Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Проблем с токовете ....
Страници: 1 2 [3] 4   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Проблем с токовете ....  (Прочетена 5357 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1747



Ел. поща
« Отговор #30 -: октомври 04, 2018, 19:30:00 »

Не е трябвало да ползваш мигачите, вместо това можеш да сигнализираш с ръка...
Smile Smile Smile Така правех преди години когато карах едно МЗ ЕС 175/1 соло, последно беше така през 2011 г. когато имах МЗ РТ 125/3 и беше нормално, щото и движението не беше като сега, ама сега дори и да опъна ръката в ляво съм сигурен, че никой от водачите на четириколесни МПС нямаше да разбере какво искам да направя  Smile Smile Smile пък и с този бивол да опъвам лявата ръка, поне малко щеше да ми е неудобно, та за това карах в средата на групата и се прибрахме и двата пъти..........но ако пак ми се случи ще направя така както казваш  rulez2 rulez2 rulez2
« Последна редакция: октомври 04, 2018, 19:32:42 последно от spongi » Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 961



« Отговор #31 -: октомври 04, 2018, 19:34:03 »

Цитат
акумолатора аз така си го обяснявам миналата неделя акумолатора,който продава акумолатори...

Бате, бате стига с тия акумОлатори! С две у-та се пише, ама не е акумОлатур.
За да ти гасне от кофти реле, трябва да си карал три часа на аку... батерия. И като ти Огасне мотора, акумОлатора да си е Омрял...
Ай, полодиах...
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4420



Ел. поща
« Отговор #32 -: октомври 04, 2018, 19:39:13 »

Smile Smile Smile Така правех преди години когато карах едно МЗ ЕС 175/1 соло, последно беше така през 2011 г. когато имах МЗ РТ 125/3 и беше нормално, щото и движението не беше като сега, ама сега дори и да опъна ръката в ляво съм сигурен, че никой от водачите на четириколесни МПС нямаше да разбере какво искам да направя  Smile Smile Smile пък и с този бивол да опъвам лявата ръка, поне малко щеше да ми е неудобно, та за това карах в средата на групата и се прибрахме и двата пъти..........но ако пак ми се случи ще направя така както казваш  rulez2 rulez2 rulez2
като опънеш ръката,щракай с пръсти...има повече шанс да се сетят.а и ти няма да забравиш да си гасиш мигача,щото щракането ще те подсеща Smile Smile Smile Smile Smile


или да си караш без мигачи,като всеки рацер Smile
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1747



Ел. поща
« Отговор #33 -: октомври 04, 2018, 19:45:21 »

Бате, бате стига с тия акумОлатори! С две у-та се пише, ама не е акумОлатур.
За да ти гасне от кофти реле, трябва да си карал три часа на аку... батерия. И като ти Огасне мотора, акумОлатора да си е Омрял...
Ай, полодиах...
Стига си се "заяждал" ве..........  hummerSmile Smile Smile Smile Колкото до това което успях да прочета от горното, мога да кажа, че ако релето не зарежда е напълно възможно това да се случи, не мислиш ли ?
« Последна редакция: октомври 04, 2018, 19:48:10 последно от spongi » Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 961



« Отговор #34 -: октомври 04, 2018, 19:57:51 »

Ако обещаеш, да не бъркаш акумулатор, ще ти дам жокер как да тестваш като ти угасне следващия път - свирни с бибитката, ако няма звук - няма ток, докато си карал си разреждал...
« Последна редакция: октомври 04, 2018, 20:18:27 последно от SimonX » Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1747



Ел. поща
« Отговор #35 -: октомври 04, 2018, 20:25:05 »

Ако обещаеш, да не бъркаш акумулатор....
Допуснал съм правописна грешка няколко пъти, това е и не е нужно да продължаваш да натякваш едно и също, разбрах те от първия път !  
........ ще ти дам жокер как да тестваш като ти угасне следващия път - свирни с бибитката, ако няма звук - няма ток, докато си карал си разреждал...
Иначе ти отива да се правиш на остроумен  Smile Smile но не четеш какво съм писал по въпроса Surprised
« Последна редакция: октомври 04, 2018, 20:29:50 последно от spongi » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5754


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #36 -: октомври 04, 2018, 20:26:04 »

като опънеш ръката,щракай с пръсти...има повече шанс да се сетят.а и ти няма да забравиш да си гасиш мигача,щото щракането ще те подсеща Smile Smile Smile Smile Smile


или да си караш без мигачи,като всеки рацер Smile


 Smile Smile Smile


Ако обещаеш, да не бъркаш акумулатор, ще ти дам жокер как да тестваш като ти угасне следващия път - свирни с бибитката, ако няма звук, няма ток, докато си карал си разреждал...


