Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Yamaha R1 2006 въпрос
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Yamaha R1 2006 въпрос  (Прочетена 731 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Nikkocev
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZF-R1
Публикации: 11


Ел. поща
« -: юни 02, 2017, 08:40:32 »

След като вече сме с книжка и с екипировка идва момента за намиране и на първият мотор.Както се казва в заглавието на темата става въпрос за модела R1 на Yamaha.Ходих да оглеждам въпросния модел и на външен вид беше "приказен".Без каквито и да е забележки направо на кукла.Двигателът звъчеше отлично,макар и студен моторът запали с докосването на стартера.Но има едно нещо което ми направи много силно впечатление още с пристигането при мотора и ме притесни доста.На мястото кадето цилиндровата глава е свързана с двигателят част от гарнитурата липсваше и имаше "празнина" от порядъка на 0.5-1 мм.Болтовете с който се свързваше главата към двигателя по главините нямаха следи от отвиване или износване  НО НЯКАК СИ все едно не бяха от там.Двигателят и главата бяха чисто черни,а тези болтове бяха бели и дори не бяха никелирани или защитени по някакав начин.Мястото кадето лягаше главата на болтовете беше като "препилвана" за да може да се завият до край и се виждаше директно метала без след от боядисване там.Просто не изглеждаше те да са от там.Ако има собственици на въпросния модел много бих се радвал на 1 снимка от въпроснато място за да мога да преценя собственикът ли ме лъже в очите или проста така го е измислил японецо.Ако има и други запознати по темата моля да дадат мнение,много бих се радвал Smile Може и да ви се струва "тъп" поста но все пак става на въпрос за 1 мотор при мен и не ми се иска да изгърмя с 8000 лева за нещо в което после да си троша главата от яд Smile Smile
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 922



WWW
« Отговор #1 -: юни 02, 2017, 09:48:04 »

Нямаше ли по-мощни?
Тази спрялата R1-ца ще ти омръзне супер бързо!
Активен
v.dimitroff
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBF600 S
Публикации: 5


« Отговор #2 -: юни 02, 2017, 14:37:30 »

Интересно решение за първи мотор.
Активен
mikluho
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha: VMX 12 и TY 250
Публикации: 234


СЕЦАМ ЗА ЗДРАВЕ


WWW Ел. поща
« Отговор #3 -: юни 03, 2017, 09:13:24 »

Качи някоя снимка. Или ако е по София мотора дай адрес.

Нямаше ли по-мощни?
Тази спрялата R1-ца ще ти омръзне супер бързо!

Ниц , ха хах ах хах а . Колко па да е спряла R1  Smile

Интересно решение за първи мотор.

Кое да му е интересното. Стига Коцев да си го харесва и да му е удобен.
Навремето като си взех 600-ка какво стана ? Омаля ми за нула време , пребих се като куче с нея и приключих с асфалтови мотоциклети под един литър  Very Happy
Миналата седмица един колега ми даде да покарам една стара Кава 600 или 750 /не я знам точно/ , баси скучния мотор.
Абе всичко дето работи тихо и харчи малко не си е работа  Very Happy

И сега да не се почне лала ленд  Smile
« Последна редакция: юни 03, 2017, 09:16:13 последно от mikluho » Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 922



WWW
« Отговор #4 -: юни 03, 2017, 15:21:37 »

Естествен развой на събитията, причина - следствие.
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 809


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #5 -: юни 04, 2017, 18:59:37 »


Навремето като си взех 600-ка какво стана ? Омаля ми за нула време , пребих се като куче с нея и приключих с асфалтови мотоциклети под един литър  Very Happy

Абе всичко дето работи тихо и харчи малко не си е работа  Very Happy



Как така хем ти е омаляла,хем си се пребил с нея?Пребиването не е свързано с омаляването... или?..  Very Happy

Аз карам малолитражка..ама харчи доста и е шумна,пак доста..  Smile
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1195



WWW
« Отговор #6 -: юни 04, 2017, 20:06:00 »

Как така хем ти е омаляла,хем си се пребил с нея?

