Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Съвет за настройка на пиньони на Бандит 1.2 за дълго
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Съвет за настройка на пиньони на Бандит 1.2 за дълго  (Прочетена 2703 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #75 -: април 17, 2018, 09:29:59 »

....
Много хора си мислят, както и Чефо написа, че това не зависи, но всъщност от ненастроена смес на малки обороти разхода може да полудее, мотора да стане отвратителен за каране, а ако е с манивела - да трябва да се бута защото е почти невъзможно да запали.

Друг филм е, че мотора е с много цилиндри и трябва много усет за да хванеш колебанията на двигателя докато настройваш само 11 от 4те карбуратора.

...ако има фенове на карбуратори на които им се занимава, мога да пусна цяла тема - как да ги приспите  Very Happy

Карбуратора всъщност представлява два карбуратова в един корпус. Единия работи в  ниски, другия във високи обороти. Това най-просто казано. Обаче зоните на влияние на "двата карбуратора" се припокриват в малка степен. Затова ти си прав. Реших, че е твърде сложно за да навлизам в подробности, а и аз самия не съм спец на карбовете. Ползвам книжки и ги понагласям, но не съм спец. Аз съм фен на инжекциона.

Що да не пуснеш тема? Мисля, че ще е интересна.
« Последна редакция: април 17, 2018, 09:59:44 последно от ЧЕФО » Активен
phoenix
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 492



« Отговор #76 -: април 17, 2018, 10:23:16 »

Ти през цялото време нищо не разбра и само питаш и как така все твоите мнения завършват с " Не се заяждам" незнам . Мотора върви перфектно да , карал съм мотори с кофти настроени карбове не могат да се карат а моя и преди и след пипането върви супер , сега даже маалко повече .  Дискусията малко се измести от пиньоните , но пък ми помогна да стигна до решаване на проблема .

А бе и ти в началото почна, че моторът ти работи перфектно, ама гори колкото КРАЗ. После пак работеше перфектно, ама с нормален разход. Скай иска да ти каже, че няма как моторът да работи перфектно и да гори като КРАЗ. Което впрочем ти казаха и други хора. И аз не се заяждам, ама това наистина е леко объркващо.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1787


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #77 -: април 17, 2018, 10:46:06 »

Мотора си е твой, прави каквото искаш - човъркай колкото и каквото искаш. Имах един "колега", който си купуваше стари бангии, човъркаше ги правеше ги доста добре. Пипаше къде ли не, но винаги след запознаване с материята. Тоя човек не съм го виждал да си кара мотора. Продаде го. Купи друг - започна да човърка отначало.
На мен ми е все тая какво си правите моторите

Моя мотор с втори човек и багаж и до 140км/ч гори под 5л с чужбински бензин, а с български мааалко над 5 - разбирай под 5.5л/100км  Very Happy

Ето ти един интересен материал http://www.iwt.com.au/mikunicarb.htm
Мисля че си струва да го прочетеш и да направиш експеримента, за който говорят

Доста хора ти казаха как да подходиш за да си оправиш разхода на мотора, но ти не искаш да подходиш така - нормално всеки си има негови възгледи и цели.
Хайде дано скоро си решиш дилемата и да споделиш опита си, та да науча нещо ново
« Последна редакция: април 17, 2018, 10:49:19 последно от Skywlak » Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #78 -: април 17, 2018, 10:51:47 »

Аз имам Хайнес за карбуратори на английски в ПДФ формат. Някой ако иска...

Карбураторите не са просто нещо.
Едно е да почистиш, да нагласиш нива и да синхронизираш, а съвсем друго е да регулираш винта на празния ход или да реджетнеш. С реджетването аз лично не се наемам. Лошото е, че ми предстои на каферейсъра защото махнах филтърната кутия и ще трябва да се справя някак.
« Последна редакция: април 17, 2018, 11:01:01 последно от ЧЕФО » Активен
phoenix
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 492



« Отговор #79 -: април 17, 2018, 11:25:38 »

Mммм, даааа. Има хора, дето ги сърбят ръцете да човъркат нещо. И после - вай, помагайте. Все ми се струва, че човек когато не е сигурен в нещо, първо трябва да попита, а после да се прави на майстор. Най се кефя някой като каже, че моторът му не върви като хората или не гори като хората и след 3 страници тема се окаже, че той преди това е въртял винтове и ТПС-и, сменял е жигльори, филтри и гърнета, както той си знае. А ние тук даваме акъл като за небутван мотор.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3889



Ел. поща
« Отговор #80 -: април 17, 2018, 11:40:12 »


 Отпред минус един, отзад минус два зъба - това ще е оптимално
 
ако отпред свалиш 1 зъб,това ще направи мотора по рязък,но с по-малка максимална скорост

ако махнеш 2 отзад,ще направи обратното

при съотношение 2,7  демек ще го събудиш с о,7,за сметка на максималната скорост

не е ли по-добре да му качи един зъб отзад и да не пипа нищо друго?

все пак дали ще е 0,7 или 1 не мисля че ще е от такова значение
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1383



WWW
« Отговор #81 -: април 17, 2018, 11:42:57 »

ако отпред свалиш 1 зъб,това ще направи мотора по рязък,но с по-малка максимална скорост

ако махнеш 2 отзад,ще направи обратното

Освен това няма ли веригата да започне да трие прекалено много в плъзача?
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3889



Ел. поща
« Отговор #82 -: април 17, 2018, 11:57:26 »

Освен това няма ли веригата да започне да трие прекалено много в плъзача?
2-3 зъба отзад няма проблем,познавам доста хора които си карат така от доста време
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #83 -: април 17, 2018, 15:24:54 »

Що да не пуснеш тема? Мисля, че ще е интересна.


http://www.motoforum.bg/index.php/topic,106230.msg918317/topicseen.html#new

готово  Mad
Активен
strakov_m
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bandit 1200 S , Yamaha Tt 600, Majesty 250
Публикации: 169



Ел. поща
« Отговор #84 -: април 17, 2018, 23:56:56 »

Още веднъж Благодаря на всички , постигнах това което исках ще дам отзиви след няколко резервоара  Smile
Активен
strakov_m
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bandit 1200 S , Yamaha Tt 600, Majesty 250
Публикации: 169



Ел. поща
« Отговор #85 -: май 24, 2018, 22:53:00 »

Привет , както ви обещах да споделя разхода който засекох . Между 6-9л спокойно каране планинско сам 6 ,по магистралата с 2-ма 180 - 9л. ,  двама планинско с малко по-сериозно каране 7.5 ,градско нямам Very Happy
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3223



« Отговор #86 -: май 25, 2018, 11:57:50 »

Много по-добре е! Все си мисля,че може и още малко,но...
Активен
PULSE
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 491


Ел. поща
« Отговор #87 -: май 28, 2018, 10:34:17 »

Проверявай си редовно въздушния филтър! Дифузьорът на филтърната кутия е на шибано място и завихрянията от задната гума вкарват много мизерия вътре.
Активен
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Съвет за настройка на пиньони на Бандит 1.2 за дълго

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.212 секунди с 21 запитвания.