор ТУК за статор.
Само за статор, по отношение на реле-регулатори Мартин е без конкуренция.


Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1607



Ел. поща
« Отговор #49 -: октомври 09, 2018, 20:31:05 »

Ако проблемът е в релето и е концептуален за модела може да погледнеш ТАЗИ тема.

Преди няколко дни, когато разбрах от къде идва проблема, проведох разговор с Мартин, с него се знаем от преди, защото ми прави реле и за старото Сузуки, та, с него се разбрахме, ако мотора започне да ми прави същите парчета и с новия акумулатор, следващата стъпка ще е направата на нов реле-регулатор..........
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5159


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #50 -: октомври 09, 2018, 22:11:19 »

Тази събота която мина ходих при Боги /повечето колеги от Пловдив го знаят/ за да проверим дали всичко по инсталацията е на ред. Там се засякахме с колега който помага на Боги и е ел.специалист, като за мое щастие се оказа, че от единадесет години кара Интрудер 1400. След като му казах проблема, той веднага ме успокои и каза, че това се случва често при интрудерите,особено при "американците" които са с постоянно включен фар и предни габарити, а "зареждачката" искала по-високи обороти / около 1100 об/мин./ за да навакса консумацията и да зарежда нормално. След това каза, че тези релета идвали слаби за този модел, тъй като преди това са се слагали и на по-малките модели интрудери като се почне още от 400 сс. Та миналата сряда след като сложих добре заредения акумулатор, до момента нямам никакъв проблем и изгасването изчезна.


Както ти казах, когато ти давах координати, те тези мотори и точно този модел наизуст ги знаят Very Happy
Цитирам по памет Кольо Десетия от преди 15-на години " То тези мотори те са ги измислили" Smile
Винаги може и да сгреши и най- големия майстор...
Аз от 2003г ги слушам и моторите ми вървят Very Happy
Не ми спомена, че си се засичал с Наско Добрев. Много е напред с токовете. Видяли му Интрудера? Неговия Интрудер ми идва и на мен добре като размер....почти Very Happy

Все пак беше добре на място да ги примерите твоите стойности.
Следващия път ще пием по бира Very Happy


П.П. Боги спомена, че са ти и малко ниски оборотите....
« Последна редакция: октомври 09, 2018, 22:14:36 последно от Grobarq » Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1607



Ел. поща
« Отговор #51 -: октомври 09, 2018, 22:30:25 »

Не ми спомена, че си се засичал с Наско Добрев. Много е напред с токовете. Видяли му Интрудера? Неговия Интрудер ми идва и на мен добре като размер....почти Very Happy

Следващия път ще пием по бира Very Happy

П.П. Боги спомена, че са ти и малко ниски оборотите....
Тъкмо ти тръгна, когато от Боги разбрах, че са се чули с Наско и той тръгнал към работилницата. Изчаках го, но той дойде с някакъв скутер и след кратък разговор с него разбрах, че това което ми се случи на мен, е често срещано не само при интрудерите с по-големи кубатури на двигателите, но и при хондите шадоу 1100 сс., поради това, че зареждачката иска малко по-високи обороти, а аз ги бях нагласил на знук...........и няма защо да не му вярвам.
Активен
Страници: 1 2 3 [4]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Проблем с токовете ....

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.144 секунди с 20 запитвания.