Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Адвенчър туръри - размисли и страсти
Страници: [1] 2 3 ... 24   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Адвенчър туръри - размисли и страсти  (Прочетена 42930 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1331

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« -: март 02, 2018, 09:22:18 »

То с такива панорами и волга да ми рекламират...ще искам да си я купя...
Казвал съм и преди:такива клипове не продават мотори, а мечти !!!

Тук си прав на 1000%. Very Happy Мечтите осмислят живота, дават му насока и го движат! Да караш БМВ Адвенчър в Боливия на 5000 м надморска височина в Андите... Яко, а? Very Happy
А иначе, аз още някъде 2002 година го бях забелязал тоя мотор. БМВ R 1150 GS Aдвенчър. Тогава още карах май Хонда Магна и не бях много по ендурата. Но тоя мотор го забелязах. Very Happy С приятелите ми, които още тогава караха ендура гледахме снимки на това ново германско творение и още тогава те бяха категорични, че "това е Моторът за пътешествия". С главно М... Та минаха много години от тогава. Смених най-различни марки и модели мотори и все още съм убеден, че това е Моторът. Very Happy Да, не е съвършен. То няма такова нещо, като съвършен мотор и няма, и да има. Има си недостатъци БМВ-то, като всяко друго техническо творение, но и предимствата му са доста, и като цяло все още няма друг мотор, който да го измести от първото място, колкото и да се напъват останалите производители. Факт! Няма производител вече, който да няма в гамата си "Адвенчър". Но за мен Адвенчъра е един. Very Happy
« Последна редакция: март 02, 2018, 09:50:54 последно от Vladi4 » Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #1 -: март 02, 2018, 10:42:10 »

Тук си прав на 1000%. Very Happy Мечтите осмислят живота, дават му насока и го движат! Да караш БМВ Адвенчър в Боливия на 5000 м надморска височина в Андите... Яко, а? Very Happy
А иначе, аз още някъде 2002 година го бях забелязал тоя мотор. БМВ R 1150 GS Aдвенчър. Тогава още карах май Хонда Магна и не бях много по ендурата. Но тоя мотор го забелязах. Very Happy С приятелите ми, които още тогава караха ендура гледахме снимки на това ново германско творение и още тогава те бяха категорични, че "това е Моторът за пътешествия". С главно М... Та минаха много години от тогава. Смених най-различни марки и модели мотори и все още съм убеден, че това е Моторът. Very Happy Да, не е съвършен. То няма такова нещо, като съвършен мотор и няма, и да има. Има си недостатъци БМВ-то, като всяко друго техническо творение, но и предимствата му са доста, и като цяло все още няма друг мотор, който да го измести от първото място, колкото и да се напъват останалите производители. Факт! Няма производител вече, който да няма в гамата си "Адвенчър". Но за мен Адвенчъра е един. Very Happy
Може да не ти се вярва, ама като нашумя GS-а и аз бая го загледах. Very Happy Двигателя е много надежден, ползват го за свръх леки самолети точно защото е много корав. Много нисък център на тежестта има заради боксера и е много добре балансиран. Спиците се фиксират към борда на джантата и може да се ползват безкамерни гуми, което също смятам, че е огромен плюс. Няма почти никакви пластмаси, които да се чупят при падане.  Като покарах един такъв и много ми хареса тогава. Обаче после, като им излязоха проблемите с ABS-а, с шлица на кардана и с лагера на диференциала и всичко детско в мен рухна. А и като видях с очите си, че заради дреболия като смяна на съедибителя, който е консуматив, трябва буквално да разглобя целия мотор, съвсем ме изгубиха. Това безумно разглобяване се налага защото трансмисията е монтирана на погрешното място, зад двигателя и съединителя е по средата. Така са го направили заради кардана, само че не е нужно, има и друг, по-добър начин, който Хонда са открили още през далечната 1976г. За прекалената ширина на мотора няма да говоря, защото той все пак не е за градско каране, а за път. Телелевера е доста по-тежък, скъп и излишно осложнен от конвенционално телескопично окачване, но пък се обслужва много лесно, бързо и приятно, а и премахва неприятното гмуркане на дългоходовото окачване, което при конвенционалната предница се преборва до някъде с тунингови, прогресивни пружини. И все пак, за същите пари можеха да сложат вместо телелевер, един брутален Олинс, което според мен е по-добрия вариант. В последната модификация на GS трансмисията е монтиран където и е мястото, под двигателя, като при Хонда CX от 76г. Така съединителя вече също е монтиран където му е мястото, пред двигателя и е многодисков в маслена баня. Сменя се като на японски мотор, за 15 минути, без да разглобяваш нищо друго. Mad Не съм чул новия GS  да има проблеми със шлица на кардана, или с диференциала. Мисля, че най-после (за първи път) се получи нещо добро. Mad За ABS-a на новия нищо не съм чул. Фара е все така асиметричен, но вече не е дразнещ и стои много добре. Друго подобрение, което ме впечатли е, че дроселите са ги преместели над главите, а не зад тях като при стария и вече не се пречкат на краката, а са и по-защитени. За съжаление все още не съм имал шанс на покарам новия и да видя как е. Surprised Само седнах да го премеря, удобен е. Mad Предполагам че ще ми хареса и на каране.

