Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Адвенчър туръри - размисли и страсти
Страници: 1 [2] 3 4 ... 24   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Адвенчър туръри - размисли и страсти  (Прочетена 42733 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 644



Ел. поща
« Отговор #15 -: март 02, 2018, 15:37:26 »

Абе Владич , ти ги нагласил тези критерий точно както нашите политици нагласят "конкурс" за нови лимузини за НСО .
Пропуснал си само едно  марката да започва с Б и завършва с В .  Smile Smile Smile
Като гледам с какво настървение браниш любимата марка , ако я замениш с любимата партия те очаква шеметна кариера.  Mad
Активен
krasimir77
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA XJR 1300
Публикации: 635


Live to ride


« Отговор #16 -: март 02, 2018, 15:42:38 »

Vladi4 не че нещо ама темата е за адвенчър, а не за кой пръв измислил /оказа се че не е БМВ/ или кой купил мотора от магазина и тръгнал на път. Само един от многото колеги, на който шапка свалям, е BoneCollector и ето как и къде бръмчи - http://www.motoforum.bg/index.php/topic,103777.0.html
С какво - чопър. Не го е срам баси.
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1331

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #17 -: март 02, 2018, 15:49:26 »

Vladi4 не че нещо ама темата е за адвенчър, а не за кой пръв измислил /оказа се че не е БМВ/ или кой купил мотора от магазина и тръгнал на път. Само един от многото колеги, на който шапка свалям, е BoneCollector и ето как и къде бръмчи - http://www.motoforum.bg/index.php/topic,103777.0.html
С какво - чопър. Не го е срам баси.

Е чопъра си става за пътешествия. Не е баш "адвенчър" мотор, но става. Малко си седиш на опашката и на черно те няма, но става за дълго и за далече. Аз съм бивш чопърджия. Smile Най-зле на пътешествията са горките пистаркаджии. Тях хич ги няма на дълго и надалече, но за сметка на това са най-големите и силни по кафетата, и във форума.  Very Happy
Honda CBR600F4 има централна стойка ...от магазина! Smile
Знаем, че който кара BMW e Viva la BMW !!! Very Happy
Свикнал съм вече Very Happy Very Happy Very Happy

...не, сериозно: Vstrom 650 има голям резервоар, малък разход и струва колкото ABS модула на BMWто ...и от толкова време насам хората дето ги карат - очевидно и може повече да се разчита на него за дълъг път. Друг е въпроса, че като седне човек да го кара V-stroma - все едно е седнал пред телевизора да гледа Малката Булка. ...Но тук става въпрос за спецификации, не за усещане и за фенове на марката.

Колкото повече елементи има на даден мотор, които да отговарят на концепцията от по-горе толкова е по-предпочитан за пътешествия, а не за това, че бил Хонда, или БМВ, или Сузуки.
Ако Хонда направи по-добър модел от БМВ Адвенчър, а не да ме кара да си купувам и да правя 100 работи допълнително след покупката на мотора, за да го докарам във вид за пътешествие, то аз веднага ще си купя Хонда, или Ямаха и т.н. Ама не правят такъв мотор... Ето за това БМВ има 700 000 продажби, а пък Хонда 100 000 на големи Адвенчъри примерно. Very Happy Освен това БМВ имат много силно развита дилърска мрежа ПО ЦЕЛИЯТ СВЯТ. До като при други фирми и брендове, това далече не е така, особено на по-забутани но интересни места по света, като Латинска Америка, или Монголия и други.  А за човек, който пътешества дълго и надалече това съвсем не е маловажно.
« Последна редакция: март 02, 2018, 15:55:12 последно от Vladi4 » Активен
stan4o_12
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1909



« Отговор #18 -: март 02, 2018, 15:54:14 »

На  BMW  ролбарите са след магазина . Щото трябва да се закупят отделно.
Има и рали версия ама като гледам цената ще е друга. Тъй,че включени ама след като си платиш за всичко. Което е същото

https://www.cycleworld.com/2017-bmw-r1200gs-rallye-exclusive-first-look-review-eicma#page-2
« Последна редакция: март 02, 2018, 15:59:29 последно от stan4o_12 » Активен
доц.Кожухаров
Мотоциклета е като бирата ! Консумирайте с удоволствие и мярка !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: VN1600 Nomad - Скитника
Публикации: 537


Safe drive - Long ride ! VBA Member#03630


WWW
« Отговор #19 -: март 02, 2018, 15:56:30 »

Само един от многото колеги, на който шапка свалям, е BoneCollector и ето как и къде бръмчи - http://www.motoforum.bg/index.php/topic,103777.0.html
С какво - чопър. Не го е срам баси.


