Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Съвет за настройка на пиньони на Бандит 1.2 за дълго
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Съвет за настройка на пиньони на Бандит 1.2 за дълго  (Прочетена 4053 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
zaba
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSXR 1200cc
Публикации: 761


Moto-Z


Ел. поща
« Отговор #60 -: април 11, 2018, 08:21:23 »

Бандит 1200 с трите куфара с един ездач Варна- Берковица с скорос 160-220 среден разход 7/100
Много дивотии изчетох, препоръка от мен стандартни пиньони, краиното гарне е пълен ташак , карбураторите трябва да се настроят
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1847


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #61 -: април 11, 2018, 09:36:44 »

Аз сам си го разбазиках да пробвам дали ще има няква разлика във вървеж ,че на предишни мотор се бях заиграл и имаше разлика в поведението на мотора ,та тогава четох менъл ама не успях да го разбера правилно и не можах и да хвана разликата и съм го забил в края и си карам така вече 12 000 км . Та мотора не е от вчера при мен и тепърва да се сблъсквам с големия разход и това как се кара "голям мотор"  аз си мислих че гори толкоз и си наливам кат поп и карам . Това което ме дразни е малкото километри които минава с един резервоар а на ръчка по магистрала не мога да карам и 1 час 40-45 мин и е празен ,то гъза не може да ми умалее за толко време и постоянно се оглеждам за бензиностания . Днес си поръчах иридиеви свещи ,макар че мойте не са правили никви парчета и ги бях свалял изглеждаха супер . Като ги сваля утре ще ги снимам да видим какво ще кажете по цвета , ще гадаем на цвят   Embarassed

  Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #62 -: април 11, 2018, 10:18:55 »

Ето ти го менюала. Още в началото е твойта грешка. Very Happy
Активен
strakov_m
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bandit 1200 S , Yamaha Tt 600, Majesty 250
Публикации: 172



Ел. поща
« Отговор #63 -: април 15, 2018, 23:17:31 »

Не писах тези дни ,но пък се побъзиках обичам да пипам постоянно защото това е начина да се научат нещата .Бях при моя човек и пускахме спортна сонда в ауспуха да мерим ,оказаха се доста богати смесите и веднага взе да ме човърка да го правя. Свалих карбовете изчистих ги ,вътре бяха добре дроселите искаха малко свалих и всичките жегльори изчистих с спрей за карбове . Навих болтовете на сместа бяха всичките еднакви на 7 по 30мин ,сглобих и развих 8 по 30 мин(4 оборота). Въздушния филтър го поизчистих ,но ще го сменя защото е на 12 000 и не ме изкефи много . Днес едно приятелче идва от Пловдив до Хвойна с него да ме спасява че спуках гума с кроса на Персенк , той кара кротко 130 км и тъкмо падна 4 чертичка ,което си е доста разлика като се има в предвид че правеше 170км на резерва и всичко мига . Мотора си работи неразличимо на място ,може би мирише по-слабо от преди иначе във вървежа има доволна разлика във високите . Ще засеча разхода като свърши горивото ,но ме сърби да развия още половин оборот ама май ще задържа и един резервоар да издухам със сменен филтър . Говорих с едно момче което е имало бандит 1.2 само че голия , каза че по равно като се е возил нормално му давало 5 иначе на магистрала с 200 му горял 8 ,аз ако успея да падна по 7 на нормално возене ще е добре .
« Последна редакция: април 15, 2018, 23:19:50 последно от strakov_m » Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4019



Ел. поща
« Отговор #64 -: април 16, 2018, 02:13:48 »

ебахти нервите извади Surprised Surprised Surprised

щом искаш де засечеш минимален разход,пълниш до горе,прайш едни 25км и се връщаш

това да изгоря цял резервоар с бавно каране...не знам за теб,ма аз като направих 175км с 12,50лева,ми идваше да ги избия другите,така се привлачаха.ама новобранци,кво да направя.

Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #65 -: април 16, 2018, 07:45:58 »

Не писах тези дни ,но пък се побъзиках обичам да пипам постоянно защото това е начина да се научат нещата .Бях при моя човек и пускахме спортна сонда в ауспуха да мерим ,оказаха се доста богати смесите и веднага взе да ме човърка да го правя. Свалих карбовете изчистих ги ,вътре бяха добре дроселите искаха малко свалих и всичките жегльори изчистих с спрей за карбове . Навих болтовете на сместа бяха всичките еднакви на 7 по 30мин ,сглобих и развих 8 по 30 мин(4 оборота). Въздушния филтър го поизчистих ,но ще го сменя защото е на 12 000 и не ме изкефи много . Днес едно приятелче идва от Пловдив до Хвойна с него да ме спасява че спуках гума с кроса на Персенк , той кара кротко 130 км и тъкмо падна 4 чертичка ,което си е доста разлика като се има в предвид че правеше 170км на резерва и всичко мига . Мотора си работи неразличимо на място ,може би мирише по-слабо от преди иначе във вървежа има доволна разлика във високите . Ще засеча разхода като свърши горивото ,но ме сърби да развия още половин оборот ама май ще задържа и един резервоар да издухам със сменен филтър . Говорих с едно момче което е имало бандит 1.2 само че голия , каза че по равно като се е возил нормално му давало 5 иначе на магистрала с 200 му горял 8 ,аз ако успея да падна по 7 на нормално возене ще е добре .
Всички тия настройки се правят при нов филтър. Тоя колкото и да го духаш си е задръстен. Вероятно за това ти е богата сместа. Винта, който въртиш е за празния ход. В движение, той не играе.
« Последна редакция: април 16, 2018, 08:42:16 последно от ЧЕФО » Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3286



« Отговор #66 -: април 16, 2018, 07:57:22 »

Освен това, 4 оборота развиване е страшно много! Наприви ги,както са "по книга"!
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1048



Ел. поща
« Отговор #67 -: април 16, 2018, 09:42:55 »

и без сонда в ауспуха е ясно, че ти е богата сместа щом гори като луд мотор.

Смени си филтъра и имай предвид, че болтчетата за горивната смес на малки обороти служат един вид:
1. да прецениш жигльора за малки обороти (pilot jet) дали е точен размер
2. да до-нагласиш горивната смес на малки обороти
като въртиш насам натам - не можеш да нагласиш горивната смес изцяло.
Правилото за размера на жигльора за малки обороти е, че точният размер е когато - като въртиш винта за горивна смес - двигателя трябва да променя работата в диапазона между 1 и 3 оборота.
Ако не се променя работата, или сместа е много богата (много голям жигльор) или много бедна (много малък жигльор)
Друго правило е да знаеш като въртиш винта дали през него минава бензин или въздух - като пуснеш една мислена черта през средата на карбуратора докато го гледаш отстрани:
Ако винтчето е откъм главата - то пуска и спира бензина
Ако винтчето е откъм Филтърната кутия - то пуска и спира въздуха

Имай предвид, че до 1/4 подаване на газ целият поток от бензин минава точно от там. И всъщност през 99% от времето в което мотора е движи равномерно с нормална скорост - целият разход зависи от настройката точно там + нивото на поплавъка.
Много хора си мислят, както и Чефо написа, че това не зависи, но всъщност от ненастроена смес на малки обороти разхода може да полудее, мотора да стане отвратителен за каране, а ако е с манивела - да трябва да се бута защото е почти невъзможно да запали.

Друг филм е, че мотора е с много цилиндри и трябва много усет за да хванеш колебанията на двигателя докато настройваш само 11 от 4те карбуратора.

...ако има фенове на карбуратори на които им се занимава, мога да пусна цяла тема - как да ги приспите  Very Happy
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1847


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #68 -: април 16, 2018, 09:46:17 »

Спортна сонда ............ ама тая РЕЙСИНГ Спортна ли Е или е Любителска спортна ?  Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5129


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #69 -: април 16, 2018, 21:52:25 »

