Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Vulcan 1500/1600/1700/2000/+Nomad
Страници: 1 ... 12 13 [14] 15   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Vulcan 1500/1600/1700/2000/+Nomad  (Прочетена 15271 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 1267


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #195 -: април 26, 2018, 22:38:21 »

Къ ви съ струва  - черен или жълт (edit: оранжев )   Surprised





Черен,разбира се!
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5235


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #196 -: април 26, 2018, 22:47:28 »

Къ ви съ струва  - черен или жълт (edit: оранжев )   Surprised





Я мигни дЪ видим де Surprised
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4148



Ел. поща
« Отговор #197 -: април 26, 2018, 23:56:18 »



те го цвета,за лов на русалки
Активен
доц.Кожухаров
Мотоциклета е като бирата ! Консумирайте с удоволствие и мярка !
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: VN1600 Nomad - Скитника
Публикации: 497


Safe drive - Long ride ! VBA Member#03630


WWW
« Отговор #198 -: април 27, 2018, 07:24:08 »

те го цвета,за лов на русалки

Мене русалки ми не требват, дРът съм вече. Виж, некоа дет ме има за тиган нема да откажа  Very Happy
( Тиган = ем корема а ми е пълен, ем гъзо а ми е на топло, ем същата а ме държи за дръжката)  Very Happy
Активен
доц.Кожухаров
Мотоциклета е като бирата ! Консумирайте с удоволствие и мярка !
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: VN1600 Nomad - Скитника
Публикации: 497


Safe drive - Long ride ! VBA Member#03630


WWW
« Отговор #199 -: април 27, 2018, 10:46:26 »

Я мигни дЪ видим де Surprised

Ше мигна аз  Sad
Китайските стъкла се оказаха греда, чупят се щифтчетата дето захваща болчето. И то как се чупят:
Слагам дясното - ОК, докато монтирам лявото се чува едно ПУК, и болтчето от десния пада на земята... след 15 ми. доде пием бира с един образ на 5 метра от мотора пак, ПУК, и болтчето от левия пада на земята...така със 4 бр. стъкла. Ся са без болтчета. За 80км, не паднаха...колкото изкарат - толкова.
Като ги затрия, ще му мисля  Smile
Ма изглежда яко с черните а  Smile
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2512



« Отговор #200 -: април 27, 2018, 15:26:07 »

А през деня като даваш мигач вижда ли се нещо ?
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 597



« Отговор #201 -: април 27, 2018, 16:26:29 »

Аз темата я зачетох от края, ама да питам. Предният спойлер не е ли от Харли?

А през деня като даваш мигач вижда ли се нещо ?

Едва ли. Моите са с оранжеви стъкла и като карат зад мен, от време на време ми казват, че не виждат кога светят мигачите. А пък ако са с черни стъкла...
Мисля, че с бели стъкла и яки светодиоди вътре ще е най-добре.
Активен
доц.Кожухаров
Мотоциклета е като бирата ! Консумирайте с удоволствие и мярка !
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: VN1600 Nomad - Скитника
Публикации: 497


Safe drive - Long ride ! VBA Member#03630


WWW
« Отговор #202 -: април 28, 2018, 07:02:35 »

А през деня като даваш мигач вижда ли се нещо ?

Не по лошо, отколкото със жълтото стъкло. А и крушките са в проект за смяна.
Само да намеря време да стигна до колегата IBenchev

Аз темата я зачетох от края, ама да питам. Предният спойлер не е ли от Харли?

Тц, американеца дето го е карал преди се е опитан да докара
визията на Harley-Davidson Electra Glide, иначе спойлера си е
поръчков за Nomad 1600 от >>> Този Сайт <<<

Активен
доц.Кожухаров
Мотоциклета е като бирата ! Консумирайте с удоволствие и мярка !
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: VN1600 Nomad - Скитника
Публикации: 497


Safe drive - Long ride ! VBA Member#03630


WWW
« Отговор #203 -: май 30, 2018, 13:38:13 »

И в тази материя съм лаик, та ще попитам за мнения и впечатления
относно следните марки гуми - конкретно за круизърите

BRIDGESTONE - фабричните на Вулкан, DUNLOP и AVON

п.п. Пък и някоя оферта ако имате  Very Happy
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2512



« Отговор #204 -: май 30, 2018, 14:11:01 »