Таман щях да питам, аз ся със Скитника,
само на разходка в парка ли мога да ходя,
или и на малко адвенчър  Very Happy
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1331

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #20 -: март 02, 2018, 15:59:13 »

На  BMW  ролбарите са след магазина . Щото трябва да се закупят отделно.


На моделите на БМВ GS Адвенчър нищо не се купува и слага допълнително. Всичко си е по него още в магазина! Very Happy
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #21 -: март 02, 2018, 16:11:18 »

и струва колкото да си сложиш всички екстри отделно на обикновен GS + 10% заради надписа "Adventure"  Very Happy
Активен
stan4o_12
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1909



« Отговор #22 -: март 02, 2018, 16:11:43 »

Ае, човек чети какво съм написал по-горе,моля. Оженил си се вече за БМВ и толко.
Щото £1000 кинта не е като да няма разлика в цената и оттам започва забележете! ОТ тази цена зависимост какво още искаш да добавиш.
https://www.bmw-motorrad.co.uk/en/models/adventure/r1200gsadventure.html

https://www.bmw-motorrad.co.uk/en/models/adventure/r1200gs.html
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #23 -: март 02, 2018, 16:19:15 »

Владич в стремежа си да изкараш БМВ топ оф да топ ти ни най-малко не си обективен. БМВ не се продава с ролбари и куфари, това не е вярно. Те са опция и се доплаща допълнително за безсрамна цена. Адвенчър серията ги има под дефаулт, но е толкова по-скъпа, че на практика си ги доплащаш, тоест купуваш допълнително. А и всички по-нови адвенчъри също предлагат опционално същите екстри. Тайгър експлоурър също върви с вграден пакет и също е по-скъп от базовия Тайгър. Първите адвенчъри на кардан са Мотогуци и Хонда ХЛ500. БМВ не са първи и в това. И за разлика от БМВ диференциала и кардана на Мотогуци и Хонда не са от кашкавал и не се трошат като бисквита закуска. Не си обективен и в сравненията си. Ти сравняваш мотори от различни години. А къде забравяш КТМ? Да БМВ GS има своите достойнства но и непростими недостатъци. Първия наистина добър GS се появи едва миналата година и си спечели прозвището японското БМВ. Моля те не отричай реални факти и не си измисляй факти. Бъди обективен, никой не печели от измислици. И Дакар има значение, защото когато всички други вече са имали опит и традиции в ендуро мотоциклетите, по същото време БМВ са правили брм, брм, брм с пръстче и устнички. Бъди обективен, говори за реални неща. Големия резервоар е реално нещо. Двойната седалка също е реален факт. Спицовите джанти за безкамерните гуми също, макар първи да са ги измислили Хонда.
Ролбарите и куфарите че били серийни не са реален факт. Има разлика между опция и серия.
« Последна редакция: март 02, 2018, 16:30:09 последно от ЧЕФО » Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #24 -: март 02, 2018, 16:27:39 »

не му се сърдете на човека, Марката, рекламите и социумОТ са замъглили съзнанието и са обладали душата му.
Пък и аз обичам феновете, те са верни до край, ще спори и ще се бие със зъби и нокти, но вечерта ще си легне спокоен с мисълта колко заблудени сме ние простолюдието дето ядем боб с наденица и как може все още да не сме изтеглили заем за да си купим БМВ, макар и от старите да видим що за мотор е, въпреки че не е. Мъчим се ние с тия японски мотори простосмъртните, никога няма да видим истински Адвенчър, и ще си умрем неосведомени и в заблуда.

Това е като пророкът който излязъл пред селото и казал никой да не пие от водата защото хората които пият ще откачат. Никой не го послушал, само той си напълнил съдове с вода и си пил от необладаната вода. Така след няколко седмици всички откачили, само той останал нормален - всички го сочили с пръст и го мислили за луд, докато на края не се напил от опасната вода, и не откачил и той.

