Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Kawasaki 636 2005 - Моля за малко помощ.
Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Kawasaki 636 2005 - Моля за малко помощ.  (Прочетена 515 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
hashkawa
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ninja 636 2005
Публикации: 9



Ел. поща
« -: ноември 14, 2017, 15:19:02 »

Здравейте, преди месец както си карах новата придубивка както и първи мотор, изведнъж ми светна лампичката за гориво след което и мотора заглъхна и изгуби мощност все едно не му достига гориво.. работише на 3 цилиндъра и нямаше мощност в големите предавки а на първа и втора скорост след рязко подаване на газ си връщаше ускорението но това само на първа и втора скорост . . На големите предавки просто нямаше мощност. Първото което направих е да му сложа добавка за почистване на инжектори и резултата беше нулев, След което почна едно отваряне на този мотор и едни мъки...

 Купих му нови Свещи иридиеви 35 лева бройката както и въздушен филтър,Смених всички тези неща и мотора запали на 4 цилиндъра както си му е реда.в Първите 1-2 минути работише чудесно без смяна на обороти, но след 40 градуса започна да губи и да качва обороти след което направо си угасна.. Чистих му бензиновата помпа също но нямаше никакъв резултат.. Искам само да поясня че му сменях маслото преди да се случи всичко това и долях с 300 400 грама повечко.. карах така към 150 километра и се получи това работене на двигателя с 3 цилиндъра...


 В момента мотора пали но след минута 2 почва да губи обороти долу горе след около 40 градуса както казах по горе и след много кратко каране започва да си ги губи оборотите монотонно и постоянно.От малък град съм и най близкият майстор е на 60 километра от мен,Моля за съвет от по опитните колеги какво да му погледна на мотора и къде може да е проблема евентуално, Мотора е Кавазаки нинджа 636 2005 година, успях да го карам само 2 седмици здрав и читав.... Едно благодарско предварително )
« Последна редакция: ноември 14, 2017, 16:00:28 последно от hashkawa » Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1451


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1 -: ноември 14, 2017, 16:18:55 »

Бензина читав ли е?
Сигурен ли си че свещите трябва да са такива каквито си сложил?
Има едно температурно число, което е важно...
Активен
Новак12
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xj600n
Публикации: 295



Ел. поща
« Отговор #2 -: ноември 14, 2017, 16:36:30 »

Здравей, на мен ми звучи като недостиг на бензин, има ли бензинов филтър, провери канала по който бензина достига до мотора! Не се шашкай нещо незначително е, но възпрепядства горенето.
Активен
hashkawa
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ninja 636 2005
Публикации: 9



Ел. поща
« Отговор #3 -: ноември 14, 2017, 17:05:19 »

Благодаря за отговорите ) До Колегата Skywlak , в момента мотора работи на 4 цилиндъра пали и държи обороти до като е студен може би благодарение на новите свещи които смених и веднага се видя разликата а ето какви са новите свещи




 Това ми препоръчаха от магазина като модел на свещи за моя мотор.

А ето и състоянието на старите





Новак12 Здравей Когато изкарах бензиновата помпа имаше филтърче на дъното на помпата, почистих много добре дъното както и филтърчето, Качих му оборотите и в момента трябва да работи на около 1400 на празен ход а тои си стой на 1000 1100 и ги качва ту до 1400 ту ги смъква, също и когато тръгвам има едно леко придърпване между 2000-3000 хиляди оборота,Не бих жалил средства за каквото и да е по мотора взимам  най доброто което има за него, просто не знам какво да погледна и какво да му сменя, новобранец съм и те първа се уча  ) а Канала до колкото го погледнах от резервоара до черната кутия която е под резервоара всички маркучи си бяха на мястото даже снощи точно това правех , клапаните които са под черната кутия с филтъра също ги погледнах отварят си се и се затварят и всичко е нормално.


« Последна редакция: ноември 14, 2017, 17:13:07 последно от hashkawa » Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2327



Ел. поща
« Отговор #4 -: ноември 14, 2017, 19:50:02 »

Първо, карбуратор ли е или инжекцион?
Иначе, след като поработи изапочне да прекъсва, извади свещите и ги снимай..заппюми и коя от кой цилиндър е
П.с.
Иначе щом работи добре докато загрее, или бедостиг на гориво, или бобина
Активен
hashkawa
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ninja 636 2005
Публикации: 9



Ел. поща
« Отговор #5 -: ноември 14, 2017, 20:18:02 »

