Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Вулкан 900 проблеми
Страници: 1 2 [3] 4 5   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Вулкан 900 проблеми  (Прочетена 3188 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
apollo11
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2848



Ел. поща
« Отговор #30 -: август 08, 2018, 22:14:56 »

Абе, то щото много умни станаха мпс-тата, та постоянно висят по сервизите..
Коко си чака реда, но опеделено е хубаво човек първо сам да се помъчи, после е по-сладко..
Стига да не прекалява,като колегата с пегасото, дето двигателя отвори
Активен
zorro6
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: kawazaki vn 900 clssic
Публикации: 12


Ел. поща
« Отговор #31 -: август 09, 2018, 06:42:43 »

https://motosvit.com/KAWASAKI.html
http://bikeswiki.ru/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9E_%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%85

има какво да се види и прочете
« Последна редакция: август 09, 2018, 06:52:46 последно от zorro6 » Активен
zorro6
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: kawazaki vn 900 clssic
Публикации: 12


Ел. поща
« Отговор #32 -: август 09, 2018, 22:53:36 »

премерих и температурния датчик и двете бобини  смених свещите с нови пълно пълно 10,3 литра 102 кл.
дайте някакви други идеи
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5159


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #33 -: август 09, 2018, 23:14:15 »

премерих и температурния датчик и двете бобини  смених свещите с нови пълно пълно 10,3 литра 102 кл.
дайте някакви други идеи

Баси мамата....
Ако ти се разхожда до Пловдив ще те свържем с Боги, Емо Гущера или Орлето.
Все майстори които ги знае цяла България. Проблема май е няк'ва електроника, Гущера е по тази част спец,но най- вероятно е претрупан с бач...
Разбира се ако не се свържеш с някой от майсторите от форума ни Коко или Родригес. Втория е в София. Коко така и не мога да му хвана спатии къде е...
Активен
gogo67
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS600 Fazer
Публикации: 72



Ел. поща
« Отговор #34 -: август 09, 2018, 23:27:03 »

Реглаж на клапани. Ако са с малка хлабина на празен ход и с малко натоварване работи добре, но когато се натовари клапаните се напичат и не затварят напълно. Симптомите са: тръгваш върви добре, редиш няколко предавки и почва да се спъва, разхлабваш го и живва за малко, спираш на стоп, потегляш- 1-2 и на  трета забива муцуна. Няколко диагностики само с предположения- датчици за въздух, температура, дебитомер, ламбда. Всичко имитирах с идеални стойности - без резултат. Светна ми, когато приятел се похвали как са му събудили 20-30 к.с. с реглаж на клапани. Направих го и чудото стана. Разхода падна и вървежа се оправи.
Активен
zorro6
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: kawazaki vn 900 clssic
Публикации: 12


Ел. поща
« Отговор #35 -: август 10, 2018, 06:36:22 »

аз съм за давай коордонати в ръководството пише на 42000 сега е на 38 и малко тъй че реглажа няма да навреди
« Последна редакция: август 10, 2018, 06:42:00 последно от zorro6 » Активен
gogo67
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS600 Fazer
Публикации: 72



Ел. поща
« Отговор #36 -: август 10, 2018, 08:16:55 »

По-горе имаш предложения. За по-сигурно наблюдавай това, което описах - като го натовариш малко след това пада мощността. После в зависимост от това колко са изстинали клапаните без товар се проявява ефекта-повече време на празен ход върви известно време, а ако само спреш и потеглиш веднага почти не се усеща съживяването.
.... А ти наистина ли вярваш, че е на 38 000 след като не си му първия?
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 541



« Отговор #37 -: август 10, 2018, 14:15:59 »

При стегнати клапани би трябвало да мени самопроизволно оборотите на празен ход и да се опитва да гасне при спиране. Но наистина реглажът не е излишен, даже напротив.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2848



Ел. поща
« Отговор #38 -: август 10, 2018, 15:30:03 »

Аз бих подходил по следния ред:
Проверка датчици, компресия и клапани - така и така не се знае нищо за мотора;
Налягане на помпата и синхрон дросели след почистване на филтър и инжектори..
Едва след тези профилактики ще се насоча към нещо за смяна..евентуално
Активен
gogo67
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS600 Fazer
Публикации: 72



