Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: РЕЛИКВАТА ,..УМРЯ БРАТЯ!
Страници: 1 2 3 [4] 5 6 7   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: РЕЛИКВАТА ,..УМРЯ БРАТЯ!  (Прочетена 5314 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #45 -: февруари 12, 2018, 20:20:09 »

Хубав ИЖ, това е оксиморон. Не съществува такова нещо.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #46 -: февруари 12, 2018, 20:40:28 »

Хубав ИЖ, това е оксиморон. Не съществува такова нещо.


съществува...

Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #47 -: февруари 12, 2018, 21:03:46 »

Всъщност не съществува. Тук виждам бегла имитация на ДКВ. Но продължава да си е боклук.  Very Happy
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1569



Ел. поща
« Отговор #48 -: февруари 12, 2018, 21:37:30 »

Всъщност не съществува. Тук виждам бегла имитация на ДКВ. Но продължава да си е боклук.  Very Happy
Бъркаш, както ИЖ 49, така и М 72 са качествени и издръжливи като германските си първообрази - DKW NZ 350 и BMW R 71, а също и Киев 125, който пък е копие на ДКВ РТ 125 ! До тук говорим да двуколесните, а ония с повечето колелета са също копия на европейски и американски автомобили и камиони като Форд, Студибейкър, Пакард, Джип и други........така че, до 1945 г. руснаците са нямали нещо което да е измислено от техни инженери и произведено от техни заводи, е, те си преписват някои неща, но неоснователно..........поради причината, че от 1917 г. до 1945 г. умните хора системно са унищожавани........ това е горчивата истина.  
« Последна редакция: февруари 12, 2018, 21:39:05 последно от spongi » Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #49 -: февруари 12, 2018, 21:54:47 »

Имено, копира ли са, ама конструктора като е копирал е бил със замъглени очила. Тоест дойдохме до там от където тръгнахме, а имено, че хубав ИЖ няма. Very Happy
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #50 -: февруари 12, 2018, 21:57:09 »

Всъщност не съществува. Тук виждам бегла имитация на ДКВ. Но продължава да си е боклук.  Very Happy

чак бегла имитация, малко се засили повече от нужното.
Не знам кой е ходил при човека със старите мотори от войната в с.Дворище (Кюстендилско), но с внучка му карах А-категория. С нея се заговорихме и тя ми каза "ела да видиш моторите..." Та там ми разказа собственика, че при доста мотори (руски) които са копирани от немски - доста от нещата са подобрени... усилена рама, усилена скоростна кутия, по-добро не знам си какво и много проблеми които е имал с немски мотори ги е нямал вследствие с руските. в тоя ред на мисли каза че имал DKW350 и му затегнала биелата в долния лагер - търсили много да намерят колянов вал, но нямало и един ден взели от ИЖ49, сложили го и станал точно, в следствие открили че всички части по ИЖо били същите като на DKW...
...това ми го разказа мотор който е карал и има в плевнята: NSU-та, DKW-та, Всякакви стари BMW-та, ZUNDAPP KS750 - 3 броя (между другото този мотор на живо е УНИКАЛЕН!!!), а не някой който е чувал от приятел на баба му който едно време е работил в СССР , там някой му е дал кръгче на ИЖ-то, а комшията му e имал MZ Trophy и дума не може да става за сравнение... Не визирам ЧЕФО, но винаги коментарите за руските мотори са ...пфффф заеби ги тия са гледали от немците и са осрали всичко SmileSmileSmile
Проблема с руските мотори имам чувството е започнал след като са спрели да гледат от немските и са започнали да се опитват само да правят нещо като например ИЖ Планета... или Ковровец
Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 598



Ел. поща
« Отговор #51 -: февруари 12, 2018, 22:07:52 »

Имено, копира ли са, ама конструктора като е копирал е бил със замъглени очила.

От водката от водката ..... Smile
Аз бях чел навремето като копират М-72 , купили 3 Р-71 и ги разпилели на болче и гайка , после СовНарКома или някоя друга сложна абревиатура беше им поставила задача да подобрят което е възможно . А те : "после несколькодневнего осуждение пришли к вьвод скопироват как в оригинале..."  Smile
Активен
Venci
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 623



« Отговор #52 -: февруари 12, 2018, 22:13:04 »

Навремето, когато още съществуваше СССР съм правил Москва-Иркутск-Москва с Иж Планета 2. Проблеми имах само със спукани гуми и лагери на главините. За Иж лоша дума не мога да кажа.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5101


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #53 -: февруари 12, 2018, 22:47:53 »

Да Гроби , за същите пиша , излезе че Ижето е направо мерна единица , кво е туй к.с. три Ижета ,пет Ижета . Smile Моито
матор излиза 3 Ижета приблизително . Само се чудя ония бРъзите с по 10 ижета колко тактови са .  Smile

