Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Идеи за малко моторче?  (Прочетена 2202 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
StefanBG
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB600F Hornet
Публикации: 8



« -: май 29, 2018, 16:39:57 »

Здравейте съфорумци!
Реших да пусна своя тема по един въпрос който ме вълнува от известно време -  малките мотори. Вероятно всички тук имате сериозни машини, но предполагам че повечето са започнали на нещо с по-малка кубатура, и се надявам да споделите мнения или да дадете идеи.
От около година съм решил да си взема малък мотор. Имам предвид наистина малък. Нямам претенции нов или стар, двутактов или четиритактов. По-важни са ми теглото и габаритите защото живея на първи етаж и смятам да си го държа в жилището. Имам и още едно изискване – нормален съединител и скорости. Това явно доста стеснява възможния избор. Почти не намирам нещо различно от Simson на пазара. Не го изключвам и него, но съм отворен към други предложения.
Знам че има чудесни малки япончета (Honda ZB50, Z50, CY50, APE50, NSR50, Yamaha YSR50, Suzuki GSXR50) - които бих карал с удоволствие, но те явно за японския пазар. По Европа почти не се срещат, а и не знам дали не са с центробежен съединител.
Разбрах за една китайска марка – SkyTeam, която прави копия на култови японски моторчета. Дори имат и 125 кубикови варианти. Едва ли ще се престраша обаче, преди да чуя поне няколко хубави мнения за тях. Някой да има опит с такова?
Или пък с това - Romet Pony 50, което дори не разбрах полско или китайско е.
Ще се радвам ако някой е притежавал аналогично моторче, да сподели мнение. Също така може да посочите конкретни модели без да сте ги притежавали, защото със сигурност пропускам някои.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2060



« Отговор #1 -: май 29, 2018, 17:53:29 »

Между 50 и 125 разлика няма на практика в размерите. Като пуснеш търсене по кубатура и избереш ръчна кутия, излизат немалко мотори.
Активен
radko87
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ6n '11
Публикации: 77


Ел. поща
« Отговор #2 -: май 29, 2018, 23:10:23 »

Интересна тема. Има доста машини с обем 125 cc. Аз бих погледнал Хонда Гром, Kawasaki Z125. Гледам са много популярни дори за хора с доста мощни машини. Казват че са доста забавни. Също виж Хонда CB125F. Малко по-тежък е от другите 2, но  изглежда удобен. Ямаха YS125 също излгежда добре.

Ако гониш 50 cc за М категория, то тогава не се сещам за нещо, което да става.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1052



Ел. поща
« Отговор #3 -: май 30, 2018, 07:31:04 »

Първо дай идея за какво ти трябва
За возене, за икономия, за келешлък...
Дали да е 50сс или повече. Ако ти е ей така колкото да избръмчиш по улицата, най-доброто е репликата на Skyteam, на Honda Z50A
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 218



Ел. поща
« Отговор #4 -: май 30, 2018, 11:28:11 »

 От прочетеното разбирам, че трябва моторчето да е леко за да си го качваш и сваляш сам по стълбите. Освен това трябва и да ти върши работа за ежедневно придвижване из градски улици. Има малки кубатури тип ендуро, примерно aprilia rx, aprilia sx или подобни в категорията от други марки. Малко по-неудобни за ежедневно качване-сваляне до първи етаж и оправдаващ твоята цел е MZ 125 RT с водно охлаждане и по-класическа визия. Yamaha YBR 125 също е в тази категория. Азиатски вариант Keeway RKV и speed могат да ти вършат работа. Петдесет кубика "съвременните" стоят малко, като покет байк(изключвам simson-о подобните модели от негативното определение Smile ) и едва ли ще е удобен за що годе нормално придвижване, единственото им предимство спрямо другите ще е качването по стълбите в твоя случай. Тип чопър отпада заради теглото и по-неудобната форма за лифтинг-а, пистак с тези кубици също не е вариант за човек с твоите габарити.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5214


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #5 -: май 30, 2018, 21:09:31 »


 . Тип чопър отпада заради теглото

А на бас че грешиш:

https://it.wikipedia.org/wiki/Aprilia_Red_Rose

85кг е.

