Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Адвенчър туръри - размисли и страсти
Страници: 1 ... 22 23 [24]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Адвенчър туръри - размисли и страсти  (Прочетена 74539 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
SimonX
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1235



« Отговор #345 -: юли 18, 2019, 11:39:26 »

Същата тая стругарка си е затягала 'лабавата седалка на адвенчъра и си е дигнала леко фара към небето на 12 март 2012. Това го знам от един арабин очевидец.
Споделила е с него, че таман е закръглила 21783 мили-ванили.

Alexander3dartwork май го знае тоя арабин Smile
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 686



« Отговор #346 -: юли 18, 2019, 12:21:44 »


Куфара обаче е вафла трепач ... все едно аз съм го правил вечер късно по новолуние в състояние крещящо от силните позиви за уриниране ... Smile
Активен
SimonX
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1235



« Отговор #347 -: юли 18, 2019, 12:28:49 »

https://metalmule.com/by-brand/bmw/32-litre-max-top-box.html

"Желязно муле" за пестин паунда е тоя сандък. Има шанс и странични да ти даде, като гледам рамките...
 Sad
« Последна редакция: юли 18, 2019, 12:31:01 последно от SimonX » Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 686



« Отговор #348 -: юли 18, 2019, 13:08:53 »

... б@си ... 500 паунда за т`ва ... по-добре да беше сложила сандък от патрони, поне щеше да има някакъв стил различен от този на ковчег ...  Very Happy
Активен
dambatamoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bmw r1150gs,yamaha wr 400
Публикации: 132



Ел. поща
« Отговор #349 -: юли 18, 2019, 13:52:41 »

Преди около месец купих БМВ р1150гс'02г.По обява мотора беше на 60000км.Ясно ми беше че това не са реални км,но ми хареса и го взех.Преди него ходих да гледам същия модел с регистрация,е той беше наистина доста джалатен.Километрите му бяха 160000 реални,но не това беше проблема.Просто имаше шумове и някакси ми се виждаше доста разнесен,пък и собственика като почна да сваля от цената,имам чувството че искаше да се отърве по бързо.Ето го и моят мотор:

Активен
IBenchev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: XX, GS
Публикации: 403



« Отговор #350 -: юли 18, 2019, 18:59:58 »

26,183 miles
2006 (56 reg)
~ 2015 miles/year
 Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

Алоооооо не забравяйте че турците и мангалите са и във Англия , ти си ги купувай такива , после ела да видиш как и какво се случва като го закачиш на диагностиката , 2006 е лесен за лъгане и по труден за хващане , ама като мине 08.2007 и малко става дерт промяната на километража , зза това ти продължавай да си мислиш че видиш ли тоя мотор е купен за една къща пари и е каран по 5200км ..........

Прекаляваш по някой път, да знаеш.



Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1100S Boxer Cup
Публикации: 2975


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #351 -: юли 18, 2019, 22:46:18 »

Прекаляваш по някой път, да знаеш.




Аз знам че прекалявам понякога(в повечето случаи но не е без да искам)
 Само да те питам - знаеш ли този показател как се записва ? щото - вземаш мотора , правиш километража и го караш на Преглед........... и те ти "узаконяват" показанието , дежурната игра последните 4-5 години особено е - Арабина бяга до Северна Италия , куува мотора , кара го в Германия или Великобритания , напудрен километражиран , Минава - TUV/MOT и го пуска за продаване на момента като немски или английски ........ нищо лично , просто тема за размисъл
 Както каза колегата - Аз нямам проблем с километрите , идеята е да не ги връщат и да не ги пудрят , а после да си гризеш ноктите
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1598



WWW
« Отговор #352 -: юли 18, 2019, 22:55:01 »

знаеш ли този показател как се записва ? щото - вземаш мотора , правиш километража и го караш на Преглед.........

Голяма занимавка е, а финансовата изгода е под въпрос... средния англичанин няма мн време за подобни глупости...  не случайно по горе пуснах линк в който се виждат "средните" километри на конкретно МПС...  конкретно този мотоциклет е "леко" под средния пробег за модела... но като цяло няма нищо травмиращо (само дето едната година като е минавал мот километража показва помалко от предходната... но допускам че тоя дето е въвеждал километрите е спал)

Ако търсих такъв мотоциклет бих го взел от представителство (обслужен и тн) включително задължителната гаранция (по закон) не помня колко беше минимума 6 месеца или повече...  освен това бих направил пълна hpi проверка (дали е нямало някакви застрахователни събития и тн..)