Не писах тези дни ,но пък се побъзиках обичам да пипам постоянно защото това е начина да се научат нещата .Бях при моя човек и пускахме спортна сонда в ауспуха да мерим ,оказаха се доста богати смесите и веднага взе да ме човърка да го правя. Свалих карбовете изчистих ги ,вътре бяха добре дроселите искаха малко свалих и всичките жегльори изчистих с спрей за карбове . Навих болтовете на сместа бяха всичките еднакви на 7 по 30мин ,сглобих и развих 8 по 30 мин(4 оборота). Въздушния филтър го поизчистих ,но ще го сменя защото е на 12 000 и не ме изкефи много . Днес едно приятелче идва от Пловдив до Хвойна с него да ме спасява че спуках гума с кроса на Персенк , той кара кротко 130 км и тъкмо падна 4 чертичка ,което си е доста разлика като се има в предвид че правеше 170км на резерва и всичко мига . Мотора си работи неразличимо на място ,може би мирише по-слабо от преди иначе във вървежа има доволна разлика във високите . Ще засеча разхода като свърши горивото ,но ме сърби да развия още половин оборот ама май ще задържа и един резервоар да издухам със сменен филтър . Говорих с едно момче което е имало бандит 1.2 само че голия , каза че по равно като се е возил нормално му давало 5 иначе на магистрала с 200 му горял 8 ,аз ако успея да падна по 7 на нормално возене ще е добре .


На 12 000км филтър и чоплиш карбураторите?
А на "кравата" закачили ги?
А филтъра какъв е?
Снимай го да видиш какво ще ти кажат някой хора тук...
Активен
strakov_m
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bandit 1200 S , Yamaha Tt 600, Majesty 250
Публикации: 172



Ел. поща
« Отговор #70 -: април 16, 2018, 22:20:55 »

Благодаря на всички за многото информация която получих ,определнено ми помогна не съм отговорил на всяко мнение но съм го прочел и усмислил. На прав път съм , може да не съм голям мастър но имам представа какво правя и така след пипането на карбовете и разходката на моя френд Пловдив-Хвойна-Пловдив разхода е 6.7 с насрания филтър
, днес смених и него . Мотора върви много и работи перфектно , така че следва каране и засечки .
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1879


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #71 -: април 16, 2018, 23:15:57 »

Е то по твоити думи, тоя мотор винаги върви перфектно каквото и да пипнеш.
Не се заяждам...просто темата ми е интересно, но инфото ти адски много ме обърква
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #72 -: април 17, 2018, 01:02:32 »

 Егати дългата тема - мпслих, че ще науча нещо!!!
 Не можахте ли да съберете последните две страници в една.
 При тези концепции не виждам смисъл да се пипа ТПС ,когато карбовете са синхронизирани (със всичките подробности около това) и околната периферия функционира...
 
 Към автора:
 Оставам с впечатлението, че ти се играе със "зъбаците"...
 Палец нагоре,. това е единственият смислен тунинг за Бандит 1200
 
 Теорията е такава: на последна предавка да се развърти почти на прекъсвач...
 При машини с тази кубатура скоростите са дълги, а на последна предавка, когато вече не ускорява са на 2000об. от прекъсвача.
 Отпред минус един, отзад минус два зъба - това ще е оптимално
 
« Последна редакция: април 17, 2018, 01:07:19 последно от Fbegov » Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3286



« Отговор #73 -: април 17, 2018, 08:00:07 »

Да се мести ТПС-а никога не е имало смисъл! Просто колегата си го върна на правилното място!
Активен
strakov_m
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bandit 1200 S , Yamaha Tt 600, Majesty 250
Публикации: 172



Ел. поща
« Отговор #74 -: април 17, 2018, 08:33:58 »

Е то по твоити думи, тоя мотор винаги върви перфектно каквото и да пипнеш.
Не се заяждам...просто темата ми е интересно, но инфото ти адски много ме обърква
Ти през цялото време нищо не разбра и само питаш и как така все твоите мнения завършват с " Не се заяждам" незнам . Мотора върви перфектно да , карал съм мотори с кофти настроени карбове не могат да се карат а моя и преди и след пипането върви супер , сега даже маалко повече .  Дискусията малко се измести от пиньоните , но пък ми помогна да стигна до решаване на проблема .
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Съвет за настройка на пиньони на Бандит 1.2 за дълго

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.961 секунди с 20 запитвания.