Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилСкутериТема: Мнения за Скутер 100-250 куб.см
Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мнения за Скутер 100-250 куб.см  (Прочетена 5177 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2818



Ел. поща
« -: декември 21, 2017, 17:16:02 »

Така..бос съм в скутерите(и не само), нонсъм се ориентирал към нещо в тоя диапазон,като бързам да уточня че не искам макси-та - имам си мотор за тая цел..
Трябва ми нещо мъничко и пъргавичко за ежедневния преход до работа,който е 7км в посока в час пик..
Допадат ми мнооо веспите,класическите,но бюджета твърдо е ограничен до 1000-1200 макс..
Предложения за модели и характерните им болежки за които да се оглеждам.
П.с.
Леонардо, кимко пийпъл,веспа..и каквото се сетите
Активен
Kris_inc
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha TDM 900
Публикации: 249



Ел. поща
« Отговор #1 -: декември 22, 2017, 11:43:50 »

Нищо не им разбирам и аз, но търси модели с големи гуми, за да обират по-добре неравности. Пример са Априлиа Скарабео и Honda Sh
« Последна редакция: декември 22, 2017, 11:46:21 последно от Kris_inc » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 518



« Отговор #2 -: декември 22, 2017, 11:55:03 »

В тези кубатури за возене стават, ама недей да очакваш пъргавина. Има едни китайски, дето са с ретровизията на Веспа. Ей го нов - ЦЪК Мисля, че предлагат вариант със смяна на кит цилиндър и бутало да си повишат кубатурата и съответно мощността, но пак е в рамките на няколко куци коня. Ако смяташ да оставаш цял, пак ще трябва да се екипираш с протектори и в този ред на мисли лично за мен поддръжката на още един мотор е безмислена.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2818



Ел. поща
« Отговор #3 -: декември 22, 2017, 12:47:39 »

Бе аз не искам втори мотор, а нещо машко,което да го провирам в трафика,но и да може да ме носи с жената по бушеварда бе да рискувам някой да ме челне с 80,щото аз повече от 40 не мога развия..
За размера на гумите знам..
Просто ако някой знае да обясни какво да гледам освен външния вид..
Как се проверяват вариатор,ремък при оглед?
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4020



Ел. поща
« Отговор #4 -: декември 22, 2017, 21:29:29 »

Бе аз не искам втори мотор, а нещо машко,което да го провирам в трафика,но и да може да ме носи с жената по бушеварда бе да рискувам някой да ме челне с 80,щото аз повече от 40 не мога развия..
За размера на гумите знам..
Просто ако някой знае да обясни какво да гледам освен външния вид..
Как се проверяват вариатор,ремък при оглед?
лично аз бих взел нещо 125 или 150,щот по-големите си харчат
джанти 16
китайци не,щото немат силичка,а точно тя е проблема при малките кубатури,еле па ако ще возиш и втори човек.марки бих ти препоръчал
хонда
сузуки
или по-запазени италянски
априля
джилера
пиаджо

гледаш външния вид да те кефи и да няма изполомени пластмаси
ако минеш през локва и оставя една следа е твоя
ремъка е около 40 лева
ролките са 10-20 лева
та ако не скърца,грома или не видиш нищо нередно,скачай.то частите му сравнено с моторите са без пари направо
някладки 5 евро примерно

не го вземай с идеята да го тунинговаш,че ще си отвисиш по сервизи

не си вземай ЕС Хаш 300,че ще изхвърлиш ТДМа Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
васко-57
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: honda Hornet, Suzuki VX-800, Honda ANF-125i
Публикации: 334



« Отговор #5 -: декември 22, 2017, 22:58:13 »

Да де, но за тези пари с SH-300 май само ще се снима, ама за едно карбураторно SH-150 стигат. Аз бях пред подобен избор преди 2 години, ама мотор дето не му се сменят скоростите ми се стори несериозен, та си купих едно папаки Хонда 125 Инова 2010г. Честно казано, разход над 2/100 не съм видял, но и вървежа е само за в центъра на града. Скорости над 80 км/ч не са недостижими (90-95-100) могат да се поддържат, но ускорението е нетърпимо. Две години ходех на дълго с папакито - около 1700-2000 км. (за прехода - 4-5 дни в Румъния), с по-малкия разход почти се покриваха нощувките, но загубеното време в път пречи да разглеждаш и да се кефиш на пътването. За градски мотор със скорости и минимален разход на гориво е почти без алтернатива (Ямаха Криптон 135, Сузуки Адрес 125 и Кавазаки Казе 130 са конкурентите).
Има съществена разлика в поддръжката на скутер и на папаки, и май тя не е в полза на скутера.
Иначе 3-4 пъти се качвах на Т-мах 500 и 530, ама това не е скутер, то си е мотор без скорости и 150-160 не са никакъв проблем, ама разход градско под 7-8 е недостижим.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2818



