Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: балкан 50
Страници: 1 [2] 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: балкан 50  (Прочетена 2387 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
asus166
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Simson s 50 Balkan 50 Riga 13
Публикации: 201



« Отговор #15 -: януари 18, 2018, 21:33:23 »

Леглата на лагерите съм им набил центри и са добре, доста картери съм затворил така и няма проблеми, ще проверя всички компоненти на запалителната система и така ще се разбере къде е дерта.
Активен
asus166
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Simson s 50 Balkan 50 Riga 13
Публикации: 201



« Отговор #16 -: януари 18, 2018, 21:53:52 »

Семерингите са нови, поставени са правилно но вала няма шпонка, стегнат е магнета до сега не е губил центровка. 
Активен
Нешо Геровски
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 147


Ел. поща
« Отговор #17 -: януари 18, 2018, 22:01:52 »

Леглата на лагерите съм им набил центри и са добре, доста картери съм затворил така и няма проблеми, ще проверя всички компоненти на запалителната система и така ще се разбере къде е дерта.

Карал съм балканче преди сто години и съм забравил. Абе карбураторите на балканчетата смукач имаха ли. Че принципно дори и всичко да ти е наред със инсталацията ако например смуче малко въздух от някъде сега във тва сдудено време без смукач няма да запали никога. Поне филтър имаш ли на карбуратора ?
Активен
asus166
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Simson s 50 Balkan 50 Riga 13
Публикации: 201



« Отговор #18 -: януари 18, 2018, 22:06:26 »

С карбуратор от Карпати е в момента, филтър няма
Активен
Нешо Геровски
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 147


Ел. поща
« Отговор #19 -: януари 18, 2018, 22:25:43 »

С карбуратор от Карпати е в момента, филтър няма

Той не ли със друго захващане. Ако е играла аргонова заварка добре ли е направена
да не дърпа въздух оттам. И другото което е ако си променил захващането защо не пробваш със карбуратор от симсон поне смукача е истински , а не като на карпатито
просто ръчно да ограничава притока на въздух.
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1569



Ел. поща
« Отговор #20 -: януари 18, 2018, 23:07:13 »

С карбуратор от Карпати е в момента, филтър няма
Що първо не кажеш всичките изгъзици които си направил по моторетката , а ??????? А после да питаш - за какво и защо ???????
Активен
asus166
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Simson s 50 Balkan 50 Riga 13
Публикации: 201



« Отговор #21 -: януари 18, 2018, 23:21:21 »

Никакви изгъзици не са правени колега, както ти е известно карбураторите на балкан 50 не са едни от най надеждните, този карбуратор го свалих от работещ мотор за да съм напълно сигурен че карбуратора работ.





Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #22 -: януари 19, 2018, 00:06:32 »

На Балканчето карбуратора е 100000000 пъти по надежден от този на Карпати/Верховина
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 518



« Отговор #23 -: януари 19, 2018, 12:13:45 »

Никакви изгъзици не са правени колега, както ти е известно карбураторите на балкан 50 не са едни от най надеждните, този карбуратор го свалих от работещ мотор за да съм напълно сигурен че карбуратора работ.

Карбураторът е работил, ама с Карпатито. На Балканчето може да се наложи друга настройка на сместа. Щом имаш равномерна и силна искра на свещта, но моторът не пали и свещта е мокра, или го давиш, или просто искрата не прескача в дадения момент. Послушай колегата по-горе и го бутни яко. Ако запали, почваш да си играеш със сместа. Ако и така не запали, мисля че трябва да си поиграеш още с центровката. Очевидно бобината е наред.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #24 -: януари 19, 2018, 12:41:13 »

Тая тема ми е от любимите:
"всичко е точно, всичко съм нагласил, регулирал, направил и не пали"

...и 50 поста по-късно:
"всичко е точно бе, само карбуратора е от мотокултиватор, буталото е от компресор, магнета е от генератор, сегментите са от резачка, веригата е от комбайн, гумите са от маркуч..."

 Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
welinow
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI VL1500LC Балкан 50 МК-3 ИЖ СПОРТ 350
Публикации: 112



Ел. поща
« Отговор #25 -: януари 19, 2018, 22:05:15 »

Колега махни карбуратора от Карпати и си сложи работещ карбуратор от Балкан и ще видиш как из един път ще започне да пали. Карбуратора от Карпати има допълнителни настройки да му се правят и е много капризен , но веднъж като му се направят съм чувал, че е доста икономичен . Говоря от опит имам перфектно реставрирано и работещо Балканче и бях решил да сложа такъв карбуратор , купих чисто нов направих му преходник и имаше проблеми с паленето после с регулирането и накрая го махнах и си сложих оригиналния Балкански /е китайски БИНГ купуван от наши сайтове/ .
Активен
dakata71
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 495


« Отговор #26 -: януари 21, 2018, 23:01:37 »

Смени високоволтовата бобина.Имах подобен проблем преди....30 години с моето Балканче.Свеща дава искра като е отвън ,като е звита на ДВГ-то не дава.
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1569



Ел. поща
« Отговор #27 -: януари 21, 2018, 23:24:29 »

Смени високоволтовата бобина.Имах подобен проблем преди....30 години с моето Балканче.Свеща дава искра като е отвън ,като е звита на ДВГ-то не дава.
Дака, това за което казваш е проблем на самата свещ, т.е. когато имаме свещ на която казваме, че е "избила" се среща точно това което ти описваш, а именно, че при проба свеща дава перфектна искра, но подложена в среда на малко по-високо налягане както е в цилиндъра, те не заработва. Колкото до бубината, ако е "избила", същата ще има видими белези, а най-достоверния от тях е, да има омазнено около  предната част, между бакелита където са двата извода и ламаринената част, това е... Very Happy  
« Последна редакция: януари 21, 2018, 23:29:24 последно от spongi » Активен
pishman_restavrator
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: awo 425 s
Публикации: 374

0897427208


Ел. поща
« Отговор #28 -: януари 22, 2018, 22:08:08 »

махни карбуратора и ако всичко е точно прсни 5 милиграма бензин в колектора и ритай и друго махни ауспуха и виж без ауспух и отвора на цилиндъра проходен ли е защото съм виждал запушен такъв
Активен
pishman_restavrator
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: awo 425 s
Публикации: 374

0897427208


Ел. поща
« Отговор #29 -: януари 25, 2018, 20:59:10 »

ко стана рупна ли  Surprised
Активен
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: балкан 50

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.072 секунди с 20 запитвания.