Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Проблем с токовете ....
Страници: 1 [2] 3 4   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Проблем с токовете ....  (Прочетена 4508 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
BoneCollector
VT1100C '94
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 634


Loud pipes save lifes


WWW
« Отговор #15 -: октомври 03, 2018, 21:18:31 »

работата отива на проблем в реле-регулатора който на минимални обороти показва, че зарежда 14.3, а на смукач показва 15.4, като по мануал му дават да зарежда мужду 14.0 и 15.5.........., но като се сетя, че след каране се появяват проблемите, означава, че по някое време спира да зарежда  Surprised Хубавото е, че струват по 35/40 долара !

Ако мислиш, че "по някое време" спира да зарежда, то прогрей хубаво двигателя и направи повторно измерване. Както на празен ход, така и на по-високи обороти.

P.S. Аз лично не бих монтирал на мотоциклета си случаен реле-регулатор, при това за 35-40 долара.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2072


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #16 -: октомври 03, 2018, 21:22:16 »

Прави сте за всичко което написахте, това което аз написах беше проверено на 100%, но работата е там, че проблема се появяваше след продължително каране - след около 100 км. Нали разбирате, че когато съм на 110/120 не може двигателя да работи със сто оборота....... Днес сложих старият си акумолатор който беше зереден до дупка и след като запалих мотора нямах никакви проблеми колкото и да включвах аварийни и дълги и колкото и да "натисках" клаксона........тъй, че работата отива на проблем в реле-регулатора който на минимални обороти показва, че зарежда 14.3, а на смукач показва 15.4, като по мануал му дават да зарежда мужду 14.0 и 15.5.........., но като се сетя, че след каране се появяват проблемите, означава, че по някое време спира да зарежда  Surprised Хубавото е, че струват по 35/40 долара !
Тома лесно можеш да го провериш.
Свързваш мултицита и си караш с новия акумулатор и гледаш какво се случва ..
Относно тия 35-40$ цената не определя качеството...но качеството винаги си има цена...
Става все по интересно...откъде ще изкочи зайчето
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3453



« Отговор #17 -: октомври 03, 2018, 22:20:31 »

Прави сте за всичко което написахте, това което аз написах беше проверено на 100%, но работата е там, че проблема се появяваше след продължително каране - след около 100 км. Нали разбирате, че когато съм на 110/120 не може двигателя да работи със сто оборота....... Днес сложих старият си акумолатор който беше зереден до дупка и след като запалих мотора нямах никакви проблеми колкото и да включвах аварийни и дълги и колкото и да "натисках" клаксона........тъй, че работата отива на проблем в реле-регулатора който на минимални обороти показва, че зарежда 14.3, а на смукач показва 15.4, като по мануал му дават да зарежда мужду 14.0 и 15.5.........., но като се сетя, че след каране се появяват проблемите, означава, че по някое време спира да зарежда  Surprised Хубавото е, че струват по 35/40 долара !

Има едни мини цифрови волтметри,които струват под 3лв.Сложи си един такъв на мотора (може чудесно да се "скрие" между жилата на кормилото и да не се вижда) и карай с него и наблюдавай напрежението.Ако се докаже,че причината е в зареждането,то най-хубавото е,че Марто_СМД ни е съгражданин и ще ти направи отличен нов изправител/регулатор! Имай предвид,че зареждане над 14,5-6В не е хубаво за акумулатора никак,нищо,че го дават нормално "по книга"!
Активен
dambatamoto
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: suzuki intruder 1400,yamaha wr 400
Публикации: 42



Ел. поща
« Отговор #18 -: октомври 04, 2018, 08:27:58 »

Аз имах проблем с реле регулатора на моя мотор(същия модел).На празни обороти зареждаше,а като го подкарам с повече газ не,обадих се на човек от форума ,който прави реле регулатори,направи ми нов и засега всичко е о.к.,дава и гаранция 3г.
Активен
dambatamoto
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: suzuki intruder 1400,yamaha wr 400
Публикации: 42



Ел. поща
« Отговор #19 -: октомври 04, 2018, 08:29:14 »

Точно за този Мартин става дума
Активен
welinow
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI VL1500LC Балкан 50 МК-3 ИЖ СПОРТ 350
Публикации: 116



Ел. поща
« Отговор #20 -: октомври 04, 2018, 09:29:58 »

Привет и аз имах същия случай на ниски обороти зарежда а в движение не , хванах го проблема с волтмер в запалката /а като се сетя колко ядове бяха докато го открия/ ,поръчах ново реле от тея по 40 долара от Ибея и греда въобще не работеше,добре че беше колегата Марто който да ми оправи моето си реле. Успех
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1724



Ел. поща
« Отговор #21 -: октомври 04, 2018, 13:41:22 »

