Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: РЕЛИКВАТА ,..УМРЯ БРАТЯ!
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 7   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: РЕЛИКВАТА ,..УМРЯ БРАТЯ!  (Прочетена 5600 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #30 -: февруари 09, 2018, 10:07:24 »

А какво значи "лайк" и "лайка"? Surprised Не разбрах за какъв лайк и за каква лайка става дума? Лайк, като английското харесвам ли? И как се вписва в контекста? А лайка, като кучето лайка, или като билката лайка? И това пък съвсем не ми се връзва. Surprised
« Последна редакция: февруари 09, 2018, 10:11:29 последно от ЧЕФО » Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 598



Ел. поща
« Отговор #31 -: февруари 09, 2018, 10:09:43 »

лайк е лаик с грешно "й"  Very Happy
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #32 -: февруари 09, 2018, 10:14:55 »

 Да бе, да. Вярно ли? А, да бе, вярно, пасва си. Sad Как не се усетих? Сина ми сега е първи клас и от време на време бърка "й" с "и". Ще му скъсам ушите ако до лятото не оправи този проблем.
Активен
ai siktir
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: много мощен
Публикации: 418


« Отговор #33 -: февруари 09, 2018, 10:21:10 »

То затова няма един цилиндър 4 такта - няма как да ги събере и четирите.  Smile

Урал като технология е по-напред от Харли, Урала от 2003 са открили коляновия вал от една цяла част, а Харлито още не е стигнало то тази важна "иновация", характерна за всички бутални двигатели от 70-80 г.  Smile

https://www.imz-ural.com/

Улучили са рецептата, частна собственост, наели са кадърни меринджеи.
По-скоро е гъзария, но американците ги грабят като топъл хляб, рекламират им ги като "мотор от студената война" и това ги възбужда.



"The perfect mix of modern and retro." - Jay Leno's Ride: 2017 Gear Up Sahara

Тук има хронология на промените от 2009:
https://www.imz-ural.com/whats-new/

ПС: Няма двигател Кавазаки на Урал
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 518



« Отговор #34 -: февруари 09, 2018, 10:22:09 »

Да бе, да. Вярно ли? А, да бе, вярно, пасва си. Sad Как не се усетих? Сина ми сега е първи клас и от време на време бърка "й" с "и". Ще му скъсам ушите ако до лятото не оправи този проблем.

Това е проблем на половин България. На какво ги учат в училищата, не знам  Surprised А пък най-бруталното непознаване на правописа съм виждал в думи като "истерЙи", примерно.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4019



Ел. поща
« Отговор #35 -: февруари 09, 2018, 10:30:18 »

абе не мисля че бъркам,въпреки че сега точно няма как да проверя и да искам.просто това ми е направило впечатление,ама урал никога не е бил сред машините които ме вълнуват,та може и да се бъркам с друго нещо,ама...
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 518



« Отговор #36 -: февруари 09, 2018, 10:39:10 »

  ... и 20-25г по късно (за мен).... тея не са мръднали и 5мин напред във времето.... Surprised Smile Smile Smile


Съвършенството не се нуждае от промени Smile
Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 598



Ел. поща
« Отговор #37 -: февруари 09, 2018, 10:43:17 »

При Хърли еволюцията тече доста по-бавно , за 85 години история откриха 4 клапана на цилиндър .

при ПО-добрият американски мотор




сега още 85 години ще чакаме да открият горния разпред вал

Като видях тази снимка кой знае защо се сетих за едно култово изказване на Тато


Тази година половин водно охлаждане , живот и здраве догодина -цяло
« Последна редакция: февруари 09, 2018, 10:47:26 последно от max » Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1082


Ел. поща
« Отговор #38 -: февруари 09, 2018, 11:04:30 »

Помислих че някой е починал.
Активен
ai siktir
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: много мощен
Публикации: 418


« Отговор #39 -: февруари 09, 2018, 11:37:46 »

за 85 години история откриха 4 клапана на цилиндър .
сега още 85 години ще чакаме да открият горния разпред вал
Тази година половин водно охлаждане , живот и здраве догодина -цяло

Това са много бели кахъри, има съвременни произведения на изкуството с по 2 клапана и с долни разпределителни валове и са американски на всичкото отгоре (например The Challenger SRT® Hellcat 707 коня, или 2018 Corvette ZR1 - 2 клапана на цилиндър, долен вал - 755 коня), само че не и при Чарли, което е жалко.