Ако сега трябва да си купувам нов адвенчър байк от 2017г. в тежкия клас, то доста бих се двоумил между Tiger1200 и R1200GS. Нищо друго не ми хваща окото. Surprised
Иначе в по-ниския клас определено фаворит ми е Tiger800, там той е без конкуренция и баварците изобщо не  пеят в хора.


Наистина, на теб какво ти харесва и какво не ти харесва в твоя?
А за новия какво мислиш?


Ето го и него
https://youtu.be/1m0ULRVraVk

Ей това клипче е много яко. Показва всичко в двигателя и трансмисията.
https://youtu.be/VHwhER815go
« Последна редакция: март 02, 2018, 11:12:24 последно от ЧЕФО » Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 645



Ел. поща
« Отговор #2 -: март 02, 2018, 12:05:25 »

Тоест , една от най-старите , но и най-инатливите фирми в момента в който започна да копира от по-мислещите правилни технически решения и взеха да им се получават нещата .  Very Happy Smile Това включва и прехваленото S1000  с което замениха дъъълго дъвканата К-серия . Живото доказателство на поговорката "Не питай старилО , питай патилО ".
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1331

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #3 -: март 02, 2018, 12:06:17 »

Грубичък е мотора и тежък. Говоря за старите БМВ-та. Това е и недостатък и предимство. Недостатък е, че на черно борбата е по-сериозна и трудна, а е предимство, че всичко е направено от метал и няма японски икономии по него. Аз съм ги писал тези работи, но пак ще ги споделя. Very Happy
В същност, като се замисли човек то всичко е въпрос на концепция и на начин на мислене и на живот. Японеца живее в малка къща със паравани от оризова хартия, храни се с малка купичка ориз и спи на пода. Такъв му е начина на живот и съответно мисленето. Няма природни ресурси на островите, няма желязо, няма разни метали, няма нефт и т.н. Тези неща са внос в Япония и за това се пестят. Значи, като прави мотор, японеца, той има някакви цели и задачи, които преследва, но гледа да пести от всичко по този мотор. Той няма да ти направи сигурен и удобен мотор, защото това нещо, сигурност, стабилност и удобство е непонятно за него. Той ще измисли нещо, което се търси и продава, нещо добро, нещо, от което пазарът има нужда, но то няма да е сигурно, стабилно и най-вече удобно. Ако може да замени метала с пластмаса го прави, ако може да замени пластмасата с пресован картон го прави... Ако може да замени нещо с по-евтино и по-леко го прави без колебание. Ако изчисли че трябва да сложи болт 9,5 мм няма да сложи 10 мм за това, че този болт е стандартен и т.н.
Германеца преди всичко мисли за сигурност, стабилност и удобство. Това, което прави ще бъде на първо място стабилно и удобно, та макар и малко грубо, и за някои грозно, погледнато отстрани. Германеца няма да икономисва от всичко по мотора, не се влияе особено от модните тенденции, както италианеца примерно и няма да сложи 9,5 мм болт, защото има 10 мм, който е стандартен, няма да замени метала с пластмаса, и т.н.
Разбира се това е само груба схема, гръбнак, така да се каже. Светът се променя. Японецът започва да се интересува от европейски специалисти и от изискванията, които те споделят, и поддържат, а пък германецът се опитва да пести от материали, и възли, но общо взето все още концепциите им на това, което произвеждат отговарят на начина на мислене на съответната нация.
Та за БМВ-то. Старите модели са груби и тежки с някои недомислици, и забележки по тях, но сигурни, стабилни, изключително удобни, и много добре обмислени по отношение на това, за което са предназначени, а именно дълги, и далечни пътешествия, по почти всякакви терени, където има някакъв, и нещо, като път. Very Happy
В последствие се оправят недомислиците, а после пък изскачат други в следствие на промени по моторите и двигателите, а най-новият такъв мотор на БМВ е най-добър. Very Happy Но даже и при него имаше разни дребни недоизпипани неща, детски болести, които в последствие бяха сменени, но слава богу самата концепция на тези мотори не е променена нито на йота от 1995 година насам. А и самият факт че всички останали фирми и производители на мотори възприеха тази концепция говори, че този път е правилен. Very Happy И това нещо започна точно от БМВ, не от Хонда, не от Ямаха и т.н. Very Happy
Егати е фермана написах. Smile А темата е за най-добрият клип.
Хайде, пък друг път ще споделя защо при тази концепция за дълги и далечни пътешествия точно БМВ е начело и все още пасва най-добре на тази концепция. Very Happy
А, и моторите, за които говоря са моделите с боксерни двигатели на БМВ. Редови четирицилиндрови двигатели и особено пък пистарки, никога не са ме интересували и нямам поглед, и мнение за тях. Very Happy
« Последна редакция: март 02, 2018, 12:15:45 последно от Vladi4 » Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3121