 Surprised
Активен
IBenchev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: XX, GS
Публикации: 403



« Отговор #353 -: юли 18, 2019, 23:00:48 »

Аз знам че прекалявам понякога(в повечето случаи но не е без да искам)
 Само да те питам - знаеш ли този показател как се записва ? щото - вземаш мотора , правиш километража и го караш на Преглед........... и те ти "узаконяват" показанието , дежурната игра последните 4-5 години особено е - Арабина бяга до Северна Италия , куува мотора , кара го в Германия или Великобритания , напудрен километражиран , Минава - TUV/MOT и го пуска за продаване на момента като немски или английски ........ нищо лично , просто тема за размисъл
 Както каза колегата - Аз нямам проблем с километрите , идеята е да не ги връщат и да не ги пудрят , а после да си гризеш ноктите

Ето ти ги по дати и километри тогава:







Това, че някой, някъде мисли, че друг иска да го изработи не винаги значи, че всички са маскари, нали?!

Точно за мотори в този ценови диапазон няма кой да се занимава с толкова глупости, които си описал, съгласен ли си?
Активен
SimonX
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1235



« Отговор #354 -: юли 18, 2019, 23:30:11 »

щото - вземаш мотора , правиш километража и го караш на Преглед........... и те ти "узаконяват" показанието
Ще трябва да разкеши за еднократна първоначална такса за регистрация в Англия. По-скоро чалъма е, ако има да му се крие нещо на някой английски, вързано с това дето ние виждаме, да мине през регистрация в Северна Ирландия, ама това е по-скоро легенда, особено за мотоциклетите. От 500 броя GS1200 в същия сайт , максималния пробег е 75 хил. мили... Явно талянците са по-корави, щом при теб идват железа на 200 хил. км...
Активен
SimonX
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1235



« Отговор #355 -: юли 18, 2019, 23:40:09 »


Ако търсих такъв мотоциклет бих го взел от представителство (обслужен и тн) включително задължителната гаранция (по закон) не помня колко беше минимума 6 месеца или повече...  освен това бих направил пълна hpi проверка (дали е нямало някакви застрахователни събития и тн..)

 Surprised

Аз пък предпочитам от човек. Представителството е сложило едни 500 отгоре, пък и с подобни "досиета" рискът е минимален, това не е Яхиново Smile
За нещастие линкът към онова червеното БМВ,  дето умишлено се въздържах от сделка, не е възстановим, иначе просто няма база за сравнение с това на стругарката.
Активен
didodoc
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 153



« Отговор #356 -: февруари 28, 2021, 14:36:18 »

Тестов доклад Дукати мултистрада V 4 S 2021 година

Наистина ли е нова машина? Разглеждаме скептично уж изцяло новия мотоциклет. Тъй като линиите на машината много напомнят на предшественика си - 1260 V2 Multistrada. Но ценителите веднага разпознават съществените разлики. Предният обтекател изглежда подобно, но фаровете вече са по-близо до моделите Panigale. Много работа беше свършена и по резервоара. Не беше само по визуални причини. Постоянните разходки извън пътя вече трябва да са възможни с по-голяма свобода на движение в седлото. Вече докладвахме подробно за двигателя на Multistrada V4. На този етап само напомняне: Новата Multistrada вече няма десмодромичен клапан. От техническа гледна точка това задвижване на клапаните няма толкова голям смисъл в туристическа машина, колкото в спортно звено с висока скорост.
Електроника в Ducati Multistrada V4:
Логиката на електрониката в новата Multistrada V4 отново се основава на 4 различни режима (Enduro, Urban, Sport, Tour). В зависимост от избрания режим на каране, ECU адаптира съответно електронните системи. Ето преглед на различните електронни системи и помощници.

ABS криви (могат да бъдат изключени в режим Enduro)
Контрол на сцеплението
Wheely контрол
Отговор на двигателя
Асистент за стартиране на наклон
електронно окачване, включително автоматичен контрол на нивото.
Преглед Модели, пакети и аксесоари на Ducati Multistrada V4:
Можете да кажете, че DUCATI вече е напълно пристигнал в AUDI. Възможностите за индивидуално конфигуриране на новия мотоциклет като клиент са страхотни.  Отговорът на въпроса: "Колко струва нов Ducati V4 Multistrada?" като цяло трудно може да се отговори сериозно. Машината се предлага основно в 3 моделни варианта:

