Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Адвенчър туръри - размисли и страсти
Страници: 1 ... 18 19 [20] 21   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Адвенчър туръри - размисли и страсти  (Прочетена 17572 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #285 -: март 11, 2018, 21:29:30 »

Да вметна, че има китове за преминаване от жило на хидравлика. Универсални са и не са скъпи. Нищо не се разглобява. Просто външно се поставя хидравлично цилиндърче на мястото на жилото и то дърпа вместо жилото. Разбира се, трябва да се смени старата ръчка за съединителя с друга такава с хидравлична помпа. Може да се закупи само хидравличния цилиндър за жилото и да се ползва ръчка с помпа от всякакъв мотор. Монтажа е прост и не изисква доработки.

http://www.john-stichnoth.com/Hebo.html
« Последна редакция: март 12, 2018, 09:45:14 последно от ЧЕФО » Активен
mimom
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FJR 1300; Honda VF700C Super Magna; Honda Hornet 600; Suzuki Bandit 250
Публикации: 284



Ел. поща
« Отговор #286 -: март 11, 2018, 21:55:41 »

https://m.youtube.com/watch?v=RXyn9yK9bFY
Интересна класация...
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1255

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #287 -: март 12, 2018, 11:05:50 »

Егати и измислената класация... И щом е адвенчър байк, значи трябва да се кара, като на мотокрос!?!? Само Дукатито горкото го караха само на асфалт, щото то на черно не може да стъпи, ама така го караха, както се кара чужд мотор... Smile  Smile
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2512



« Отговор #288 -: юни 26, 2018, 21:36:29 »

Днес си говорих с едни познати на тема адвенчър туръри, единия тежък БМВ сектант плю , плю по КТМ докато му пресъхна устата. Така и не ми стана ясно какъв точно е проблема с КТМ. Не били надеждни, електрониката им била боклук, двигателите им били боклук, на новите тия с изчанчените лед фарове дори фаровете им били боклук. Чак в един момент почва да ти звучи достоверно, особено след, като по обявите се появяват нови мотори на една, две години със някакви смешни пробези с дискаунти от по 10-15 бона надолу. Кой се отърва от нов толкова високотехнологичен мотор след като едва го е покарал и е сменил едва ли не първото масло след първоначлното разработване. Случайност ли е или просто са някакви неориентирани хора, които не знаят какво им се кара? Даже единия подметна че КТМ не давали гаранция на целия мотор а само на двигател, рама и шарнир другото на добра воля. Какъв е проблема с КТМ и изобщо има ли такъв? Или това са просто сектантски приказки. Някой има ли наблюдения върху тази марка?
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1423



WWW
« Отговор #289 -: юни 26, 2018, 21:45:28 »

по обявите се появяват нови мотори на една, две години със някакви смешни пробези с дискаунти от по 10-15 бона надолу. Кой се отърва от нов толкова високотехнологичен мотор след като едва го е покарал и е сменил едва ли не първото масло след първоначлното разработване.

От доста време се оглеждам по темата КТМ....  айде вярно не следя точно тежките ендурота, обаче не съм забелязал подобно падане на цените.... (дори бих казал че атрактивните за мен модели на КТМ запазват по добре стойноста си спрямо конкуренцията)

(от край време гледам за KTM 690 DUKE, следя и цените на SuperDuke R въпреки че не ми е по джоба, също наглеждам как вървят и KTM 690 Enduro и KTM 690 SMC, наглеждам и по малките ендурота, но нито едно от изброените по никакъв начин не са по евтини по останалите марки) (мен лично не ме притеснява да купя мотоциклет с проблем но уви... не попадам на на атрактивен ценово КТМ)  Surprised
Активен
shapala
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Tmax 500
Публикации: 23



Ел. поща
« Отговор #290 -: септември 19, 2018, 18:24:42 »

Здравейте, обмислям покупка на адвенчър байк и колебанията са ми между Yamaha Tracer 900, Triumph Tiger 800XC, Suzuki VStrom 1000. Всичките са около 2014-15 година. Правих тест драйв на Трейсъра и много ми допадна, другите два още не съм пробвал. Целта ми е дълги пътувания предимно асфалт, само по принуда да минавам по черно. Обикновенно пътувам сам на мотора. Моля за вашето мнение!
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2889



