Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Ендуро за града и возене в гората
Страници: 1 2 [3]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Ендуро за града и возене в гората  (Прочетена 3193 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3990



Ел. поща
« Отговор #30 -: юли 15, 2017, 06:25:52 »

Китане, не се ослушвай, а идвай на сбирката ... и аз ще съм с КЛР!!! Smile Very Happy
за съжаление в момента съм далеч
а и работата със задния амортесьор се закучи
тоя дето взех бил от 600 кубиковия,па те били различни.
цигании не ми се правеха да го преправям,а стария май съм го разбил безвъзвратно,та не може да се прави.все пак слязох от върхът на планината със счупения.ако знаеш някой да продава на разумна цена казвай.

за съжаление колегата PULSE е много прав,дори доста смекчено описа масовия моторист.миналия месец видях една девятка на която собственика и 10 години не е намерил средства да и смени въздушния филтър.кара с парче дунапрен защипано между двете пластмаси на оригиналния.и това мотор дето всички ми го хвалят като безупречен.

за съжаление за малкото време прекарано из мотосредите на България,се потресох,колко малко хора знаят как се поддържа мотор и колко малко хора наистина го правят

Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #31 -: юли 16, 2017, 20:42:52 »

Ако въпроса е "ендуро за път и гора" трябва да е 600-650. Всички други 250-400 са повече гора отколкото път.
Активен
Judas_Priest
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: XX1100; (TDM 850, ETZ 251)
Публикации: 337



« Отговор #32 -: юли 21, 2017, 15:38:56 »

Надявам се форумната сбирка е минала добре и сте се разтъжили! Друго е човек да си види старите познати на живо не само тук Smile
Благодаря на всички за мненията и съветите.
Имах възможността и огледах единствената Ямаха ХТ350, която се продава с България и една Хонда XL600.
Колегата е прав, че за път си трябва кубатура, както е при Хондата. По-големият въртящ момент се усеща. Но тя освен повече въртящ момент има и повече вибрации и повече тегло. Не знам колко е реалната разлика в между двата може би около 30кг., но се усеща.
Та в моя случай и при моите представи за употреба ХТ-то пасва повече.
Ако има развитие ще пиша.

п.с. Илийка, два мотора си си взел, а до сега нито единият не съм видял  Very Happy
Хубаво е скоро да се видим, че най-малкото ако се разминем някъде да се познаем  Very Happy
Активен
Judas_Priest
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: XX1100; (TDM 850, ETZ 251)
Публикации: 337



« Отговор #33 -: май 10, 2018, 13:15:42 »

След почти година мълчание, изпълнена с епизодични и системни търсения на споменатият мотор мога с удоволствие да споделя, че той вече е на лице!
Yamaha XT350
Оказа се, че в България добри екземпляри трудно се намират. Затова реших и този път да разширя търсенето и сред немския пазар. От там се появи този екземпляр.
От вчера до днес вече имам с него 20км градско и 2км. лек черен път.
Удоволствието от управлението на 130кг машина с над 200мм ход на окчаването и 270мм клиренс е доста приятно  Very Happy







« Последна редакция: май 10, 2018, 13:18:06 последно от Judas_Priest » Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 217



Ел. поща
« Отговор #34 -: май 10, 2018, 14:15:49 »

 Very Happy Честито, много лек и идеален за целта изглежда на снимка. Не се вижда често по пътищата такава машина и ще си лесно разпознаваем.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5107


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #35 -: май 10, 2018, 20:17:36 »

След почти година мълчание, изпълнена с епизодични и системни търсения на споменатият мотор мога с удоволствие да споделя, че той вече е на лице!
Yamaha XT350
Оказа се, че в България добри екземпляри трудно се намират. Затова реших и този път да разширя търсенето и сред немския пазар. От там се появи този екземпляр.
От вчера до днес вече имам с него 20км градско и 2км. лек черен път.
Удоволствието от управлението на 130кг машина с над 200мм ход на окчаването и 270мм клиренс е доста приятно  Very Happy









Ти да не си взел още един гараж?? С този ти стават 5 мотора... Ижето го броя за 2  Very Happy Smile
Много далече живеем...не мо'ем се видим..
Баси....
А честита ти придобивка. Много да се слушате?
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3276



« Отговор #36 -: май 10, 2018, 20:43:05 »

Честито и от мен Радо! Купи си точно това,което търсеше! Радвам се,че си доволен! Има нещо странно в тези едно-цилиндрови машини! Някак усещането е като на едновремешните,"истински" мотори! Харизма,характер.. Surprised Сега да видим кои гори ще набележиш първо!

П.П. Друго си е с два мотора! Винаги има подходящ за пътя или пътуването,което "трябва" да са извърши!
Активен
Judas_Priest
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: XX1100; (TDM 850, ETZ 251)
Публикации: 337



« Отговор #37 -: май 11, 2018, 09:34:10 »

Благодаря!
Ами Илийка ти вече имаш едногодишен опит с два мотора, като се видим ще кажеш как е  Very Happy
Иначе нали се сещаш кое съм набелязал - част от това, което съм карал с колелото в гората  Very Happy Или иначе казано - близките родопи. Любо също спомена интересни идеи за преходи.
Батьовата, моторите са точно два и 1/5 от ИЖ-ко. Той е кооперативен мотор  Very Happy
Активен
PULSE
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 494


Ел. поща
« Отговор #38 -: май 11, 2018, 10:19:54 »

Много яко моторче, честито! Ако не е тайна, кажи какви парички ти излезе. Мислел съм да взема една такава пърпоретка за вилата, дори и не е нужно да я регистрирам. Едни рошави гуми да е по-проходимо и газ за гъби и малини Smile
Активен
Judas_Priest
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: XX1100; (TDM 850, ETZ 251)
Публикации: 337



« Отговор #39 -: май 11, 2018, 11:22:09 »

Този модел вървят от 1600 до към 4000лв. в зависимост от състоянието и пробега.
Щом не ти трябват документи, в Асеновград (преди 2-3 седмици) се продаваше предишният модел, с кръгъл фар. В идеално състояние според снимнките. Цената беше около 1200-1300 заради липсата на документи за регистрация. Ако ти представлява интерес обявата беше в мобилето.
Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Ендуро за града и возене в гората

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.074 секунди с 20 запитвания.