Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Адвенчър туръри - размисли и страсти
Страници: 1 ... 22 23 [24]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Адвенчър туръри - размисли и страсти  (Прочетена 41216 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 991



« Отговор #345 -: юли 18, 2019, 11:39:26 »

Същата тая стругарка си е затягала 'лабавата седалка на адвенчъра и си е дигнала леко фара към небето на 12 март 2012. Това го знам от един арабин очевидец.
Споделила е с него, че таман е закръглила 21783 мили-ванили.

Alexander3dartwork май го знае тоя арабин Smile
Активен
Kunev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500 Twin
Публикации: 205



« Отговор #346 -: юли 18, 2019, 12:21:44 »


Куфара обаче е вафла трепач ... все едно аз съм го правил вечер късно по новолуние в състояние крещящо от силните позиви за уриниране ... Smile
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 991



« Отговор #347 -: юли 18, 2019, 12:28:49 »

https://metalmule.com/by-brand/bmw/32-litre-max-top-box.html

"Желязно муле" за пестин паунда е тоя сандък. Има шанс и странични да ти даде, като гледам рамките...
 Sad
« Последна редакция: юли 18, 2019, 12:31:01 последно от SimonX » Активен
Kunev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500 Twin
Публикации: 205



« Отговор #348 -: юли 18, 2019, 13:08:53 »

... б@си ... 500 паунда за т`ва ... по-добре да беше сложила сандък от патрони, поне щеше да има някакъв стил различен от този на ковчег ...  Very Happy
Активен
dambatamoto
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: suzuki intruder 1400,yamaha wr 400
Публикации: 58



Ел. поща
« Отговор #349 -: юли 18, 2019, 13:52:41 »

Преди около месец купих БМВ р1150гс'02г.По обява мотора беше на 60000км.Ясно ми беше че това не са реални км,но ми хареса и го взех.Преди него ходих да гледам същия модел с регистрация,е той беше наистина доста джалатен.Километрите му бяха 160000 реални,но не това беше проблема.Просто имаше шумове и някакси ми се виждаше доста разнесен,пък и собственика като почна да сваля от цената,имам чувството че искаше да се отърве по бързо.Ето го и моят мотор:

Активен
IBenchev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: XX, GS
Публикации: 274



« Отговор #350 -: юли 18, 2019, 18:59:58 »

26,183 miles
2006 (56 reg)
~ 2015 miles/year
 Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

Алоооооо не забравяйте че турците и мангалите са и във Англия , ти си ги купувай такива , после ела да видиш как и какво се случва като го закачиш на диагностиката , 2006 е лесен за лъгане и по труден за хващане , ама като мине 08.2007 и малко става дерт промяната на километража , зза това ти продължавай да си мислиш че видиш ли тоя мотор е купен за една къща пари и е каран по 5200км ..........

Прекаляваш по някой път, да знаеш.



Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2199


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #351 -: юли 18, 2019, 22:46:18 »

Прекаляваш по някой път, да знаеш.




Аз знам че прекалявам понякога(в повечето случаи но не е без да искам)
 Само да те питам - знаеш ли този показател как се записва ? щото - вземаш мотора , правиш километража и го караш на Преглед........... и те ти "узаконяват" показанието , дежурната игра последните 4-5 години особено е - Арабина бяга до Северна Италия , куува мотора , кара го в Германия или Великобритания , напудрен километражиран , Минава - TUV/MOT и го пуска за продаване на момента като немски или английски ........ нищо лично , просто тема за размисъл
 Както каза колегата - Аз нямам проблем с километрите , идеята е да не ги връщат и да не ги пудрят , а после да си гризеш ноктите
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1566



WWW
« Отговор #352 -: юли 18, 2019, 22:55:01 »

знаеш ли този показател как се записва ? щото - вземаш мотора , правиш километража и го караш на Преглед.........

Голяма занимавка е, а финансовата изгода е под въпрос... средния англичанин няма мн време за подобни глупости...  не случайно по горе пуснах линк в който се виждат "средните" километри на конкретно МПС...  конкретно този мотоциклет е "леко" под средния пробег за модела... но като цяло няма нищо травмиращо (само дето едната година като е минавал мот километража показва помалко от предходната... но допускам че тоя дето е въвеждал километрите е спал)

Ако търсих такъв мотоциклет бих го взел от представителство (обслужен и тн) включително задължителната гаранция (по закон) не помня колко беше минимума 6 месеца или повече...  освен това бих направил пълна hpi проверка (дали е нямало някакви застрахователни събития и тн..)

 Surprised
Активен
IBenchev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: XX, GS
Публикации: 274



« Отговор #353 -: юли 18, 2019, 23:00:48 »

Аз знам че прекалявам понякога(в повечето случаи но не е без да искам)
 Само да те питам - знаеш ли този показател как се записва ? щото - вземаш мотора , правиш километража и го караш на Преглед........... и те ти "узаконяват" показанието , дежурната игра последните 4-5 години особено е - Арабина бяга до Северна Италия , куува мотора , кара го в Германия или Великобритания , напудрен километражиран , Минава - TUV/MOT и го пуска за продаване на момента като немски или английски ........ нищо лично , просто тема за размисъл
 Както каза колегата - Аз нямам проблем с километрите , идеята е да не ги връщат и да не ги пудрят , а после да си гризеш ноктите

Ето ти ги по дати и километри тогава:







Това, че някой, някъде мисли, че друг иска да го изработи не винаги значи, че всички са маскари, нали?!

Точно за мотори в този ценови диапазон няма кой да се занимава с толкова глупости, които си описал, съгласен ли си?
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 991



« Отговор #354 -: юли 18, 2019, 23:30:11 »

щото - вземаш мотора , правиш километража и го караш на Преглед........... и те ти "узаконяват" показанието
Ще трябва да разкеши за еднократна първоначална такса за регистрация в Англия. По-скоро чалъма е, ако има да му се крие нещо на някой английски, вързано с това дето ние виждаме, да мине през регистрация в Северна Ирландия, ама това е по-скоро легенда, особено за мотоциклетите. От 500 броя GS1200 в същия сайт , максималния пробег е 75 хил. мили... Явно талянците са по-корави, щом при теб идват железа на 200 хил. км...
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 991



« Отговор #355 -: юли 18, 2019, 23:40:09 »


Ако търсих такъв мотоциклет бих го взел от представителство (обслужен и тн) включително задължителната гаранция (по закон) не помня колко беше минимума 6 месеца или повече...  освен това бих направил пълна hpi проверка (дали е нямало някакви застрахователни събития и тн..)

 Surprised

Аз пък предпочитам от човек. Представителството е сложило едни 500 отгоре, пък и с подобни "досиета" рискът е минимален, това не е Яхиново Smile
За нещастие линкът към онова червеното БМВ,  дето умишлено се въздържах от сделка, не е възстановим, иначе просто няма база за сравнение с това на стругарката.
Активен
Страници: 1 ... 22 23 [24]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Адвенчър туръри - размисли и страсти

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.552 секунди с 20 запитвания.