Ел. поща
« Отговор #4 -: март 02, 2018, 12:16:46 »

Аз викам да оформите нова темичка за адвенчърите  Very Happy
Имам позНат,който тръгна за в-сторм,а сенвърна с бмв..
Оттук нататък все гледа зА друго бмв  Smile
Явно им има нещо на тия..
https://youtu.be/lfwhQhCiT_8
« Последна редакция: март 02, 2018, 12:46:39 последно от apollo11 » Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 645



Ел. поща
« Отговор #5 -: март 02, 2018, 12:20:11 »

Трябва да те назначат в пропагандния отдел на Баярише , почти ни убеди ,че като са крали концепция от Хонда CX и от редовците в супербайка е било в резултата от Р-32 щото е един от първите мотори . Smile
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #6 -: март 02, 2018, 12:58:32 »

...но слава богу самата концепция на тези мотори не е променена нито на йота от 1995 година насам. А и самият факт че всички останали фирми и производители на мотори възприеха тази концепция говори, че този път е правилен. Very Happy И това нещо започна точно от БМВ, не от Хонда, не от Ямаха и т.н. Very Happy...
Тук изобщо не съм съгласен. Концепцията за адвенчър байковете я измислиха японците и италианците, като първопроходеца в областта е Африканеца на Хонда, той е първия велик пътешественик от този род. Първообраза на този клас е рали мотоциклета за тежки рейдове от рода на Дакар. БМВ много по-късно навлязаха в тази ниша. Всъщност не всички други, а имено БМВ възприе от другите концепцията за тежко туристическо ендуро. Единственото ново, което измислиха, е да прекръстят тежкото туристическо ендуро на адвенчър байк. Защо? Кому е нужно ново име? За да имитираме, че уж сме измислили нещо ново ли? wall Дори така харесваната и характерна за тях човка, всъщност е копирана от Каджива Елефант и Сузуки ДР-биг от 80-те. БМВ просто направиха много добър маркетинг с "Лонг уей раунд" и станаха модни за това са и толкова продавани, не защото са най-добри. До преди "Лонг уей раунд" никой не беше чувал за GS и всички сериозни пътешественици  караха Африка. БМВ наложиха класа 1200 кубика, просто защото имаха такъв готов двигател. Единственото, което другите копираха от БМВ е кубатурата 1200 и то заради модата, не защото е нещо невероятно.  Не мога да се съглася, че БМВ не са променили концепцията си и на йота. Ако беше така, то нямаше изобщо да ги заглеждам. Всъщност последната модификация на GS е със съвършено нова концепция, японска концепция. Всичко в двигателя е по японски тертип: трансмисията под двигателя, много дисковия мокър съединителя пред двигатекля, динамото в маслена баня. Но това е японски тертип от 1976г. wall Нищо ново, просто стара и доказана японска технология. Най-големите постижения на БМВ са копи и пейст от японците. Телелевера е чисто немска система, но е доста спорно, дали е нужна и дали повече ти дава, или взема? Еиднственото немско в двигателя е, че цилиндрите са един срещу друг. Нищо друго. И слава богу, че започнаха да копират от японците защото мотора стана наистина страхотен.  Embarassed apl


