Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Хонда Девил за жена - удачен вариант ли е?
Страници: 1 [2] 3 4 ... 10   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Хонда Девил за жена - удачен вариант ли е?  (Прочетена 14186 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2111


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #15 -: април 27, 2018, 10:27:23 »

Гробар, не чупи хатъра на булката бе!

Вместо да я заведеш при някой с дювил, ти й предлагаш хорнет....нека иде да пръдне на седалката, помогни й с огледа и т.н.т

Нямало да може да го удържи....има си чалъм - покажи й го!
Ако трябва няма да пълни резервоара до горе в града и пак ще си го кара
Айде по-сериозно моля ви се!

Един чопър като е 300кг не означава че е тежък за каране!
Тя ще го кара, няма да го носи!!!
С правилната техника и комбайн ще кара в града!!!
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5720


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #16 -: април 27, 2018, 11:38:59 »

Гробар, не чупи хатъра на булката бе!

Вместо да я заведеш при някой с дювил, ти й предлагаш хорнет....нека иде да пръдне на седалката, помогни й с огледа и т.н.т

Нямало да може да го удържи....има си чалъм - покажи й го!
Ако трябва няма да пълни резервоара до горе в града и пак ще си го кара
Айде по-сериозно моля ви се!

Един чопър като е 300кг не означава че е тежък за каране!
Тя ще го кара, няма да го носи!!!
С правилната техника и комбайн ще кара в града!!!



Не и го троша бре... Предупреждавам я.

Я да качим темата на фен клуба на Дювил тук, че може да я е пропуснала:

http://www.motoforum.bg/index.php/topic,61094.0.html
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1742



Ел. поща
« Отговор #17 -: април 27, 2018, 11:57:03 »

....нека иде да пръдне на седалката, помогни й с огледа и т.н.т
Да.... това се казва Жентлеменска услуга  Smile Smile Smile Smile да помогнеш на някой да пръдне на някаква седалка  Smile
Активен
Diana Kac
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Хонда Девил
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #18 -: април 27, 2018, 12:27:05 »

Много благодаря за мненията на всички! Наистина съм лаик, както каза някой тук, но затова пък се регистрирала във форума с голям мерак  Very Happy Наистина ще се радвам ако направя среща с някой собственик на Дювил...все пак да за какво иде реч на живо..( за мотора става въпрос  Smile) Имам още време докато завърша курса за да избера МОЯТ мотор  Very Happy
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3483



« Отговор #19 -: април 27, 2018, 13:25:21 »

Колежке,няма да се плашиш много-много от езика тук! Не сме лоши момчета,просто понякога сме прекалено буквални,искрени и директни! Мотора,технически,е като ТрансАлп-а! Доказана механика! Удобен турист с куфари ,ветрозащита,икономичен и т.н. Ти това вече го знаеш! За "пускането" на мотора на земята,няма страшно! Този модел специално е снабден с едни "крила/подпирачки",така че няма ядове! Ако не се лъжа,дори не допира земята с пластмаса! Обезателно пиши от кой град си! Така някой покрай теб може да ти покаже мотора на живо! Не си писала колко си висока! Инфото не е с "лоша" цел  Very Happy,а просто защото по-добре ще се определи,как ще се чувстваш отгоре! Предполагам,че някой покрай теб вече кара подобен мотор и искаш да се впишеш в "същата картина"? Питам,защото избора ти е малко странен! Досега жена/момиче/девойка не е избирала точно този модел за първи мотор! Иначе мотора си става! Няма да те изненада с нещо! Пробвай и други мотори! Успех с курса,покупката и т.н.

П.П. Китан пише "странни постове"... Нещо се променя този човек...Как не и предложи нещо "истинско"  Surprised?
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1303

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #20 -: април 27, 2018, 14:58:12 »

Ето един колега, който на "стари" години се запали по моторите. Естествено попита, какво да си купи, за да кара, изслуша редовните кандърми от рода на... Ама купи си CBR, ама купи си Хорнет, ама TDM, ама R1 и т.н. и т.н. И отиде и си купи Хонда Дювил. От тогава няма по-щастлив човек от него. Very Happy Направи много разходки и пътешествия с тоя мотор и понеже разбира малко от фотография не е зле да разгледате, и някои от снимките му... Very Happy Това по повод на темата за снимките.  Very Happy http://offroadsz.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=3656
Активен
kitan
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: изтребител
Публикации: 4348



Ел. поща
« Отговор #21 -: април 27, 2018, 15:43:59 »



П.П. Китан пише "странни постове"... Нещо се променя този човек...Как не и предложи нещо "истинско"  Surprised?
е щях,ама като се прави на луда за снимката,да си кара хондата Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
warrick
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF650 Bandit
Публикации: 161


« Отговор #22 -: април 27, 2018, 17:11:04 »

