Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Купуване на паднал мотор  (Прочетена 1830 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
BoyanBalev5
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: ZXR
Публикации: 7


Ел. поща
« -: януари 12, 2018, 17:38:52 »

Здравейте на всички,един мой приятел си продава мотора Honda F4i ,с който преживя малък инцидент.С около 30-40 км/ч падна в един завой,всички леви спойлери бяха счупени но видимо по двигателя и рамата нямаше някакви следи.Мотора обаче беше перфектен,на малко километри и той го поддържаше много добре.Та въпроса ми е ,какъв е най-лесния начин да разбера дали рамата не се е изкривила и според вас струва ли си риска да купя такъв мотор.Благодаря ви.
Активен
phoenix
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 492



« Отговор #1 -: януари 12, 2018, 17:46:21 »

С 30 - 40 ако не се е изтряскал в някакво твърдо препятствие, едва ли ще е спукал или огънал рамата. За спуквания трябва да се огледа добре самата рама. За усукване най-лесният начин е да минеш през някоя локва и ако оставя две отделни следи, явно е усукана. В такъв случай на ляво или на дясно ще завива по-трудно, в зависимост на къде е усукването. При това падане щети по кормилото има ли?
Активен
BoyanBalev5
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: ZXR
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #2 -: януари 12, 2018, 17:56:56 »

Значи той като падна,мотора се влачи 1-2 метра по земята,предната гума се удари в мантинелата,от което джантата се изкриви леко, и отскочи пак на пътя .Иначе по кормилото няма щети.
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1543



Ел. поща
« Отговор #3 -: януари 12, 2018, 18:11:10 »

Освен варианта който е с гьола, може да се качиш на мотора и да пробваш как той се държи на пътя като пуснеш кормилото. Първо провери дали задната капла е центрована правилно, а после след като го подкараш пусни кормилото със скорост около 30-40 км/ч. Ако се движи по мислената права по която караш без да дърпа в ляво или дясно, значи е добре. Лошо е ако дърпа и ако много държиш на този мотор ще трябва да го закараш на стенд. Между другото в с.Оризаре до Пловдив, има отличен майстор по изправяне на рами на мотори - Цецо рамата.
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 1104


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #4 -: януари 12, 2018, 18:27:24 »

И аз мисля,че няма как да е усукал рама..така както го описваш по скоро коловете и трипътника са поели удара,по скоро те трябва да се погледнат..
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1040



Ел. поща
« Отговор #5 -: януари 12, 2018, 19:15:32 »

Ако искаш да провериш рамата - премери от предната до задната ос на каплите дали е:
Wheelbase   1,390 mm  ...щом е F4i
И ако не е , значи се е окривил мотора
А ако искаш да го взимаш, вече е съвсем друго  Very Happy
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3887



Ел. поща
« Отговор #6 -: януари 12, 2018, 19:52:25 »

не е бил удър с 30-40,щом е изкривил джантата

преди да пуснеш кормилото провери,дали свива еднакво лесно и в двете посоки.

и аз мисля че ако има проблеми,ще са по трипътниците и коловете,не по рамата
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1040



Ел. поща
« Отговор #7 -: януари 12, 2018, 22:07:02 »

не е бил удър с 30-40,щом е изкривил джантата

преди да пуснеш кормилото провери,дали свива еднакво лесно и в двете посоки.

и аз мисля че ако има проблеми,ще са по трипътниците и коловете,не по рамата

не могло....
с 40 един приятел се изпремета и...
70% от спойлерите мазало
крива предна капла
криви колове
скъсан ограничител за крайността при завой
радиатор
тръби
планки
рама
скелето дето държи отпред всички простотии
педалчето на спираката
степенка
ауспух
всичко се сломи  Very Happy
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3887



Ел. поща
« Отговор #8 -: януари 12, 2018, 23:34:53 »

не могло....
с 40 един приятел се изпремета и...
70% от спойлерите мазало
крива предна капла
криви колове
скъсан ограничител за крайността при завой
радиатор
тръби
планки
рама
скелето дето държи отпред всички простотии
педалчето на спираката
степенка
ауспух
всичко се сломи  Very Happy
според мен,само на приятелят ти му се е струвало че кара с 40 Smile Smile Smile Smile Smile


принципно,ако се плъзне с тая скорост и се тресне в мантинелата,не е невъзможно да изкриви джантата,ма си е каръщина да го еба

иначе за спойлерите,не е сложно да ги поломиш.
аз си счупих кила с един зелен гущер Smile Smile Smile Smile даже не съм и падал Smile
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1040



Ел. поща
« Отговор #9 -: януари 13, 2018, 00:10:40 »

всъщност на него му се струваше, че е паднал бързо, но аз карах с него и беше с 40... проблема беше че мотора отскочи и падайки се повлече и едновременно предната гума се запъна в тротоара и от там направо се сломи всичко. Просто нямаше късмет мотора
Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: горска пръчка
Публикации: 719


Who can stop the Cop


« Отговор #10 -: януари 13, 2018, 11:40:43 »

Едва ли има 20 годишен мотор, който да не е падал.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1040



Ел. поща
« Отговор #11 -: януари 13, 2018, 11:56:28 »

Има ...с кош
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1787


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #12 -: януари 13, 2018, 12:12:22 »

Има ...с кош
Smile Smile
Активен
bocmana77
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: honda XL 700
Публикации: 195


Ел. поща
« Отговор #13 -: януари 13, 2018, 15:07:00 »

Аз щот"много"внимавам даже в гаража си го помлях.(огледало,спойлер,резервоар)
Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: горска пръчка
Публикации: 719


Who can stop the Cop


« Отговор #14 -: януари 14, 2018, 16:02:42 »

Предпочитам падали, за да съм сигурен какво взимам. Последно се нахендрих с един излъскан и читав, та го бутах три седмици докато тръгна ...

пп С кош не съм падал, ама сигурно, защото не съм се качвал  Smile
Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Купуване на паднал мотор

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.088 секунди с 21 запитвания.