Всичко е въпрос на лично усещане, затова нямам сили да споря. За мен БМВ е варел, струг, кенеф, и като го карам имам чувството че карам руски трактор от едно време. Това ме натоварва и като цяло в концепцията на БМВ GS не виждам никакъв смисъл да дам дори 2лв.
Висок е, тежък е, всичко в него тропа трещи, скоростите включват като на краз, съединителя е сух което не ми допада, алтернатора е от кола, съединителя е от кола, стартера е от кола, всичко това тежи излишно, гори много бензин, заради тежките части залита като му дадеш газ, с тоя боксер ако не е накичен с катерушки които струват хиляди левове и изглежда нелепо мотора - а го изпусна, а капака на някоя глава е аут, принуден си да му сложиш ролбари защото иначе си до никъде - на път всичко става, в доста случаи и ролбарите не помагат от това някой камък да се ръгне в капака, частите са дране, самото устройство на електрониката е мега-сложно, АБС-модула сдава багажа и може да остане човек без спирачки, грозно е като fiat multipla - прилича на скеле за лозница с фар от москвич, по-новите са разокави, по-старите поне са от желязо, по-новите от пластмаси не можеш да намериш къде всъщност е мотора. BMW R1200GS, е голо като пушка и всяка екстра е дране, дране, дране, някои от екстрите си принуден да ги ползваш (ролбари, протектори) други идват в комплект с нещо ненужно... та от изписаното отгоре си личи че човекът е фен та фен и не можеш да го убедиш в друго. Аз не виждам нищо позитивно като екстра което БМВ има пред другите мотори освен само САМО сАМО и ЕДИНСТВЕНО, че може да го натовариш с няколко кила отгоре (полезният товар му е малко по-голям от на др мотори в класа) и толкова.
Активен
stan4o_12
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1909



« Отговор #25 -: март 02, 2018, 16:29:40 »

Някой от пишещите виждал ли е новата Africa наживо? Щото аз преди време като го видях за пръв път и  Sad
Това е баси красивият мотор! Е не ми казвайте сега, че не става за обиколка на света моля Ви се. Smile
Ето малко да разгледате:
http://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/CRF1000L-africa-twin/overview.html
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #26 -: март 02, 2018, 16:33:57 »

Владич в стремежа си да изкараш БМВ топ оф да топ ти ни най-малко не си обективен. БМВ не се продава с ролбари и куфари, това не е вярно. Те са опция и се доплаща допълнително за безсрамна цена. Адвенчър серията ги има под дефаулт, но е толкова по-скъпа, че на практика си ги доплащаш, тоест купуваш допълнително. А и всички по-нови адвенчъри също предлагат опционално същите екстри. Тайгър експлоурър също върви с вграден пакет и също е по-скъп от базовия Тайгър. Първите адвенчъри на кардан са Мотогуци и Хонда ХЛ500. БМВ не са първи и в това.


...и в допълнение:
BMW GS, както всички други BMW мотори, и японски мотори и всички мотори е Мотор! При мотора много важен фактор е задкормилното устройство, а при прохождането на BMW в Дакар, GS е имал една екстра която не се предлага при по-новите модели и тя е:

Gaston! на този и други като него Тигри се крепи цялата рекламна кампания (в която човешкият фактор е пренебрегнат на 99%). До колкото съм гледал записи от първите дакари... със сигурност по-малко от 49% за победите е виновен мотора!
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #27 -: март 02, 2018, 16:46:08 »

не му се сърдете на човека, Марката, рекламите и социумОТ са замъглили съзнанието и са обладали душата му.
Пък и аз обичам феновете, те са верни до край, ще спори и ще се бие със зъби и нокти, но вечерта ще си легне спокоен с мисълта колко заблудени сме ние простолюдието дето ядем боб с наденица и как може все още да не сме изтеглили заем за да си купим БМВ, макар и от старите да видим що за мотор е, въпреки че не е. Мъчим се ние с тия японски мотори простосмъртните, никога няма да видим истински Адвенчър, и ще си умрем неосведомени и в заблуда.

Това е като пророкът който излязъл пред селото и казал никой да не пие от водата защото хората които пият ще откачат. Никой не го послушал, само той си напълнил съдове с вода и си пил от необладаната вода. Така след няколко седмици всички откачили, само той останал нормален - всички го сочили с пръст и го мислили за луд, докато на края не се напил от опасната вода, и не откачил и той.

