Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тях (Модератори: ЧЕФО, Ice_queen^^)Тема: Ново BMW R1200GS Заслужава ли си?
Страници: 1 2 3 [4]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Ново BMW R1200GS Заслужава ли си?  (Прочетена 5103 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2815



« Отговор #45 -: юни 13, 2017, 17:29:47 »


Ето офертите.  Цените за крайни с ДДС за базовите модели.  Всяка опция допълнително се заплаща.


Любопитно ми е да разбера откъде авторът е изнамерил тази картинка? В нея присъства К1300S, любимият ми мотор, а такъв вече не се предлага официално. Smile
Активен
IBenchev
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: XX
Публикации: 95



« Отговор #46 -: юни 13, 2017, 18:19:34 »

Предполагам от тук.

А това това би следвало да е най-актуално.
« Последна редакция: юни 13, 2017, 18:21:51 последно от IBenchev » Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 745



Ел. поща
« Отговор #47 -: юни 14, 2017, 06:03:29 »

Аз съм тираджия.  Сега съм даже в Германия.  Държат много високи цени и тук.  Да.  Офертата от БМВ беше цена около 32000лв със пакет динамик.  Наистина е голяма сума.  Но ако ше давам на половина на тази сума за мотор на 10години и 100000 и нагоре километра замислям се за нов.  Много ги карат из цяла европа.  Тук под 8000Е не видях такъв втора ръка 2007 година.  Не знам какво да реша.  Или да си докарам читав стария модел който е без ЛЕД и без водно или да си слагам главата в торбата.  


Послепис....няма опция да откажеш КАСКОто.

А защо просто не си вземеш нещо различно от BMW и не си слагаш главата в торбата ?
Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 861


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #48 -: юни 14, 2017, 07:47:08 »

А защо просто не си вземеш нещо различно от BMW и не си слагаш главата в торбата ?

Защото разбира от какво има нужда, не е необходимо да обиколи всички подобни и ...пак BMW  Very Happy
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 786



« Отговор #49 -: юни 14, 2017, 10:55:35 »

Аз съм тираджия.  Сега съм даже в Германия...  Или да си докарам...
Докато не станеш шеф на тираджии и/или като французите да имаш 40 дена отпуска не виждам кога ще го караш тоя мотор. Следи за запазен (1150 ако щеш) от някой, който е бил в подобна фаза, когато го е купувал, завърти два пъти до Хиндокуш и ако ти е недостатъчен - на бегом в магазина.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 745



Ел. поща
« Отговор #50 -: юни 19, 2017, 19:15:46 »

Защото разбира от какво има нужда, не е необходимо да обиколи всички подобни и ...пак BMW  Very Happy

Ако разбира нямаше да се двоуми, нямаше да пита тук... Или е от запалените БМВ фенове дето пита ей така да се намира в разговор и да преброи колко души ще му кажат "ДАВАААЙ, НАЙ ДОБРОТО Е БМВто" или няма да си купи нищо, или ще го купи и ще има тука ми чука, там ми тропа, гръмна му скоростната кутия, залита ми надясно, много съм доволен защото всеки път като ми се строши от БМВ много бързо реагират и му правят основен ремонт за 1 седмица.  Very Happy
...аз почти не познавам човек който дава много много пари за каквото и да било и се оплаква - винаги е много доволен, а като продължи да дава още пари за каране и ремонти и подръжка е още по-доволен. То е омагьосан кръг. Човек който знае какво иска - не пита, който не знае какво иска - пита и или всъщност не пита а си е наумил нещо или няма да си купи нищо.

Аз давам мнение против.
А сега обосновка на мнението ми:
1. МНОГО СКЪПО
2. Много пластмасово
3. със всеки следващ модел БМВ се отдалечават от адвенчър защото не може да си адвенчър с мотор който жизнено се нуждае от оторизиран сервиз иначе бутанье му е макята - защото всичко му е здраво, но управляващият блок е отчел грешка и не може да запали
4. БМВтата - не знам за новите ама старите млатят на желязо все едно си се качил на трактор не ама на стар струг и ако новите са така... язък му за цената.
5. Много е скъпо - за това което получаваш плащаш х2 ...и тук не е въпрос до пари а е въпрос до тъпотия ...който има пари кара Vincent, който има и иска да изглежда, че има - кара БМВ, Агуста, Панигале и разни други който в ревютата всяка трета дума е Awesome, cool, madness, wow, awesome. Гледаш 20минути и не можеш да разбереш какво става..