Иначе при моторите като прибавим и въздушно охлаждане към долните валове и с 2 и с 4 клапана, Ямаха много отдавна са показали как се прави такъв двигател, проблемът не е в концепцията, а в развитието й, в изпълнението, периферните възли, маслени помпи, маслени магистрали, усъвършенстване на всички елементи, самата технология на металите, защитни покрития и т.н.
Лошото японче шеф на разработката на двигателя, каза поне 650 000 МИЛИ преди да се наложи по-сериозен ремонт на двигателя, ей го, въздушно-маслено, пушрод клапани, предишните бяха и по 2 клапана и бяха не по-лоши:






Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #40 -: февруари 09, 2018, 14:47:07 »

Това е проблем на половин България. На какво ги учат в училищата, не знам  Surprised А пък най-бруталното непознаване на правописа съм виждал в думи като "истерЙи", примерно.
А, не е проблем, ако има родители на място. На моя така му загрявам врата, че граматиката му става условен рефлекс.
Изповядвам един стар комунистическия лозунг - "Всяка правописна грешка - шамар в тила на виновника". Very Happy Smile В къщи аз съм партията, а като каже нещо партията...  Smile
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5129


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #41 -: февруари 09, 2018, 15:30:56 »

Навремето поработих над едни къмто  1000 броя Днепри , правехме ги за износ за швабско , но се продаваха и тук .
Та един ден идват два образа да гледат и евентуално да купуват , единя го играе купувач-лайк , другия съветник-спец . Оглеждат те една 11-ка (това е модела без кардан към коша) мърморят си нещо , аз приближих да помогна нещо , да разясня.
И дочувам следния разговор :
Лайка: "Е как сега така 4-тактов "
Спеца: " Ами виж сега , нали е с два цилиндъра , един тук и тук , тук два такта и  тук два такта , стават 4 . То затова е и 34 коня , се едно две Ижета , тук едно Иже=17 коня и тук още едно ето ти 34 коня "
Просто нямах какво да добавя и се оттеглих засрамен . Confused


 Smile Smile  Smile Smile  Smile

За онези прословути Днепри в РусИ ли говориш?

При Хърли еволюцията тече доста по-бавно , за 85 години история откриха 4 клапана на цилиндър .

при ПО-добрият американски мотор




сега още 85 години ще чакаме да открият горния разпред вал

Като видях тази снимка кой знае защо се сетих за едно култово изказване на Тато


Тази година половин водно охлаждане , живот и здраве догодина -цяло


Напоследък нЕк'ви инДЖИнери се завъртяха около Урала...но все пак си е недомислица....

А за Ижока..., аз очаквах

 Very Happy


http://motoclub.bg/izvanzemen-mototsiklet-izh/

А получихме това:


https://novini247.com/novini/ruskiyat-kontsern-kalashnikov-predstavi-pred-vladimir-putin-badeshtiya-mototsiklet-ij_384006.html

 Surprised



Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 518



« Отговор #42 -: февруари 09, 2018, 17:56:13 »

Това са много бели кахъри, има съвременни произведения на изкуството с по 2 клапана и с долни разпределителни валове и са американски на всичкото отгоре (например The Challenger SRT® Hellcat 707 коня, или 2018 Corvette ZR1 - 2 клапана на цилиндър, долен вал - 755 коня), само че не и при Чарли, което е жалко.

Иначе при моторите като прибавим и въздушно охлаждане към долните валове и с 2 и с 4 клапана, Ямаха много отдавна са показали как се прави такъв двигател, проблемът не е в концепцията, а в развитието й, в изпълнението, периферните възли, маслени помпи, маслени магистрали, усъвършенстване на всички елементи, самата технология на металите, защитни покрития и т.н.
Лошото японче шеф на разработката на двигателя, каза поне 650 000 МИЛИ преди да се наложи по-сериозен ремонт на двигателя, ей го, въздушно-маслено, пушрод клапани, предишните бяха и по 2 клапана и бяха не по-лоши:


Този тип двигатели си има и своите предимства - най-малкото не се налага да се сменя разтегната ангренажна верига, изяден плъзгач на обтегач и т.н. По-старите двигатели имаха навика понякога да огъват повдигателните пръти и така се губеше ходът на клапана.
Но този мотор ми хареса доста Cool
Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 598



Ел. поща
« Отговор #43 -: февруари 10, 2018, 09:33:38 »

Да Гроби , за същите пиша , излезе че Ижето е направо мерна единица , кво е туй к.с. три Ижета ,пет Ижета . Smile Моито
матор излиза 3 Ижета приблизително . Само се чудя ония бРъзите с по 10 ижета колко тактови са .  Smile
Активен
jovany
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HD Sportster 1200, HD Heritage Springer 107ci+trailer
Публикации: 308


HOG


« Отговор #44 -: февруари 12, 2018, 01:18:19 »

Добре де като е толкова убаво това ИЖ-е що Хирурга и Путинката карат друго по разните му "евент-и"?
Нали са ербаб хационалисти! Хайде да се докажат!

Пък и нещо не ги карат тея ИЖ-ета....
Виж други наточени марки - дал бог в Матушка Русь. Surprised

Абе, смяяяях....
Активен
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 7   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: РЕЛИКВАТА ,..УМРЯ БРАТЯ!

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.201 секунди с 20 запитвания.