Не че нещо... Само да кажа дано да ме разбереш правилно... Приятел си купи точно такъв Днепър от някой който го беше карал около 1000 километра. Нашия изкара още към шест-осем хиляди и се наложи да му сменяме маслена помпа.. преди това беше правил още някакви "подобрения" по него...Този същия и други приятелчета имаха Урали, някои по два на брой. Една година ги правят да излязат на 22 март на откриването... И се случвало да ги връщат с ремаркета,а някои може да изкарат още 500 километра... Постоянно търсиха глави, преправяха динама... А аз с простия двутактов Иж Планета 3 си вдигах пушилка и хич не ми пука, бръмча си Very Happy
И точно тук е отговора на този въпрос:

Добре де като е толкова убаво това ИЖ-е що Хирурга и Путинката карат друго по разните му "евент-и"?
Нали са ербаб хационалисти! Хайде да се докажат!

Пък и нещо не ги карат тея ИЖ-ета....
Виж други наточени марки - дал бог в Матушка Русь. Surprised

Абе, смяяяях....

Ижето е  двутактово. Това му е най-големия минус. Тук Урал и Днепър го бият по гюролтия..Един вид Харлей звук разбираш ли Very Happy

Още нещо което е голяма легенда. Всъщност немците Втората световна война не са я изкарали основно на BMW, както много хора им се иска да мислят. Основния мотор на немците е бил  DKW. Легендата за BMW-то тръгва от BMW Romel колко били издържливи в пясъците на Сахара.... Дали е така, а?
Доколкото знам 80-90% от частите на иж 49 стават на  DKW.
И пак казвам Ижето губи защото е двутактово! Иначе е максимално прост двигател! Но много често някой прост колхозник го е "преправял" в плевнята.Аво-то което е много по-малко коне, но е кардан и 4 такта е любимец на всички стари, пък и нови мотористи, основно заради легендарния си звук. Включително и аз бих седнал да си пия биричката докато го слушам така на пет метра от мен как бръмчи  Smile

Навремето, когато още съществуваше СССР съм правил Москва-Иркутск-Москва с Иж Планета 2. Проблеми имах само със спукани гуми и лагери на главините. За Иж лоша дума не мога да кажа.

А кажи им!

 Mad
« Последна редакция: февруари 12, 2018, 22:50:34 последно от Grobarq » Активен
Нешо Геровски
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 147


Ел. поща
« Отговор #54 -: февруари 13, 2018, 00:11:56 »

Ижа е много изпеварил времето си мотор.  Very Happy Скоростите се сменят и се ремонтират без да е необходимо да се цепи двигател, принципно дори без да е необходимо да се сваля двигателя от рамата.  Very Happy Всичко е много просто устроено и съвършенно. Принципа на съединителя е ползван от много от по късните съвременните двутактови машини напрактика също съвършен.  Very Happy Колко са моторите на които веригата и венците НЕ се влиаят  от прах и атмосферни условия ??? Ижа е един от тях  Very Happy
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3983



Ел. поща
« Отговор #55 -: февруари 13, 2018, 01:17:37 »

като ви чета и почти ми се приисква да си купя един ИЖ
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5101


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #56 -: февруари 13, 2018, 01:28:12 »

като ви чета и почти ми се приисква да си купя един ИЖ

Наистина не знаеш какво изпускаш!
На Ижока като вдигнеш 120 километра в час (това за повечето е максималната и мааалко трудно я вдигат  Smile)имаш чувството че си поне с 250 и всеки момент ще излетиш. Very Happy

Така като се замисля знам за няколко пистови ездача които ей така за кеф си държат един Иж да си го чоплят...
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3983



Ел. поща
« Отговор #57 -: февруари 13, 2018, 01:44:24 »

Наистина не знаеш какво изпускаш!
На Ижока като вдигнеш 120 километра в час (това за повечето е максималната и мааалко трудно я вдигат  Smile)имаш чувството че си поне с 250 и всеки момент ще излетиш. Very Happy

Така като се замисля знам за няколко пистови ездача които ей така за кеф си държат един Иж да си го чоплят...
написах почти,защото съм карал...при това не един.та като се сетя за карането и ми минава желанието за купуването

май нямам спомен да съм вдигал 120 с него,ама 110 гаранция.даже веднъж взех един завой с тая скорост,возейки собственика му...щу бой отнесох после

помня и как се опитах да изправя на задна гума една планета...голем опит,големо чудо беше Smile Smile Smile Smile

помня и едно падане горе в планината-3км надолу да намеря някой дето може да го изправи и после 3км нагоре по баира...на 40 градуса

нямам спомен да са били трошливи машини,поне не колкото балканчето и карпатито,ма към днешна дата това не са мотори бе дееба.един тъп скутер 150 ще ги разпори по всички параграфи
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5101


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #58 -: февруари 13, 2018, 02:36:04 »

написах почти,защото съм карал...при това не един.та като се сетя за карането и ми минава желанието за купуването

