Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 30   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Първи мотор  (Прочетена 9969 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
radko87
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ6n '11
Публикации: 49


Ел. поща
« Отговор #240 -: февруари 12, 2018, 13:37:22 »

спокойно, при първо качване може да те стресне само ендуро-крос нещо, пистарката те стряска винаги след няколко дни/седмици като се изпистиш преди някой завой и осъзнаеш че нямаш достатъчно опит да го вземеш, но няма връщане назад  Very Happy

Хахахаха.  Толкова истина има в думите ти ..... Аз си взех Yamaha XJ6 . Гол мотор със "скромните" 78 конски сили. Спокоен и приятен, дуракоустоичив. Аз не съм безрасъден, даже напротив, но въпреки това попаднах в  няколко подобни ситуации. За мое щастие се разминах само с изцапани гащи.

Няколко души казват, че големия мотор може да го караш бавно, но моя опит сочи обратното. Въпрос на време е да навиеш ръчката докарая.  Да, ще се удържиш в началото, ще си внимателен. Ще ти се размине няколко пъти, но гаранция ще дойде една хубава събота с другарчетата, когато ще ви падне пердето на всички и ще почнете да раздавате газ, сякаш сте на състезание. И точно тоагава ще си най-опасен за себе си. Щото си мислиш, че можеш да караш вече.


С това си изказване не искам да те съветвам към един или друг мотор. Просто споделям  мойте лични наблюдения. Горния абзац е от моя личен опит.
Аз си купих мотор, защото ме  изкефи как изглежда.   Съветвам те да направиш същото.  Инвестирай в умения и екипировка и карай така че да се прибереш жив и здар. Кефа ти е гаранитран с всеки мотор.

Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3090



« Отговор #241 -: февруари 12, 2018, 14:00:32 »

Просто поредната тема, в която някой очаква потвърждение на неговия избор. И като гледам го получи. Интересното е, че все по-рядко някой се осмелява да напише, че 600 кубика и 100тина коня изобщо не са шега и колкото и да си мислиш, че имаш самоконтрол, то липсата на елементарни умения много лесно може да те пречука. Минаваме към базовата форма на естествен подбор.

 Mad  Никой не се осмелява,защото на практика се оказва,че няма смисъл  Surprised! От предупреждението има предвид...
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3090



« Отговор #242 -: февруари 12, 2018, 14:06:21 »


кола 100 коня и мотор 100 коня нямат общо
колата има 4 гуми и 1.5 тона желязо около теб, мотора не
100 коня мотор прави 100 за 5сек, знаеш колко коня трябва да е колата че да ги направи за толкова

И това е само на правото...в завоя нещата са още по-различни


Вземи си малък гол мотор, колкото може по-лек и му раздавай газта, пък си дръж плаката на Р6-цата на стената, защото с нея може само снимки да си правиш и да разправяк как караш бърз мотор.


То,като дойде и време за спиране нещата не са по леки и лесни! Дори са още по-трудни и опасни бих казал! По някое време ще вземе и да завали и всичко описано може да се "умножи" по 2 или 3! Иска си опит определено! Опита идва с практика! Факт!
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3090



« Отговор #243 -: февруари 12, 2018, 14:09:53 »

Хахахаха.  Толкова истина има в думите ти ..... Аз си взех Yamaha XJ6 . Гол мотор със "скромните" 78 конски сили. Спокоен и приятен, дуракоустоичив. Аз не съм безрасъден, даже напротив, но въпреки това попаднах в  няколко подобни ситуации. За мое щастие се разминах само с изцапани гащи.

Няколко души казват, че големия мотор може да го караш бавно, но моя опит сочи обратното. Въпрос на време е да навиеш ръчката докарая.  Да, ще се удържиш в началото, ще си внимателен. Ще ти се размине няколко пъти, но гаранция ще дойде една хубава събота с другарчетата, когато ще ви падне пердето на всички и ще почнете да раздавате газ, сякаш сте на състезание. И точно тоагава ще си най-опасен за себе си. Щото си мислиш, че можеш да караш вече.
 С това си изказване не искам да те съветвам към един или друг мотор. Просто споделям  мойте лични наблюдения. Горния абзац е от моя личен опит.
 Аз си купих мотор, защото ме  изкефи как изглежда.   Съветвам те да направиш същото.  Инвестирай в умения и екипировка и карай така че да се прибереш жив и здар. Кефа ти е гаранитран с всеки мотор.

