Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Искам акъл за Yamaha XT 660X
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Искам акъл за Yamaha XT 660X  (Прочетена 1530 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1095


Ел. поща
« -: март 08, 2018, 12:17:22 »

Здравейте,

Изчетох разни ревюта и обши теми за XT 660X но все пак продължавам да търся мнения от първа ръка.
В момента имам ТДМ 850 но желая да го заменя с по лек и маневрен мотор, за това се насочих към ХТ-то. Карам предимно в града, предпочитам модорикацията с 21 инча предна капла, т.е. не супермото.

Най близкото до него което съм карал е доминатор, другото е ТТ и разбира се ТДМ-а но той май в същност е доста далеч...

Ако някой има такъв и даде мнение обещавам да черпя по бира  rulez2
Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 598



Ел. поща
« Отговор #1 -: март 08, 2018, 12:31:36 »

Първо , щом пишеш , че искаш с 21 цола предно колело това е XT660R не Х . Карал съм само мотото , надали ще е кой знае колко различно от ендурото . Не знам , аз ли нещо , но това ми е тежко, куцо , и не върви спрямо очакванията ми.
Удобно е , и за по-ниски човеци става , технически не съм имал проблеми с него , но и не съм го търкалял дълго време.
Определено за градски мотор става .
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1095


Ел. поща
« Отговор #2 -: март 08, 2018, 15:39:03 »

Моя грешка! XT 660 R !!!
В момента чета и събирам информация от 100 места, за това в главата ми е пълна каша.
Примерно:

Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #3 -: март 08, 2018, 16:00:03 »

Мотора е страхотен. Карал съм такъв, а имах XTX. Абсолютно еднакви са. ХТR има малко по мека предница и заради 21" не завива толкова остро като XTX с неговата 17". И спирачката му е малко по-слаба от на супермотото. Не разполага с брутална мощ, но е достатъчно силен да си гаменстваш из града. Ултра здрав и безумно икономичен. Евтина поддръжка.  За бавен туризъм 90-100км/ч е супер. Над 100км/ч започва да духа. До 120км/ч вятъра се търпи, но нагоре е много неприятно. До 140км/ч двигателя се справя, но нагоре започва да се дере. При 160км/ч буталото ще излезе от ауспуха и мотора се опитва да роди, а ездача е легнал върху резервоара и се опитва да се задържи на мотора все едно лети с 300км/ч. Категорично не можеш да караш с по-бързите мотористи. Даже чопърлаците те изпреварват. От друга страна да пътуваш със 100км/ч не ти се вижда бавно и си ги възприемаш напълно нормално. Все пак на мен ми дойде тегаво, ама аз слязох от ZX12R и се качих на кокошка. Smile По моите критерии за града и кратки дестинации става, но за дълги пътешествия ми идва бавен. Категорично неподходящ за магистрали. Задължително иска по-висока слюда. Седалката в предната част е тясна и удобна за езда прав, а в задната част се разширява и като седнеш задника ти се пада в широката част, та не ти набива простатата. Ако ниската туристическа скорост те устройва мотора е супер. Става за черно, достатъчно проходим е и в сравнение с ТДМ-а ще ти се види перце. Мазането е на система сух картер. Дори и с 500мл. масло мотора се маже, но не си прави експерименти. При нормална езда не гори масло, но ако го тормозиш започва да пипа. Трябва да се следи маслото. Коляновия вал и разпределителния вал са на търкалящи лагери, което ги прави неубиваеми. Ако се кара без масло задира буталото но валовете оцеляват. Шлайф, ново бутало и газ отново. Клапаните не са на парички, а на болтчета и реглажа е много лесен. Изобщо поддръжката му е много евтина. XT660Z е по добрия избор, но и по-скъпия.
« Последна редакция: март 08, 2018, 16:14:48 последно от ЧЕФО » Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1095


Ел. поща
« Отговор #4 -: март 08, 2018, 17:06:37 »

Благодаря и на двама ви!
Мненията ви ми дават кураж, решението е на 99% взето.
Мотора няма да го вкарвам в гората, за там си имам DRZ400.
Ако тази седмица си вдигна задника до София ще разгледам 2 - 3 екземпляра дето ги набелязах от сайтовете, надявам се да има с какво да се похваля за новия сезон  Very Happy
Активен
klapaucius
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 41

326867161
WWW
« Отговор #5 -: март 30, 2018, 20:07:57 »

Имам такъв, навъртял съм му около 13000 км засега, ползвам го основно за скутер и турър.
Трудно се намира читав екземпляр - италянеца доста е вилнял с моя, но засеега е добре.

