Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Съвет за настройка на пиньони на Бандит 1.2 за дълго
Страници: 1 [2] 3 4 ... 7   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Съвет за настройка на пиньони на Бандит 1.2 за дълго  (Прочетена 4051 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
strakov_m
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bandit 1200 S , Yamaha Tt 600, Majesty 250
Публикации: 172



Ел. поща
« Отговор #15 -: април 04, 2018, 22:06:13 »

Тъкмо се прибрах след пробно кръгче и съм много доволен . Проверих синхрона имаше много малка разлика , сложих 17 зъба и врътнах тпс-а на око , бях го дал на макс по посока на отваряне на дросела и го дадох на средата . Направих малка разходка и мотора се държи доста по-добре , ниските оборото станаха усезаемо по-силни и спокойно го карам на 5 по-наклон с 2000 оборота , а преди умаляше и имаше вибрации и нищо че сложих по-голям пиньон върви повече. Разходих се да го зареда , като последното ми каране беше на 31 на откриването тук в Пловдив и съм карал с 30-40 от Пловдив до Бачково после до Леново там 3-4 гонки и обратно с средна скорост 70-80 разход 9.5 . Сега ще го засичам пак 2-3 резервоара да видя дали и каква ще е разликата.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1997



« Отговор #16 -: април 04, 2018, 22:15:35 »

Бандита е сто коня без малко. С 220+ ще гори значително повече от хиксове, 12-ки, 14-ки и подобни мотори, които освен всичко са и по-добре облечени. При по-бавни скорости обаче няма как да гори толкова. Ако искаш да караш такава скорост и да е икономично ти трябва по-мощен мотор. И по обтекаем. Ама до около 200 не би трябвало да имаш проблем с разхода. С пиньоните много малко влияеш на разхода.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4019



Ел. поща
« Отговор #17 -: април 04, 2018, 22:34:51 »

на пистова хилядарка и дават разход от 5 до 20 и това е от завода

с ФЗ6 за нема и 50 километра сипах малко над 15 лева
на следващия ден по същия маршрут за 175км сипах 12,50лева

що въобще се мориш с тоя разход не знам

доста зависи от това как караш

на едни им харчи малко,на други им харчи доста нагоре,зависи от дясната китка на пилота

на мен по едно и също трасе,с газ колкото мога ми даваше разход с разлика от 10 на сто в зависимост от това дали има трафик или не

виж вече ако преди ти е харчил по малко и после е качил разхода,вече да се притесняваш,ма ако си е все тоя,най вероятно причината си е в теб
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1879


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #18 -: април 05, 2018, 07:23:03 »

Тъкмо се прибрах след пробно кръгче и съм много доволен . Проверих синхрона имаше много малка разлика , сложих 17 зъба и врътнах тпс-а на око , бях го дал на макс по посока на отваряне на дросела и го дадох на средата . Направих малка разходка и мотора се държи доста по-добре , ниските оборото станаха усезаемо по-силни и спокойно го карам на 5 по-наклон с 2000 оборота , а преди умаляше и имаше вибрации и нищо че сложих по-голям пиньон върви повече. Разходих се да го зареда , като последното ми каране беше на 31 на откриването тук в Пловдив и съм карал с 30-40 от Пловдив до Бачково после до Леново там 3-4 гонки и обратно с средна скорост 70-80 разход 9.5 . Сега ще го засичам пак 2-3 резервоара да видя дали и каква ще е разликата.
Не са ти хубави експериментите. Китан ти е обеснил защо.
Сипи догоре карай. Сипи догоре и направи изводи.
Ти караш като баба пжсле ластик и се мъчиш да направиш заключение...е ....така няма да можеш ...
Активен
strakov_m
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bandit 1200 S , Yamaha Tt 600, Majesty 250
Публикации: 172



Ел. поща
« Отговор #19 -: април 05, 2018, 08:27:50 »

Последния път както казах беше на шествие и за това скороста беше такава иначе аз си карам както си знам не изнасилвам мотора никога , изрязвам го често но не съм душманин., просто споделих при супер спокойно каране което не мога да повторя в нормални условия че ми е дал 9.5 . Карал съм като пълен идиот и повече от 12 не съм правил, общо взето разхода не шари много , ще го засичам сега и ще кажа отзиви . Мора се с разхода защото ме дразни да минаван 160 км с един резервоар ако тръгнеш да караш на трип караш има няма час и дебнеш бензиностанция ,нямам време да ми умалее гъза и е ужаднял.
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #20 -: април 05, 2018, 09:27:59 »

Бандита е сто коня без малко. С 220+ ще гори значително повече от хиксове, 12-ки, 14-ки и подобни мотори, които освен всичко са и по-добре облечени. При по-бавни скорости обаче няма как да гори толкова. Ако искаш да караш такава скорост и да е икономично ти трябва по-мощен мотор. И по обтекаем. Ама до около 200 не би трябвало да имаш проблем с разхода. С пиньоните много малко влияеш на разхода.
Това е така но той спомена, че кара със 150км/ч. При тая скорост няма начин да гори над 6/100.

П.П. Той е 100 коня, но да не забравяме че има бая въртящ момент.
Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 343


Vmax owner


« Отговор #21 -: април 05, 2018, 09:41:44 »

Привет колеги , имам дилема относно това как да настроя Бандита за дълго с възможно най-икономичен разход .........

Здравей,
с това чоплене на TPS-a и предварения на око и слух  Sad  най много да да постигнеш разход и звук на мотора нечувани до момента.
Голяма  предна зъбчатка и малка задна ще ти свали разхода. И това ако предварения, TPS и настройки на горивото са ти ОК /както е по производител/ Естествено мотоциклета ще получи една "мудност" и по дълги скорости, ама нали това е целта.