Ducati Multistrada V4 - основният модел с обширен електронен пакет, 19 " окачване и 5-инчов дисплей
Ducati Multistrada V4 S - Версията S с полуактивно окачване, подсилени спирачки, безключово движение, светлини в завоите, 6.5 инчов дисплей, Ducati Connect, Quickshifter и адаптивен радар круиз контрол
Ducati Multistrada V4 S Sport - Версията "S" плюс шумозаглушител Akrapovic и карбонови калници
Въз основа на това в конфигуратора на Ducati има различни опции за оборудване под формата на пакети. напр. "Performance", "Enduro" или "Full". След това тези пакети крият група аксесоари. Пакетът "Enduro" включва например. плоча за стойка, защита на двигателя, плоча за защита на двигателя, защитна решетка за охладителя за масло и допълнителни LED фарове В този конфигуратор можете също да оборудвате Ducati Multistrada V4 с аксесоари. Има и избор на джанти със спици за по-сериозно използване извън пътя за 1500 евро като аксесоар (в допълнение към стандартните джанти) или като вариант за 700 евро (вместо стандартните джанти). По този начин ценовият диапазон на Ducati Multistrada V4 2021 се простира от около 20 000 евро до почти 30 000 евро - в зависимост от страната и варианта на оборудване. При което Veriante V4 (без S) вероятно рядко ще се вижда в действителност в Германия, Австрия и Швейцария. Това служи само за да може да се постави ниска "от" цена в различни съобщения за пресата. В действителност, Ducatistа ще удари напълно и ще поръча високотехнологичното устройство пищно оборудвано.
Ducati Multistrada V4 2021 - ход на окачването и просвет
Приятелите на туристическите ендуро велосипеди ще бъдат поразени положително. Новата Multistrada се предлага с 19 "предно колело в шоурумите на дилърите на Ducati. При поискване джантите могат да бъдат проектирани и като колела със спици. Ходът на окачването е приличен на 170 или 180 мм. Идва референтният ендуро за пътуване BMW R 1250 GS до 190/200 мм Пътният просвет от 220 мм също е нормален - това се е увеличило с 46 мм.

Адаптивен круиз контрол с радар на Multistrada V4 - имате ли нужда от това?
В началото на нашия тестов кръг първо трябваше да поемем по градската магистрала тук близо до Болоня. Но това беше хубаво нещо. Защото всички много искахме да изпробваме новия адаптивен круиз контрол. На първо място: по селския път, както и при автомобила, частта няма много смисъл, но на магистралата ни изненада положително. През 2021 г. ще има повече мотоциклети с радар круиз контрол, но според нашата информация Multistrada е единствената машина, която има 2 радарни системи (предна и задна) на борда. Но нека останем с функцията за круиз контрол засега. Това се активира в левия край на кормилото. Радарната система с автоматичен дистанционер също се активира незабавно. С левия палец вече имате 2 различни бутона "+ / -" за насочване. От една страна можете да регулирате разстоянието отпред, а от друга страна можете да настроите нивото на скоростта. На практика това е истинско удоволствие, особено когато шофирате в група по магистралатаСистемата автоматично увеличава и намалява скоростта. Така че има газ, намален газ, но също така задейства спирачката, ако е необходимо. Обзалагам се, че когато чете тези редове, никой мотоциклетист няма да си помисли „Страхотно - имам нужда от това нещо!“. Аз също бях скептичен . Но на практика частта е дори по-голяма благословия на магистралата, отколкото в колата. Вие плавате без стрес през движението, развържете двете си ръце на кормилото и се концентрирайте върху завоите и пейзажа. Също така по-добър и по-разумен от очакваното е асистентът за сляпо място, който разпознава приближаващите се превозни средства отзад и ги оповестява със светодиод в съответното огледало за обратно виждане. Особено на забързаните градски магистрали, частта е приятна допълнителна функция за безопасност, която ви помага да следите нещата без стрес. По принцип тази притурка е наистина много препоръчителна. С едно изключение: ако наистина не шофирате по магистралата, можете да си спестите системата. Не можах да намеря никакво полезно приложение по селския път.

Още едно важно ограничение: хората, които са запознати със сложни системи в сегашните Тесла или подобни автомобили, трябва да намалят малко очакванията си. Системата в Ducati има 2 вградени радарни сензора. Най-добрите системи в автомобилната сцена също са инсталирали до 8 камери около колата, за да получат пълен преглед. Системата в Ducati не разпознава никакви сложни пътни ситуации. Опасностите, които идват отстрани, изобщо не се разпознават. Тук трябва сами да поддържате преглед и да коригирате темпото, ако е необходимо.
Ducati Multistrada V4 2021 - На практика двигателят със 170 к.с.
В допълнение към радарната система, двигателят е може би втората голяма тема на масата на редовните. Той ще изненада всички на тест драйв. Ще вдъхнови мнозина, но разочарова някои. Не е преувеличено да се каже, че този двигател е съвсем нов свят в мотоциклетната сцена. Тези, които обичат този двигател, нямат друга алтернатива. Нека се опитаме да поставим очарователния агрегат в правилната светлина трезво. На практика частта няма нищо общо с V2 от предшественика си, но също така и с V4 в Streetfighter. В седлото никога не бихте подозирали, че превозното средство под вас е DUCATI. Захранващият блок изтръсква мощността от ръкава си почти игриво. Високооборотният мотор се управлява прецизно и лесно чрез скоростта. Скоростта регулира дросела. Звучи логично, чувства се логично, но все пак е коренно различен от повечето други ендуро за пътувания.