Първо, карбуратор ли е или инжекцион?
Иначе, след като поработи изапочне да прекъсва, извади свещите и ги снимай..заппюми и коя от кой цилиндър е
П.с.
Иначе щом работи добре докато загрее, или бедостиг на гориво, или бобина

Здравей Apollo11, Мерси за отговора точно това ме интересуваше този признак към какво води, мотора се форсира сам  когато го запаля на студен двигател на около 1500 оборота за около 10 секунди, и след това оборотите падат до 1100 и почват да работят неравномерно из между 1500-1100 , преди да му кача оборотите мотора директно си гаснеше.
До тук разбирам че вариантите ми са из между ижекциона/бобини/налягане на помпата/ първо ще започна от бобините ще видя и свещите.
« Последна редакция: ноември 14, 2017, 20:21:25 последно от hashkawa » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4551


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #6 -: ноември 14, 2017, 20:22:29 »

Здравейте, преди месец както си карах новата придубивка както и първи мотор, изведнъж ми светна лампичката за гориво след което и мотора заглъхна и изгуби мощност все едно не му достига гориво.. работише на 3 цилиндъра и нямаше мощност в големите предавки а на първа и втора скорост след рязко подаване на газ си връщаше ускорението но това само на първа и втора скорост . . На големите предавки просто нямаше мощност. Първото което направих е да му сложа добавка за почистване на инжектори и резултата беше нулев, След което почна едно отваряне на този мотор и едни мъки...

 Купих му нови Свещи иридиеви 35 лева бройката както и въздушен филтър,Смених всички тези неща и мотора запали на 4 цилиндъра както си му е реда.в Първите 1-2 минути работише чудесно без смяна на обороти, но след 40 градуса започна да губи и да качва обороти след което направо си угасна.. Чистих му бензиновата помпа също но нямаше никакъв резултат.. Искам само да поясня че му сменях маслото преди да се случи всичко това и долях с 300 400 грама повечко.. карах така към 150 километра и се получи това работене на двигателя с 3 цилиндъра...


 В момента мотора пали но след минута 2 почва да губи обороти долу горе след около 40 градуса както казах по горе и след много кратко каране започва да си ги губи оборотите монотонно и постоянно.От малък град съм и най близкият майстор е на 60 километра от мен,Моля за съвет от по опитните колеги какво да му погледна на мотора и къде може да е проблема евентуално, Мотора е Кавазаки нинджа 636 2005 година, успях да го карам само 2 седмици здрав и читав.... Едно благодарско предварително )

Здравей колега!
Първо кажи от кой град си, може да се окаже, че някой знаеш колега е наблизо. Или да те насочим при кой доктор да го видиш.
Второ интересува ме на снимката със старите свещи най- дясната от кой цилиндър е?
( Токовете не са ми силна страна) С колко бобини е мотора? Ако знаеш тази дясната тъмната свещ от кой цилиндър е виж му и съответна бобина.
И пак провери маркучите от къде минават и да не би нещо в някой момент да ги затруднява.


П.П. От бобини или свещи мотора би трябвало да прекъсва и да губи 1-2 цилиндъра... Но ти казваш, че и сам се форсира? А като тръгне да гасне тази лампичка за бензина съветвали пак?
« Последна редакция: ноември 14, 2017, 20:34:38 последно от Grobarq » Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 2861



« Отговор #7 -: ноември 14, 2017, 20:57:29 »

Мотора е инжекцион,то е ясно (2005г е)! На таблото свети ли някаква лампа за грешка в "инжекциона/двигателя"? Принципно,като запали,трябва да вдигне оборотите и след като позагрее да ги свали до нормалните на празен ход! Да не би лампичката за гориво да е тази за диасностиката? Трябва да се види дали не дава някаква грешка,ако има режим на самодиагностика (диагностична букса,която се "закъсява" и диода/лампичката да мига в някаква последователност,показваща номера на грешката,която се проверява в мануала...)! Какво точно сте му отваряли на този мотор и за какви мъки става дума?
« Последна редакция: ноември 14, 2017, 21:01:51 последно от ildivvy » Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3104



Ел. поща
« Отговор #8 -: ноември 14, 2017, 21:02:44 »

Мотора е инжекцион,то е ясно (2005г е)! На таблото свети ли някаква лампа за грешка в "инжекциона/двигателя"? Принципно,като запали,трябва да вдигне оборотите и след като позагрее да ги свали до нормалните на празен ход!
според мен,ако не свети ще светне скоро тая за формула едно Ф1 както казваше един колега

хич не ми се иска да познавам,ма май си запушил инжектор

и според мен е най-добре да кажеш от къде си,да го погледне някой дето разбира
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4551


