Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Фалшиви масла и как да ги различаваме
Страници: 1 ... 6 7 [8]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Фалшиви масла и как да ги различаваме  (Прочетена 6388 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3286



« Отговор #105 -: януари 30, 2018, 13:51:47 »

Според мен,байпасния клапан във филтъра действа при по-високо налягане,а не от запушването на филтъра,в следствие на работата му! За да е пълна системата предварително с масло е нужен друг клапан! При моторите рядко има такъв! По-често го има при колите! Там системата е пълна с масло или се задържа масло в един определен обем преди маслената помпа,за да може когато двигателя завърти,помпата да изпрати масло веднага по магистралата и да не се налага тепърва да го засмуква от картера! При моторите със сух картер е постигнат същия ефект! Маслото от "външния" за двигателя резервоар е готово веднага да бъде засмукано и изпратено по магистралите от маслената помпа!
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1421



WWW
« Отговор #106 -: януари 30, 2018, 15:12:14 »

PS- Освен при много ниски температури


Дори и тогава няма от къде да дойде  Very Happy

Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 518



« Отговор #107 -: януари 30, 2018, 16:35:04 »

Някой виждал ли е на живо гръмнала система за смазване? И ако двигателят няма изведен радиатор за охлаждане на маслото, чиито маркучи биха гръмнали, кое по-точно гърми?
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #108 -: януари 30, 2018, 17:32:22 »

Байпасния клапан служи да обезпечи маслената система с масло в случай, че филтъра е задръстен и не пропуска достатъчно. По-добре достатъчно нефилтрирано масло от колкото недостатъчно. С недостатъчно масло няма маслен клин и двигателя си отива, а с нефилтрирано може да си работи доста дълго без последствия.
Активен
Страници: 1 ... 6 7 [8]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Фалшиви масла и как да ги различаваме

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.12 секунди с 20 запитвания.