Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратMoТoТуризъм (Модератор: Tonyco)Тема: Лято 2020
Страници: 1 [2]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Лято 2020  (Прочетена 1824 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 2976



« Отговор #15 -: октомври 16, 2019, 17:29:12 »

Аз говоря от моя опит. Вулкан перманентно монтирани дисаги, няма промяна в разход и возия ама все пак говорим за една голяма машина с 2к кубика и относително малки като обем дисаги. КТМ висок и тесен мотор с 37л куфари, моментално с монтирането им пълни с багаж и се появяват нещата описани по-горе.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5850


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #16 -: октомври 16, 2019, 17:43:23 »

Логика има , но лично аз не съм го усетил осезаемо .
 При мен ни най -малкоНеправилно подбраните куфари ДА - със сигурност .

33л куфар ти е напълно достатъчен за 10 дневен трип , че даже и място остава .
Всяка следваща година пътуваме с все по-малко багаж . Very Happy

По идея на Владич потърсих куфари Пеликан ( беше писал че в Щатите много ги ползват ) ... и попаднах на 3 пъти по-евтината им англииска версия Маплин .
ABS пластмаса , стабилни , водоустойчиви , лесно закопчаване , прорези за заключване - перфектни .


Можеш ли да ги качиш тези Пеликани, Маплини и т.н. да ги видим. Сайт може би...
Че чичко Гугъл се затрудни с моя английски Smile
Активен
xx22xx22
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha
Публикации: 285


Ел. поща
« Отговор #17 -: октомври 16, 2019, 17:59:18 »

https://www.pelican.com/us/en/products/cases

Maplin фалира февруари .  Surprised
33 литров куфар при тях струваше около 80-85лв . Very Happy

Някаква изисканост и красота не могат да се търсят , но по  качесвто , практичност и цена нчма кой да ги бие .
Ползваме и 2 водоустойчиви чанти по размер на куфарите - така не се налага всеки ден демонтиране .
Важното е куфарът да се вписва в габаритите на мотора ... Very Happy , че какви ли не чудеса се срещат по пътищата Surprised

алтернативи:
https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=hard+traveling+waterproof+case&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=Foto+Hard+Case+Box+Bag+Camera+Photography+Travel+Protective+Waterproof+Universal&_sacat=0
« Последна редакция: октомври 16, 2019, 18:10:38 последно от xx22xx22 » Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1331

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #18 -: октомври 16, 2019, 18:33:04 »

Най-добре е широчината на куфарите, или чантите закачени върху мотора да е равна на ширината на кормилото. Така знаеш, че мине ли кормилото през тясно място, значи минава и целият натоварен мотор. Това правило важи за ендура, туристически, големи, средни, малки, всякакви. За пистарки и шосейни туристи не става, защото те са с тесни кормила. Very Happy
Активен
xx22xx22
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha
Публикации: 285


Ел. поща
« Отговор #19 -: октомври 16, 2019, 18:39:55 »

Благодаря за чудесната идея Vladi4  Very Happy
Активен
stan4o_12
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1912



« Отговор #20 -: октомври 17, 2019, 14:23:21 »

Какъв е мотора? Всичко става ако има подходяща Стойка ...
Няма значение вида на мотора
Активен
warrick
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF650 Bandit
Публикации: 166


« Отговор #21 -: октомври 17, 2019, 18:52:13 »

Какъв е мотора? Всичко става ако има подходяща Стойка ...
Няма значение вида на мотора

Като гледам, GSR-600 е, точно, както е и обявил. Инжекционче, но ми се вижда малко 240 км за резервоар. Въздушният му филтър дали не се е шпакловал...?!?
Активен
Mitko_GP
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSR600
Публикации: 25



« Отговор #22 -: октомври 17, 2019, 19:47:14 »

Моторът си е като от профила, Suzuki GSR600 2007-ма. Въздушния филтър собственоръчно го смених, като купих мотора през юли. Не е спортен, а обикновен Hiflo. Реално 14 като го разделя на 2.4 се получава 5,8л. на 100 км. Не ми се вижда много мисля, предвид 120-те ми кила  Smile Smile
Явно от писаното, няма нужда да се притеснявам за бензиностанции из Европа, което е добре. Като бонус получавам още малко място в багажа.

Куфари и стойки, пак казвам, не искам. Грозни са ми на такъв тип мотор. Явно ще се спра на нещо текстилно (сак, дисаги, които да закрепя за седалката, че ауспуха ми е под нея). Другото ще е чанта за резервоара. Искам да се махат лесно, за да си ги прибера в стаята при преспиване в Унгария. Предполагам по бензиностанции не джобят багажа? Само да уточня, в Германия моторът ще е прибран.

