Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Проблем с токовете ....
Страници: [1] 2 3 4   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Проблем с токовете ....  (Прочетена 5349 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1747



Ел. поща
« -: септември 30, 2018, 18:17:41 »

Здравейте колеги. От две недели ми се появи един гаден проблем и все още не мога да намеря причината за него и да я отстраня. Този проблем се появи по времето на едно каране, след като бяхме изминали над 100 км. Ето го и него : Пускам мигач - двигателя загасва. След това пали без проблем. След това пак мигач и пак загасва ! Без значение дали е десен или ляв мигач. Това се задълбочи когато двигателя започна да загасва и като натисна спирчка, без значение дали е предната или задната. Забелязах, че така става и при пускане на аварийни ! В момента двигателя загасва само като пусна аварийните или мигачите, но по-често с аварийните ! Проверих дали причината не е реле за зареждане - не е, зарежда ! Не е и акумулатор, като сложих друг - пусна ли аварийни двигателя пак загасва. Разглобих конзолата с аварийните, вътре всичко чисто ново, така и вътре по мигачите !!!!!!!! Разговарях с мой приятел ел.жичкаджия по автомобилите и той ми каза, че е имал подобен проблем при който виновен за това е бил контактния ключ на колата, разглобих този на мотора - вътре всичко чисто ново........... и се питам, дали това може да стане от преебано реле ? п.с. релето за мигачите и за аварийните едно и също ли е ? Казвайте, че десет дни съм не ме хваща ! Мотора е Сузуки Булевард 1400 S 83.
« Последна редакция: септември 30, 2018, 18:20:38 последно от spongi » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5750


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1 -: септември 30, 2018, 18:37:05 »

Здравейте колеги. От две недели ми се появи един гаден проблем и все още не мога да намеря причината за него и да я отстраня. Този проблем се появи по времето на едно каране, след като бяхме изминали над 100 км. Ето го и него : Пускам мигач - двигателя загасва. След това пали без проблем. След това пак мигач и пак загасва ! Без значение дали е десен или ляв мигач. Това се задълбочи когато двигателя започна да загасва и като натисна спирчка, без значение дали е предната или задната. Забелязах, че така става и при пускане на аварийни ! В момента двигателя загасва само като пусна аварийните или мигачите, но по-често с аварийните ! Проверих дали причината не е реле за зареждане - не е, зарежда ! Не е и акумулатор, като сложих друг - пусна ли аварийни двигателя пак загасва. Разглобих конзолата с аварийните, вътре всичко чисто ново, така и вътре по мигачите !!!!!!!! Разговарях с мой приятел ел.жичкаджия по автомобилите и той ми каза, че е имал подобен проблем при който виновен за това е бил контактния ключ на колата, разглобих този на мотора - вътре всичко чисто ново........... и се питам, дали това може да стане от преебано реле ? п.с. релето за мигачите и за аварийните едно и също ли е ? Казвайте, че десет дни съм не ме хваща ! Мотора е Сузуки Булевард 1400 S 83.


Виж си личните
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2127


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #2 -: септември 30, 2018, 20:01:50 »

Аз от нищо не разбирам, но за сметка на това отвреме на време слушам и чувам  Very Happy
В такива странни проблеми винаги са ми давали съвет да си видя масата

Нищо не ти пречи да погледнеш и това - дано го намериш тоя проблем - инетересно ми е какво е било
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1747



Ел. поща
« Отговор #3 -: октомври 01, 2018, 17:33:59 »

В такива странни проблеми винаги са ми давали съвет да си видя масата
За мое огромно съжаление и това не е wall Одеве го проверих.......... а от вчера тайно се надявах да е точно това glasses2
« Последна редакция: октомври 01, 2018, 17:36:44 последно от spongi » Активен
xx22xx22
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha
Публикации: 259


Ел. поща
« Отговор #4 -: октомври 01, 2018, 19:04:13 »

Ако си от СФ  да ти дам координати на човек дето може да помогне ?
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1747



Ел. поща
« Отговор #5 -: октомври 01, 2018, 19:40:40 »

Ако си от СФ  да ти дам координати на човек дето може да помогне ?
Благодаря, но съм от Пловдив. Колега от форума ми даде координати на специалист от града, но пиниза е там, че бачкам редовна смяна и няма как да отсъствам от работа, иначе още веднъж благодаря за готовността за съдействие по проблема.......
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2127


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #6 -: октомври 01, 2018, 21:14:03 »

Имаше една джиджафка дето като падне моторчо и спира токовете..
Да не би от там да иде плоблема
П.п. ако имаш такава диджафка
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 961



« Отговор #7 -: октомври 01, 2018, 21:44:45 »

Разглеждаш му ел. схемата и започваш с една лампа да търсиш къде да се закачиш, така че да гасне лампата, когато гасне двигателя - запалване, бобини...
В момента, в който се закачиш на правилното място, ти остава да "допълзиш" до елемента или мястото, което е причина за проблема.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2347



« Отговор #8 -: октомври 01, 2018, 22:01:39 »

