Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 [2] 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: И отново ... Първи мотор.  (Прочетена 2990 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kr_karakolev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R6 2003
Публикации: 124


Ел. поща
« Отговор #15 -: май 20, 2018, 18:49:38 »

Така! Вече мога с чиста съвест да ви наричам колеги Smile
В крайна сметка се заслушах в сърцето си и избрах голия. До колко това е било правилния избор... Божа работа. Мотора мина през сервиз (Свилен, на край езерния път), който каза горе долу същите неща, които видяхме и ние. В общи линии потвърди, че мотора е в много добро състояние.

Искам да благодаря на всички за мненията и съветите.
А сега ... сега е време за забавление Smile

Щом Силипа е казал че ок ...значи мотора е бомба.Безаварийни километри само.И в града внимавай много!
Активен
bamz
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet '04
Публикации: 67



Ел. поща
« Отговор #16 -: май 21, 2018, 18:34:50 »

E така се прави. Тема на 17-ти май... мотор на 20-ти.   Very Happy
Честито и дано много да те радва. Първия мотор повечето пъти не е последен, така че давай газ.
Всичко има плюсове и минуси и най-лесно и от полза е когато сам си ги видиш и осмислиш.  Very Happy
Активен
vaniooo17
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: yamaha fzs fazer 600
Публикации: 15


Ел. поща
« Отговор #17 -: май 23, 2018, 21:01:17 »

колега,честито,и много безаварийни км ти пожелавам,включвам се само и аз да ти кажа,внимавай из града,с тея ремонти и пренаселване,Варна е станала мн трудна за каране,има и голям хейт от останалите водачи,аз до сега лично не съм го видял,но като чета из фб-групите какво става,направо не е за мислене,та... умната из града
Активен
GodLike
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6
Публикации: 12



Ел. поща
« Отговор #18 -: май 24, 2018, 16:51:53 »

Още веднъж, благодаря на всички. Иначе това е красавицата - Яма  Smile



С един приятел я погледнахме. Сменихме антифриза, свещи, спирачна течност. На тези километри дават да се види разстоянието на клапаните, но до там не стигнехме. Пък и ... доста надълбоко е сякаш за мен все още. Както казах, техническата ми подготовка не е силна страна.
Иначе след смяната на антифриза (който беше с някакъв синьо-зелено-жълто-кафяво-оранжав оттенък) мотора доста по-бавно загрява.

Кат ... КАТ беше някакъв кошмар.  Sad

За ключа съм поръчал чип, имам нарязани заготовки и тия дни трябва да го обучим на самия мотор. Дано да е успешно, защото ключарите не взимат никак малко за подобна услуга. Казаха ми около 100-120 лв.
Заготовка с нарязване - 15лв.
Чип - 36лв.
Номера с програмирането на ключа - фри фром да уеб.
Което ме навежда на един въпрос - Дали всеки път като се обучи даден ключ кода му е различен? Идеята е, ако си използваш Мастъра да програмираш нов ключ, дали стария (евентуално загубен/откраднат) ще пали мотора? Никъде в нета не успях да намеря отговор на въпроса.

Иначе за трафика в града сте прави. Доста задръствания, доста изнервени (пишман) шофьори. Ще се внимава. А и мотора си е пъргав. Не иска да бъде каран с по-малко от 60. Което си е притеснително. Но по-добре внимателен, отколкото безрасъден, нали така Smile

Остава въпросът с екипировката. Каска търсих повече дни, отколкото мотор. Това без ни най малка ирония. Не знам дали поради лимитираните възможности на Варна за мото екипировка или заради кривата ми глава, но беше изключително приключение сравнимо с подвига на Аргонавтите поне. Накрая тая която ми пасна бе AGV K3 SV. И да, Диана имаха само с цветовете на Роси, та ще съм като малко циганче с тая феерия от цветове на главата си. Но поне ще съм видим отдалече Smile
Ръкавици имам стабилни, кожени.

За другата част от екипировката смятам другия месец да отскоча до Хамбург на гости на един приятел. Та там има два огромни магазина близо до него и смятам там да си напазаря, като пробвам всичко, защото ретърн политиката в България все още е малко остаряло понятие. Знам, че екипировката е жизнено важна. Буквално! Но ми се иска да имам по-голям избор. До тогава ще съм "несериозен" мАторист, каращ с дънки и планински обувки. Smile

Още един въпрос. Използвате ли аларми, които се заключват на диска на мотора? И дайте отзиви за тези, които използвате.Гледам в момента ей тая https://www.louis.eu/artikel/abus-detecto-7000-rs1-alarm-brake-disk-lock/10002704?filter_article_number=10002706&list=81707cf94ddd6a6dc7a7e503bec2cfdb
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2410



« Отговор #19 -: май 24, 2018, 17:14:15 »

Честито хубава машинка, тъкмо ще можеш да се навираш между колите. Гледай това време на "несериозен мАторист" да го намалиш до минимум, че сега почва сезона и към останалото мазало се добавят и гостите дето вече съвсем нямат идея какво се случва. Abus са добра фирма но не чакай чудеса, моторът ти може да бъде откраднат заедно с тая пищяща обица. Покритото мляко котките не го лочат - колкото по-малко очи виждат къде ти е паркиран мотора толкова по-малък е риска да се разделиш с него.  
« Последна редакция: май 24, 2018, 17:18:24 последно от Oggie » Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 617


V-я си FR-а


« Отговор #20 -: май 24, 2018, 17:34:28 »

Честито, колега, сезонът е пред теб, много безаварийни и безинцидентни километри с тази и много други следващи машини.  Very Happy Един off topic въпрос: Вчера ти ли беше към 4 часа на паркинга на Баухаус с един друг колега с гигсер?
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 1152