От практична гледна точка - БМВ е 0, от манияшка гледна точка може да му се даде 10 точки защото друго такова няма... Но човека не го познавам...
Активен
mikluho
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha: VMX 12 и TY 250
Публикации: 229


СЕЦАМ ЗА ЗДРАВЕ


WWW Ел. поща
« Отговор #51 -: юни 19, 2017, 20:57:27 »

Нищо скъпо няма в тая България , просто ние /аз де/ си нямаме пари.
Взе да ми писва от тоя прагматизъм ама аз съм си същия тъпак.
Едно да е евтин , после да е 200+ hp, ако е удобно да ми дават пари че "им" го карам!

 "Ял шопа цяла седмица постен боб. Последния ден аха да сипе последната купанка боба, така се бил
вмирисал че уауууу.
Рекъл си той:
 - Апни бобеца Мой и ще си сипеш една ракия!!!
Напънал се и го изял и се втренчил в шишето с ракия.
След 5 минутно взиране -
 - Ай са па глезотии , боб с ракия!?!"


Та сега се сетих че моята "гарга" най добре си грачи, изпотребвали са ми 1200 кубикови боксьори . Аййде де.
« Последна редакция: юни 19, 2017, 21:20:57 последно от mikluho » Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 861


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #52 -: юни 22, 2017, 10:31:39 »

Ако разбира нямаше да се двоуми, нямаше да пита тук... Или е от запалените БМВ фенове дето пита ей така да се намира в разговор и да преброи колко души ще му кажат "ДАВАААЙ, НАЙ ДОБРОТО Е БМВто" или няма да си купи нищо, или ще го купи и ще има тука ми чука, там ми тропа, гръмна му скоростната кутия, залита ми надясно, много съм доволен защото всеки път като ми се строши от БМВ много бързо реагират и му правят основен ремонт за 1 седмица.  Very Happy
...аз почти не познавам човек който дава много много пари за каквото и да било и се оплаква - винаги е много доволен, а като продължи да дава още пари за каране и ремонти и подръжка е още по-доволен. То е омагьосан кръг. Човек който знае какво иска - не пита, който не знае какво иска - пита и или всъщност не пита а си е наумил нещо или няма да си купи нищо.

Аз давам мнение против.
А сега обосновка на мнението ми:
1. МНОГО СКЪПО
2. Много пластмасово
3. със всеки следващ модел БМВ се отдалечават от адвенчър защото не може да си адвенчър с мотор който жизнено се нуждае от оторизиран сервиз иначе бутанье му е макята - защото всичко му е здраво, но управляващият блок е отчел грешка и не може да запали
4. БМВтата - не знам за новите ама старите млатят на желязо все едно си се качил на трактор не ама на стар струг и ако новите са така... язък му за цената.
5. Много е скъпо - за това което получаваш плащаш х2 ...и тук не е въпрос до пари а е въпрос до тъпотия ...който има пари кара Vincent, който има и иска да изглежда, че има - кара БМВ, Агуста, Панигале и разни други който в ревютата всяка трета дума е Awesome, cool, madness, wow, awesome. Гледаш 20минути и не можеш да разбереш какво става..

От практична гледна точка - БМВ е 0, от манияшка гледна точка може да му се даде 10 точки защото друго такова няма... Но човека не го познавам...

Подчертах повтарящите се неща. Като ги повтаряш не стават повече истина, само на пръв поглед поста изглежда пълен и аргументиран.

Прощавай, но от каква позиция даваш тези констатации? Имаш/карал/потдържал/ремонтирал си НОВИ Тенере,КТМ, Африка, GS и Мултистрада.
Казваш, че в Бултрако (примерно) са евтини бързи и разбират повече от другите (порови по обстойно)? Цените се различават в пъти?
мога още доста въпроси да добавя и за пластмасата, шума, офроуд поведения и т.н.

Да не помисли някой, че БМВ е най-доброто, НЕ, но едно от най-добрите.
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 786



« Отговор #53 -: юни 22, 2017, 16:12:26 »

Да не помисли някой, че БМВ е най-доброто, НЕ, но едно от най-добрите.

https://www.youtube.com/watch?v=FrxscwTIlyw

Активен
HellMan
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан МК-50; Yamaha TDM 850 4TX 1999
Публикации: 197


268805309
« Отговор #54 -: юни 22, 2017, 17:36:15 »

Докато не станеш шеф на тираджии и/или като французите да имаш 40 дена отпуска не виждам кога ще го караш тоя мотор. Следи за запазен (1150 ако щеш) от някой, който е бил в подобна фаза, когато го е купувал, завърти два пъти до Хиндокуш и ако ти е недостатъчен - на бегом в магазина.
Подкрепям това мнение. От известно време и аз обмислям 400 лв на месец, за нещо, за което дори нямам гараж и продължавам да се убеждавам, че докато някой не изкарва парите вместо мен, няма да има как да го карам.

Затова и се шегувам често, че като порастна ще си купя такова. Или Супер Тенере. И тогава вече ще се плануват маршрути свързани със седмици отсъствие и хиляди левове - поддръжка, път, граници, храна, спане, етц.

