Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилСкутериТема: Проблем с настройка на карбуратор
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Проблем с настройка на карбуратор  (Прочетена 362 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
nalis
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50МК-3,Tomos Atx 50,2xJawa Babetta 210,Puch Maxi,Simson S51 Enduro,Honda Dio AF27
Публикации: 149



« -: май 08, 2018, 20:16:40 »

Имам голям проблем с настройката на карбуратора.Скутера е Хонда Дио.Цвета на свещта винаги е бяла/сива-не е керемидена,нито черна.Карбуратора е чистен сумати пъти.Скутера има компресия,кита е на 800км,клапите на карба са нови,семерингите на вала също са сменени.Гъбата на въздушния филтър е нов.
Карбуратора не реагира на винта за сместа.И да го завия докрай или отвия,даже да я изкарам на скутера му е все тая и си върви без проблем.Само като я изкарам болта направо,след едно време се сеща ,че трябва да гасне и почват да падат оборотите,но подам ли газ скутера е пушка върви и без болта. Surprised Един път повлече бутало и сега не искам да се повтори.Търся решението на проблема.Искам цвета на свеща да е керемидено червена,като предишните ми мотори.
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1536



Ел. поща
« Отговор #1 -: май 08, 2018, 20:42:36 »

От колко време имаш скутера ? Преди да направиш всичко мазало, огледай обтегачите на жилото, може да са пренатегнати и за това жилото да не реагира, а може и да е скъсано............
Активен
nalis
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50МК-3,Tomos Atx 50,2xJawa Babetta 210,Puch Maxi,Simson S51 Enduro,Honda Dio AF27
Публикации: 149



« Отговор #2 -: май 08, 2018, 20:59:16 »

От колко време имаш скутера ? Преди да направиш всичко мазало, огледай обтегачите на жилото, може да са пренатегнати и за това жилото да не реагира, а може и да е скъсано............

проблема няма нищо общо с жило.БОЛТА за въздуха ,в каквато и посока да се завърти ,промяна в работата на двигателя няма---тука е проблема.БЕДНА СМЕС!Не се настройва карбуратора от болта
Активен
gogo67
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS600 Fazer
Публикации: 57



Ел. поща
« Отговор #3 -: май 08, 2018, 21:15:13 »

Бедна смес? - Обогати я. 
Как? - Като смениш жигльора с по-голям.
Все пак провери и дали нямаш странични засмуквания на въздух, който не минава през "гъбата"
Активен
nalis
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50МК-3,Tomos Atx 50,2xJawa Babetta 210,Puch Maxi,Simson S51 Enduro,Honda Dio AF27
Публикации: 149



« Отговор #4 -: май 08, 2018, 21:22:55 »

Бедна смес? - Обогати я. 
Как? - Като смениш жигльора с по-голям.
Все пак провери и дали нямаш странични засмуквания на въздух, който не минава през "гъбата"

Къде по точно трябва да проверя за станични засмуквания?Е то по-голям жиглор е вариант,но проблема е защо не може да се настройва с оригиналния си жигльор?Все пак скутера е стоков,няма тунинг... Surprised В чудо се видях с този скутер--как да разбера дали не е запушен ауспуха нещо?
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2624



Ел. поща
« Отговор #5 -: май 08, 2018, 21:32:36 »

Ауспуха може го откачиш..
За въздуха и смученето -с ръка запуши филтъра де Very Happy
Активен
gogo67
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS600 Fazer
Публикации: 57



Ел. поща
« Отговор #6 -: май 08, 2018, 21:35:25 »

Филтърната кутия се свързва с карбуратора-не трябва да има неплътности-напукани уплътнения, разкривена пластмаса. И друго нещо - карбуратора ако е износен колкото и да го чистиш няма да постигнеш голям ефект. Ако "буренцето" е износено и от там смуче въздух и разваля сместа и така на практика "заобикаля" винта за въздуха.
Пробвай и с трика на пишман газаджиите: запуши частично отвора на филтъра и върти винта за въздуха - така ще определиш дали количеството въздух е в повече.
Активен
nalis
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50МК-3,Tomos Atx 50,2xJawa Babetta 210,Puch Maxi,Simson S51 Enduro,Honda Dio AF27
Публикации: 149



« Отговор #7 -: май 10, 2018, 19:55:16 »

Като запуша отвора на филтъра скутера си гасне-значи не смуче въздух.Днес пробвах на студен двигател като завия докрай болта за въздуха след 1 мин.едвам едвам работи мъчи се бая време,но накрая гасне.Ауспуха не ми е запушен ,бая си изпушва на тръгване първите минутки.Гъбата на филтъра е нова----не се сещам какво да проверя вече.Кутията на филтъра където влиза към карбуратора има малка цепнатина но го залепих,мисля че се получи.Ако не стане и така ще му мислим пак.Може би вече е износен карбуратора Surprised
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1536



Ел. поща
« Отговор #8 -: май 10, 2018, 20:12:24 »

Като запуша отвора на филтъра скутера си гасне-значи не смуче въздух.Днес пробвах на студен двигател като завия докрай болта за въздуха след 1 мин.едвам едвам работи мъчи се бая време,но накрая гасне.Ауспуха не ми е запушен ,бая си изпушва на тръгване първите минутки.Гъбата на филтъра е нова----не се сещам какво да проверя вече.Кутията на филтъра където влиза към карбуратора има малка цепнатина но го залепих,мисля че се получи.Ако не стане и така ще му мислим пак.Може би вече е износен карбуратора Surprised
Пич, та ти си по-знаещ повече от всички писали в темата ти, защо изобщо я пусна, след като не се вслушваш в нито едно от мненията Surprised Surprised ?????? Колегите искат да ти помогнат:smile: Surprised !!!!!!!!!!
« Последна редакция: май 10, 2018, 20:15:40 последно от spongi » Активен
nalis
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50МК-3,Tomos Atx 50,2xJawa Babetta 210,Puch Maxi,Simson S51 Enduro,Honda Dio AF27
Публикации: 149



« Отговор #9 -: май 10, 2018, 21:28:20 »

Еми нали пробвам техните съвети,проверих като запуша отвора на филтъра,търсих за цепнатини , пробвах с болта  и накрая както е казал колегата май остава варианта със износения карбуратор.
Активен
gogo67
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS600 Fazer
Публикации: 57



Ел. поща
« Отговор #10 -: май 10, 2018, 21:38:33 »

 Smile Имах предвид не да запушиш напълно отвора, а да облепиш с тиксо отвора на филтъра - примерно наполовина, така че за постоянно да намалиш притока на въздух и тогава пробвай как се държи, покарай по-дълго за да видиш и свещта дали ще си промени цвета.

Нов карбуратор едва ли е повече от 40-50 лв.  Surprised
« Последна редакция: май 10, 2018, 21:42:17 последно от gogo67 » Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилСкутериТема: Проблем с настройка на карбуратор

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.092 секунди с 20 запитвания.