Приятен е за каране, има известна доза палавост в иначе слабия двигател. За града е доста добре - подвижен и маневрен, но пък там супермотото предполагам е по-добрият избор. От друга страна 21-те цола по-леко обират дупки и неравности.

За офроуд е зле. Не е трагично, но предницата е с малък ход и е сравнително твърда, та подскача насам-натам. Освен това при падане може би ще има щети. Сравнявам с предишния ми мотор - XT600 тенере, който беше по-добър в това отношение.

За турър е проблем вятърът - този мотор няма никаква защита. Може да се учудиш, колко много бучи иначе тихата ти каска и как пропуска вятър иначе не лошият текстилен екип. При дълги карания ръцете се измарят от вибрациите, особено в жегите - карането с възможно най-тънки и рехави ръкавици помага много в летните жеги. Магистралите трябва да се избягват, а когато се наложи - ползвам дебелите си нерви и карам 100-130 - и така над 600 км с двама и много багаж, половината магистрала ... мъка.
При "високи" скорости от над 120-130 става трудно управляем и в зависимост от прелоуда на задния амортисьор и товара има склонност към залюляване.
За разходки по 100-200 км е супер, особено ако не стъпваш на бързи пътища.

п.с.
При каране под 90 не обича 5-та, но щом имаш ТДМ - там съм чувал, че и 100 са му малко.
В нета споменават за "surging" проблем. Изразява се в чудене на мотора какво да прави, когато караш бавно на равна газ, основно на 2-ра и 3-та. Свиква му се бързо и е много дребна грижа. Също според нета проблемът бил по-изразен при моделите преди 2008-ма - нямам идея как е там.
« Последна редакция: март 30, 2018, 20:23:29 последно от klapaucius » Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1052



Ел. поща
« Отговор #6 -: март 31, 2018, 10:59:19 »

Винаги ендуро мотор с ендуро гуми за шосе е по-бърз от същия модел със супермото гуми ! Тествано е, доказано е.
Супермотото има по-агресивна стойка  Smile любимия ми израз - но наистина изглежда по-добре, не е като скакалец
и Супермотото със сликове ще е по-добро на супермото състезание.

Карал съм ХТ660Х (супермото) моторетката е супер добра и за пътуване и за дране... толкова за ХТ от мен

Идеята за супермото срещу ендуро конфигурацията на каплите е, че един и същ мотор със супермото капли се усеща много по-тежък за каране. Все едно е 50кг по-тежък и трябва да го напънеш в завоя да завие, докато с ендуро каплите нещата стават от само себе си. Друго странно е, че като караш супермото обикновено гумите са направени за мотор който обикновено тежи повече и (лично мнение) все едно ниското тегло не може да натисне гумите както трябва на завой и мотора се хлъзга повече отколкото с еднуро капли.
Единственото предимство на предната 17 е, че като караш с по-малко вложен труд в кормилото - получаваш по-рязка реакция, но заради ширината на гумите пък от гледна точка на вкараната работа с тяло - получаваш по-малко отговор от мотора. Ако грозотата на Ендуро каплите не те притеснява - ти препоръчвам ендуро с гуми за шосе!

в общи линии - ако караш на умирачка:
с Ендуро - усещаш, че мотора е супер лек, но все едно кормилото му затяга като го ребриш от завой в завой при рязка промяна на посоката
със Съпермото - усещаш, че караш по-тежък мотор с много чувствително кормило.
« Последна редакция: март 31, 2018, 11:02:14 последно от HondaPBR125 » Активен
klapaucius
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 41

326867161
WWW
« Отговор #7 -: април 11, 2018, 09:38:47 »

Винаги ендуро мотор с ендуро гуми за шосе е по-бърз от същия модел със супермото гуми ! Тествано е, доказано е.
Супермотото има по-агресивна стойка  Smile любимия ми израз - но наистина изглежда по-добре, не е като скакалец
и Супермотото със сликове ще е по-добро на супермото състезание.