май нямам спомен да съм вдигал 120 с него,ама 110 гаранция.даже веднъж взех един завой с тая скорост,возейки собственика му...щу бой отнесох после

помня и как се опитах да изправя на задна гума една планета...голем опит,големо чудо беше Smile Smile Smile Smile

помня и едно падане горе в планината-3км надолу да намеря някой дето може да го изправи и после 3км нагоре по баира...на 40 градуса

нямам спомен да са били трошливи машини,поне не колкото балканчето и карпатито,ма към днешна дата това не са мотори бе дееба.един тъп скутер 150 ще ги разпори по всички параграфи

Що бе вдига си са на задна без проблем. Аз на първия двигател първа  скорост беше от Иж 49, само трябва да подадеш малко повече газ  и да пуснеш съединителя рязкУ Smile Smile Smile  на кръстовището на McDonald's съм спирал цялото движение с това щоу Smile С втория новия двигател по-рядко си правих тези експерименти Smile но пък той вървеше доста над 120 километра в час  Very Happy
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #59 -: февруари 13, 2018, 09:14:36 »

чак бегла имитация, малко се засили повече от нужното.
Не знам кой е ходил при човека със старите мотори от войната в с.Дворище (Кюстендилско), но с внучка му карах А-категория. С нея се заговорихме и тя ми каза "ела да видиш моторите..." Та там ми разказа собственика, че при доста мотори (руски) които са копирани от немски - доста от нещата са подобрени... усилена рама, усилена скоростна кутия, по-добро не знам си какво и много проблеми които е имал с немски мотори ги е нямал вследствие с руските. в тоя ред на мисли каза че имал DKW350 и му затегнала биелата в долния лагер - търсили много да намерят колянов вал, но нямало и един ден взели от ИЖ49, сложили го и станал точно, в следствие открили че всички части по ИЖо били същите като на DKW...
...това ми го разказа мотор който е карал и има в плевнята: NSU-та, DKW-та, Всякакви стари BMW-та, ZUNDAPP KS750 - 3 броя (между другото този мотор на живо е УНИКАЛЕН!!!), а не някой който е чувал от приятел на баба му който едно време е работил в СССР , там някой му е дал кръгче на ИЖ-то, а комшията му e имал MZ Trophy и дума не може да става за сравнение... Не визирам ЧЕФО, но винаги коментарите за руските мотори са ...пфффф заеби ги тия са гледали от немците и са осрали всичко SmileSmileSmile
Проблема с руските мотори имам чувството е започнал след като са спрели да гледат от немските и са започнали да се опитват само да правят нещо като например ИЖ Планета... или Ковровец
Братле, ти осъзнаваш ли, че всъщност ти си човека на когото едно момиче от курса му казало, че незнам какво си? Very Happy Стига глупости, живеем в 21-ви век, събудете се! Всички до един карате японски мотори. Що не карате Ижета, като са толкова хубави? Всички знаем защо, нали? Very Happy
Не само коляновия вал, ами и буталото и сегментите стават. ИЖ-а е копиран от ДКВ все пак. Проблема е, че ДКВ-то също е боклук, та какво очакваш да е ИЖ-а? Smile

Ижа е много изпеварил времето си мотор.  Very Happy Скоростите се сменят и се ремонтират без да е необходимо да се цепи двигател, принципно дори без да е необходимо да се сваля двигателя от рамата.  Very Happy Всичко е много просто устроено и съвършенно. Принципа на съединителя е ползван от много от по късните съвременните двутактови машини напрактика също съвършен.  Very Happy Колко са моторите на които веригата и венците НЕ се влиаят  от прах и атмосферни условия ??? Ижа е един от тях  Very Happy
А защо изобщо трябва да се налага да бъде ремонтирано нещо? Не може ли просто да се кара 100000км без ремонти, като японски мотор? Smile Отговора е, че не можееее. Very Happy

Наистина не знаеш какво изпускаш!
На Ижока като вдигнеш 120 километра в час (това за повечето е максималната и мааалко трудно я вдигат  Smile)имаш чувството че си поне с 250 и всеки момент ще излетиш. Very Happy.....
Представи си колко лошо окачване и спирачки има и колко мека е рамата. Smile Става като гумен. Пълен боклук. Smile

....
Така като се замисля знам за няколко пистови ездача които ей така за кеф си държат един Иж да си го чоплят...
А, имено, да си го човъркат, не да го карат. Това е ключовата дума. Пък си имат по един японец за каране, докато лайното в гаража става само за човъркане. Скоро сам ще стигнеш до истината. А, пардон, ти отдвна си стигнал до нея. Все пак караш японски мотори. Very Happy
« Последна редакция: февруари 13, 2018, 13:13:53 последно от ЧЕФО » Активен
Страници: 1 2 3 [4] 5 6 7   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: РЕЛИКВАТА ,..УМРЯ БРАТЯ!

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.527 секунди с 20 запитвания.