Ел. поща
« Отговор #291 -: септември 19, 2018, 18:39:45 »

..и тритр,дядо попе,и трите..
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1940


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #292 -: септември 20, 2018, 09:12:52 »

Трейсър-а е с малък резервоар. Провери и другите...и си прецени дали това ти е проблем
Активен
ironhead
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: STREETFIGHTER
Публикации: 272



Ел. поща
« Отговор #293 -: септември 20, 2018, 13:41:47 »

Трейсър-а е с малък резервоар. Провери и другите...и си прецени дали това ти е проблем

На Трейсъра резервоара е 18 литра, при разход около 5,5л на сто е достатъчно. ХС е по-скоро ако иска да кара и черно а В-строма е тежък туч удобен за двама което пак не е неговия случай
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1940


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #294 -: септември 20, 2018, 14:17:04 »

На Трейсъра резервоара е 18 литра, при разход около 5,5л на сто е достатъчно. ХС е по-скоро ако иска да кара и черно а В-строма е тежък туч удобен за двама което пак не е неговия случай
Tracer-a е най-къс, с най-малък резервоар, с най-малки гуми и най-лек. Макс пробег е 300км при това на изпарения
В-строма е най-дълъг, най-тежък(20кг по-тежък от най-лекия) със средно големи гуми
Котето е по-средата
Това е при сухи ТТ данни
Лично за мен трейсъра НЕ е вариант, макар визуално най-много да ми допада от трите изброени модела (цената му е около 15-16000 лв, за другите не знам)
Активен
shapala
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Tmax 500
Публикации: 23



Ел. поща
« Отговор #295 -: септември 20, 2018, 17:42:48 »

Тресъра, който тествах даваше разход 4.9л/100км, което не е зле. Наистина е доста поврътлив и лекичък, другото което ми харесва е спортната му ориентация. Ще пробвам и другите два за да мога да ги съпоставя. Цените им са около 7000евро и на трите.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2889



Ел. поща
« Отговор #296 -: септември 20, 2018, 18:16:02 »

Прецени кое искаш - автономност(тук гедаш разход и реервоар)
Динамика-тук маЙ трейсъра
Удобство при дълъг път -в-строма
Или нищо от това..тук ти е третия избор(като двг бил уникален,ма като ергономия не - това по чужди форуми четено)
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1940


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #297 -: септември 20, 2018, 21:03:33 »

Ако не държиш да е толкова нов модела има и други предложения ;)
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1863


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #298 -: септември 22, 2018, 08:09:17 »

  - Трейсър с куфар и двама човека е с разход около 4,4-4,5/100 на статистика за 45К км  Very Happy и това при скорости от 150-170 магистрално , при нормално каране мотора се закотвя на 4,0/100 Имат проблем с Ангренажа и капака на клапаните малко страда , а е магнезиев ( ако се спреш на МТ-09 обърни внимание на това ! )
  - ДЛ1000 , това е голямо и осезаемо по тежко , но пък Smile Smile Smile Smile V2 1000 как да кажа , че не е "Шепоть смерти......."  Smile
  Триумф 800 смятам че е интересен за мен лично , имат вече и Официален представител !

 Нека и аз ти Добавя един модел в този случай:
 BMW F800GS


 е има и опция - F850GS(ако имаш бюджет за него - то няма конкуренция за момента)
Активен
shapala
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Tmax 500
Публикации: 23



Ел. поща
« Отговор #299 -: септември 30, 2018, 17:15:52 »

Ако не държиш да е толкова нов модела има и други предложения ;)
Можеш ли да ми кажеп кои модели визираш? Днес правих тест драйв на Yamaha Niken, много добра машина, може ни не е адвенчър, но е голям кеф да го караш.https://www.youtube.com/watch?v=WXV-CRDh_uM
« Последна редакция: септември 30, 2018, 17:26:28 последно от shapala » Активен
Страници: 1 ... 18 19 [20] 21   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Адвенчър туръри - размисли и страсти

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.357 секунди с 21 запитвания.