Карал съм ХТ660Х (супермото) моторетката е супер добра и за пътуване и за дране... толкова за ХТ от мен

Идеята за супермото срещу ендуро конфигурацията на каплите е, че един и същ мотор със супермото капли се усеща много по-тежък за каране. Все едно е 50кг по-тежък и трябва да го напънеш в завоя да завие, докато с ендуро каплите нещата стават от само себе си. Друго странно е, че като караш супермото обикновено гумите са направени за мотор който обикновено тежи повече и (лично мнение) все едно ниското тегло не може да натисне гумите както трябва на завой и мотора се хлъзга повече отколкото с еднуро капли.
Единственото предимство на предната 17 е, че като караш с по-малко вложен труд в кормилото - получаваш по-рязка реакция, но заради ширината на гумите пък от гледна точка на вкараната работа с тяло - получаваш по-малко отговор от мотора. Ако грозотата на Ендуро каплите не те притеснява - ти препоръчвам ендуро с гуми за шосе!

в общи линии - ако караш на умирачка:
с Ендуро - усещаш, че мотора е супер лек, но все едно кормилото му затяга като го ребриш от завой в завой при рязка промяна на посоката
със Съпермото - усещаш, че караш по-тежък мотор с много чувствително кормило.

Съгласен - ендурото е правилният избор!
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #8 -: април 11, 2018, 09:49:24 »

Винаги ендуро мотор с ендуро гуми за шосе е по-бърз от същия модел със супермото гуми ! Тествано е, доказано е.
Супермотото има по-агресивна стойка  Smile любимия ми израз - но наистина изглежда по-добре, не е като скакалец
и Супермотото със сликове ще е по-добро на супермото състезание.

Карал съм ХТ660Х (супермото) моторетката е супер добра и за пътуване и за дране... толкова за ХТ от мен

Идеята за супермото срещу ендуро конфигурацията на каплите е, че един и същ мотор със супермото капли се усеща много по-тежък за каране. Все едно е 50кг по-тежък и трябва да го напънеш в завоя да завие, докато с ендуро каплите нещата стават от само себе си. Друго странно е, че като караш супермото обикновено гумите са направени за мотор който обикновено тежи повече и (лично мнение) все едно ниското тегло не може да натисне гумите както трябва на завой и мотора се хлъзга повече отколкото с еднуро капли.
Единственото предимство на предната 17 е, че като караш с по-малко вложен труд в кормилото - получаваш по-рязка реакция, но заради ширината на гумите пък от гледна точка на вкараната работа с тяло - получаваш по-малко отговор от мотора. Ако грозотата на Ендуро каплите не те притеснява - ти препоръчвам ендуро с гуми за шосе!

в общи линии - ако караш на умирачка:
с Ендуро - усещаш, че мотора е супер лек, но все едно кормилото му затяга като го ребриш от завой в завой при рязка промяна на посоката
със Съпермото - усещаш, че караш по-тежък мотор с много чувствително кормило.

За това ако ще е за път, предното колело се наплита на шина 19" и получаваш перфектния компромисен вариант. Задното бих оставил супермотското заради по-широката гума.
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1095


Ел. поща
« Отговор #9 -: април 14, 2018, 20:52:53 »

Благодаря на всички за съветите и споделената информация, без съмнение ще бъде полезна и на други колеги.
Аз в крайна сметка след чудене и търсене днес се метнат на една БЕТА супремото - нещо доста различно от първоначалния замисъл но пък и на пазара няма голям избор в момента. Та това лято ще келешея с бетата пък живи и здрави - като ми омръзне.... ХТ-то не ми е излязло от акъла Smile
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 220



Ел. поща
« Отговор #10 -: април 16, 2018, 09:22:27 »

 Very Happy перфектен е за целта, която гониш. Впечатленията са ми от мотора на познат, който си купи чисто нов от представителство на Yamaha в Англия. До продажбата му мотора не даде никакви дефекти въпреки експлоатацията на максимум от възможностите. Мотора сигурно има повече километраж на задна гума отколкото да е стъпил на двете  Smile На дълъг път поддържаше скорост 130-140км/ч. В моментите, когато си разменяхме моторите имах чувството че се качвам на някакво колело и ще се отвея на следващия завой. Много е лек, тесен, маневрен и идеален за града. Лично за градско предпочитам скутер(от по-вървящите до 200куб.см.), явно съм от по-улегналите мотористи Smile
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Искам акъл за Yamaha XT 660X

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.115 секунди с 21 запитвания.