Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Избор на 2Т ендуро?
Страници: 1 [2]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Избор на 2Т ендуро?  (Прочетена 1093 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 2859



« Отговор #15 -: септември 09, 2017, 20:00:29 »

... Онзи ден звънях в Еди. Трябва ми еди какво си за моето супермото. Отговора беше след 7 дни ще дойде...

За каква марка става дума? За КТМ ли?
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3098



Ел. поща
« Отговор #16 -: септември 09, 2017, 20:50:38 »

аз мотор от България мисля да пропусна.
постоянно виждам дори хора с пари,как спестяват стотинки за сметка на сигурноста си.просто още си мислят че е соца и можеш да сложиш шарнир от лада на голфа и да ти се размине.често дори майсторите го препоръчват по инерция понеже масово от тех се иска ремонт за без пари.

принципно искам ктм 530,ама покрай него загледах на клипчетата какво правят с тия двутактови машинки,та и аз се зарибих да пробвам.успех на колегата с покупката,а като дойде време и аз ще ви тормозя с теми като неговата.
Активен
draid
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 133



« Отговор #17 -: септември 09, 2017, 21:33:52 »

аз мотор от България мисля да пропусна.
постоянно виждам дори хора с пари,как спестяват стотинки за сметка на сигурноста си.просто още си мислят че е соца и можеш да сложиш шарнир от лада на голфа и да ти се размине.често дори майсторите го препоръчват по инерция понеже масово от тех се иска ремонт за без пари.

принципно искам ктм 530,ама покрай него загледах на клипчетата какво правят с тия двутактови машинки,та и аз се зарибих да пробвам.успех на колегата с покупката,а като дойде време и аз ще ви тормозя с теми като неговата.

То като гледам в момента какъв е избора в България и се отчайвам. Най-много накрая да намеря бус и да отида до Германия да взема от там. Иначе явно е че каквото и да се вземе ще трябва да се прави смяна. Да не говорим, че в България много хора и карат моторите до откат без да сменят каквото и да било по тях.
Активен
ivan_j
Ivan_J's Garage www.ivan-j.ga
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DR650SE, Honda XR250 Baja, Балкан 250, Балкан МПС, NSU OSL 251, Horex Regina 400, Lambretta Li150 s.1
Публикации: 2873


От кал да си, Иван да си!


WWW
« Отговор #18 -: септември 10, 2017, 08:43:48 »

То пък в Германия пълно с 2т хард ендуро мотори Smile
Ходи си купи Гас-ка от Испания, частите са по-евтини от на другите и по-старите модели са доказано здрави кучета.
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 920



WWW
« Отговор #19 -: септември 11, 2017, 08:22:46 »

За каква марка става дума? За КТМ ли?
Хускварна
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4143



« Отговор #20 -: септември 11, 2017, 13:46:25 »

Тука нещо много хард ендуристи се навъдиха и все разбират  Very Happy

Към автора:
- хард ендуро с регистрация са Ktm exc, Husky TE, Gas Gas EN мисля че беше....CR и YZ са крос, реигстрация няма, CRM и WR са ендуро вариантите но са 1-2 в БГ, така че едва ли ще намериш
- освен ако не живееш до гората или на 10-тина км, не е оферта да ходиш на ход - краш бавно с таралежките, заминава ти бензина, а и тия седалки не са направени за седене
-  за тоя бюджет можеш да вземеш нещо от 2000-2007г., Хиски ако е ще е от старите, преди да станат КТМ, така че според мен не е оферта
Тръси ЕХС или Гаска. Гаските все повече ги карат и съм виждал доста обяви за 3-4к с документи.

Аз карам SX250 2000г. в гората..крос е ама си става за грата, въпреки всички приказки - има страхотни ниски, лек е и нещотот което ми хареса в ктм-ите(250/300) е че можеш да регулираш отварянето на клапата в ауспуха - кога да отваря и колко бързо да се отвори напълно, което си е супер - кеф ти рязък мотор, кеф ти плавен. Като почнеш и да барникаш по настройките на карба и може всеки ден да караш различен мотор. Very Happy

Другото предимство на портокалите са частите- да вее за всичко има части, ама от Хонда и Сузуки чакам поне 2 седмици части, а в КТМ най-много седмица, пък и много от нещата ги има налични. В ибей също е пълно с чаркове за портокали, а за японците са много по-малко.

Като надежност и подръжка са еднакви нещата - буталото ти е около 200лв, с ганитури и т.н. да стигне 300. Най-скъпо е цилиндъра, ако е заминал трябва нов никасил, ама пак за 1000ка ще го направиш(с ново бутало). Вериги, венци, накладки....там е като на всеки мотор.

Иначе че окачването е важно си е така, но като за пишман мотористи като нас ти трябва да е работещо, със сменено масло и да не лопат лагери и няма да имаш проблеми, най-много едни пружини да сложиш за твоите кела и газ.



принципно искам ктм 530,ама покрай него загледах на клипчетата какво правят с тия двутактови машинки,та и аз се зарибих да пробвам.