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #21 -: май 24, 2018, 18:10:50 »

Хубавото си е хубаво..  Mad
Отново честито и ако имаш въпроси относно мотора,питай..  Very Happy
ПП За аларми и заключващи механизми нямам никаква идея..моя FZ6 го оставям навсякъде,само си заключвам кормилото..то ако някой иска да го краде..не мога да го спра с джаджи...  Smile
Активен
bamz
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet '04
Публикации: 67



Ел. поща
« Отговор #22 -: май 24, 2018, 19:55:59 »

Почти нулев смисъл от тея джаджи. Нито ти ще си по-спокоен, нито ще спре някой от това да го товари.
Посред бял ден гледай да е на оживено място, ако ще седи навън, нощем гараж.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3260



« Отговор #23 -: май 25, 2018, 12:09:35 »

Ще стегнете и мотора,ще се екипираш и ти! Честито! Мотора върви и с 60км/ч,но не на 5-та и 6-та! Използвай някоя от другите скорости Very Happy! При въпроси по мотора,пиши в темата за Фазер-ите! Ще се радваме да помагаме!
Активен
GodLike
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6
Публикации: 12



Ел. поща
« Отговор #24 -: юли 10, 2018, 20:14:40 »

Здравейте колеги. Само да си кажа, че времето за отделено за несериозен мАторист изтече. Отидох до Германия на гости на един приятел и останах очарован от избора, който предлагат там мото магазините. Оборудвах се с дънки, подсилени с арамид и протектори. Избрах си яке, което намерих намалено на 50% от един сайт. Якето е Held Imola II. Текстилно. Доста съм доволен за сега. Повечето време си е адската жега вътре, но има доста отвори за охлаждане и като се движа не е драма, виж като спра за повече от две минути ... Smile

Иначе впечетленията ми от карането във Варна са за сега повече положителни. Повечето пъти като ме видят в задръстването се опитват да дават път. Естествено има и тарикати, дето искат да си седят върху линията и да гледат напред, барем извадят вътрешния си Моисей и разделят колоната на две.
Ония ден една мома щеше да ме отнесе като сменяше ленти, но успях да й избягам. На следващия светофар се извини, аз й казах да си гледа огледалата и всички се усмихнахме  Very Happy
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1832


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #25 -: юли 10, 2018, 22:30:33 »

Здравейте колеги. Само да си кажа, че времето за отделено за несериозен мАторист изтече. Отидох до Германия на гости на един приятел и останах очарован от избора, който предлагат там мото магазините. Оборудвах се с дънки, подсилени с арамид и протектори. Избрах си яке, което намерих намалено на 50% от един сайт. Якето е Held Imola II. Текстилно. Доста съм доволен за сега. Повечето време си е адската жега вътре, но има доста отвори за охлаждане и като се движа не е драма, виж като спра за повече от две минути ... Smile

Иначе впечетленията ми от карането във Варна са за сега повече положителни. Повечето пъти като ме видят в задръстването се опитват да дават път. Естествено има и тарикати, дето искат да си седят върху линията и да гледат напред, барем извадят вътрешния си Моисей и разделят колоната на две.
Ония ден една мома щеше да ме отнесе като сменяше ленти, но успях да й избягам. На следващия светофар се извини, аз й казах да си гледа огледалата и всички се усмихнахме  Very Happy
А вечеря със закуска няма ли.да има за тая мома Smile
Активен
GodLike
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6
Публикации: 12



Ел. поща
« Отговор #26 -: юли 11, 2018, 15:52:14 »

Моята мома ще ме бие  Smile
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 1152


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #27 -: юли 13, 2018, 16:50:27 »

Какви моми бе  Sad Моми има само вече само в началното даскало/до 6 клас/  Smile

ПП Колега,ка се представя FZ-то?Слуша ли..  Smile


« Последна редакция: юли 13, 2018, 16:55:11 последно от VRSC Fan » Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1969



« Отговор #28 -: юли 13, 2018, 17:54:50 »

Какви моми бе  Sad Моми има само вече само в началното даскало/до 6 клас/  Smile

ПП Колега,ка се представя FZ-то?Слуша ли..  Smile




Мома вече е жена, дето още няма деца, щото старото значение бие на педофилия.
Активен
GodLike
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6
Публикации: 12



Ел. поща
« Отговор #29 -: юли 14, 2018, 23:19:58 »

FZ-ката с супер. Любовта бе от пръв поглед Smile
Сега ще пиша и в темата за Фейзарите. Имам лек ... проблем със съединителя. Когато включа на първа и започвам да отпускам съединителя, хода от началото на зацепването до напълно зацепил съединител е много малък. Не знам дали го обясних като хората. Идеята е, че хода на полусъединител е много малък. Не знам дали това е нормално, но ми се струва, че не е баш. Поне на учебния не беше така. Хода беше доста по-голям, което позволяваше по-добра работа на полусъединител. Докато сега един път на ляв завой, един колега ми даде път и в бързината да тръгна по-бързо взех, че метнах малко задницата на една страна  Smile Удържах го де, ама ...
Сега, говорих с един приятел и той също смята, че нещо със съединителя не е в ред. За сега смятаме, че проблема може да е в пружините или във феродовите дискове. Смятам да си поръчам един комплект дискове (феродови) и пружини и другия месец да ги сменим.
Така тука идват въпросите:
1. Всякакви мнения по проблема са добре дошли. Ако смятате, че проблема може да от другаде - кажете, не ми се дават пари напусто. Не съм толкова арогантен, че да смятам, че моето мнение е меродавно Smile
2. Идеи къде мога да намеря най-изгодно дискове и пружини?
Благодаря за мненията предварително.  Mad
Активен
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: И отново ... Първи мотор.

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.12 секунди с 21 запитвания.