Ако търсиш икономия при мотоциклет с кубатури по 1000+ е като да чакаш жена ти да ти върне пари след посещение в мола. По добре го смени с една 600-ка и се наслаждавай на 5/100.

Мен ако питаш , стой далече от мотор дето работи тихо и харчи малко !  Very Happy
« Последна редакция: април 05, 2018, 10:31:00 последно от mikluho » Активен
PULSE
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 506


Ел. поща
« Отговор #22 -: април 05, 2018, 10:34:43 »

Здравей, ТПСа си има стойности които се мерят с мултицет. Само така се определя правилната му позиция. В ниски обороти мотора не се влияе особено от настройката. Карал съм и с откачен сензор - разлика няма.

Добрата настройка е задължителна, иначе във високи го давиш заради многото гориво и искрата която не идва в подходящия момент. Ако те интересува ще ти пратя на лични сервизното ръководство за модела да си гледаш кое какво.

При каране до 120 км/ч сам и с 3 куфара дава между 5/5,5 на сто. Опъвам ли му ушите не отказва на 2-3 литра отгоре.

Съветвам те да си го караш със стандартни пиньони, така си върви мазно като тролей(ако това ти харесва, разбира се) иначе почва да недоволства в ниски при дълги предавки, ако пък скъсиш отлепването на предницата става твърде лесно.
Активен
strakov_m
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bandit 1200 S , Yamaha Tt 600, Majesty 250
Публикации: 172



Ел. поща
« Отговор #23 -: април 05, 2018, 12:56:24 »

Ще съм благодарен да ми пратиш мануъл да си порова, иначе сега с 17 те зъба и мръднатия тпс е изненадващо силен в ниските изобщо не говорим за мудност от 3к оборота го забивам и тръгва яко повече от преди определено . 15 зъба ми са много къси бучи ми и ръгам за 6та постоянно ама няма . Като се воза сам карам само с топ касата и ще видим какво ще покаже , но мисля че ще даде разлика сега .
Активен
PULSE
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 506


Ел. поща
« Отговор #24 -: април 05, 2018, 14:00:46 »

Готов си, пуснах ти го на пощата.

Иначе за смяната на пиньоните, явно го мъчиш да върви като пистарка, с много газ - не става така с тоя трактор. Не казвам, че не върви, ама си е скопен заводски. Карбураторите са му по-малки, колекторите са с по-малък отвор, за да има тяга още от 1000 оборота нататък, последно и валовете не са му агресивни. Сила има достатъчно, набира се и на километраж, но зверска динамика няма да докараш.

Можеш да смениш главата от GSX-R 1100 и тогава става вече много лют. Тия схеми ги прави Зъба Smile
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3286



« Отговор #25 -: април 05, 2018, 14:39:04 »

На този мотор,само със смяна на генерацията с по-отворена,се печелят 15к.с. ДОКАЗАНО! Може да се прочете из нета! Възможности за тунинг - хиляди! Просто още заводски е силно "ограничен"! В случая обаче се търси по-голяма икономичност,та не е сигурно,кое ще помогне най-много! Според мен,връщане към заводското му състояние и след това вече да се мисли!
Активен
PULSE
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 506


Ел. поща
« Отговор #26 -: април 05, 2018, 15:25:00 »

Градски, както казах по-нагоре, Бандита си е достатъчно икономичен със заводските настройки. Доста време го карам, та си заставам зад думите. Явно неговия е объркан. Изпратих му ръководството. Да си нагласи ТПСа, да си провери свещите(каква му е сместа), промивка и настройка на карбовете и е готов.

Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1879


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #27 -: април 05, 2018, 15:27:13 »

Градски, както казах по-нагоре, Бандита си е достатъчно икономичен със заводските настройки. Доста време го карам, та си заставам зад думите. Явно неговия е объркан. Изпратих му ръководството. Да си нагласи ТПСа, да си провери свещите(каква му е сместа), промивка и настройка на карбовете и е готов.



Много ги бях загледал тия бандити.
И на мен ми е интересно, тоя що е такава ламя
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5129


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #28 -: април 05, 2018, 19:19:39 »

Синхрона е много важен. Филтъра също трябва да е чист. Свещите също имат значение. Синхрон се прави с чист филтър и читави свещи, да не казвам нови.

Точно така!

Колега strakov_m виждам, че си пловдивчанин, колегата PULSE също. Виждали сме се с него и мисля, че ги разбира моторите. А той има същия цепелин от няколко години Very Happy Послушай го какво говори, обърни внимание и на това:



Според мен,връщане към заводското му състояние и след това вече да се мисли!

Тоест връщаш го във заводските му настройки, правиш му едно- две отиване- връщане до Бургас с избрана предпочитана скорост и ако пак не ти харесва хората в Пловдив които ще ти помогнат са Емо Гущера ( много добър токаджия, има всякакви компютърни програми) или Боги. Последният точно е поразчистил моторите из сервиза си, преди 2 дена минах от там.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1997



« Отговор #29 -: април 05, 2018, 21:43:50 »

Много ги бях загледал тия бандити.
И на мен ми е интересно, тоя що е такава ламя

Преди време един приятел тръгнал да тунингова Бандит 600. Взели джет кит, сложили го слагали ауспуси и разни други хубави уж неща. Не съм го карал, за да знам как върви, ама това нещо гореше 8+ при каране с група със 110, 120. После решили да върнат стандартните жигльори, ама с разхода не се оправиха.   
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 7   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Съвет за настройка на пиньони на Бандит 1.2 за дълго

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.127 секунди с 20 запитвания.