Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 2 [3]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Ямаха XZ 550  (Прочетена 6670 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5546



Ел. поща
« Отговор #30 -: февруари 01, 2016, 15:27:17 »

Ми ние като я взехме, се разтърсихме за донори и се оказа, че има само една на части и резервоарът и беше заминал на някъде. Ама прибрахме това - онова, де. Та у нас са единици явно. За сега са две в движение, за които знам. С твоята  Very Happy
Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5546



Ел. поща
« Отговор #31 -: юни 05, 2016, 18:32:12 »

Имам въпрос.
Моторът се държи странно. В общи линии съм го направил да върви. Пали нормално (в началото не щеше без спрей за принудително палене). Обаче оборотите се увеличават, щом кормилото се извие плътно наляво или надясно. Специално гледах дали опъва жилото на газта при това движение. Не го опъва. Жилото на смукача също не мърда. Даже се държи като истински смукач - при загрял двигател се опитва да го гаси.

Някой някакви идеи  Surprised

П.П. Става въпрос за Ямахата.
Активен
forry
Freerider
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: скутерче
Публикации: 933


fory_underground@abv.bg forry
Ел. поща
« Отговор #32 -: март 08, 2020, 15:31:12 »

   Да разровя кокалите на тая стара тема....

   Понеже съм фен на това олдскул извращение на Ямаха (XZ 550) и собственик на един доста приличен екземпляр, мога с гордост да се похваля, че след 10 (ДЕСЕТ) години безславно престояване под сайванта на двора, последните шест месеца лека полека върнахме тоя разкошен мотор към активния живот!
   Какво му правихме ли? Почистихме и обслужихме основно - масло, антифриз,спирачна течност, филтри, свещи, накладки, разни семеринги на водните съединения сменихме, маркучите за бензина подменихме, основно почистихме резервоара, чисто нови фланци на карбураторите, нов шалтер, нов акумулатор, нови външни и вътрешни гуми сложихме, отремонтираха стартера, нови лепенки на спойлерите, ауспусите позачистихме и лъснахме и мотора светна!
   Абе, с две думи, страшно съм доволен! Голям кеф ми е да я карам тая моторетка! Лека като колело (да не повярваш, че го казвам за мотор от старите, от желязо, има няма 215 кила живо тегло), учудващо пъргава за тая малка кубатура и много удобна за шофиране! И с тоя "V Twin" звук, простооооо......








Активен
dambatamoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bmw r1150gs,yamaha wr 400
Публикации: 124



Ел. поща
« Отговор #33 -: март 08, 2020, 18:33:27 »

Наесен очакваме пътепис с нея
Активен
krasimir77
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA XJR 1300
Публикации: 669


Live to ride


« Отговор #34 -: март 09, 2020, 08:56:04 »

Еееее, но лачена станала бре! Бравос. Супер гот е Ямашката!
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2487



« Отговор #35 -: март 09, 2020, 21:04:22 »

Браво! Семерингът на водната помпа здрав ли е?
Активен
forry
Freerider
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: скутерче
Публикации: 933


fory_underground@abv.bg forry
Ел. поща
« Отговор #36 -: март 09, 2020, 23:27:24 »

    Вече да Very Happy
Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Ямаха XZ 550

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.078 секунди с 21 запитвания.