Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: Скоростомери/километражи - ремонт / освежаване / реновация
Страници: 1 [2]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Скоростомери/километражи - ремонт / освежаване / реновация  (Прочетена 6593 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
enter
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Jawa 250 - 1958 / Yamaha XT600E 2001
Публикации: 308



« Отговор #15 -: януари 02, 2019, 16:04:54 »

Още един руски километраж СП8-А, върнат към живот.

Преди:



Километража е отварян, като оста на стрелката е счупена. В следствие на това стрелка опира в циферблата и не отчита. Както виждате
циферблата и стрелката не са оригиналните за модела. За щастие с подходящите инструменти повредата се оказа поправима. Последва
пълна профилактика на механиката, нов стикер на циферблата (оригиналния за модела), нова боя на километража и нова бяла гривна.
Естествено след ремонта на оста имаше нужда и от настройка на показанието на скоростомера. Ето го и резултата.

След:






Активен
enter
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Jawa 250 - 1958 / Yamaha XT600E 2001
Публикации: 308



« Отговор #16 -: януари 17, 2019, 16:15:52 »

Да ви зарадвам и с крайния резултат от вече монтирания километраж от:
 
Освежителен ремонт на скоростомер от MZ RT 125




Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1172



« Отговор #17 -: януари 17, 2019, 20:25:48 »

Браво!
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 246



Ел. поща
« Отговор #18 -: януари 18, 2019, 12:41:10 »

 Very Happy детайлни и красиви резултати. Колега за моята лична километражна драма ще се обърна на Л.С.
Активен
sevlievoben
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Shadow,Jawa 250 Perak
Публикации: 785



« Отговор #19 -: февруари 07, 2019, 21:31:45 »

Майстор си Ванка-браво! Mad
Активен
enter
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Jawa 250 - 1958 / Yamaha XT600E 2001
Публикации: 308



« Отговор #20 -: февруари 18, 2019, 15:14:03 »

Още един интересен проект с много добър резултат!

Клъстера е от Honda XL 125, 1987г.

Оборотомера за съжаление беше неспасяем, но километража беше върнат към живот.
Освен механичните ремонти има и малко козметика.

Ето и резултатите:

Преди:











След:











С нетърпение очаквам да го видя монтиран!
Активен
enter
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Jawa 250 - 1958 / Yamaha XT600E 2001
Публикации: 308



« Отговор #21 -: февруари 18, 2019, 15:37:21 »

И още един за почитателите на Веспа с "чисто нов" километраж на 77777км  Very Happy

Преди:



След:





Очаквам да го видя монтиран!
Активен
enter
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Jawa 250 - 1958 / Yamaha XT600E 2001
Публикации: 308



« Отговор #22 -: март 28, 2019, 09:56:54 »

Един скутер с табло голямо като за Харли....

Honda Jazz Scooter - Cluster / Speedometer

"Преди и след" освен почистването няма особенна визуална разлика.
Механично е приведен в топ състояние и километража вече работи и радва собственика!

Ето го и него







Интересното, което наблюдавам е разликата в предавателното отношени между японските и европейските пройзводители.
Активен
enter
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Jawa 250 - 1958 / Yamaha XT600E 2001
Публикации: 308



« Отговор #23 -: май 28, 2019, 13:52:34 »

Victoria V98 пройзводство около 1930г.

Един много интересен за мен проект, завършил с перфектен резултат и 100%-това работоспособност!

Етого и скоростомера:

Преди




След








Очаквам да го видя и монтиран!

Активен
enter
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Jawa 250 - 1958 / Yamaha XT600E 2001
Публикации: 308



« Отговор #24 -: май 28, 2019, 14:25:07 »

И от 30-те години на миналия век да се върнем към наши дни!

Клъстер от Triumph Tiger

Щупено стъкло и корпус, плюс 3 ушенца.

Следва махане на пластмасовото стъкло, фрезоване на канал за ново стъкло, изработка и напасване на новото боросиликатно стъкло.
Армировка на корпуса и ушенцата... никога няма да са здрави като оригинала, но и те не са остискали  Very Happy

Ето ги и резултатите!


Преди








След








Активен
enter
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Jawa 250 - 1958 / Yamaha XT600E 2001
Публикации: 308



« Отговор #25 -: юли 25, 2019, 15:19:56 »

Една "тежка" реставрация, с изграждане на нова стрелка и нов циферблат (стикер възстановен по оригинала).
Тук "немеца" направо се е олял от гледна точка на тънка ос на стрелката.
Буквално е дебела колкото косъм....
Уреда е амперметър от VolksWagen Transporter - T1 / 1966 година.

И малко резултати:

Преди:


След:


Активен
enter
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Jawa 250 - 1958 / Yamaha XT600E 2001
Публикации: 308



« Отговор #26 -: август 01, 2019, 12:50:35 »

Една Veglia Bressel почистване и нова гривна.
Овалните гривни се оказаха голямо предизвикателство, но вече и те са усвоени  Very Happy
Ето го и хубавеца:

Преди:



След:



Активен
AlexM
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 93



Ел. поща
« Отговор #27 -: август 01, 2019, 19:19:50 »

Страхотна работа.
Активен
enter
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Jawa 250 - 1958 / Yamaha XT600E 2001
Публикации: 308



« Отговор #28 -: август 05, 2019, 10:48:23 »

AlexM Благодаря!

Още един СП 8А, с нова визия  Very Happy
Видимо е отварян за ремонт, но за щастие без непоправими щети  Very Happy
След ремонта е готов за хиляди нови километри!

Преди:


След:



« Последна редакция: август 05, 2019, 11:05:26 последно от enter » Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: Скоростомери/километражи - ремонт / освежаване / реновация

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.065 секунди с 21 запитвания.