Ел. поща
« Отговор #39 -: август 10, 2018, 15:53:30 »

При стегнати клапани би трябвало да мени самопроизволно оборотите на празен ход и да се опитва да гасне при спиране. Но наистина реглажът не е излишен, даже напротив.
Когато хлабината на изпускателния клапан е малка на празен ход уплътнява и работи равномерно, но когато работи на високи обороти клапана загрява, увеличава дължината си и не затваря напълно- от това идва загубата на мощност. При последващо охлааждане клапана се свива и до следващите високи обороти уплътнява. До този извод стигнах след като минах сагата с датчици, сонда, свещи, кабели, дюзи, диагностики без резултат. Единствено регулирането на хлабината на клапаните оправи проблемът, който съм описал. Ако симтомите не се покриват напълно може да има и друг проблем, но да смениш куп части само по предположения и накрая да се окаже нещо елементарно е гааадно. Изпитах го на свой гръб. Да уточня: описаното е за автомобил, но мисля, че важи и за моторетков двг.
А относно замерването на компресия, ако клапана не е „червен”, както би бил при яко натоварване, ще покаже нормални стойности - така беше и при мен не се усъмних в сегменти и клапани.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 541



« Отговор #40 -: август 10, 2018, 16:17:25 »

То и аз споделям опит с колата - повечето клапани бяха за реглаж и менеше дразнещо оборотите. След като загрееше ефектът ставаше по-отчетлив, а при спиране в повечето случаи направо си гаснеше. Бях сменил всичката периферия по двигателя, докато не ми светна лампата, че проблемът може да е вътре. Реглаж и след реглажа стана като нова. Говоря за инжекция, защото по-старите нямат толкова мозък да се бъркат Smile
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2848



Ел. поща
« Отговор #41 -: август 10, 2018, 16:45:57 »

Винаги първо клапаните..за кола, особено с газ или незнаен пробег!
Тоо, ся на мотора минах профилактика именно. Ангренаж,клапани, инжектори, дросели и помпа..не иска да си знае гумите сега
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5159


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #42 -: август 10, 2018, 20:57:38 »

аз съм за давай коордонати в ръководството пише на 42000 сега е на 38 и малко тъй че реглажа няма да навреди

Едва ли е на 38 000. Простата сметка показва, че би трябвало италианеца да го е карал по 2-3000км на година. Вярваш ли го? Very Happy
Но не това ме притесняват мен, а майсторите, които ти ни похвали в Еди Моторс. Нима не споменаха нищо за клапани?
Дори само, че близо до километрите (според този километраж) на които трябва да се регулират,а веднага се хванаха за ламба сондите?
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3299



« Отговор #43 -: август 10, 2018, 21:49:06 »

Ами трябвали са им лабда-сонди и затова! Аз лично не вярвам да са клапани,но... Surprised Отивай при Коко,сервиза му е до Хасково!
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5159


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #44 -: август 11, 2018, 16:51:44 »

Ами трябвали са им лабда-сонди и затова! Аз лично не вярвам да са клапани,но... Surprised Отивай при Коко,сервиза му е до Хасково!


Те са малко скъпички тези сонди нали ;)
Проблема ще излезе някой датчик, който изключва в даден момент единия цилиндър.
Може да не му достига и гориво поради някакъв проблем с бензиновата помпа и т.н.
Или нещо запушено по въздушни филтри, аспуси.... Затова и исках снимка на аспуси  по- горе
Варианти много.
 Това може да го хване човек който си вади хляба с ремонт на мотори като го покара или чуе как работи на различни обороти.
Сега се сетих с теб веднъж говорихме и какво ми каза ти ( перифразирам) " Ние с теб имаме късмета да познаваме Боги и Орлето и са в Пловдив, но в други градове кой?"
Та ето въпроса е от София, а софиянци мълчат.....
Защото този проблем ме съмнява да се реши за 1 час и колегата да се вдигне до Пловдив или Хасково да му поправят мотора.
« Последна редакция: август 11, 2018, 16:53:40 последно от Grobarq » Активен
Страници: 1 2 [3] 4 5   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Вулкан 900 проблеми

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.101 секунди с 21 запитвания.