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #9 -: ноември 14, 2017, 21:21:48 »

според мен,ако не свети ще светне скоро тая за формула едно Ф1 както казваше един колега

хич не ми се иска да познавам,ма май си запушил инжектор

и според мен е най-добре да кажеш от къде си,да го погледне някой дето разбира

Влязох пак да пиша, щото се сетих за Роската няколко пъти казва тук, ЧЕ И инжекциона има синхрон.
Активен
hashkawa
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ninja 636 2005
Публикации: 9



Ел. поща
« Отговор #10 -: ноември 14, 2017, 21:30:58 »

Grobarq Здравей , най - близкия ми голям град е Варна, абсолютно не знам там при кого да отида, пък и съм мераклия сам да си го поправя този проблем, за свещите не мога да си спомня коя от кой цилиндър беше но факт е че мотора в момента работи на 4 цилиндъра а бобините са също 4, със 4 лули, а форсирането за което казах е само в началото в първите секунди когато запаля мотора студен, форсира се сам на около 1500 оборота на празен ход след което спира но беше така още когато го купих мотора, това форсиране го има за секунди след което спира, работи до около 40-50 градуса нормално без да мени обороти и след това почва неравномерната работа на двигателя но дори когато работи равномерно до като не е загрял оборотите стоят на около 1100 а аз съм ги вдигнал на около 1400 защото иначе угасва,  а лампата за бензина си ми светва нормално когато свърши бензина,мерси за отговора ще се ориентирам към бобините първоначално и ще споделя какво се е получило.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1451


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #11 -: ноември 14, 2017, 21:49:14 »

4 свещи НЕ значи 4 бобини.
В момента бензина ти е тъпкан с добавки. Или го изгори или го смени. Напълно възможно е да е запушен инжектор...но това с 1000 добавки нама да се оправи. Мисля си че това трудно ще го оправиш сам особено като нямаш и опит.
Инак за съвети бол.
Проверяваш нарягането на рейката-специален уред. Проверяваш искрата по цилиндрите. Останалите неща ке си трябва и диагностика....абе...не е толкова просто пък и аз..... Smile
Ако можеш остави го да пора0оти - някак и виж свещите. Това може да те насочи.към запушване или не.
За да елиминираш неравномерната работа на празен ход...заложи на бензина според мен
Активен
hashkawa
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ninja 636 2005
Публикации: 9



Ел. поща
« Отговор #12 -: ноември 14, 2017, 23:00:37 »

4 свещи НЕ значи 4 бобини.
В момента бензина ти е тъпкан с добавки. Или го изгори или го смени. Напълно възможно е да е запушен инжектор...но това с 1000 добавки нама да се оправи. Мисля си че това трудно ще го оправиш сам особено като нямаш и опит.
Инак за съвети бол.
Проверяваш нарягането на рейката-специален уред. Проверяваш искрата по цилиндрите. Останалите неща ке си трябва и диагностика....абе...не е толкова просто пък и аз..... Smile
Ако можеш остави го да пора0оти - някак и виж свещите. Това може да те насочи.към запушване или не.
За да елиминираш неравномерната работа на празен ход...заложи на бензина според мен

Skywlak Благодаря колега , имам към 5 литра свеж бензин и това с смяната на горивото ще го направя , искрата в свещите я проверих като и старите и новите първоначално си даваха искра . . Ако трябва синхрон на инжекцията или найстина е запушена те тогава ще го карам на майстор колкото и да не ми е удобно заради километрите... Благодаря на всички за вниманието )
Активен
Venci
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 578



« Отговор #13 -: ноември 14, 2017, 23:21:36 »

След загряване проблеми, а студен - работи? Я провери луфтовете на клапаните.
Активен
hashkawa
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ninja 636 2005
Публикации: 9



Ел. поща
« Отговор #14 -: ноември 14, 2017, 23:45:18 »

След загряване проблеми, а студен - работи? Я провери луфтовете на клапаните.
Venci Мерси за отговора , гледах ги но пак ще ги погледна специално за луфтове, дори когато е студен го няма това придърпване за което обяснявах между 2000-3000 хиляди оборота, абе кажи речи от паленето когато е студен в първата минута мотора си работи както трябда да е . . след това идва придърпването и неравномерната работа на двигателя когато загрее и най вече когато го подкарам иначе си стой и до 70 80 градуса пак губи обороти но само на моменти не постоянно както когато го подкарам . .
Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Kawasaki 636 2005 - Моля за малко помощ.

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.233 секунди с 21 запитвания.