Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Vulcan 1500/1600/1700/2000/+Nomad
Страници: 1 ... 14 15 [16] 17   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Vulcan 1500/1600/1700/2000/+Nomad  (Прочетена 27735 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2124


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #225 -: май 15, 2019, 18:19:43 »

То да е само мотула в това уравнение... Не съм чувал за друг толкова капризен на масло двигател, честно! Много пъргава машина, нищо, че е бръснарски стол, много приятен двигател за каране, ама жаден за масло...
Имаш персонално съобщение.
Има има  Very Happy - CBR1000RR SC59 '08 те тоя е жаден !
 МОТУЛ , КАСТРОЛ и други подобни известни са имали разход до 1л/1000км при чисто каране , на трак дей има хора който са стигали до 1л / 300 км

 Моят не пипаше от смяна на смяна - 1000 км трак дей аматьорско каране , един бавняр го купи , покара едни 1000-1500км със Q8Oils 10W50 , смени маслото , наля всеизвестният МОТУЛ........ и след 400км на СЕРЕС до колкото знам / -1,4л с МОТУЛ си купи Вал  Smile Smile Smile

 Маслото е от огромно значение и най-вече ето тези показатели:

Вискозитетен индекс по ISO2909:
Kинетична плътност АSTM D445 при 100‘С

 ето такова масло в този "лаком" двигател смятам че ще промени много разхода:
Вискозитетен индекс по ISO2909: 170
Kинетична плътност АSTM D445 при 100‘С: 20,2
Пламна температура: +230‘С

 или такова:

Вискозитетен индекс по ISO2909: 164
Kинетична плътност АSTM D445 при 100‘С: 19,1
Пламна температура: +235‘С

 това общо взето са едни много "здрави" масла с много добра молекула което им позволява да запазят дълго време вискозитета си

 и за да не е голословно ще ви дам най-добрият резултат на МОТУЛ в този рейндж масла при перфектна кондиция ( чисто ново )
 Viscosity index 164
 Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 18.1
 Естерното ядро се разпада след няколкократното достигане на температура от 87-92'С - от което следва и рухването на вискозитета
« Последна редакция: май 15, 2019, 18:26:09 последно от KokoVmaxa » Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 1750


7183168
Ел. поща
« Отговор #226 -: май 15, 2019, 21:20:56 »

Леле майкьо!

Естери... Кинетична плътност... Разпадане на естерното ядро...
На молекулярна основа са покаях, от какви работи го дървите, бе хора?!?
Как ги четете тия работи, па било то и от интернет?

Баси... А ние още влакове взривяваме!
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2124


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #227 -: май 15, 2019, 21:45:09 »


Как ги четете тия работи

 Koгато искаш да си добър и да си знаеш работата четеш........... когато си риба си риба  Very Happy
 Никой не е възпрепятсван да се образова , всичко е въпрос на желание и мотивация
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 1750


7183168
Ел. поща
« Отговор #228 -: май 15, 2019, 21:59:47 »

...въпрос на желание...

Такова желание...

Кайне луст!

https://www.youtube.com/watch?v=1M4ADcMn3dA
Активен
доц.Кожухаров
Мотоциклета е като бирата ! Консумирайте с удоволствие и мярка !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: VN1600 Nomad - Скитника
Публикации: 530


Safe drive - Long ride ! VBA Member#03630


WWW
« Отговор #229 -: май 16, 2019, 06:51:06 »

Пък моето мАтор за 3800 мили ( 6000км), не е барнал капчица (Репсол 10W40)  Smile
Явно на някъв вегетарианец съм случил  Very Happy
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2353



« Отговор #230 -: май 16, 2019, 08:41:02 »

Ако беше веган и бензина нямаше да пипа  Smile Smile Smile
Активен
доц.Кожухаров
Мотоциклета е като бирата ! Консумирайте с удоволствие и мярка !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: VN1600 Nomad - Скитника
Публикации: 530


Safe drive - Long ride ! VBA Member#03630


WWW
« Отговор #231 -: май 16, 2019, 08:57:10 »

Ако беше веган и бензина нямаше да пипа  Smile Smile Smile

Е, на фотосинтеза ли да го кара  Smile
Иначе бензинеца го смуче гадта мръсна. От 5+, до 9+ съм го засичал  Sad
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2353



« Отговор #232 -: май 16, 2019, 10:02:49 »

Ще го преживеем! Важното е винаги да има какво да смуче, и да е в състояние да смуче.
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1760



« Отговор #233 -: май 16, 2019, 12:00:57 »

Пък моето мАтор за 3800 мили ( 6000км), не е барнал капчица (Репсол 10W40)  Smile
Явно на някъв вегетарианец съм случил  Very Happy


Ти се радвай, че за 6к км може и варелче да смукне Smile Вярно, 1500 е с по-стария двигател, ама все пак...