И в твоите думи има много истини! Дори всичко в тях е истина! Въпроса е,че всичко това е "изстрадано" и става винаги! Иска практика!
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 1003


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #244 -: февруари 12, 2018, 14:56:49 »

И в твоите думи има много истини! Дори всичко в тях е истина! Въпроса е,че всичко това е "изстрадано" и става винаги! Иска практика!

Дам,ама страданията с пистовите мотори,когато нямаш никакъв опит са по-принцип едни други по-кофти страдания..  Very Happy

Ама както казах по-назад,първи мотор не се купува с акъл..ами със сърце и емоция..Та пича да си взима пистовия мотор,и безаварийни километри и внимателската да движи му пожелавам  Very Happy
Активен
maverickf1
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 1000
Публикации: 311


I feel the need...the need for speed


« Отговор #245 -: февруари 12, 2018, 17:10:53 »

квото и да говорим и пишем всички тия теми за първи мотор започват с "нещо по-слабо да се науча че нямам грам опит" и приключват с "абе кво ще кажете за тая пистарка"..и винаги е намесена Ямаха R6 или R1
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4172



« Отговор #246 -: февруари 12, 2018, 17:54:16 »

Ама както казах по-назад,първи мотор не се купува с акъл..ами със сърце и емоция..

то добре да не е  с акъл, ама първия да не стнае и последен
сърцето и емоцията да си го гледа на снимка

Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3732



Ел. поща
« Отговор #247 -: февруари 12, 2018, 23:04:28 »

то добре да не е  с акъл, ама първия да не стнае и последен
сърцето и емоцията да си го гледа на снимка


ако няма акъл,който и да вземе,все един ще е резултата

според мен не е зле да му обясним поне как се спира с тия мотори и какво се прави като предобри завоя,че и това го чака неминуемо.а за избора на мотор,има повече от достатъчно обяснения,не мисля да се мора повече Smile

ма ако искате да си поспорим,нема ядове де Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4945


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #248 -: февруари 12, 2018, 23:10:13 »


кола 100 коня и мотор 100 коня нямат общо
колата има 4 гуми и 1.5 тона желязо около теб, мотора не
100 коня мотор прави 100 за 5сек, знаеш колко коня трябва да е колата че да ги направи за толкова

И това е само на правото...в завоя нещата са още по-различни


Не знам защо ти е мотор с тия коне ако не можеш да караш, освен че само ще ти пречат.
Стойката на суперспорта е ташак, ако не го караш бързо...ти няма да можеш да го караш бързо.
Кормилото му е ниско и тясно....с едно нормално кормило има далеч по-голям контрол и повече усещаш мотора, поне като си аматьор.
Спирчките са силни, ще спечеш някой път и ще си на земята, после спойлети, п*тки майни....

Вземи си малък гол мотор, колкото може по-лек и му раздавай газта, пък си дръж плаката на Р6-цата на стената, защото с нея може само снимки да си правиш и да разправяк как караш бърз мотор.





 Mad

Нарочно реших да не се меся много с менторски глас за някой по- спокоен турист

Имам спомен от преди няколко години че ти беше качил една класация на големите бързи спортни автомобили за колко вдига от 0 до 100 и средно статистически 600 кубиков пистов мотор. Оказа се, че кола под 500 коня не може да стигне бързината на 600 кубиков мотор..

квото и да говорим и пишем всички тия теми за първи мотор започват с "нещо по-слабо да се науча че нямам грам опит" и приключват с "абе кво ще кажете за тая пистарка"..и винаги е намесена Ямаха R6 или R1

Баш тъй си е!