Двигателят има много ниско ниво на вибрации и шум в целия диапазон на скоростта. Само при много високи скорости той става спортен и дрезгав и след това предава доста метално усещане. Голямата сила на двигателя е, че той е перфектно насочен от електрониката както в режим на натоварване, така и в натискане. То няма собствен живот, няма душа и характер. В момента обаче той предлага най-високия потенциал на туристическия ендуро пазар и е по-лесен за управление от всеки двуцилиндров. Тази комбинация от мощ и лекота на използване е ненадмината и следователно прави Multistrada V4 2021 несравним в момента.
Скучен V4 двигател в пътуващото ендуро?
Но дали двигателят не е скучен тогава? Не се безпокой! Дори и двигателят да не реагира при спиране, той упорито мърка нагоре при ускорение и не доставя домашна игра в ниските обороти, той генерира адреналин без край. Защо? Поради лудото задвижване и перфектната интеграция в страхотното шаси. Двигателят и шасито са два подходящи партньора, които ви обслужват перфектната линия толкова лесно, колкото почти никой друг мотоциклет. Всеки, който обича страхотното поведение при шофиране, трябва да разбере: Този впечатляващ двигател го прави възможен. Коляновият вал се върти срещу посоката на въртене на колелата. По този начин жироскопичните сили от предното колело и коляновия вал се отменят частично. Резултатът е хармонично, линейно и игриво боравене. За сравнение предшествениците и конкурентите изглеждат само „приятни“. По време на нашето тестово шофиране имаше общо 5 журналисти от 3 държави в една група. Честната преценка на всички колеги: Страхотен мотоциклет с невероятно добро управление и управление.
Не всеки ще хареса Multistrada!
След първите 100 километра бях направо шокиран и вкаменен в седлото. Дали тази машина ще доминира на пазара на туристически ендуро дори повече, отколкото GS вече прави? Ще има ли мултистради на Stilfser Joch през следващите няколко години и дали използваната ни борса ще бъде предадена на използвани GS, AfricaTwins и KTM Adventures? Не! Multistrada ще се продава великолепно и ще направи невероятно много хора много щастливи, но оставя място за опоненти и цел за критици. Двигателят работи  отлично на практика и не губите никаква мисъл, че сте постоянно в движение в по-висок диапазон от скорости, отколкото в седлото на Boxer BMW, V2 KTM или V2 Multistrada. Ако сте спортен, обичате да движите двигателя над 6000 обиколки. В седлото се чувства правилно и в никакъв случай неприятно или измъчено. Обичате да използвате големия обхват на скоростта на двигателя и да се наслаждавате на оживената маневреност. Дотук добре! Но високата производителност на този спортен двигател има своята цена: 8 литра на 100 км!

Може да се окаже, че брошурите на Ducati обещават нещо различно, но искам да бъда ясен: С 8-те литра на 100 км бях журналистът с най-нисък разход в кръга. Не карате удобно този мотоциклет и не се качвате в кабинка за наблюдение. Той обича да се разхожда по радиусите по спортен начин и обича да го прави по цял ден. Това е активен мотоциклет и това струва гориво. Всеки, който приравнява пътуващото ендуро с усещането за парен чук от ниския диапазон на скоростта, ще бъде разочарован.Следващата точка на критика е непоследователната оперативна концепция. Нагретите дръжки например се активират с бутон вдясно. Но всъщност просто активирате меню на 6.5 "дисплея. Трябва да навигирате през него с джойстика и да изберете избраното ниво на отопление. От една страна, Multistrada има много бутони на кормилото. Но има твърде малко за да стигнете до вашата функция наистина бързо, така че трябва да превключвате между джойстика и допълнителните бутони от време на време.

