Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилСкутериТема: Проблем с настройка на карбуратор
Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Проблем с настройка на карбуратор  (Прочетена 1738 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
nalis
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50МК-3,Tomos Atx 50,2xJawa Babetta 210,Puch Maxi,Simson S51 Enduro,Honda Dio AF27
Публикации: 151



« -: май 08, 2018, 20:16:40 »

Имам голям проблем с настройката на карбуратора.Скутера е Хонда Дио.Цвета на свещта винаги е бяла/сива-не е керемидена,нито черна.Карбуратора е чистен сумати пъти.Скутера има компресия,кита е на 800км,клапите на карба са нови,семерингите на вала също са сменени.Гъбата на въздушния филтър е нов.
Карбуратора не реагира на винта за сместа.И да го завия докрай или отвия,даже да я изкарам на скутера му е все тая и си върви без проблем.Само като я изкарам болта направо,след едно време се сеща ,че трябва да гасне и почват да падат оборотите,но подам ли газ скутера е пушка върви и без болта. Surprised Един път повлече бутало и сега не искам да се повтори.Търся решението на проблема.Искам цвета на свеща да е керемидено червена,като предишните ми мотори.
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1607



Ел. поща
« Отговор #1 -: май 08, 2018, 20:42:36 »

От колко време имаш скутера ? Преди да направиш всичко мазало, огледай обтегачите на жилото, може да са пренатегнати и за това жилото да не реагира, а може и да е скъсано............
Активен
nalis
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50МК-3,Tomos Atx 50,2xJawa Babetta 210,Puch Maxi,Simson S51 Enduro,Honda Dio AF27
Публикации: 151



« Отговор #2 -: май 08, 2018, 20:59:16 »

От колко време имаш скутера ? Преди да направиш всичко мазало, огледай обтегачите на жилото, може да са пренатегнати и за това жилото да не реагира, а може и да е скъсано............

проблема няма нищо общо с жило.БОЛТА за въздуха ,в каквато и посока да се завърти ,промяна в работата на двигателя няма---тука е проблема.БЕДНА СМЕС!Не се настройва карбуратора от болта
Активен
gogo67
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS600 Fazer
Публикации: 72



Ел. поща
« Отговор #3 -: май 08, 2018, 21:15:13 »

Бедна смес? - Обогати я. 
Как? - Като смениш жигльора с по-голям.
Все пак провери и дали нямаш странични засмуквания на въздух, който не минава през "гъбата"
Активен
nalis
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50МК-3,Tomos Atx 50,2xJawa Babetta 210,Puch Maxi,Simson S51 Enduro,Honda Dio AF27
Публикации: 151



« Отговор #4 -: май 08, 2018, 21:22:55 »

Бедна смес? - Обогати я. 
Как? - Като смениш жигльора с по-голям.
Все пак провери и дали нямаш странични засмуквания на въздух, който не минава през "гъбата"

Къде по точно трябва да проверя за станични засмуквания?Е то по-голям жиглор е вариант,но проблема е защо не може да се настройва с оригиналния си жигльор?Все пак скутера е стоков,няма тунинг... Surprised В чудо се видях с този скутер--как да разбера дали не е запушен ауспуха нещо?
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2845



Ел. поща
« Отговор #5 -: май 08, 2018, 21:32:36 »

Ауспуха може го откачиш..
За въздуха и смученето -с ръка запуши филтъра де Very Happy
Активен
gogo67
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS600 Fazer
Публикации: 72



Ел. поща
« Отговор #6 -: май 08, 2018, 21:35:25 »

Филтърната кутия се свързва с карбуратора-не трябва да има неплътности-напукани уплътнения, разкривена пластмаса. И друго нещо - карбуратора ако е износен колкото и да го чистиш няма да постигнеш голям ефект. Ако "буренцето" е износено и от там смуче въздух и разваля сместа и така на практика "заобикаля" винта за въздуха.
Пробвай и с трика на пишман газаджиите: запуши частично отвора на филтъра и върти винта за въздуха - така ще определиш дали количеството въздух е в повече.
Активен
nalis
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50МК-3,Tomos Atx 50,2xJawa Babetta 210,Puch Maxi,Simson S51 Enduro,Honda Dio AF27
Публикации: 151



« Отговор #7 -: май 10, 2018, 19:55:16 »

Като запуша отвора на филтъра скутера си гасне-значи не смуче въздух.Днес пробвах на студен двигател като завия докрай болта за въздуха след 1 мин.едвам едвам работи мъчи се бая време,но накрая гасне.Ауспуха не ми е запушен ,бая си изпушва на тръгване първите минутки.Гъбата на филтъра е нова----не се сещам какво да проверя вече.Кутията на филтъра където влиза към карбуратора има малка цепнатина но го залепих,мисля че се получи.Ако не стане и така ще му мислим пак.Може би вече е износен карбуратора Surprised
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1607



Ел. поща
« Отговор #8 -: май 10, 2018, 20:12:24 »