Още едно клипче. Какви красоти, какви чудеса! Very Happy
https://youtu.be/34GCyAg1h8w
« Последна редакция: март 02, 2018, 13:06:03 последно от ЧЕФО » Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 2976



« Отговор #7 -: март 02, 2018, 13:30:28 »

Постовете нагоре от този за изведени от "Най-добрият клип за теб" в нова тема. Интересна ви е дискусията и за да не спам там ги преместих тук където са си на място а и няма да потънат с времето. Честита ви нова тема! Търсих една стара тема за адвенчър турърите, която бях създал преди година но явно е изчезнала безследно така, че ще трупаме тук.
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1566



WWW
« Отговор #8 -: март 02, 2018, 14:07:03 »

Ако се интересувах от този клас със сигурност щях да прогледам и някой от тези по долу (а може би и още някои други)

Харесвам боксера на BMW но най добре ми изглежда като Кафе...  Surprised

Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #9 -: март 02, 2018, 14:07:51 »

BMW феновете като заговорят за БМВ, направо изпадат в транс и не се слушат какво говорят (в случая - пишат)
1. BMW GS са го направили ...набързо за да могат да се включат в състезанието с Хонди, Ямахи, Кадживи и други бегачки - така се е родил GS-a

2. Както се вижда в снимката, първият GS e най-обикновен мотор с висок ауспух, малко по-голяма предна капла, наподобяващо повече scrambler отколкото adventure... Всички значт обаче че Scrambler-a е предшественика на мотора за каране off-road (идва от UK, още от 1909 - 1912г.) и така като си се ровя из насам-натам се оказва че BMW не са първите, а са горе-долу последните дето са направили мотора - и то пак се повтарям - защото са били притиснати от състезанието
Например, първото BMW R80 G/S e 1980г., a Ямахата по-долу е от 1968г.

Разликата е, че БМВ си личи че е направено набързо за да има някакъв модел, а Ямахата е направена специално за състезание и за целта.
3. Концепцията на BMW e същата откакто се произвежда ама не баш... от R1100 насам е останал само вида на двигателя - боксер, частите от автомобил (съединители, алтернатори и други железа) и задвижването с кардан и толкова. Откакто е с водно охлаждане, вече и двигателя не е същият - със всеки нов модел БМВ се доближава до конвенционалните мотори.

В едно нещо обаче, BMW са ненадминати и няма нужда да гледат от никого, само другите могат да гледат от тях и да се учат - в рекламата. Мениджмънта на рекламата така е организиран, че хората които ги карат са доволни и запленени - независимо дали мотора е ОК или не.

BMW GS се е появило по следния начин - Човек има къща, но няма камина, а много му се иска да има. Вика майстор и си зида една камина, в последствие обаче разбира, че холът е прекалено малък за камината, затова вместо да развали камината - разрушава половината къща и строи къщата по камината, вместо обратното.

Най-малкото което всеки може да погледне:
GS е отговор на предизвикателството Рали Дакар.
Рали Дакар има от 1978 година, BMW GS от 1980г.
1979 в Дакар е имало мотори - спечелила е Yamaha XT500
1980 - пак XT500
1981 - GS
1982 - Honda XR550
1983/4/5 - GS
1986 - идва новото поколение HONDA NXR850, Yamaha YZE750T и Cagiva Elefant 900 и BMW с тяхното Менгеме на колела приключва в следващите 15+ години, защото не е конкурентно.

Не ме разбирайте погрешно - BMW е нещо което другите мотори не са - Няма такъв мотор, но ако трябва да се сравнява с почти всичко друго, нито е здрав като в рекламите, нито е приятен за каране (тропа, трещи, залита насам-натам), за поддръжка е смърт (скъпи части, сложен принцип на действие, а уж е опростен)... пълен кенеф. Нямам наблюдения над този с водното охлаждане, но всички останали са...