За три години не успявам да отида с TDM-а до морето или до Прага (макар и да му направих 20 к километра)... Този факт абсолютно обезсмисля мотор, който е проектиран 20 к да му ги правиш на един trip...

Като машина, в АутоБавария човекът, който ме запозна с модела го сумаризира много простичко: "Моторът има доста възможности и е удоволствие да се има и да се кара. Имам страшно много моторни километри. Но на 5-тото падане в някаква либийска пустиня с Adventure-a ми идеше да го заровя и никога повече да не го изкопая. Така че карай си TDM-a и си свиркай.".

Така че... ако си пораснал достатъчно, имаш едни излишни пари и имаш време да ги оправдаеш като инвестиция - действай Very Happy
(само внимавай с пустините Very Happy)
Активен
ivanko70
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: suzuki GSX 650 FA
Публикации: 45


« Отговор #55 -: юни 22, 2017, 20:54:05 »

Много се бях навил точно за този мотор, ходих в представителството във Варна, имат го с всички екстри готов за продажба за 31 000лв, с всичко що се сетиш като екстри, с отстъпките разбира се. Обясненията на продавача бяха пълни и цялостни, защото честно казано нямах почти никаква представа от машината. След това отидохме на тест райд, беше страхотно. Машината се държи уникално добре, като нивеляшка е, което много ми хареса на фона на моя спорт турист. Всички екстри които има са направо като космически, но наистина се управлява адски леко, няма клатения напред назад, компа на мотора се грижи да е на едно ниво, независимо от товара....абе наистина страхотна машина за човек, който иска да пътува по всякакви терени. Така че, ако имаш наистина желание отивай смело и пробвай, пък после каквото стане. Успех!!!
Активен
gazibarev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSXR 750 K5
Публикации: 334



Ел. поща
« Отговор #56 -: юни 22, 2017, 23:04:13 »

То не е само до желание.  В смисъл желанието го имам както и средствата за първоначална вноска и тези за лизинга.  Но като се замисля.... Това автокаско за 4 години оскъпява мотора с 50%. Вярно гаранция е но на каква цена?  И сега оглеждам из германия за втора ръка такъв.  Поне след 2014та.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4479


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #57 -: юни 22, 2017, 23:23:09 »

То не е само до желание.  В смисъл желанието го имам както и средствата за първоначална вноска и тези за лизинга.  Но като се замисля.... Това автокаско за 4 години оскъпява мотора с 50%. Вярно гаранция е но на каква цена?  И сега оглеждам из германия за втора ръка такъв.  Поне след 2014та.


Разума започна да надделява.
Тираджиите винаги сте на път. На този мотор веднъж годишно ако му се доближиш до максимума на възможностите ще е добре.
Дето се вика при производителя си... Все ще изскочи нещо...
Понякога се случва някой да не може да си плаща лизинга и лизингодателя си прибира возилото.Съответно го продава. Срещал съм такива коли из нашето мобилен. Може да има и такива мотори, тук или в немското...
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1107



WWW
« Отговор #58 -: юни 22, 2017, 23:31:36 »

Това автокаско за 4 години оскъпява мотора с 50%. Вярно гаранция е но на каква цена?  И сега оглеждам из германия за втора ръка такъв.  Поне след 2014та.


Каското на мотоциклет в България е.... просто няма смисъл да го коментираме изобщо....

Иначе защо не погледнеш и на острова нещо? (ако имаш път на там?)


£7,990.00 - при този нисък паунд има смисъл да се замисли човек...
на около 65 000км
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-R1200GS-TE-2014-40k-miles-Good-condition-Low-suspension-12-months-MoT-/132213219518?hash=item1ec885a0be:g:3SAAAOSw7GRZDG8q

Или някой за малко повече пари но с по малко навъртяни километи?!  Surprised  Принципно мотоциклетите в Англия са добре гледани... (но пък не са евтини като в Италия)
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1401


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #59 -: юни 23, 2017, 11:53:21 »

То не е само до желание.  В смисъл желанието го имам както и средствата за първоначална вноска и тези за лизинга.  Но като се замисля.... Това автокаско за 4 години оскъпява мотора с 50%. Вярно гаранция е но на каква цена?  И сега оглеждам из германия за втора ръка такъв.  Поне след 2014та.

Бях ти писал и преди, но ще повторя:
Помисли за кредит, с който да купиш мотора - така няма да се налага да плащаш каско. Лизинга също вкарва някакво оскъпяване. Просто наплюнчи молива и виж в двете схеми кое ти харесва и кое е.
Просто е
Активен
Страници: 1 2 3 [4]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тях (Модератори: ЧЕФО, Ice_queen^^)Тема: Ново BMW R1200GS Заслужава ли си?

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.314 секунди с 21 запитвания.