Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Покупка на нов по голям мото Хонда Цбф 600с или Фазер 600 с?
Страници: 1 2 [3] 4 5   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Покупка на нов по голям мото Хонда Цбф 600с или Фазер 600 с?  (Прочетена 18369 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Valio - Srednogorie
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6R, Honda CBF 600S
Публикации: 97


« Отговор #30 -: май 17, 2018, 21:18:37 »

Моите 5 стотинки по темата за ЦБФ-а понеже карам такъв. Има N-модификацията - ако ще е такъв гол мотор по-добре хорнет, поне върви повече. S-модификацията си е типичен туристически мотор със слюда която смея да твърдя работи доста добре, пък и някак си изглежда по-обемен. За сам човек не е лош мотор мотор, има сносна динамика за изпреварвания, но за двама човека идва малко слаб. При средна скорост 110 км час минавам 300 километра без да светва лампата за горивото. Спирачките не са върха на сладоледа и не могат да се мерят с тези на някоя бегачка но общо взето са добри. Излизало ми е дете на пътя и при рязко набиване мотора влачи гуми около 5-6 метра в идеално права линия без да занесе. Не знам дали е субективно усещане но при боравене със задната спирачка като че ли задницата не олеква толкова бързо като при други мотори които съм карал. Тука трябва да се отбележи че от 2004 до 2006 моделите са без ABS и не са инжекция. Двигателя е здрав и безпроблемен но скоростите влизат малко кораво. За препоръчване е да се слага краш бар на защото при падане дори с малка скорост могат да се потрошат бая неща. Мотора е удобен, при ръст 178 стабилно се стъпва на земята, и макар че има сравнително висок център на тежества лесно се върти на стъпенка нищо че не е от най-леките. Светлините са добри, стопове и мигачи се виждат много добре от другите на пътя. От към подръжка и консумативи няма нищо претенциозно.
P.S - сори , обърках темата
« Последна редакция: май 17, 2018, 21:39:27 последно от Valio - Srednogorie » Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3729



« Отговор #31 -: май 18, 2018, 13:02:41 »

Според мен,CBF трябва да го сравняваме по-скоро с XJ6 на Ямаха! Дори и тогава,Ямаха-та е по-... по-...,но са по-равностойни все пак!
Активен
mb0y
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ходна Нсс 250 Yamaha Fazer 600
Публикации: 40



Ел. поща
« Отговор #32 -: май 19, 2018, 09:22:07 »

Благодаря на всички за мненията по въпроса.Аз все повече взех да клоня към Ямахата,въпреки че скороста не е от основно значение.Но евентуалното задминаване както каза колегата по горе е хубаво да е бързичко и надеждно.Започнах да се оглеждам за Ямаха в сайтовете и сега остава да попадна на точното моторче и сносна цена съобразена с моя бюджет.Навремето когато търсих първа кола за бившата вече жена,искан нещо около 1000 лв най много и нещо с цел ако я удари или одраска някъде да не ме е яд.В последствие взех за 4000,как стана така нз,нещо и мотото ми намирисва на същия начин но времето ще покаже....😀😁😂😀😁😂
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3200



Ел. поща
« Отговор #33 -: май 19, 2018, 09:39:14 »

Евтиното излиза винаги по-скъпо.. Smile Smile
Активен
mb0y
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ходна Нсс 250 Yamaha Fazer 600
Публикации: 40



Ел. поща
« Отговор #34 -: юни 08, 2018, 09:56:08 »

А колеги да попитам тези моторчета дали са на някой колега от форума
https://m.mobile.bg/details/51525646359392083
https://m.mobile.bg/details/51523816421618572
Ако да нека да драсне 1 лично....
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3729



« Отговор #35 -: юни 08, 2018, 13:31:13 »

Пиши същото "мнение" и в темата за Фазер-ите! Може там да ги види някой!
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3200



Ел. поща
« Отговор #36 -: юни 08, 2018, 14:51:13 »

Първата обява ме отблъсква с това "за ценители" и много* екстри.. Smile
Е, това не означава че не си струва машинката, но това ще е видно след оглед
Активен
mb0y
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ходна Нсс 250 Yamaha Fazer 600
Публикации: 40



Ел. поща
« Отговор #37 -: юни 09, 2018, 10:43:00 »

Пиши същото "мнение" и в темата за Фазер-ите! Може там да ги види някой!
Да благодаря за идеята.Направих го...
Активен
mb0y
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ходна Нсс 250 Yamaha Fazer 600
Публикации: 40



Ел. поща
« Отговор #38 -: март 11, 2019, 15:07:35 »

Здравейте колеги...
ето и мояята нова машинка която не е толкова нова всъщност защито я купих миналото лято,но чак сега ще се похваля:






И съответно имам питане,когато сменям маслото задължително ли е да сменям въздушен филтър или не?Каква спирачна течност да долея че гледам е на минимума и дългите на ксенона нещо не са толкова дълги даже никак,къде и кой може да го пгледне в Пловдив
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2880



« Отговор #39 -: март 11, 2019, 15:54:33 »