Има има  Very Happy - CBR1000RR SC59 '08 те тоя е жаден !
 МОТУЛ , КАСТРОЛ и други подобни известни са имали разход до 1л/1000км при чисто каране , на трак дей има хора който са стигали до 1л / 300 км

 Моят не пипаше от смяна на смяна - 1000 км трак дей аматьорско каране , един бавняр го купи , покара едни 1000-1500км със Q8Oils 10W50 , смени маслото , наля всеизвестният МОТУЛ........ и след 400км на СЕРЕС до колкото знам / -1,4л с МОТУЛ си купи Вал  Smile Smile Smile

 Маслото е от огромно значение и най-вече ето тези показатели:

Вискозитетен индекс по ISO2909:
Kинетична плътност АSTM D445 при 100‘С

 ето такова масло в този "лаком" двигател смятам че ще промени много разхода:
Вискозитетен индекс по ISO2909: 170
Kинетична плътност АSTM D445 при 100‘С: 20,2
Пламна температура: +230‘С

 или такова:

Вискозитетен индекс по ISO2909: 164
Kинетична плътност АSTM D445 при 100‘С: 19,1
Пламна температура: +235‘С

 това общо взето са едни много "здрави" масла с много добра молекула което им позволява да запазят дълго време вискозитета си

 и за да не е голословно ще ви дам най-добрият резултат на МОТУЛ в този рейндж масла при перфектна кондиция ( чисто ново )
 Viscosity index 164
 Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 18.1
 Естерното ядро се разпада след няколкократното достигане на температура от 87-92'С - от което следва и рухването на вискозитета

Много вероятно е да му допадне това масълце, да. Иначе с грешното Вулканчето ми пийна един картер за 200-300км. От тогава много внимавам какво масло сипвам и го следя много редовно.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2127


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #234 -: май 16, 2019, 13:14:15 »

Какъв е смисъло да се кара толкова претенциозен мотор !?
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2879



« Отговор #235 -: май 16, 2019, 14:59:36 »

Какви са тия маслояди? Това не е нормално. Моя Вулкан събира 5,5л масло, сменям го на около 3000 мили. В тубата в която изтича има деление отстрани, никога не падало под 4,5л като в това число не влиза маслото във филтъра. Никога не доливам между смените.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1165



Ел. поща
« Отговор #236 -: май 16, 2019, 17:39:57 »

~1L за 3000 мили, за мен и това си е маслояд  Surprised
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2879



« Отговор #237 -: май 16, 2019, 18:32:43 »

Реално е доста по-малко и зависи от маслото, по-скоро е не повече от 500мл. С БелРей примерно почти няма загуби но сега съм на Кастрол където има едва доловими липси. Просто си пазя празните туби и наливам обратно изгореното масло.
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1760



« Отговор #238 -: май 17, 2019, 07:58:21 »

Преди години попаднах на ревю на първите 1500, според което те са си маслояди от завода със заводска норма до 400 милилитра на 1000 км или мили (те това не го помня) разход на масло. Пише "до", защото хапват повечко масло като ги напънеш по-продължително да работят във високите обороти (принципно харесват средните най-много).
Твоят е с няклко по-коления по-нов, че и доста по-различен двигател. Пък и БелРей не е най-калпавото масло, за което се сещам. Добави и фактора 25+ годишни мотори с незнайни километри (на моя пише 99 хиляди на километража, но дали е така - ми не, не е). Та дори за не много износен Вулкан VNT50A или VNT50B е нормално да харчи масло. То и за твоя е нормално, щото няма как компресионните сегменти да работят съвсем на сухо, а площта на стените на цилиндрите хич не е малка. Просто при твоя маслообирателните сегменти събират повече масло, отколкото при VN88.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5754


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #239 -: май 17, 2019, 10:28:54 »

Преди години попаднах на ревю на първите 1500, според което те са си маслояди от завода със заводска норма до 400 милилитра на 1000 км или мили (те това не го помня) разход на масло. Пише "до", защото хапват повечко масло като ги напънеш по-продължително да работят във високите обороти (принципно харесват средните най-много).

 


Наско Добрев, който работи с Боги, преди време  търкаля такъв Вулкан 1500 няколко години. Та когато миналата година пуснах мухата на доц. Кожухаров за харча на масло на Вулканите се допитах  до него за модела.( Може би месец след като замря темата тук)
Каза буквално  същото което пишеш, че им е заводски заложено... Тогава направо не повярвах Sad
Също и, че може да харчи доста 8-10 и нагоре...
Иначе визуално изглеждат много добре.



Активен
Страници: 1 ... 14 15 [16] 17   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Vulcan 1500/1600/1700/2000/+Nomad

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.171 секунди с 21 запитвания.