BMWто си е за маниаци! Някой който иска точно такъв мотор и не му дреме, че Японските ще са по-евтини, по-бързи, по-здрави...

Всички познати които карат BMW само берат ядове с тях, всички познати които имат японски мотор - карат и пеят (пример: Един чичак от Сръбско кара FJR1200 на 870000км, приятел от БГ имаше XRV650 - взе го на 200 000+км, навъртя му още 200 000+км натоварен, огън колко може, след което купи R1150GS, кара го 2 години същият човек, същото каране - то рамка откъсна, то масло започна да гори, да гърми, да трещи, лагери се преебаха на главини, всичко се сломи...
« Последна редакция: март 02, 2018, 14:26:22 последно от HondaPBR125 » Активен
Нешо Геровски
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 157


Ел. поща
« Отговор #10 -: март 02, 2018, 14:08:56 »

А имали някаква поне малка вероятност Японците да са копирали концепция от някой друг като например от Италианците.
Първите бройки на cagiva elefant 750 са пуснати на пазара 1987г. https://it.wikipedia.org/wiki/Cagiva_Elefant#/media/File:Cagiva-monofaro.jpg

Характеристиките концепцията и двигателя подозрително много си приличат със  Honda XRV750 Africa Twin пусната по късно през 1989 декември месец.
« Последна редакция: март 02, 2018, 14:12:33 последно от Нешо Геровски » Активен
krasimir77
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA XJR 1300
Публикации: 637


Live to ride


« Отговор #11 -: март 02, 2018, 14:42:08 »


В едно нещо обаче, BMW са ненадминати и няма нужда да гледат от никого, само другите могат да гледат от тях и да се учат - в рекламата. Мениджмънта на рекламата така е организиран, че хората които ги карат са доволни и запленени - независимо дали мотора е ОК или не.
.

Е само тук не си прав - справка - Harley&Davidson
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #12 -: март 02, 2018, 15:06:43 »

Е само тук не си прав - справка - Harley&Davidson

BMW са по-добри... Harley-Davidson е по-мотор, затова не му трябва толкова реклама  Smile
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1331

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #13 -: март 02, 2018, 15:09:14 »

