Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Кой мотор да избера ?  (Прочетена 1052 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Здравкоо
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: yamaha 450
Публикации: 3


Ел. поща
« -: февруари 07, 2018, 09:42:03 »

Здравейте колеги, скоро ще взимам мотор ще е супермото, но влизам и в леки гори, а след време може и кросови капли и гуми да му взема за гора и се чудя какъв да бъде той. Последния ми беше Yamaha wr 450 беше направен изцяло на супермото и бях много доволен, но за съжаление се налагаше да го продам. Според вас кой от тези мотори е най-добре да взема или ако искате добавете друг.
Yamaha wr 450, ако има супермото а може и аз да го преправя. Но проблема е, че съм с категория А2, а тя позволява управлението на мотори до 47.6к.с , а повечето 450-ки са над 47.6к.с. Затова този вариянт най-вероятно ще отпадне.
Yamaha wr 426 - премиства и недостатъци
Yamaha wr 400 - пак предимства и недостатъц
Honda crf 450 - за ендурото става въпрос не за чист крос.
Да кажа още веднъж мотора ще се кара в града и може би в леки гори не за хард ендуро или състезания. Спрял съм се на тези, зашото са по леки и удобни за каране мразя тежки мотори.
Благодаря предварително  Embarassed
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1082


Ел. поща
« Отговор #1 -: февруари 07, 2018, 10:34:24 »

Обмислял ли си DRZ 400, с няколко кила е по тежък от WR-ите но пък се поддържа лесно и е доказана машина.
Активен
PULSE
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 506


Ел. поща
« Отговор #2 -: февруари 07, 2018, 11:21:37 »

Този въпрос е за офроуд форума. Тука ми се струва, че няма много хора, каращи точно такива ендура. WR-ите на Ямаха са леко капризни машини - горят масло, слаби са им скоростите, частите са им специфични и скъпи. Това е което съм, чувал из разни хард-ендуро дружинки.
Хондата е масова моторетка, части бол. Но това са си хард-ендуро мотори, дори производителите съветват да се ограничава карането им по шосе.

В този ред на мисли - ако ще караш в града на газ/спирачка стават за супер мото идеята ти. За каране с равна газ междуградско - скъсява им се доста живота.

DRZ400, както ти посочи mendi е много по-добър вариант за нуждите ти Smile
Активен
Здравкоо
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: yamaha 450
Публикации: 3


Ел. поща
« Отговор #3 -: февруари 07, 2018, 11:50:09 »

Да на моята Yamaha wr 450 която карах преди дори на шосе сменях маслото и филтъра между 500 и 1000км за всеки случай, че в мануала пише след всяко каране макар че говорят за състезателни условия но.. друг въпрос е там. Карах я 1 година нямаше проблем скоростите ръчках без съединител понякога и тнт, но явно късмет Very Happy.
Да мисълта ми е за леки пресечени терени с малко кал и пръст понякога не гори.. И градско каране с газ и спирачка. Междуградско въобще не карам.
Чувал съм, че за honda crf и yamaha 426 и 400, че имат проблем с клапаните постоянно че се прави реглаж всяка седмица или през две, но аз нямам тази възможност..
Иначе DRZ - Не съм карал но ми се вижда тъжък и някакси голям докато тези ми се струват едни леки малки и мощни моторчета.
Искам да е по лек също тъй като за мен е важно аз съм слаб, тежа около 63к.г и съм 1.85
Иначе съм чувал, че DRZ-тата са корави машини.
Благодаря за съветите колеги, ако някой друг има мнение да пише
 Embarassed
« Последна редакция: февруари 07, 2018, 11:54:27 последно от Здравкоо » Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4196



« Отговор #4 -: февруари 07, 2018, 16:03:06 »

400, 426 и 450 са разлини години на един и същ модел(може и да греша)
98-00 е 400, след това 426 и накрая става 450

Ако си бил доволен с wr-a взимай пак такъв, той не само за лек терен ми и за гората си е предвиден.
CRF-X, ендуро варианта на CRF, е доста рядък и ако намериш ще е скъп.

Единственото което може още да погледнае е някой КТМ ЕХС, има по-нови 400-ки(2008-2011г модела) който са си баш за гората, а с едни джанти ще са кат WR-а в града.

Активен
Здравкоо
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: yamaha 450
Публикации: 3


Ел. поща
« Отговор #5 -: февруари 07, 2018, 18:24:09 »

От wr съм доволен и е много удобен,но от 450, а за 426 и 400 съм чувал че се чупели много и че се правя постоянно реглажи на клапани им проблеми с клапаните постоянно и тнт.
За crf x ендурото питам,ако случайно намеря. КТМ също става и тях също ги гледам може и КТМ да е.
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4196



« Отговор #6 -: февруари 08, 2018, 00:13:37 »

400 и 426 ги отпиши, стари са. 426 мисля че бяха до 2002-2003, а едва ли някой е сменял на 500-1000км масло вече 15 години. Също само 450ката има стартер.
Пробвай и дзр, по-често се срещат с регистрация и за здрави, малко са по-слаби от 450-ката, но пък ще те  изкарат от почти всяко място в гората.
Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max
Публикации: 1320


пастафариански моТурист


« Отговор #7 -: февруари 08, 2018, 00:41:15 »

Вземай Ямахата, заеби ги хондите.
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Кой мотор да избера ?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.063 секунди с 21 запитвания.