125сс вариант е 120кг Very Happy
Активен
StefanBG
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB600F Hornet
Публикации: 8



« Отговор #6 -: май 30, 2018, 22:48:12 »

Благодаря на всички колеги които се включиха.
dandy, разбрал си много добре – най-важни са компактния размер и ниското тегло, защото ще се качва в апартамента, и ще се наложи да го позавъртя из коридора. Обикновено 125-ците са около 190-200см дълги, и малко над 100кг. Като цяло мисля ще дойдат малко големи за такива гимнастики.
Има и 125-ци с по-малки габарити, като – Honda Grom (или MSX125 както се води в Европа), и новия Monkey 125 който ще бъде в продажба след месец-два.
Сега разгледах и Kawasaki Z125 (за което благодаря на radko87). Струва ми се че съм го мяркал и това моторче, но не знаех че е с размерите на MSX125. Всъщност, миналото лято имаше представяне на моделите на Honda в нашия град, и се качих на MSX125. Размера му е идеален като за мен – 170см и 55кг съм.
Качвал съм се и на старото Monkey Z50, което е доста по-малко – около 140см дълго, и е на 8 цолови гуми. И там ми беше удобно.
Оглеждах и един SkyTeam Gorilla 125. На тази марка им знам моделите, и повечето ми харесват визуално (те са си реплики на култови модели). Притеснява ме че тази Gorilla която огледах и пробвах беше на 2000км, а съединителя едвам се стискаше, неутралната беше невъзможно да се уцели, карбуратора течеше, и куп други дреболии. Не знам дали проблема беше конкретно в това моторче, или всички китайчета са кашкавалени. Затова се надявах някой да е имал SkyTeam и да сподели мнение за марката.
HondaPBR125, последното нещо което ме интересува е икономията. Smile Ще се ползва за бръмчене в града и по кафетата – основно в събота и неделя.
Ендурото ми се струва че не е точно моя тип мотор. А и не виждам смисъл като ще го карам само по улиците. Е, ако ще е Simson – може би ще точно ендуро.
Гроби, чопърите някак ги свързвам и с определен звук. Двутактов ми се струва … как да кажа – странно. Не се обиждай. Smile
Сега се сетих че преди години се вкарваха доста мотори от Япония. Дали някой още се занимава с това?
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2060



« Отговор #7 -: май 30, 2018, 23:44:13 »

Стефане, сетих се за едно, което ми се струва най-подходящо




Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 344


Vmax owner


« Отговор #8 -: юни 02, 2018, 21:29:20 »

Преди седмица ми подариха едно Piaggio Ciao
Супер леко и удобно за къси разстояния.
Нормална скорост поддържа около 35-40 км/ч.


Активен
pttpt007x
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda
Публикации: 2


Ел. поща
« Отговор #9 -: ноември 09, 2018, 06:54:23 »

Между 50 и 125 разлика няма на практика в размерите. Като пуснеш търсене по кубатура и избереш ръчна кутия, излизат немалко мотори.




เล่นหวยออนไลน์
Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: горска пръчка
Публикации: 741


Who can stop the Cop


« Отговор #10 -: ноември 09, 2018, 11:52:07 »

Sym имат визия, но качеството куца. От китайците Kymco и може би Hyosung.
Honda излизат втора употрелмба на малко километри, което говори само по себе си. Има и някакво Benelli TNT.
Активен
Антон С.А.
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA FJ 1200 3CV
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #11 -: ноември 09, 2018, 20:12:10 »

Аз бих заложил на Симсон..... Very Happy
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4131



Ел. поща
« Отговор #12 -: ноември 10, 2018, 15:07:28 »

а аз на нещо на ток
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 588



« Отговор #13 -: ноември 10, 2018, 20:55:24 »

Кимко са тайванци, а Хьосунг - корейци. И май са доста по-добри от китайските дъргели.
Активен
welinow
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI VL1500LC Балкан 50 МК-3 ИЖ СПОРТ 350
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #14 -: ноември 12, 2018, 10:43:26 »

Привет , имам Киуей Партнер 110кк с ръчни скорости и автоматичен съединител,с големи гуми тежи под 100кг. става за из града , че и за междуградско, подържа 80км/ч без проблем , също имам и Пиаджо Си с вариатор , перфектно е за градски условия и е леко , аз живея на 3етаж и под мишница съм си го качвал в апартамента и го държа на терасата ,че и го карам без номер и гражданска. Това мога да ти препоръчам.
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Идеи за малко моторче?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.096 секунди с 21 запитвания.