Всичко е въпрос на лично усещане, затова нямам сили да споря. За мен БМВ е варел, струг, кенеф, и като го карам имам чувството че карам руски трактор от едно време. Това ме натоварва и като цяло в концепцията на БМВ GS не виждам никакъв смисъл да дам дори 2лв.
Висок е, тежък е, всичко в него тропа трещи, скоростите включват като на краз, съединителя е сух което не ми допада, алтернатора е от кола, съединителя е от кола, стартера е от кола, всичко това тежи излишно, гори много бензин, заради тежките части залита като му дадеш газ, с тоя боксер ако не е накичен с катерушки които струват хиляди левове и изглежда нелепо мотора - а го изпусна, а капака на някоя глава е аут, принуден си да му сложиш ролбари защото иначе си до никъде - на път всичко става, в доста случаи и ролбарите не помагат от това някой камък да се ръгне в капака, частите са дране, самото устройство на електрониката е мега-сложно, АБС-модула сдава багажа и може да остане човек без спирачки, грозно е като fiat multipla - прилича на скеле за лозница с фар от москвич, по-новите са разокави, по-старите поне са от желязо, по-новите от пластмаси не можеш да намериш къде всъщност е мотора. BMW R1200GS, е голо като пушка и всяка екстра е дране, дране, дране, някои от екстрите си принуден да ги ползваш (ролбари, протектори) други идват в комплект с нещо ненужно... та от изписаното отгоре си личи че човекът е фен та фен и не можеш да го убедиш в друго. Аз не виждам нищо позитивно като екстра което БМВ има пред другите мотори освен само САМО сАМО и ЕДИНСТВЕНО, че може да го натовариш с няколко кила отгоре (полезният товар му е малко по-голям от на др мотори в класа) и толкова.
Прав си, но не съвсем. За стария че е лайнян спор няма, но вози добре, удобен е и с нисък център на тежестта. Общо взето с това се изчерпват достойнствата му, а недостатъците са повече. При новия обаче, всичко това е оправено. Няма автомобилни части. И фара не дразни. Много добре измислен е. Държа да подчертая, че съм алергичен към БМВ и тяхните недомислици, но последния GS e много добър. Как да кажа на бялото черно?
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #28 -: март 02, 2018, 16:57:11 »

И момчета, нека да избегнем лични нападки, темата е интересна, споделяме мнения. Едни са пристрастни, други не. Нека бъдем добронамерени и обективни.
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1331

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #29 -: март 02, 2018, 17:18:01 »

Сух съединител, маслен съединител, това за мен не е толкова важно и съществено. Колите всички са със сух съединител, пък никой не се напъва да ги прави с маслен съедините, та да станат много модерни. Very Happy
Виж това, че непрекъснато взеха да повишават конските сили на тези мотори, на големите адвенчъри от порядъка на 125-150 коня и да им слагат отзад някакви широки гуми по 170 мм, като на пистарки, виж това вече на мен, хич не ми харесва. Добре, че малко по-ниският клас 700-800 кубика добре се развива в тази насока. Но там пък кардани няма. В същност има. Мото Гуци имат такъв прототип от 750 кубика, който определено изглежда много добре и е с отлични данни... Но още не в производство. Very Happy
Все си мисля, че следващият, който ще направи удар и ще спечели много на тоя пазар на адвенчърите за пътешествия ще извади нещо двуцилиндрово, около 500 най-много 600 кубика. Кавасаки пробват с Версис Х 300, двуцилиндров адвенчър модел, който е много добър по отзиви, но е малко малък и слабичък. Да беше поне 500 кубика там и 50-60 коня. Very Happy
А и за БМВ Адвенчър.
БМВ R 1150 GS Адвенчър  е излизало от завода и се продавало напълно обурудвано със ролбари, алуминиеви куфари, защита на картера, на ръцете и т.н. За най-новите БМВ-та Адвенчъри, ако нещо им липсва и трябва да им се докупуват основни неща, то това най-вероятно е някаква "хитра" политика на местният дилър, а не централно на БМВ.
« Последна редакция: март 02, 2018, 17:30:24 последно от Vladi4 » Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 24   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Адвенчър туръри - размисли и страсти

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.186 секунди с 20 запитвания.