Затова и аз споменах нагоре клаксона де.
Преди години един уж разбирач ми гледа релето ( то пък едно релеее) на Ижока, че нещо скапа акумулатора, ама какво бе гледал не знам... Скапах още 2 преди да разберем, че пъпката му залепя и не зарежда. Карах със сухи батерии.Та тогава така ми казаха да го тествам, загсне ли изненадващо първо с клаксона да проверим има ли достатъчно ток. Ако имам клаксон проблема не е в тока. Само веднъж  ми свири като прегракнал петел от дърта батерия след зимата. И се скъсах от ритане да запаля. Смених я и никакви грижи, палеше от раз Very Happy
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 961



« Отговор #37 -: октомври 04, 2018, 21:02:13 »

Гробар, методите ни са стари, за мотоциклети без стартери. Сега като угасне, първото нещо дето натискаш, е стартера...
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1747



Ел. поща
« Отговор #38 -: октомври 04, 2018, 21:11:02 »

Гробар, методите ни са стари, за мотоциклети без стартери.

Е, какво да кажем ние новобранците, за това като не знаем питаме.......... Smile Smile Smile
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5754


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #39 -: октомври 05, 2018, 05:39:39 »

Гробар, методите ни са стари, за мотоциклети без стартери. Сега като угасне, първото нещо дето натискаш, е стартера...

Ми дъртаци сме затова Smile
Добре де, след стартера, ако не запали натискаш клаксона за проба да се види има ли достатъчно ток Very Happy
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3115



Ел. поща
« Отговор #40 -: октомври 05, 2018, 11:17:21 »

.. забравяте нещо - тоа новите инжекционни конье, мое да имат защита -ако няма 12в, няма палене..така ми е ситроена, така ми е и тдм-а.. старите кола и мотор въртяха макар и слабо да е..
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 961



« Отговор #41 -: октомври 05, 2018, 11:47:31 »

Борим интрудър s83, не инжекцион. За да мре така жестоко от мигач или е зверско късо, или сработва някоя от защитите прекъсващи работата на двигателя. И понеже десния мигач и ключа за спиране са в една кутия в дясната дръжка, бих разгледал първо там.
« Последна редакция: октомври 05, 2018, 11:53:56 последно от SimonX » Активен
dambatamoto
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: suzuki intruder 1400,yamaha wr 400
Публикации: 49



Ел. поща
« Отговор #42 -: октомври 05, 2018, 13:21:42 »

И двата мигача са в лявата конзола
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 961



« Отговор #43 -: октомври 05, 2018, 13:52:33 »

Моя грешка, за друг мотор си мислех. Останалото, мисля, е логично.
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1747



Ел. поща
« Отговор #44 -: октомври 05, 2018, 14:04:53 »

И двата мигача са в лявата конзола
В лявата конзола са мигачите, в дясната конзола е червения ключ за спирането на двигателя, както и копчето за аварийните, но и двете конзоли ги разглобих и огледах за някакви дефекти по кабелите, но всичко е като ново, дори и прах няма, за това ги изключих като причина. Същото направих и с контактния ключ, няма нагар, пък и спойките са здрави. Но пак ще кажа, че след като в сряда качих зарадения ахулюматор /както го казват циганите/, мотора работи поне 15 мин. с включени дълги, аварийни и натисната спирачка, но не загасна..... но утре ще ходя да замерят зареждането с професионален уред и ще видим какво ще покаже
Активен
Страници: 1 2 [3] 4   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Проблем с токовете ....

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.176 секунди с 20 запитвания.