Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: проблем след смяна на масло и маслен филтър на Kawasaki zx10r
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: проблем след смяна на масло и маслен филтър на Kawasaki zx10r  (Прочетена 864 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Kawasaki-fen
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: zx10r
Публикации: 16



Ел. поща
« -: април 19, 2018, 17:33:55 »

Здравейте колеги! Имам следния проблем ,смених си маслото и масления филтър на мотора и на следващия ден запалих мотора. Тогава се появи и изненадата  Sad лампата за маслото и и иконката(лейката)  не изгаснаха, а останаха да светят след като мотора запали. Мотора работи така около 20 секунди. Какъв е проблема според вас .Смяната на маслото е направена както си пише по книгите , не сменям за сефте нито на мотора нито на колата си масло така че вероятността за грешка при самата смяна смятам че клони към нула. Мотора не беше пален две седмици и до преди момента на смяната си беше перфектен и без никакви индикации за такава ситуация. мотора е Kawasaki zx10r 2006
Активен
ku4o
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR1400
Публикации: 562



« Отговор #1 -: април 19, 2018, 18:34:27 »

Може да е дефектен масления филтър, аз бих започнал от него. Подмениго пак нали е 10-15 лв.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3276



« Отговор #2 -: април 19, 2018, 19:21:59 »

Погледни и кабела на датчика,дали нещо не се е разкачил или нещо подобно Surprised... Не съм сигурен,но филтъра дори и да е дефектен,маслената помпа пак трябва да прави налягане в магистралата! Освен ако филтъра не е запушен и едновременно с неработещ клапан в него  Surprised...
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2785



Ел. поща
« Отговор #3 -: април 19, 2018, 19:52:46 »

Погледни и кабела на датчика,дали нещо не се е разкачил или нещо подобно Surprised... Не съм сигурен,но филтъра дори и да е дефектен,маслената помпа пак трябва да прави налягане в магистралата! Освен ако филтъра не е запушен и едновременно с неработещ клапан в него  Surprised...
Напълно е възможно,особено ако е брандиран с логото на голяма фирма ;)

..и друго,ако е елемент, правилно ли е сложен в корпуса?
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1832


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #4 -: април 20, 2018, 10:25:07 »

.......... 20 секунди би трябвало да изгасне , но понякога му трябва и повечко , особенно когато си навил филтъра СУХ ( не си го напълнил с масло предварително )
Активен
Kawasaki-fen
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: zx10r
Публикации: 16



Ел. поща
« Отговор #5 -: април 20, 2018, 12:09:20 »

Филтъра е Mann MW64,и на него пише че е за кавазаки ,сузуки ,триумф и ямаха.Негов заместител е Champion COF203 с какъвто и беше и който  демонтирах от мотора. Напълнил съм филтъра до средата с масло доло горе защото стой хоризонтален на мотора и ще започне да тече ако е по пълен при монтажа.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2785



Ел. поща
« Отговор #6 -: април 20, 2018, 12:30:11 »

А нивото на маслото провери ли..
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #7 -: април 20, 2018, 21:18:07 »

след като смени маслото, пали ли го веднага или го остави и на следващия ден започнаха филмите?
Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 343


Vmax owner


« Отговор #8 -: април 21, 2018, 08:39:28 »

Няма причина да е от масления филтър. И войнишко канче да завиеш няма да загуби налягане.
 Клапаните във филтъра са:
 - един да задържа маслото по системата а не да се стича в картера след като го угасиш.
 - втори да осигурява байпас при задръстване на филтъра.
 Ако има проблем с първия клапан лампата ще ти гасне една идея по късно при палене. При втория няма как да разбереш но ще си има налягане.
 Провери си датчика за налягане на маслото.

 
« Последна редакция: април 21, 2018, 08:47:33 последно от mikluho » Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #9 -: април 22, 2018, 21:55:37 »

така като гледам май никой не е имал такъв проблем щом само се гадае какъв може да е проблема.

На Кавазакито помпата е много високо и при:
Ниско ниво на маслото
Не каране дълго време с по-ниско ниво на маслото
Смяна на маслото и не-запалване на мотора веднага да подкачи
...става така че помпата засъхва, а филтъра като се отвие се образува въздушен джоб, това в комбинация с пълен филтър с масло - прави следното:
Маслото си седи в картера, помпата е суха и има съвсем малко сила да подкачи маслото, обаче филтъра е пълен с масло, хартията в него е омаслена и не пропуска а и обема му е пълен с масло (все едно е тапа).

..те така те се получава

Трябва или много време на малки обороти (повече от 10 сек) да подкачи, или да се отвие филтъра и да се палне мотора за да може помпата да се напълни с масло и потока да тръгне.

 Mad
Активен
мишо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX10R-2005
Публикации: 554



« Отговор #10 -: април 23, 2018, 07:26:17 »

 Имал съм 3бр ЗХ10 2-04г. и 1-06г. и на трите съм сменял масла и никога не съм имал такъв проблем . Но съм ги сменял както трябва-точиш старото наливаш новото и палиш .
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2785



Ел. поща
« Отговор #11 -: април 23, 2018, 07:46:04 »

..а аз като съм с две маслени помпи?  Smile
На всичкото отгоре,за да изтича макс от маслото,църкам няколко пъти стартера- още към 200-300мл пуска!
Наливам новото и паля! Досега само веднъж ми се е случило да чуя да върти на сухо помпата,за не повече от 10-15сек
Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 343


Vmax owner


« Отговор #12 -: април 23, 2018, 08:46:42 »

............ Досега само веднъж ми се е случило да чуя да върти на сухо помпата,за не повече от 10-15сек

Явно имаме феномен със слух извън нормалните граници 20 Hz - 20 kHz  rulez2

Определено има разлика в звука на самия двигател преди да качи масло , но чак да чуеш маслена помпа!  Sad

Хубава и слънчева седмица ма всички.  Very Happy
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2785



Ел. поща
« Отговор #13 -: април 23, 2018, 10:50:35 »

Разбра ме много добре какво исках да кажа ;)
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #14 -: април 23, 2018, 14:59:03 »

На 636 2004, преди и след като качи помпата нямаше никаква разлика в звука.
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: проблем след смяна на масло и маслен филтър на Kawasaki zx10r

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.067 секунди с 22 запитвания.