Ел. поща
« Отговор #6 -: декември 23, 2017, 09:58:41 »

Абе,нещо съм станал капризен..скорости не оскам..китан ми е улучил предпочитсните кубици( драснал съм до 250 за да не изпусна някоя оферта)  Smile
Начи,тва криптона не ме кефи..
Предпочитам скутерининс класически вид за да му туря и чергило,да си го джиткам и в студено, и в мокро..
Тия дни ходих да гледам и нови, и електрички..
Тоя хора не познават парите!!
Отделно,всичко е с ограничител за съответнаъа категория..
Признавам, гледам и китайците..
Някак си ново ми се кара,а цените са атрактивни:
http://m.dianamoto.com/LIFAN-125T-9A
Само за пример..
Преди 7-8 години карах един китаец, 50 кубиков..и тва вървеше доволно..и доколлото знам, още го карат( беше служебно)
Та, особено китан ся ще почне да ги плюе, но..давай,китане, плюй и споделяй що.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4020



Ел. поща
« Отговор #7 -: декември 24, 2017, 00:21:07 »

Абе,нещо съм станал капризен..скорости не оскам..китан ми е улучил предпочитсните кубици( драснал съм до 250 за да не изпусна някоя оферта)  Smile
Начи,тва криптона не ме кефи..
Предпочитам скутерининс класически вид за да му туря и чергило,да си го джиткам и в студено, и в мокро..
Тия дни ходих да гледам и нови, и електрички..
Тоя хора не познават парите!!
Отделно,всичко е с ограничител за съответнаъа категория..
Признавам, гледам и китайците..
Някак си ново ми се кара,а цените са атрактивни:
http://m.dianamoto.com/LIFAN-125T-9A
Само за пример..
Преди 7-8 години карах един китаец, 50 кубиков..и тва вървеше доволно..и доколлото знам, още го карат( беше служебно)
Та, особено китан ся ще почне да ги плюе, но..давай,китане, плюй и споделяй що.
аз ти казах,но ти не четеш.

купи си една ес хаш 300,обурудвай си я и ще изхвърлиш ТДМа.сам,без никой да те кара Smile Smile Smile Smile Smile

с двама от по над 100 кила,прави ускорение до 110 горе долу като тедеема,с голям джам отпред,няма студ,дъжд,вятър.летото с малък,да се почустваш рокер.куфар отзад и голям под седалката.едно покривало за краката и да вали,ти трябва само яке и каска,за да си сух.има и абс...абе,хонда е земи си Smile Smile Smile Smile Smile Smile

това можеш и на малката кубатура да обурудваш

иначе си вземи от типа като ес хаша не като бъргмана.там си по изправен и е по-удобно за из града,виждаш по-добре и са по-къси да се завираш между колите.

иначе ново китайче или ползван марков,мен не ме питай.аз имам сблъсък с китайските и не ща да ги гледам.
както ти казах,те са по-маломощни и това си е голям минус.

сузуки 125 прави ластици на кимко динк 150 все едно е спрел.

според мен не си вземай нещо ново или скъпо.колко по-малко ти пука за тоя кърпел,толкова по-добре.
Активен
Lancer4o
:)
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Aprilia Leonardo 300, Suzuki GSX-R 600 k4
Публикации: 1206



« Отговор #8 -: декември 24, 2017, 01:46:43 »

Aprilia SportCity 125/200  Very Happy
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2818



Ел. поща
« Отговор #9 -: декември 24, 2017, 07:08:00 »

Априлията е гледах..
И скарсабеото..
Забравяте нещо,което питах в началото

Аз модел мога избера, питам за характерни болежки..например на спорт ситито,скарабеото..
Sh-a  много париним търсят,китане, не се класира!
Ся,3000лева за скутер е просто абсурд!!
Затова и съм пуснал темата
Да кажете на какво да обърна внимание при моделите които предлагате.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4020



Ел. поща
« Отговор #10 -: декември 24, 2017, 09:51:52 »

Априлията е гледах..
И скарсабеото..
Забравяте нещо,което питах в началото

Аз модел мога избера, питам за характерни болежки..например на спорт ситито,скарабеото..
Sh-a  много париним търсят,китане, не се класира!
Ся,3000лева за скутер е просто абсурд!!
Затова и съм пуснал темата
Да кажете на какво да обърна внимание при моделите които предлагате.
за хондата и сузукито не знам да имат слаби страни.освен 125 със старт стоп системата на хонда,ма тя е нов модел.гледаш си нормалните неща за мотор,ма те по-принцип са си ок,та..
само внимаваш че има всякакви търгаши,един се опита да ми пробута едно 50 за 125,друг написал 7000км,като го видях,то на над 70 000,ако не и повече,ама пръснато бяла перла и тоя вика,чисто ново е Smile Smile Smile Smile

