Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: балкан 50
Страници: 1 2 [3]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: балкан 50  (Прочетена 2072 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1624



« Отговор #30 -: януари 26, 2018, 10:44:55 »

Аз от всичко изчетено видях един въпрос, който ми беше малко странен в първия момент, но после си дойде на мястото като прочетох отговора. Подозирам, че искрата не е в правилния момент. Пробвай да въртиш много бавно вала на ръка с извадена свещ, за да видиш искрата. В момента, в който видиш искрата, измери предварението в цилиндъра. Тия 3-4 градуса дето не можеш да ги премериш с линийка, могат да те ебават до откат. Играл съм го това с Балкан 250, но в другата посока - пали от четвърт, бръмчи на място за страх, ама като потегли и едва-едва върви. Оказа се изместване с 2-3 градуса в посока закъснение на искрата.
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1536



Ел. поща
« Отговор #31 -: януари 26, 2018, 12:59:54 »

Това за бавното въртене на вала работи, но при мотори които имат акумолатори, тук запалването е магнетно и магнета трябва да се завърти бързо, че да индукцира някакво напрежение. Но, относно предварението си прав, аз също го казах в предните си мнения по въпроса, както и за това, че ако колегата е направил всичко както трябва и си сложи балканчовия карбуратор, мотора ще запали. 
Активен
asus166
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Simson s 50 Balkan 50 Riga 13
Публикации: 199



« Отговор #32 -: януари 28, 2018, 21:56:30 »

Днес най накрая го запалих, оказа се че момента на запалване е неточен,отклонението беше малко но от значение смених бобина кондензатор, оказа се че и кабела за лулата прави проблем, и сложих шпонка на вала. Сега работи перфектно
« Последна редакция: януари 28, 2018, 22:27:28 последно от asus166 » Активен
asus166
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Simson s 50 Balkan 50 Riga 13
Публикации: 199



« Отговор #33 -: януари 28, 2018, 21:58:10 »

 Mad
Активен
phoenix
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 470



« Отговор #34 -: януари 29, 2018, 10:38:42 »

Няколко тикви чинят повече от една зелка. Народна мъдрост  Mad
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1019



Ел. поща
« Отговор #35 -: януари 29, 2018, 11:08:19 »

...сложих шпонка на вала.

само не казвай, че до сега е било без шпонка..?!?!?
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1536



Ел. поща
« Отговор #36 -: януари 29, 2018, 13:35:38 »

само не казвай, че до сега е било без шпонка..?!?!?
Какво като е била без шпонка, макар, че балканчето няма шпонка, а щифт ? Ако затегнеш магнета както трябва дори и да си без шпонка, няма да имаш никакъв проблем. Не помня колко балканчета са ми минали през ръцете, но нито едно от тях не е било с щифт, а дори и да му сложиш щифта, то ще го скъса и ще замаже дупката отново. Ето го моето https://www.vbox7.com/play:c449c6280a  което все още си ми е в къщи.
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14131


« Отговор #37 -: януари 29, 2018, 13:48:33 »

Мойто балкаче беше със шпонка, не със щифт. Постоянно късаше шпонката. Накрая припаснах добре магнета към конуса на вала с абразивна паста, направих си шпонка от голяма федершайба и спря да я къса.
« Последна редакция: януари 29, 2018, 13:50:50 последно от ЧЕФО » Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1536



Ел. поща
« Отговор #38 -: януари 29, 2018, 15:53:56 »

Мойто балкаче беше със шпонка, не със щифт. Постоянно късаше шпонката. Накрая припаснах добре магнета към конуса на вала с абразивна паста, направих си шпонка от голяма федершайба и спря да я къса.
Възможно е вала да е преправян за шпонка, но оригинално застопоряването на магнета към вала е със щифт, а това, че го няма, не пречи на добрия монтаж от който зависи и бягането на центровката. Сигурно ви е писнало да споменавам баща си който от 1960 г. до 1975 г. беше гаранционен сервиз на "Балкан 50" за Пловдивски окръг, но още като малък съм го гледал как стяга магнета след като го е фиксирал на вала. Завиваше горния болт над магнета но без капака, взимаше една зрава отвертка и я поставяше в един от страничните фабрични отвори, след това завърташе леко магнета така, че тя да се опре в болта, като по този начин тя не позволяваше на магнета да мръдне и натягаше с лула 12 до къто реши, че е стегнато достатъчно. Отвиването на гайката ставаше по същият начин, но мога да кажа, че след такова затягане на магнета, балканчетата минаваха доста километри, а центровка се правеше, само ако заради нещо друго се е налагало магнета да бъде свалян......като пак ще посоча моето, на което центровката му е от преди повече от три години, но съм сигурен, че и сега ако му налея бензин, на третото ритане и ще запали.... 
Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: балкан 50

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.135 секунди с 20 запитвания.