В момента съм с BRIDGESTONE EXEDRA MAX и мисля, че са много добри гуми. Просто на мокро с нито едни гуми до момента не съм се чувствал толкова стабилен а и цялостно много добре държат мотора. Винаги сменям и двете гуми в комплект. От Гуми7 ги купих.
Активен
доц.Кожухаров
Мотоциклета е като бирата ! Консумирайте с удоволствие и мярка !
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: VN1600 Nomad - Скитника
Публикации: 497


Safe drive - Long ride ! VBA Member#03630


WWW
« Отговор #205 -: август 27, 2018, 16:20:02 »

Нещо се отплеснах и забравих да пиша.
И аз сложих BRIDGESTONE EXEDRA MAX и нямам никакви ядове вече.
Мигачите въпреки че не са хванати с болтчета, все още са си на
мястото даже и след зверските дупки в Сърбия онзи ден.

Та в тоя ред на мисли, баш в тия дупки задните амортисьори
сдадоха багажа и взе да чука на желязо. Направо ми се ревеше баси  Sad
Дали някой колега знаещ английски, ще бъде така добър да преведе следващите
няколко реда и/или да ми обясни на чист български как точно да ги напомпам
и настроя тези амортисьори.


Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2899



Ел. поща
« Отговор #206 -: август 27, 2018, 17:24:06 »

Дупките бяха още в Романеще по 67d ..
За реглажаотзад ти казах да минеш и ще го опрасим, ма така и не намери време преди трип-а..
Активен
доц.Кожухаров
Мотоциклета е като бирата ! Консумирайте с удоволствие и мярка !
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: VN1600 Nomad - Скитника
Публикации: 497


Safe drive - Long ride ! VBA Member#03630


WWW
« Отговор #207 -: август 27, 2018, 17:48:46 »

Дупките бяха още в Романеще по 67d ..
За реглажаотзад ти казах да минеш и ще го опрасим, ма така и не намери време преди трип-а..


Е ще мина разбира се, нека да видим и у менюала все пак.
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2512



« Отговор #208 -: август 27, 2018, 21:21:01 »

Нищо не трябва да помпиш освен ако вече амортисьорите не са сдали багажа изцяло и са почнали да изпускат ама то тогава са за смяна. Няма и как да разбереш на колко атмосфери са със стандартен манометър ако ще става някакво помпене то трябва да е в сервиз и от някой, който знае какво прави. Иначе горе при болта имаш едно черно колелце разграфено от 1 до 4 ако не ме лъже паметта за настройка на ребаунда - кой знае какви велики промени не се случват оттам но чашката под него е с дупки и се върти. Просто можеш да втвърдиш окачването оттам - малко се вдига мотора отзад, което се отразява и на управлението. За това каквото и да пипаш гледай и на двата амотирсьора да е едно и също. Караш и гледаш какво се променя. Малко е каруцарска работа те и амортисьорите са доста смотани а и самият мотор не носи някакви големи натоварвания нещо от порядъка на 160кг беше по памет пиша. Ако си го претоварил с пътник и багаж съвсем си е нормално да почне да бие на желязо. За Вулкан не намерих клип но тука за Харли е на същия принцип като при теб.
Motorcycle Maintenance: Adjusting your Suspension
Активен
PULSE
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 518


Ел. поща
« Отговор #209 -: август 28, 2018, 13:44:50 »



Та в тоя ред на мисли, баш в тия дупки задните амортисьори
сдадоха багажа и взе да чука на желязо. Направо ми се ревеше баси  Sad
Дали някой колега знаещ английски, ще бъде така добър да преведе следващите
няколко реда и/или да ми обясни на чист български как точно да ги напомпам
и настроя тези амортисьори.


С помощта на крик или платформа вдигаш задното колело във въздуха. Изпускаш налягането, навиваш накрайника на помпата и помпаш до определените стойности. Написано е че "средния" райдър тежи 68 кг(япончетата са ситни хорица). Търсиш в таблицата стойностите близки до твоите килограми, напомпваш колкото е нужно, регулираш и другите настройки.

За помпане препоръчвам помпа за амортисьори на велосипеди. Държат до 30 атм и си имат клапан против изпускане при развиване. Във всеки хубав магазин за велосипеди се продават, обикновено магазина има и сервиз, където не би трябвало да има проблем да помогнат.
Активен
Страници: 1 ... 12 13 [14] 15   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Vulcan 1500/1600/1700/2000/+Nomad

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.152 секунди с 21 запитвания.