Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: НОВО БУТАЛО И ЦИЛИНДЪР
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: НОВО БУТАЛО И ЦИЛИНДЪР  (Прочетена 243 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
djoni69
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: cagiva mito 125
Публикации: 1


Ел. поща
« -: юни 04, 2018, 15:21:38 »

Здравейте пичове,карам кагива мито 125цц 2т обаче ми блокира и сега е с ново бутало и шлайфан цилиндър.Но когато го вкарам в повече обороти примерно след 9000 ми заглъхва,загасва но след това пали.И мисълта ми е защо го прави следният проблем?
може ли да е защото още не е е разработен Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1787


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1 -: юни 04, 2018, 15:29:22 »

Здравейте пичове,карам кагива мито 125цц 2т обаче ми блокира и сега е с ново бутало и шлайфан цилиндър.Но когато го вкарам в повече обороти примерно след 9000 ми заглъхва,загасва но след това пали.И мисълта ми е защо го прави следният проблем?
може ли да е защото още не е е разработен Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy.


може
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 211



Ел. поща
« Отговор #2 -: юни 06, 2018, 09:56:18 »

 Ако двигателя ти е ревизиран, прегледан изцяло и не откриваш видими проблеми след ремонта остават два важни момента: Разработване на двигателя през времето, на което ще се донапаснат новите части една към друга и новата настройка на карбуратора (плюс момента на запалване, ако има опция за това). Разработването е много важна част, която ще ти осигури безпроблемна работа и дълъг пробег на двигателя. Ако го "пържиш" от самото начало вариантите са да затяга и отпуска докато надере новите повърхности на цилиндъра и буталото, да се отчупи част от буталото и да се наложи отново да купуваш и ремонтираш. Случвало ми се е на двутактов пистов мотор yamaha rd 350куб. да затегне в движение и блокира задното колело...не е хич приятно усещането  Smile Точно с прясно ремонтиран двигател се изкуших да навия газта понеже мотора се усещаше много по-вървящ от предходното си положение. Иначе ме уверяваха, че японските мотори и новите части били с такава точност на изработка та си били паснати и за тях разработка не била нужна.   
 Дано не си надрал новите части, карай поне 1000км по-спокойно и направи нов реглаж на карбуратора. Първите няколко стотин километра можеш да добавяш малко масло и в бензина освен автоматичното дозиране...
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 835



« Отговор #3 -: юни 06, 2018, 12:49:21 »

Направил си му стейдж2 като си прескочил стейдж1.

Хората първо разбъзикват карбовете, после шлайфат цилиндри и слагат бутала. В твоя случай не му достига ВЕРОЯТНО бензин на високите. Главен жиглъор с по-голяма дупка му трябва...
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: НОВО БУТАЛО И ЦИЛИНДЪР

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.062 секунди с 21 запитвания.