Па що да му се активира tip over ключа, като включи мигачите? 
spongi, не си вчерашен. Има някаква аномалния там, мисля, че не е толкова сложно да се хване, ама може да е времеемко. Първо виж бушона на мигачите дали не е три пъти по-мощен, отколкото трябва. Ако има нещо гнило, може да гасне мотора, вместо да изгори бушон. Виж как работят мигачите без да работи двигателя, ако можеш да мериш и акумулатора по това време, ще е перфектно. Мигачите имат доста сериозна консумация. Ако натиснеш клаксона по-продължително, гасне ли ти мотора.
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1747



Ел. поща
« Отговор #9 -: октомври 02, 2018, 07:38:28 »

Виж как работят мигачите без да работи двигателя, ако можеш да мериш и акумулатора по това време, ще е перфектно. Мигачите имат доста сериозна консумация. Ако натиснеш клаксона по-продължително, гасне ли ти мотора.
Консумацията на истина е сериозна дори и без да съм включил мигачите или аварийни, тъй като след запалване на двигателя се включва фара, а предните мигачи са с двойни светлини /мигач и габарит/ и светват и те. Забелязал съм, че като включа мигач, контролните лампи започват да премигват, което означава, че някъде има някаква беля, а клаксона свири неравномерно, но не съм пробвал да го задържа за по-дълго. Но най-лошото е, че с токовете съм скаран ........
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2127


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #10 -: октомври 02, 2018, 08:43:37 »

Позяпах малко ел. схемата.
Освен да тръгнеш кабел по кабел друго не ми идва на акъла - това е доста работа...
С други думи, подозирам протрит кабел, който ти дава контакт по някой от прекъсвачите

Ще се радвам да споделиш решението като го откриеш
« Последна редакция: октомври 02, 2018, 08:45:39 последно от Skywlak » Активен
BoneCollector
VT1100C '94
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 634


Loud pipes save lifes


WWW
« Отговор #11 -: октомври 02, 2018, 08:52:31 »

Забелязал съм, че като включа мигач, контролните лампи започват да премигват, което означава, че някъде има някаква беля, а клаксона свири неравномерно, но не съм пробвал да го задържа за по-дълго.

На твое място бих започнал от проверка на бушоните и гнездата им. И както вече казаха колегите - закачи един волтметър към акумулатора и гледай какво се случва. На незапален двигател, на запален двигател, на запален двигател и включване на мигач/клаксон.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5750


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #12 -: октомври 02, 2018, 09:12:35 »

Благодаря, но съм от Пловдив. Колега от форума ми даде координати на специалист от града, но пиниза е там, че бачкам редовна смяна и няма как да отсъствам от работа, иначе още веднъж благодаря за готовността за съдействие по проблема.......


Може да го хванеш и в събота до към 13-14ч. Но за всеки случай първо по телефона.
С моите скромни познания за токовете знам, че клаксона дърпа страшно много ток. А както ти и писах, възможно е кабела на масата да е затегнат, но самия кабел да е протрит.
Я се замисли за момента преди да ти направи за първи път номера с мигача и гасненето какво се случи?
Клаксон да си натискал? А може и неговия кабел да е протрит... Или кабелите на ключа...
Някъде нещо ти дава голяма консумация постоянно и в момента в който "дръпнеш" още ток и двигателя гасне.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2347



« Отговор #13 -: октомври 03, 2018, 19:55:11 »

Консумацията на истина е сериозна дори и без да съм включил мигачите или аварийни, тъй като след запалване на двигателя се включва фара, а предните мигачи са с двойни светлини /мигач и габарит/ и светват и те. Забелязал съм, че като включа мигач, контролните лампи започват да премигват, което означава, че някъде има някаква беля, а клаксона свири неравномерно, но не съм пробвал да го задържа за по-дълго. Но най-лошото е, че с токовете съм скаран ........

Примигването не означава, че има проблем. Като включиш голям консуматор е нормално да примигне, а мигачите са голям консуматор. Понеже масата има поне две места, на които се държи, ако ти се занимава, свали кабела, напръскай с WD-40 и почисти контактните повърхности. WD-40 и подобните работят като контакт спрей, почти. Ако имаш контактен спрей, по-добре, ама и с WD40 става, че даже и със спрей за верига.
Токовете са просто нещо. Има плюс и минус и две повреди - или има контакт, където не трябва, или няма контакт, където трябва. Клаксона ти казах да го задържиш, за да разбереш дали ще загасне и от клаксона, понеже и той е голям консуматор. Без включени мигачи.
« Последна редакция: октомври 03, 2018, 19:56:46 последно от evilution » Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1747



Ел. поща
« Отговор #14 -: октомври 03, 2018, 20:07:21 »

Прави сте за всичко което написахте, това което аз написах беше проверено на 100%, но работата е там, че проблема се появяваше след продължително каране - след около 100 км. Нали разбирате, че когато съм на 110/120 не може двигателя да работи със сто оборота....... Днес сложих старият си акумолатор който беше зереден до дупка и след като запалих мотора нямах никакви проблеми колкото и да включвах аварийни и дълги и колкото и да "натисках" клаксона........тъй, че работата отива на проблем в реле-регулатора който на минимални обороти показва, че зарежда 14.3, а на смукач показва 15.4, като по мануал му дават да зарежда мужду 14.0 и 15.5.........., но като се сетя, че след каране се появяват проблемите, означава, че по някое време спира да зарежда  Surprised Хубавото е, че струват по 35/40 долара !
Активен
Страници: [1] 2 3 4   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Проблем с токовете ....

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.277 секунди с 20 запитвания.