Ще ме прощаваш, но разликите съвсем не са само в това, че БМВ са използвали името "Адвенчър".
Смея да твърдя че БМВ са ПЪРВИТЕ създали истински адвенчър байк за пътешествия, който можеш да купиш от магазина и на другият ден да тръгнеш на околосветско пътешествие. И кой, кога и как е печелил Дакар-а няма, почти нищо общо с това. Става въпрос за мотори за дълги и далечни пътешествия. Very Happy
Каква е концепцията за такъв мотор.
1-Голям резервоар.
2-Удобна седалка.
3-Нисък разход на гориво.
4-Всякакви защити по мотора, ролбари, гардове, високо стъкло отпред и др.
5-Възможност качване на повечко багаж.
6-Компромисни колела и гуми.
7-Евентуално кардан, а не верига, защото карданът не се нуждае от почти ежедневна поддръжка.
8-За предпочитане е инжекция, а не карбуратор.
9-По възможност добри спирачки.
Е кажи ми сега на кои точно от тези условия отговаря Хонда Африка? Аз съм карал 4 години Африка 750 RD 07 и сега ще направим сравнение.
Но най-напред да поясня, защо точно е такава концепцията.
Голям резервоар, за да имаш пне 500 км автономност пред да ти се наложи зареждане. Удобна седалка, за да можеш да минаваш много километри всеки ден без да се уморяваш. Нисък разход. Разхода е много сериозно перо на дълги и далечни пътувания и в много пътешествия е половината от цената на цялото пътешествие. Поради тази причина и цилиндрите на такъв мотор е най-добре да са два. Само с един цилиндър има вибрации, моторът е по-слаб, багажът по-малко, а скоростта по-ниска. Повече от два цилиндъра, там три, чертири ,5, 10 цилиндъра просто е безсмислено. Утежнява и усложнява мотора, вдига разхода и т.н. Както и повече от 100 коня за такъв мотор е ненужно и безсмислено. Very Happy Защити по такъв мотор за пътешествия и възможност за качване на повече багаж... Какво да пояснявам тука? Това са абсолютно задължителни неща за един мотора за дълги и далечни пътешествия. Колела и гуми. Тук вече се иска компромис според мен. Колела 17х17 са много добри за асфалт, но за черно не става. Колела 21х18, или х17 са много добри на черно, но не чак толкова добри и управляеми на асфалт. Значи 19х17 е идеалният компромис. Карданът за мен е нещо, което е с абсолютно предимство пред всякакво вериги. Даже ремъка според мен е по-добър от веригата, защото и ремъка не се нуждае от ежедневна поддръжка. И накрая по точка 8. Защо по-добре инжекция, а не карбуратор. Ами защото ижекцията е по-добра и по-модерна система от карбуратора. Разхода на инжекционните двигатели е винаги по-нисък от този на карбураторните, поддръжката на инжекционите е по-рядка и лека, и не на последно място в Боливия на 5000 м  нмв на палто в Андите с карбураторен двигател ще береш много големи ядове, ако изобщо ти върви мотора, а с инжекцията не. Very Happy Спирачките на Африката са Нисин и не бяха особено добри, въпреки двата спирачни диска отпред. Та така...
И пак да се върна на това. Какво точно са открили Хонда, или Ямаха, или Сузуки и т.н.?
Африката е с резервоар 24 литра. Карбураторен двигател. Много тясна, твърда и неудобна седалка за дълъг път. Гуми 21х17 на колела със спици и вътрешни гуми, няма куфари, ролбари, ниско стъкло отпред, не особено добра, и сигурна бензинова помпа, и слаба ел инсталация, като цяло.
Какво направих аз, за да я направя тази Африка "адвенчър" мотор за дълги и далечни пътешествия:
Смених съклото отпред с много по-високо. Бяха изработени и монтирани ролбари. Беше сменена електрическата бензинова помпа с вакумна такава от Ямаха. Беше изработена съвсем друга седалка. Бяха направени рамки и монтирани три куфара на мотора. Беше сменено релето за зареждане. Изхвърлих ел връзките на Хонда, които бяха пълна пръдня и свързах всичко с устер клеми, или със запояване. Смених венците, като задният от 46 зъба го намалих на 40 зъба. Това свали разхода на дълъг път до 5/100, но за сметка на по-бавното набиране на скорост и малко по-лошо вървене по черно. Изработена беше и монтирана централна стойка, защото оригиналната се купува допълнително, но за изключително нехуманна цена. Very Happy
Та това са измислили Хонда. Да не пиша и за Ямаха, че там писането ще е повече. Smile
Сега да видим, какво предлагат БМВ R 1150 GS Адвенчър и то забележете направо от магазина. Very Happy
Двуцилиндров боксер с въздушно охлаждане 85 коня 100 НМ въртящ момент. Високо стъкло отпред. Много удобна седалка и за водача и евентуално за пасажера. Ролбари и гардове за ръцете. Три алуминиеви куфара със съответното окачване. Огромен резервоар за 30 литра гориво. Колела 19х17 със спици, НО ЗА БЕЗКАМЕРНИ ГУМИ! Карданна предавка. Инжекцион. Спирачки Брембо. Много добри! Централна стойка...Всичко това пак подчертавам НАПРАВО ОТ МАГАЗИНА. Ама няма, чакай да си направя централна стойка, ама да си направя, или купя ролбари, ама куфари и т.н.
Сега изясних ли малко положението? Пак стана голям ферман. Very Happy
« Последна редакция: март 02, 2018, 15:16:21 последно от Vladi4 » Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #14 -: март 02, 2018, 15:19:14 »

Honda CBR600F4 има централна стойка ...от магазина! Smile
Знаем, че който кара BMW e Viva la BMW !!! Very Happy
Свикнал съм вече Very Happy Very Happy Very Happy

...не, сериозно: Vstrom 650 има голям резервоар, малък разход и струва колкото ABS модула на BMWто ...и от толкова време насам хората дето ги карат - очевидно и може повече да се разчита на него за дълъг път. Друг е въпроса, че като седне човек да го кара V-stroma - все едно е седнал пред телевизора да гледа Малката Булка. ...Но тук става въпрос за спецификации, не за усещане и за фенове на марката.
« Последна редакция: март 02, 2018, 15:25:18 последно от HondaPBR125 » Активен
Страници: [1] 2 3 ... 24   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Адвенчър туръри - размисли и страсти

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.434 секунди с 20 запитвания.