Имам приятел с Дявол. Карал съм го един-два пъти. Вози много комфортно, много е удобен. Има проблем, ако мотористът е да речем под 1,70 м. висок. Приятелят ми е там някъде и въпреки, че задницата е настроена доста ниско, не успява да стъпи стабилно, а е на пръсти. Има възможност да се свали още, но тогава не може да легне на степенката, остава доста изправен и лесно пада, особено ако е спрян на леки или не толкова наклони. Доколкото знам за модела, проблем прави гърловината за зареждане на охладителната система. Пука се лесно и после започват емоциите. Обслужването на спукана задна гума или смяна на гумата е някакъв кошмар заради "дограмите". Смяната на свещите е свързана със свалянето на почти цялата "дограма", особено заради задния цилиндър. Има доста добър въртящ момент и от място издърпва забележително добре. С цялата тая "дограма" по него се налага да се внимава, защото особено по-нисък човек трябва да се пресяга през всичката пластмаса, която му придава доста обем, за да държи кормилото когато не е седнал на мотора, а това води до нестабилност и лесно изтърване.
« Последна редакция: април 27, 2018, 17:13:28 последно от warrick » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5720


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #23 -: април 27, 2018, 17:30:57 »

Имам приятел с Дявол. Карал съм го един-два пъти. Вози много комфортно, много е удобен. Има проблем, ако мотористът е да речем под 1,70 м. висок. Приятелят ми е там някъде и въпреки, че задницата е настроена доста ниско, не успява да стъпи стабилно, а е на пръсти. Има възможност да се свали още, но тогава не може да легне на степенката, остава доста изправен и лесно пада, особено ако е спрян на леки или не толкова наклони. Доколкото знам за модела, проблем прави гърловината за зареждане на охладителната система. Пука се лесно и после започват емоциите. Обслужването на спукана задна гума или смяна на гумата е някакъв кошмар заради "дограмите". Смяната на свещите е свързана със свалянето на почти цялата "дограма", особено заради задния цилиндър. Има доста добър въртящ момент и от място издърпва забележително добре. С цялата тая "дограма" по него се налага да се внимава, защото особено по-нисък човек трябва да се пресяга през всичката пластмаса, която му придава доста обем, за да държи кормилото когато не е седнал на мотора, а това води до нестабилност и лесно изтърване.

Същата веселба е със свещите на моя Трансалп. Те са си еднакви модели двигатели със следващия 650 кубика. Ако нямаш ключ за свещи за този двигател невъзможно е да изкараш и поставиш. Honda deauville има и доста пластмаси повече за сваляне...
А мотор най- лесно се управлява като го буташ седнал върху него. НО! Тук е голямото, НО, трябва да можеш да стъпваш с цяло стъпало на земята!
Колежката е под 170 см.....

е щях,ама като се прави на луда за снимката,да си кара хондата Smile Smile Smile Smile Smile

Мръсник си тииии Smile Smile Smile
Активен
warrick
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF650 Bandit
Публикации: 161


« Отговор #24 -: април 27, 2018, 18:47:17 »

Сянка, да речем 750 ще й лепне направо.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5720


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #25 -: април 27, 2018, 19:01:21 »

Сянка, да речем 750 ще й лепне направо.

Не съм го казал аз Smile
Да не започнат пак да ме обвинят, че само за чопъри говоря.... Очаквах, че някой друг ще го предложи Very Happy
Е ся Китан запали вече Very Happy Smile
Активен
kitan
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: изтребител
Публикации: 4348



Ел. поща
« Отговор #26 -: април 27, 2018, 19:15:05 »

няма бе,няма снимка,няма свестен мотор Smile Smile Smile Smile Smile

тоя шадоу е 250 кила...кво ти е направила на теб?
Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max
Публикации: 1325


пастафариански моТурист


« Отговор #27 -: април 27, 2018, 22:07:08 »

Според мнението на колега с такъв мотор - чака те голяма борба с мотора по завоите. Аз лично не го препоръчвам.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5720


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #28 -: април 28, 2018, 00:05:49 »

няма бе,няма снимка,няма свестен мотор Smile Smile Smile Smile Smile

тоя шадоу е 250 кила...кво ти е направила на теб?

Шедоу 750сс от '98г е 230 кг сух. С течностите май стига 250... Но най - ценното му качество е, че седалката е с 11 сантиметра по- ниска от седалката на Дювила. Само на 70см е от земята срещу 81+ на Дювила.
Разбира се може да е някой много по- дребен чопър. Примерно Кавазаки Вулкан 500сс. 200 кила и седалка на 71,5 см.

Колежката не каза най- важното- колко пари смята да отдели само за мотор? И колко за екипировка?
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2111


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #29 -: април 28, 2018, 07:24:17 »

А мотор най- лесно се управлява като го буташ седнал върху него. НО!

Продвай да си подпреш дупето на него ;)  или баджачето Smile

Иридиеви свещи и ...... процедурата е еведнъж на висикосна.
Относно гумата отзад.....има си механици за тая работа... а на пътя.....айде айде...колко от вас могат и ще си свалят задната гумаа....
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 10   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Хонда Девил за жена - удачен вариант ли е?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.299 секунди с 20 запитвания.