гледай си клипчетата и ги махни тия 530-ки....много кела и много "сила" в гората не трябва
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3098



Ел. поща
« Отговор #21 -: септември 11, 2017, 15:49:48 »

аз 530 мисля на супермото да я правя,е може и за ендурце,ма не за кой знае колко хард.ама всичко живо казва 450 ехц,за това супермото.а гледам са еднакви килца,а по-голямата кубатура ме изкушава и така.
говорих и с един търговец на КТМ,каза че става без проблем,просто хората били свикнали с 450 Surprised Surprised Surprised
но казват че се усещали по-леки

де да знам,май без проба грешка и там няма да се мине

а двутактов е е за хард,просто за проба и ако не става,на пазара
чудех се даже дали да не е 125,ма не знам дали ще може да ме влачи че килцата ми не са малко
Активен
draid
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 133



« Отговор #22 -: септември 11, 2017, 21:04:03 »

Тука нещо много хард ендуристи се навъдиха и все разбират  Very Happy

Към автора:
- хард ендуро с регистрация са Ktm exc, Husky TE, Gas Gas EN мисля че беше....CR и YZ са крос, реигстрация няма, CRM и WR са ендуро вариантите но са 1-2 в БГ, така че едва ли ще намериш
- освен ако не живееш до гората или на 10-тина км, не е оферта да ходиш на ход - краш бавно с таралежките, заминава ти бензина, а и тия седалки не са направени за седене
-  за тоя бюджет можеш да вземеш нещо от 2000-2007г., Хиски ако е ще е от старите, преди да станат КТМ, така че според мен не е оферта
Тръси ЕХС или Гаска. Гаските все повече ги карат и съм виждал доста обяви за 3-4к с документи.

Аз карам SX250 2000г. в гората..крос е ама си става за грата, въпреки всички приказки - има страхотни ниски, лек е и нещотот което ми хареса в ктм-ите(250/300) е че можеш да регулираш отварянето на клапата в ауспуха - кога да отваря и колко бързо да се отвори напълно, което си е супер - кеф ти рязък мотор, кеф ти плавен. Като почнеш и да барникаш по настройките на карба и може всеки ден да караш различен мотор. Very Happy

Другото предимство на портокалите са частите- да вее за всичко има части, ама от Хонда и Сузуки чакам поне 2 седмици части, а в КТМ най-много седмица, пък и много от нещата ги има налични. В ибей също е пълно с чаркове за портокали, а за японците са много по-малко.

Като надежност и подръжка са еднакви нещата - буталото ти е около 200лв, с ганитури и т.н. да стигне 300. Най-скъпо е цилиндъра, ако е заминал трябва нов никасил, ама пак за 1000ка ще го направиш(с ново бутало). Вериги, венци, накладки....там е като на всеки мотор.

Иначе че окачването е важно си е така, но като за пишман мотористи като нас ти трябва да е работещо, със сменено масло и да не лопат лагери и няма да имаш проблеми, най-много едни пружини да сложиш за твоите кела и газ.

гледай си клипчетата и ги махни тия 530-ки....много кела и много "сила" в гората не трябва


Ами реалноживея в София, но родом съм от Самоков, а там гората е много близо до нас. Ясно ми е всичко съпътстващо карането с таралежки по асфалт, защото карах из гори и планини години наред. Поради лошо стечение на обстоятелствата спрях да карам, но това не значи, че съм загубил страстта към калта. Искам да регистрирам мотора, просто защото съм се разправял с идиоти и не ми се занимава отново.

Относно избора, то явно наистина ще се насоча към EXC, пък дали ще е 250 или 300, ще се реши след проба и в зависимост от това, какво е състоянието на мотора. Със сигурност ще търся мотор от 2000г натам. 
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4143



« Отговор #23 -: септември 12, 2017, 09:28:29 »

Относно избора, то явно наистина ще се насоча към EXC, пък дали ще е 250 или 300, ще се реши след проба и в зависимост от това, какво е състоянието на мотора. Със сигурност ще търся мотор от 2000г натам. 

Като тръгнеш да гледаш мотори, гледай номера на двигателя - първата цифра е годината, че доста продавачи лъжат в годините.
Моделите са няколко "поколения" 1998-2003, 2004-2007, 2008-2011.... но повечето части са заменяеми.
Ако имаш някакви въпроси пиши, аз доста съм ги разучавал преди да го взема.
Активен
draid
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 133



« Отговор #24 -: септември 12, 2017, 20:17:03 »

Като тръгнеш да гледаш мотори, гледай номера на двигателя - първата цифра е годината, че доста продавачи лъжат в годините.
Моделите са няколко "поколения" 1998-2003, 2004-2007, 2008-2011.... но повечето части са заменяеми.
Ако имаш някакви въпроси пиши, аз доста съм ги разучавал преди да го взема.

Ясно, благодаря много за насоките!
Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Избор на 2Т ендуро?

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.207 секунди с 20 запитвания.