Като запуша отвора на филтъра скутера си гасне-значи не смуче въздух.Днес пробвах на студен двигател като завия докрай болта за въздуха след 1 мин.едвам едвам работи мъчи се бая време,но накрая гасне.Ауспуха не ми е запушен ,бая си изпушва на тръгване първите минутки.Гъбата на филтъра е нова----не се сещам какво да проверя вече.Кутията на филтъра където влиза към карбуратора има малка цепнатина но го залепих,мисля че се получи.Ако не стане и така ще му мислим пак.Може би вече е износен карбуратора Surprised
Пич, та ти си по-знаещ повече от всички писали в темата ти, защо изобщо я пусна, след като не се вслушваш в нито едно от мненията Surprised Surprised ?????? Колегите искат да ти помогнат:smile: Surprised !!!!!!!!!!
« Последна редакция: май 10, 2018, 20:15:40 последно от spongi » Активен
nalis
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50МК-3,Tomos Atx 50,2xJawa Babetta 210,Puch Maxi,Simson S51 Enduro,Honda Dio AF27
Публикации: 151



« Отговор #9 -: май 10, 2018, 21:28:20 »

Еми нали пробвам техните съвети,проверих като запуша отвора на филтъра,търсих за цепнатини , пробвах с болта  и накрая както е казал колегата май остава варианта със износения карбуратор.
Активен
gogo67
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS600 Fazer
Публикации: 72



Ел. поща
« Отговор #10 -: май 10, 2018, 21:38:33 »

 Smile Имах предвид не да запушиш напълно отвора, а да облепиш с тиксо отвора на филтъра - примерно наполовина, така че за постоянно да намалиш притока на въздух и тогава пробвай как се държи, покарай по-дълго за да видиш и свещта дали ще си промени цвета.

Нов карбуратор едва ли е повече от 40-50 лв.  Surprised
« Последна редакция: май 10, 2018, 21:42:17 последно от gogo67 » Активен
Nicksun
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Burgman 250
Публикации: 3


Ел. поща
« Отговор #11 -: август 19, 2018, 09:03:11 »

Здравейте. Купих си Бъргман 250, но аз също имам такъв проблем. Карам го от няколко дни, но от вчера, моторчето започна да гасне. Не държи обороти. Само се чува пър пър пър и гасне. Преди малко търсих как и откъде да вдигна малко оборотите, но видях само едно болтче и докато работи мотора го навивах и развивах и никаква промяна в работата му. Дали да не пробвам същите неща да направя както колегата който е пуснал темата?
« Последна редакция: август 19, 2018, 09:05:55 последно от Nicksun » Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1421



WWW
« Отговор #12 -: август 19, 2018, 11:28:40 »

видях само едно болтче и докато работи мотора го навивах и развивах и никаква промяна в работата му.

Защо първо не си намериш "сервизно ръководство" и в него да прочетеш кое как се прави и къде се пипа?  (в най лошия случай може да си го купиш като книжка която ще ти е адски полезна) (Аз лично имам и за 2та мотоциклета и всеки път когато ми се наложи да проверя нещо съм страшно доволен от факта че съм ги купил).
Активен
Nicksun
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Burgman 250
Публикации: 3


Ел. поща
« Отговор #13 -: август 19, 2018, 12:27:04 »

Защо първо не си намериш "сервизно ръководство" и в него да прочетеш кое как се прави и къде се пипа?  (в най лошия случай може да си го купиш като книжка която ще ти е адски полезна) (Аз лично имам и за 2та мотоциклета и всеки път когато ми се наложи да проверя нещо съм страшно доволен от факта че съм ги купил).
Ще си купя, ако знам откъде...
По принцип си прав, не може да се пипа ей така и да се въртят болтчетата, но само това видях и реших да пробвам. Всъщност преди малко покарах мотора. Този път не гасне, но искам да си го оправя че направо си ми вози душата както се казва. Няма такова удоволствие да караш мотор....
Ако случайно си по запознат, можеш ли да ми кажеш откъде да си купя такова ръководство за моя мотор (марка и модел). Аз съм нов и нищо не знам кое къде, как и защо. Ако имаш възможност и най-вече желание, помогни ми, моля те Smile
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1421



WWW
« Отговор #14 -: август 19, 2018, 14:21:01 »

Ще си купя, ако знам откъде...

(не съм сигурен че това е точния модел но все пак...)

aз бих си купил хартиената книжка (за мен е малко по удобно)
https://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-Burgman-AN250-AN400-1998-2011-Haynes-Workshop-Manual/401558452494?epid=1723612029&hash=item5d7ebfb90e:g:shAAAOSw5QlbMkcs

https://www.amazon.co.uk/Suzuki-Burgman-Service-Repair-Manual/dp/1844259099

но гледам че се продава и онлайн версия
https://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-Burgman-250-400-1998-2015-Haynes-Online-Manual/152907502331?hash=item2399ff52fb%3Am%3Am_lgwHsDWQOqATUc_aSiI4g&var=452667658763

Много вероятно е да го намериш и по торент тракерите или някой мото сайт от където да го изтеглиш безплатно (просто трябва търсене/питане на други собственици на същия скутер)

Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилСкутериТема: Проблем с настройка на карбуратор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.125 секунди с 21 запитвания.