Като говорим за литрови пистарки....  сигорно се ражда тук там някой мега-талант за който бърза 600-ка е прекалено слаба (или пък просто често се вози с антураж и се храни добре  Smile ). Другата голяма истина е че сега лятото през ден има някой занитен на който мотора му е "прекалено слаб"... Примерно аз за себеси с тея ангели дето са ми главата и уменията дето нямам пробвах няколко пъти вървящи хилядарки и категорично разбрах че това не е за мен (ако искам да доживея до пенсия)  Smile Smile Smile


иначе по темата, на въпросния мотоциклет болтовете за "бели"(метални на цвят) и няма нищо нередно в това...  (най добре щеше да е ако имаше снимка... - така могат да се сравнят визуално)
Активен
mikluho
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha: VMX 12 и TY 250
Публикации: 234


СЕЦАМ ЗА ЗДРАВЕ


WWW Ел. поща
« Отговор #7 -: юни 04, 2017, 20:52:11 »

Още "пистарка" не съм имал и нямам мерак за пистов мотор.
Харесвам "голи" мотори и по възможност да са  тегави за каране и да ме е малко страх от тях Very Happy
А ако се чупи по често още по добре  Very Happy
Исках да кажа че не съм привърженик на идеята задължително да се почва с малка кубатура или там нещо леко. Всичко си е до собственика и желанието му да пази себе си и околните.
С 600-ката се пребих щото бях решил че съм бая задобрял  Surprised , ама се оказа че и към днешна дата съм си "гола вода".
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2353



Ел. поща
« Отговор #8 -: юни 04, 2017, 21:05:28 »

Ба, най-лошo де пада със скутер...колкото повече кубици и коне, толкова по-малко падсния..но пък качествени!  Smile
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1195



WWW
« Отговор #9 -: юни 04, 2017, 21:17:32 »

Харесвам "голи" мотори и по възможност да са  тегави за каране и да ме е малко страх от тях Very Happy
А ако се чупи по често още по добре  Very Happy
  Smile Smile Smile Smile Smile  мммда.... има логика и чар (ама пък младежда горе пита за PVC а там нещата са груби)

Ба, най-лошo де пада със скутер...колкото повече кубици и коне, толкова по-малко падсния..но пък качествени!  Smile
Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Казвал съм го и друг път, ако навремето се бях метнал на силен мотор (добре че нямах възможност) сега със сигорност нямаше да пиша тук  Smile , така съм се пребивал като куче и с балканчето и със скукер че сега като се сетя и лошо ми става... (което е стимулиращо когато знаеш как боли като се праснеш с 40-50км/ч и не ти се иска да разбираш какво е да се пльоснеш със 150км/ч)
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2353



Ел. поща
« Отговор #10 -: юни 04, 2017, 21:21:03 »

Виж ся..пааднах със 160..разминсх се ссмо с нстуртвания на 100%от тялото,, обърнатицнокти на краката и липсата на малко кожа на лявото бедро..
А паднах с колелото далечната 96..с 5км/ч и 3 седмици с амнезия, комоцио и нос под дясното пко  Smile
Вдичко е на късмет!
Активен
Nikkocev
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZF-R1
Публикации: 11


Ел. поща
« Отговор #11 -: юни 12, 2017, 22:14:15 »

Темата е безмислена вече.От днес съм собственик на 2004 Р1.
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 922



WWW
« Отговор #12 -: юни 13, 2017, 09:05:54 »

Честит! Карай с главата!
ПП
Обърни внимание на усъвършенстването на уменията. С този голям мотор ще ти е по-трудно от обикновенно.
В моторджийските среди се уважават уменията, а не колко е нова, лъскава или мощна и бърза машината както при колите!
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Yamaha R1 2006 въпрос

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.35 секунди с 20 запитвания.