Шасито на Multistrada - добър компромис
По време на теста карахме Multistrada S. с шасито Ducati Skyhook от Sachs. По този начин машината е базирана на напълно различно решение от Streetfighter V4 S. Както винаги, настройката на шасито е компромис. В случая с Multistrada обаче това се получило добре. Имате страхотно ниво на комфорт при шофиране както по асфалтирани пътища, така и по вълнообразен асфалт. От друга страна е възможно да карате мотоциклета по много спортен начин. Но Multistrada не е състезателна машина с много ход на окачване. Шасито на Sachs е добро, но не разполага с резерви като висококачественото решение Öhlins на Streetfighter. Въпреки това няма критика от моя страна: В този клас превозни средства беше избрано правилното решение. Това, което се постига много добре, е чудесно доброто усещане за предното колело. С електронното шаси това не винаги е нещо разбираемо, Multistrada обича наклона и в седлото се осмелявате да отклоните силно. Фактът, че машината се плъзга в радиуса толкова прекрасно прецизно и в същото време много плавно и хармонично, се основава на очевидно наистина добре направена геометрия. Това винаги се поддържа от електронното окачване, тъй като шасито е надеждно, за да се адаптира към съответното състояние на натоварване. В допълнение към ръчната настройка на състоянието на товара (водач, водач с багаж, водач и пътник отпред, водач и пътник отпред с багаж), новото окачване също разпознава състоянието на товара и винаги настройва правилно нивото на превозното средство. Тази функция вероятно е и основна причина за прекрасното шофиране на входа на завоя.
Ducati Multistrada: Quickshifter, ABS, контрол на сцеплението
Всъщност бихме могли да спрем да тестваме електронните системи на нови Ducatis. Те са прекрасни от години и не изискват допълнителни доработки. Quickshifter работи много гладко, прецизно и плавно в двете посоки. ABS и контрол на сцеплението хармонично се вписват в съответния режим на каране и са резервирани или предпазливи. Обща оценка: много добра!

Максималната мощност в режимите за каране: Sport (170 PS), Touring (170 PS), Enduro (115 PS), Urban (115 PS). Но, разбира се, отзивчивостта на дръжката на дросела също съответства на избрания режим. Като цяло хората обичат да използват различните режими на каране в Multistrada. Те са наистина настроени за практическа употреба и позволяват тази луда машина да бъде винаги настроена.
Покупка на Ducati Multistrada V4 2021
За сезон 2021 покупката на Multistrada V4 може да се превърне в игра на покер. Ducati вече има много поръчки. Докладите от тестовете ще бъдат публикувани едновременно на 30 ноември 2020 г. След това следващата партида поръчки ще пристигне в Болоня. Ако поръчате мотоциклета си във вашата лична конфигурация, може да се изправите пред срок за доставка от няколко месеца, ако поръчате твърде късно. На практика лесно ще се върнете на напълно оборудвана машина, която бързо се предлага от дилъра. Лично аз предполагам, че машината ще удари като бомба. Новият Ducati Multistrada V4 ще остави значително по-силен отпечатък от гумите в сегмента на пътуващите ендуро от своя предшественик. Но е напълно възможно най-верните фенове на Ducati от всички хора да не са доволни от нея. Той няма десмодром на борда, V4 двигател и двигателят предлага технологично перфектна функционалност. Но ако Ducati успее да убеди новите хора да направят пробно пътуване, тогава изведнъж много мотоциклетисти стават Ducati ездачи. Отначало високата цена може да изглежда плашеща. Но добре оборудваните туристически ендуро също струват много пари при BMW, KTM и Honda. Бих ли ви препоръчал на приятел: Да! Но само когато сам съм си купил такъв. В противен случай пътуванията заедно са по-малко забавни от преди.
Технически данни Ducati Multistrada V4 S 1200
Технология Multistrada V4 S
максимална мощност на двигателя 170 к.с.
при 10500 об / мин
максимален въртящ момент 125 Нм
при 8750 об / мин
Тегло с пълен резервоар 243 кг
Височина на седалката 840 - 860 мм
Предно колело 120 / 70-19
Задно колело 160 / 60-17
Ход на предното окачване 170 мм
Ход на задното окачване 180 мм
Пътният просвет 220 мм
Капацитет на резервоара 22 литра
Постоянен шум 92 dB
Емисии на CO2 162g / km

Testbericht Nastynils 1000 PS
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2584


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #357 -: февруари 28, 2021, 19:50:54 »

Пусни оригиналния текст
Активен
didodoc
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 153



« Отговор #358 -: февруари 28, 2021, 22:43:49 »

Пусни оригиналния текст

в смисъл?
на немски е
« Последна редакция: февруари 28, 2021, 23:11:01 последно от didodoc » Активен
Страници: 1 ... 22 23 [24]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Адвенчър туръри - размисли и страсти

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.281 секунди с 20 запитвания.