Спирачната течност направо я смени. Става за нула време. На капачката ти пише каква да е. Сменя се на две години, а може и всяка.
Филтъра виж да си намериш ръководство за мотора. На моя пише, че се сменя на 18000. Сменям го като преценя, че е мръсен, което вероятно е по-често от 18. Има и с по-дълги интервали, и с по-къси. Зависи от конкретната машина. Виж и дали не си с обслужваем въздушен филтър. Ако имаш затруднения да го идентифицираш, дай снимка. При всички положения трябва да го свалиш да го видиш, желателно е и да го продухаш с компресор. Винаги се духа от чистата страна.
« Последна редакция: март 11, 2019, 15:58:56 последно от evilution » Активен
mimom
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FJR 1300; Honda VF700C Super Magna; Honda Hornet 600; Suzuki Bandit 250
Публикации: 343



Ел. поща
« Отговор #40 -: март 11, 2019, 19:09:36 »

Първо, честито и със здраве и кеф да си го караш! Изглежда страхотно, ако се грижиш добре за него, ще ти се отплати подобаващо. На въпроса ти: Подкрепям мнението на evilution, че спирачната течност трябва да я смениш, още повече, че явно не знаеш нито каква е, нито кога е сменена за последно. Както е отбелязал колегата - на капачката пише. За въздушният филтър, зависи къде обикновено ползваш мотора. В градска среда е по-запрашено. Аз карам основно извън града и рядко магистрала. Сменям го на два сезона веднъж, т.е. на две смени на масло, т.к. не навъртам много километри, особено последните две години. Така се случи... Успех и безаварийно!
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6422


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #41 -: март 11, 2019, 20:14:45 »

Здравейте колеги...
ето и мояята нова машинка която не е толкова нова всъщност защито я купих миналото лято,но чак сега ще се похваля:






И съответно имам питане,когато сменям маслото задължително ли е да сменям въздушен филтър или не?Каква спирачна течност да долея че гледам е на минимума и дългите на ксенона нещо не са толкова дълги даже никак,къде и кой може да го пгледне в Пловдив

Хубава моторетка!
От въпросите ти съдя, че не си много наясно как се поддържа мотор...
Ако искаш да ти дам координати на Боги ходи при него, да ти обясни кое как и да ти направи профилактика на мотора.
Спирачната течност задължително я смени!
Най-вероятно не си сменял миналата година въздушния филтър значи тази трябва да го смениш (така предполагам че е за твоя мотор ама знам ли), маслото също.
Активен
IBenchev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: XX, GS
Публикации: 357



« Отговор #42 -: март 12, 2019, 10:06:04 »

Здравейте колеги...
ето и мояята нова машинка която не е толкова нова всъщност защито я купих миналото лято,но чак сега ще се похваля:






И съответно имам питане,когато сменям маслото задължително ли е да сменям въздушен филтър или не?Каква спирачна течност да долея че гледам е на минимума и дългите на ксенона нещо не са толкова дълги даже никак,къде и кой може да го пгледне в Пловдив

Колега, въздушният филтър на този конкретен екземпляр е KN и има нужда само от почистване и смазване - не се сменя.
Да не вземеш сега да го изхвърлиш и да купиш хартиен филтър.
 
Как става почистването има изписано доста, а и в YouTube има повече от достатъчно видео информация за процедурата.

За да го направиш правилно, ще ти е необходимо нещо такова:
https://www.louis.eu/artikel/k-n-cleaning-kit-oil-and-cleaner/10004249?brandId=117&filter_article_number=10004249&list=3e4d53bb1aaf578de5b67e48d0fb7f48

Успех!
Активен
PULSE
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 546


Ел. поща
« Отговор #43 -: март 12, 2019, 11:34:47 »

Привет,

от снимката се вижда, че предната гума е свършила, съветвам те да я смениш с приоритет пред масла и филтри.
Активен
mb0y
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ходна Нсс 250 Yamaha Fazer 600
Публикации: 40



Ел. поща
« Отговор #44 -: март 12, 2019, 13:11:45 »

Хубава моторетка!
От въпросите ти съдя, че не си много наясно как се поддържа мотор...
Ако искаш да ти дам координати на Боги ходи при него, да ти обясни кое как и да ти направи профилактика на мотора.
Спирачната течност задължително я смени!
Най-вероятно не си сменял миналата година въздушния филтър значи тази трябва да го смениш (така предполагам че е за твоя мотор ама знам ли), маслото също.
Да нищо ни съм сменял,защото човека от който го взех каза че е сминил всичко.Аз му вярвам понеже и новия и стария мотор бяха доста добре подържани.Да би било добре да ми дадеш координати на този боги да направи каквото трябва и съответно да знам за по нататък,понеже наистина съм лаик в областа.

Привет,

от снимката се вижда, че предната гума е свършила, съветвам те да я смениш с приоритет пред масла и филтри.
Да свършили са и двете гуми и мисля поне предната на този етап с останалите консумативи а заднатамч може би другия месец(къде да извърша в пловдив това)?
Активен
Страници: 1 2 [3] 4 5   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Покупка на нов по голям мото Хонда Цбф 600с или Фазер 600 с?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.301 секунди с 20 запитвания.