Като стана дума за минаване между колите, как гледат на това на границите в Европа? (Доколкото знам в Украйна и Русия не си го и помисляш  hummer) Принципно не съм от най-нетърпеливите, но точно тогава започва сезона на гастарбайтърите и мисля да пропусна висенето по граници и да се опитвам да заставам втори на бариерата.

От чисто любопитство, как 33 литра за 10 дневен трип? Аз на тренировки ходя с 61 литра сак  Smile (Мисля, ще ми е достатъчен за моите 6 дни.)
Активен
stan4o_12
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1912



« Отговор #23 -: октомври 17, 2019, 21:32:26 »

Варианти много,но не искам да давам аз акъл като няма да плащам за тях.
Та щом не искаш куфари и т.н. една чанта на задната седалка като тази:


Една на резервоара с място за тел/гпс/карта като тази:


И една мотоциклетна раничка за гърба примерно ще са ти напълно достатъчни.
С тея двете мотора ти ще изглежда горе-долу така ако това те кефи:



Инъче за мен най-добрият вариант е топ каса и на задната седалка можеш да си вържеш някой сак и не мъкнеш нищо на гръб което е голям + .


пп. Снимките по-горе са примерни и откъде и как ще си купиш нещата ти решаваш.
« Последна редакция: октомври 17, 2019, 21:43:42 последно от stan4o_12 » Активен
xx22xx22
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha
Публикации: 285


Ел. поща
« Отговор #24 -: октомври 18, 2019, 04:30:51 »

... Другото ще е чанта за резервоара. ...

Тази чанта на всяко слизане от мотора трябва да я сваляш, мъкнеш с теб и после качваш ...а тя си е  тежичка
Ако ти харесва идеята ...?
Активен
xx22xx22
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha
Публикации: 285


Ел. поща
« Отговор #25 -: октомври 18, 2019, 06:54:43 »


От чисто любопитство, как 33 литра за 10 дневен трип? Аз на тренировки ходя с 61 литра сак  Smile (Мисля, ще ми е достатъчен за моите 6 дни.)

Реално и за по-дълг трип багажа пак си е същият .
Тук не влизат дребни необходими неща , малко резервни части и дъждобран , но общо взето е това .
Колкото повече пътуващ по-малко неща носиш .
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1782



« Отговор #26 -: октомври 18, 2019, 07:55:05 »

Аз имам два много простички съвета.
1) напълни една раница с теглото, което смяташ, че ще ти е комфортно за продължително пътуване и покарай с нея на гръб. Ще останеш учуден от някои несгоди.
2) направи няколко карания с поне 500 километра на ден да видиш как е. Преди 2 години спокойно карах 1000км за ден, последните 2 карам твърде малко и 500 ми идват на кантар. Говоря за умората в последните километри, за свикване с мотора и седалката.
И един съвет за самото пътуване - спирай на всеки 2 часа за почивки, като редуваш почивките 30, 60, 30, 60, 30 минути. За пътувания над 500 км това води до значително по-малко умора на финала. Странното е, че не стигаш по-бавно.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1378



« Отговор #27 -: октомври 20, 2019, 20:18:44 »

Е, то зависи по какви пътища караш и колко спазваш ограниченията, ако не си на магистрала.
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 2976



« Отговор #28 -: октомври 20, 2019, 20:21:13 »

Винаги като видя моторист на магистралата и ми е странно какво търси тоя човек там. За мен магистралите са пътища само за аварийни ситуации, когато съм с мотор.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1378



« Отговор #29 -: октомври 20, 2019, 20:55:39 »

Вчера от София до Влас, по магистралата, с една почивка за около 20 минути и още една за около 10, стигнах за малко под 4 часа. До Бургас почти през цялото време съм карал с около 120 км/ч. От там до Влас е ясно, че трябваше да карам по-бавно. Днес на обратно хванах подбалканския път, като правихме почивка в Сливен за около час, в Казанлък за около 10 мин и в Карлово за около 30 мин. Отне ми 7 часа и 20 мин., като ограниченията със знаци в повечето случаи ги спазвах, а извън тях не баш. Ако трябва да се кара навсякъде в ограниченията, щяхме да го докараме на време като със ЗаЗ по соца. И мен не ме кефи ездата по магистралите, ама ако гониш график, те са мястото.
Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратMoТoТуризъм (Модератор: Tonyco)Тема: Лято 2020

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.104 секунди с 21 запитвания.