ама според мен тия лесно ще ги отсееш.
подръжката е 0 лева.като си пазарувах за мотора ,ми подаряваха разни неща за скутера,та...
моя му сменях маслото на 2000км,ловеше 800гр и му слагах,каквото ми е останало от колата.за въздушен филтър си купих едно парче омаслен дунапрен и си изрязах няколко.маслен филтър беше стотинки.сложих му иридиева свещ,ма те кака,само що имаше за тоя модел

с мен харчеше 3,5 на сто,сметай че това му е максимума Smile Smile Smile Smile


https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51513078692064031&slink=5lnw63 те това е на добра цена,ма не съм го оглеждал щателно
Активен
Lancer4o
:)
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Aprilia Leonardo 300, Suzuki GSX-R 600 k4
Публикации: 1206



« Отговор #11 -: декември 25, 2017, 02:06:59 »

На СпортСити-то проблема му е, че много са им прегорели пластмасите на 90% от екземплярите в БГ. Иначе си е пиаджо двигател, карб, общо взето няма грижи.

Не ти предложих скарабеото, защото е с rotax двигател, а те страдат от разпределителен вал. Иначе са 4клапана и стрелят яко. Ама обичат да си правят главата компот.

Не знам как вървят цените на по-малките SH-и ама само хубави неща съм чувал за модела, от първия до последния без значение от кубиците.
Активен
sev80
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSXR 750 L5 ; HONDA CBR-1000 RR- 2014 ; APRILIA SPOTCITY 125-2009
Публикации: 548



Ел. поща
« Отговор #12 -: декември 25, 2017, 09:13:48 »

Аз също имам спортсити на Априлиа,моето е 125.Много съм доволен,особенно лятото в големите задръствания е супер.Предимството му е ,че е с големи гуми и дупките ги превзема по лесно.100-120 си ги подържа,гори малко.
Активен
polkut
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki KLR650, Piaggio X9 250cc
Публикации: 39



Ел. поща
« Отговор #13 -: януари 16, 2018, 14:16:21 »

За тея малки кубици да е и пъргав... малко трудно. Имаше едни gillera runner 180cc. До колкото знам вървят яко, ама са 2т и ще гори колкото лека кола. Другия вариант според мен е yamaha/mbk majesty 180cc инжекция. Карал съм такъв и е приличен скутер, става за 2-ма, икономичен е, инжекция е, евтини са (има ги за по 1000 1200лв запазени бройки). Това, което не ми хареса е, че е доста лек и возията му е гадна. Как ще познаеш дали вариатора и ролките са износени... Няма как много да се познае. За двигателя си знаеш какво да слушаш и гледаш. Относно трансмисията, ако дадеш газ и скутера започне да се форсира много, а в същото време потегля бавно, значи ролките или ремъка са износени. Може и съединителя да е износен и да започва да зацепва на по-високи обороти. Но в крайна сметка това са си консумативи и не са скъпи. Както ти е писал колегата по-горе ремък в зависимост от марката между 30 и 70 лв. Ролките между 20 и 40лв. съединителя може да му се налепи феродо за между 30 и 60лв при някой майстор. Централната пружина на съединителя (с времето умеква) и тя е между 15 до 40лв и така. Вариаторът не се износва толкова лесно. Трябва да е каран доста, че да има язви и да ти прескача, като качва ремъка, но това ще го разбереш след като отвориш капака на трансмисията. Само те съветвам, не купувай скутери от дечурлиги, щото обичат да правят разни мега яки "тунинги", барат ролки, жигльори, пружинки на съединители и кво ли още не, че да им върви повече скутерчето.
Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max
Публикации: 1320


пастафариански моТурист


« Отговор #14 -: януари 17, 2018, 00:09:06 »

Yamaha X-Max 250 (може и 400) Където и да съм ходил из европата е най-предпочитания градски макси скутер. И аз го имам такъв и го сменям единствено за по-нов от същия модел.

Да не съм голословен: На първо място отлична маневреност, пъргавина, тесен е и се вре между колите. Под седалката има огромен багажник - място да събереш почти една количка покупки. Ако не ти стигне - в краката има място за една раница с още 10 кила покупки. При това отзад остава място и за жената. Изключително практичен скутер. А и изглежда добре. Децата и техните майки го харесват като визия. Чак казват "Много хубав мотор!"  Smile
И още един плюс за X-Max: карам от 36 години, все пак трябва вече да знам кое ми харесва и кое не.
« Последна редакция: януари 17, 2018, 00:14:54 последно от бат Ицо » Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилСкутериТема: Мнения за Скутер 100-250 куб.см

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.485 секунди с 21 запитвания.