Аз имах проблем с реле регулатора на моя мотор(същия модел).На празни обороти зареждаше,а като го подкарам с повече газ не,обадих се на човек от форума ,който прави реле регулатори,направи ми нов и засега всичко е о.к.,дава и гаранция 3г.
Аз ще съм следващият  Smile
Активен
dambatamoto
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: suzuki intruder 1400,yamaha wr 400
Публикации: 42



Ел. поща
« Отговор #22 -: октомври 04, 2018, 13:43:56 »

Явно това им е проблем на интрудерите
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2072


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #23 -: октомври 04, 2018, 14:07:05 »

Последно на 100% регулатора е виновен ?
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1724



Ел. поща
« Отговор #24 -: октомври 04, 2018, 16:14:03 »

Последно на 100% регулатора е виновен ?

На това прилича, все още не мога да кажа на 100%, че това е причина, но е възможна. Бях разхвърлял мотора до жила и жици, никъде не видях протрит шлш скъсан кабел който да замасява. Кабелите не греят, релета и бушони нямат нагар, а и също не греят. Остава да направя както каза колегата :
Има едни мини цифрови волтметри,които струват под 3лв.Сложи си един такъв на мотора (може чудесно да се "скрие" между жилата на кормилото и да не се вижда) и карай с него и наблюдавай напрежението..........
и да следя показанията, това е което трябва да направя и то ще си каже 
Активен
dambatamoto
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: suzuki intruder 1400,yamaha wr 400
Публикации: 42



Ел. поща
« Отговор #25 -: октомври 04, 2018, 16:39:19 »

Може да пробваш и на място.Първо замери как зарежда на празен ход и след това със газ,и ако на по високи обороти волтметъра показва по малко,реле регулатора си е заминал.Поне при мен беше така.
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1724



Ел. поща
« Отговор #26 -: октомври 04, 2018, 16:57:08 »

Вчера качих заредения но стар акумолатор и след като запалих мотора на смукач,  уреда първоначално ми показа зареждане от 14.2 волта, след като изминаха 30-40 секунди показанията започнаха да се повишават и на края уреда показваше 15.7 волта, което е много. След като върнах смукача, зареждането падна на 14.4/14.5 волта, но вчера колкото и да включвах аварийни, дълги светлини, да натискам спирачката и клаксона, двигателя не загасна ! Утре ще замеря показанията на рареждане и на високи обороти със загрят двигател, за да видя дали няма да спре да зарежда, както е било при колегата.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2072


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #27 -: октомври 04, 2018, 17:02:15 »

Вчера качих заредения но стар акумолатор и след като запалих мотора на смукач,  уреда първоначално ми показа зареждане от 14.2 волта, след като изминаха 30-40 секунди показанията започнаха да се повишават и на края уреда показваше 15.7 волта, което е много. След като върнах смукача, зареждането падна на 14.4/14.5 волта, но вчера колкото и да включвах аварийни, дълги светлини, да натискам спирачката и клаксона, двигателя не загасна ! Утре ще замеря показанията на рареждане и на високи обороти със загрят двигател, за да видя дали няма да спре да зарежда, както е било при колегата.
Може би е добре да пробваш със РАЗреден акумулатор щото май и той се пада още един консуматор и тогава да ти се проявява проблема
Един вид ако няма.много консумация да не се появява проблема
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1724



Ел. поща
« Отговор #28 -: октомври 04, 2018, 18:09:50 »

Може би е добре да пробваш със РАЗреден акумулатор щото май и той се пада още един консуматор и тогава да ти се проявява проблема
Един вид ако няма.много консумация да не се появява проблема
Работата е там, че проблема ми се появи /както казах в началото/ след едно ходене от Пловдив до с.Смилян. Бях изминал около 100 км. и след като включих мигач, мотора загасна. На връщане беше кошмар, на всеки завой и светофар щом пусна мигача и натисна спирачката - гасне. По-миналата неделя същото - отиваме до Сапарева баня и пак така, което ме навежда на мисълта, че проблема ще е като на колегата - зарежда при ниски и средни обороти, а на високи - не и консумира тока от акумолатора, поне аз така си го обяснявам  Surprised Иначе като свалих миналата неделя акумолатора, като го занесох на един приятел който продава акумолатори от години, след като го замери показа 12.2 волта и стартов ток - 120 А, което е малко и вероятно е в следствие от това за което се съмнявам.
« Последна редакция: октомври 04, 2018, 18:11:56 последно от spongi » Активен
xway
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Piaggio X9
Публикации: 21



Ел. поща
« Отговор #29 -: октомври 04, 2018, 18:52:29 »

Не е трябвало да ползваш мигачите, вместо това можеш да сигнализираш с ръка...
Активен
Страници: 1 [2] 3 4   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Проблем с токовете ....

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.412 секунди с 20 запитвания.