Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: Проект Ковровец 175
Страници: 1 [2]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Проект Ковровец 175  (Прочетена 1675 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 845



« Отговор #15 -: март 26, 2018, 13:56:27 »

Отваряш със скоба, балансираш вала, затваряш със скоба. Преди повече от 20 години щяха да ме прецакат с Ковровец с износени легла на лагерите, за щастие не бях събрал парите и някой друг се накисна. Познай с кой инструмент на Илон Мъск е бил отварян-затварян...
« Последна редакция: март 26, 2018, 14:27:47 последно от SimonX » Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 217



Ел. поща
« Отговор #16 -: март 27, 2018, 10:19:16 »

Колега как си с руския език?  https://www.drive2.ru/b/465952138204283691/
За скоростите мислех, че имаш допълнителен капак подобно на Иж и Минск с директен достъп до механизма вътре без да "цепиш" двигателя...Обаче Ковровеца е друга бира, ще се наложи да го отвориш за втората скорост  Surprised
Имам един "старец" в гаража и всичко описано от теб и колегите в темата ти е точно така  Very Happy
Имат си по-особен чар тези ретро машини, усеща се че ги е правил човек не компютър!
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 845



« Отговор #17 -: март 27, 2018, 18:09:18 »

Интересен линк, явно излизането от скорост им е общ проблем, променят ъгъла на зъбите на плаващите зъбчатки.

https://www.drive2.ru/b/462784445204660651/

С правилните методи го отваря и затваря, даже и буталния болт без чукане монтира.
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1563



Ел. поща
« Отговор #18 -: март 27, 2018, 19:42:03 »

Не разбирам, защо ще им се чудите на тези моторетки ? Дори и основен ремонт да им правите, не е скъпо ! По принцип монтьорите взимат по лев на кубик за диагностика, а ремонта струва колкото са частите ! Колко да е ремонта на ковровеца, кажи-речи 300 лв. и имаш нов мотор.............. Surprised и то ако не можеш да си направиш сам, нали  Smile
Активен
mitaraf
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ковровец
Публикации: 9


Ел. поща
« Отговор #19 -: март 27, 2018, 20:22:04 »

Характерерно е и за Ижетата изключването от втора. Сменя се зъбчатката и си готов.
Така и не те питахме имаш ли А категория?
Законите станаха доста суровини за несъответствие с категорията. Та някой полицай да не реши да трупа точки на твой гръб и да ти развали кефа...

Нямам категорията. Дяволчето в мен нашепва над дилемата: 1. Изкарване на курса за "А" категория и спокойствие при всичките съпътстващи разходи; 2. При изкарване на машинката няколко пъти в годината за няколко километра с рискове и при сгащване от джандарите - невинен поглед, самосъжаление и опити за убеждение, че толкова са ми възможностите;
Активен
mitaraf
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ковровец
Публикации: 9


Ел. поща
« Отговор #20 -: март 27, 2018, 20:31:03 »

Колеги по-горе, да ще трябва да се отвори/цепи мотора, най-малкото за да му огледам хубаво съставните части. Няма да рискувам без компетентен човек до мен да пипам. Наистина техниката е елементарна, но някои замервания ще са ми напрягащи. Ще наблегна лично над работата по ламарината и детайлите. За двигателя и карба ще се доверя на човек с познания. А и наистина частите по силовия тракт са евтини, все още явно ги има залежали натам-насам, абе....няя да се плаша. Не искам кой знае какво, но тряя да е сравнително надежден. А не километър каране, 10 минути центровки. То ясно, че няма да ходя с него в Пекин я, ама...харесва ми поне малко да не съм хептен "Мистър Бийн", а поне герой от "От глупав, по-глупав".

П.П. Между другото го вече разглобих почти целия, мотор. Викенда вадя двигателя. Е то на детето ми се оказа, че има по-сложни за сглобяване играчки баси. Все повече се усмихвам.  Very Happy

А иначе ето и първото палене, което споменах в първият си пост. След толкова години направо онемях.
  
https://www.facebook.com/100000767647359/videos/1613735695328670/

https://www.facebook.com/100000767647359/videos/1613738471995059/
« Последна редакция: март 27, 2018, 20:39:08 последно от mitaraf » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5076


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #21 -: март 27, 2018, 20:52:23 »

Нямам категорията. Дяволчето в мен нашепва над дилемата: 1. Изкарване на курса за "А" категория и спокойствие при всичките съпътстващи разходи; 2. При изкарване на машинката няколко пъти в годината за няколко километра с рискове и при сгащване от джандарите - невинен поглед, самосъжаление и опити за убеждение, че толкова са ми възможностите;


 И документи за мотора нямаш нали?
Ще те приберат в участъка само за да си пишат червена точка. А по новинарските сайтове ще пише, че са хванали рокер без книжка и с технически незиправен и незаконен мотор....
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1563



Ел. поща
« Отговор #22 -: март 27, 2018, 21:16:39 »


 И документи за мотора нямаш нали?
Ще те приберат в участъка само за да си пишат червена точка. А по новинарските сайтове ще пише, че са хванали рокер без книжка и с технически незиправен и незаконен мотор....
Много си гаден, няма да е заради "червената точка", а защото така трябва, може да е краден, после ако някой си го търси какво ще обясняват ?????? Ние го спряхме, проверихме и щото нямаше документи го пуснахме, ама той обеща, че повече няма да го кара........не става, разбираш.......... колкото до категорията, то тя няма да е "А", ковровеца е 175 см/3, а кончетата му ще са около 15-16, за това ще е достатъчна и първата категория след "М", колкото до ремонта, то трябва да се смени вилката защото е крива, или изхабена, а не зъбчатката.... Very Happy
« Последна редакция: март 27, 2018, 21:29:34 последно от spongi » Активен
mitaraf
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ковровец
Публикации: 9


Ел. поща
« Отговор #23 -: март 27, 2018, 21:32:50 »


 И документи за мотора нямаш нали?
Ще те приберат в участъка само за да си пишат червена точка. А по новинарските сайтове ще пише, че са хванали рокер без книжка и с технически незиправен и незаконен мотор....

ААААА имам си брезентово талонче, регистрационна табела и номера на рама и двигател отговарящи на вписаните в талона. Имам си и удостоверение за наследници и пълномощно от тях да се разпореждам с техниката  Very Happy А иначе вариант 1. разбира се, че е най-удачният и към него клоним. Very Happy
Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: Проект Ковровец 175

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.151 секунди с 20 запитвания.