Що не вземе това:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=51517213632286761

А и червените са най- бързи както знаем Very Happy
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3090



« Отговор #249 -: февруари 13, 2018, 09:40:00 »

квото и да говорим и пишем всички тия теми за първи мотор започват с "нещо по-слабо да се науча че нямам грам опит" и приключват с "абе кво ще кажете за тая пистарка"..и винаги е намесена Ямаха R6 или R1

Ами красиви са,няма какво да се лъжем! Ямаха си е Ямаха! Колегата не е писал скоро,явно му дойде в повече и ще ни изненада направо с крайния резултат!
Активен
kr_karakolev
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: колело
Публикации: 94


Ел. поща
« Отговор #250 -: февруари 13, 2018, 11:06:54 »

Ходих и карах една r6. Съединителя ми се стори твърд (ръчката доста сила иска да я дръпна) Спирачките не дава да ги пипнеш , което ми хареса само с едно пръстче ги натискам.Тва че беше доста студено и бях доста внимателен едно на ръка ама си и измръзнах.Иначе мотора е много лекичък .Като се пооправи времето ще отида пак да я видя с някой колега..Доста чувствителна газ има моторчето но като че ли за двайсет ина километра каране ми се стори ок мотора.Човека си ме предупреди да внивам из завоите а и да не беше пак щях да си внивам.
Активен
maverickf1
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 1000
Публикации: 311


I feel the need...the need for speed


« Отговор #251 -: февруари 13, 2018, 12:25:45 »

Mad

Нарочно реших да не се меся много с менторски глас за някой по- спокоен турист

Имам спомен от преди няколко години че ти беше качил една класация на големите бързи спортни автомобили за колко вдига от 0 до 100 и средно статистически 600 кубиков пистов мотор. Оказа се, че кола под 500 коня не може да стигне бързината на 600 кубиков мотор..

Баш тъй си е!

Що не вземе това:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=51517213632286761

А и червените са най- бързи както знаем Very Happy


и за мен това би бил много удачен избор (пък и както е чертвен верно е и по-бърз) за първи мотор още повече ако нямаш никакъв опит ама явно е вече в графата "слаби са ми"
Активен
maverickf1
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 1000
Публикации: 311


I feel the need...the need for speed


« Отговор #252 -: февруари 13, 2018, 12:27:20 »

Ами красиви са,няма какво да се лъжем! Ямаха си е Ямаха! Колегата не е писал скоро,явно му дойде в повече и ще ни изненада направо с крайния резултат!

за красота спор няма -  ще "рути мацките" по заведенията  Very Happy ма виж за каране ...дано го е премислил добре
Активен
maverickf1
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 1000
Публикации: 311


I feel the need...the need for speed


« Отговор #253 -: февруари 13, 2018, 12:35:53 »

Ходих и карах една r6. Съединителя ми се стори твърд (ръчката доста сила иска да я дръпна) Спирачките не дава да ги пипнеш , което ми хареса само с едно пръстче ги натискам.Тва че беше доста студено и бях доста внимателен едно на ръка ама си и измръзнах.Иначе мотора е много лекичък .Като се пооправи времето ще отида пак да я видя с някой колега..Доста чувствителна газ има моторчето но като че ли за двайсет ина километра каране ми се стори ок мотора.Човека си ме предупреди да внивам из завоите а и да не беше пак щях да си внивам.

Колега, не се обиждай но мое лично мнение че R6 не е мотор за човек без опит. Ако искаш 600цц колеги вече писаха удачни варианти. А и да вземеш за първи мотор нещо 250-300цц не е срамно. R6 както каза и Гробаря е много рязък, бърз, рипа яко, но пък за сметка на това рита още по-яко особено ако не си свикнал и без да усетиш ще си в ситуация в която няма да искаш да бъдеш. В това време и да го караш отделно няма как да усетиш нищо като поведение на пътя - нито газ можеш да дадеш нито да усетиш как наистина спира - а тия двете неща тоя мотор ги може и от двете по много. И да вземеш сега такъв няма да можеш да ползваш потенциала му.
Активен
kr_karakolev
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: колело
Публикации: 94


Ел. поща
« Отговор #254 -: февруари 13, 2018, 12:40:00 »

за красота спор няма -  ще "рути мацките" по заведенията  Very Happy ма виж за каране ...дано го е премислил добре

Всичко което правя го правя за себе си.Нвмам намерението нито желанието да се харесвам и доказвам на който и да е било.Я си имам приятелка. ;) А червената хонда я гледах оня ден я мобилето.Искам само да яздя машината, това дали е за мен или не ще си проличи след време по един или по друг начин.Да се надяваме че ще е безаварийно.


Пс
Какви тънкости със спирането с тези машини ? Благодаря
Активен
Страници: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 30   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Първи мотор

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.379 секунди с 21 запитвания.