Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗакони, Данъци, Застраховки, ТаксиТема: изисквания при регистрация на мотор
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: изисквания при регистрация на мотор  (Прочетена 2902 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Lambo_Rambo
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1


Ел. поща
« -: май 18, 2017, 23:36:47 »

Здравейте колеги имам интерес да закупя конкретен мотор, който е с документи, но никога не е бил регистриран в българия. Мотора е доста стар и в лошо козметично състояние (няма спойлери и тн), та въпросът ми е какво трябва да има по мотора за да мине регистрация в кат? Ясно е че трябва да има осветителна уредба, ясно е че ще има и резервоар, но как седи въпроса със спойлерите, слюдата, огледалата, калниците, клаксона, приборното табло (километраж, оборотомер..). Също фара, стопа и мигачите оригиналните за мотора ли трябва да са или просто някакви? Мотора е 250 кубика, трябва ли ми договор за покупко продажба пред нотариус? Ще съм благодарен за възможно най-прясна информация от първа ръка. Поздрави
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1421



WWW
« Отговор #1 -: май 19, 2017, 00:47:13 »

Здравейте колеги имам интерес да закупя конкретен мотор, който е с документи, но никога не е бил регистриран в българия.

Провери внимателно какво точно е положението с документите... (най добре иди в най близкия кат да питаш на място)

Тема: Прехвърляне на мотоциклет под 350 куб. см.  (но тя може да не е много актуална за теб, понеже не става ясно с какви документи е въпросния мотоциклет)
http://www.motoforum.bg/index.php?topic=40526.0

останалото е да го кажем така, мотоциклета трябва да е в състояние в което може да мине техически преглед (на някой места по света това значи дори да има светлоотразителче над/под номера) Но в България е малко по лежерно (и пак зависи от настроението на служителя)

Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1082


Ел. поща
« Отговор #2 -: май 19, 2017, 13:44:19 »

Мен са ме връщали заради огледала така че тях е задължително да ги има. Фара и стопа няма нужда да са оригинални, важното е да са закачени някакви. Скоростомера също мисля че е задължителен но и с един "електронен" от колело може да минеш, или с някакъв просто сложен на таблото, не е нужно да работи.
Активен
Chapanut
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Chapanut
Публикации: 2


WWW Ел. поща
« Отговор #3 -: ноември 22, 2017, 13:52:54 »

Благодаря за информацията. Ще бъда подготвен да взема шофьорска книжка.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4019



Ел. поща
« Отговор #4 -: ноември 22, 2017, 19:08:10 »

за съм регистрирал нов внос,без да го свалям от буса.
даже чичака ме прати мен да си търся номера на двигателя и рамата и да му ги диктувам от буса.той даже не се качи да погледне кво регистрира и има ли номера въобще.

та според мен е как случиш
Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: горска пръчка
Публикации: 729


Who can stop the Cop


« Отговор #5 -: ноември 23, 2017, 08:07:38 »

Сигурно са ти били изрядни документите Smile
« Последна редакция: ноември 23, 2017, 08:12:39 последно от madbatt » Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4019



Ел. поща
« Отговор #6 -: ноември 23, 2017, 18:55:00 »

Сигурно са ти били изрядни документите Smile
според мен,те освен документите друго и не гледат

веднъж ме питаха и къде съм го вкарал в БГ,все едно съм длъжен да знам ебаси Smile Smile Smile :-)ама тогава искаха и някакво мито да ми сложат Smile Smile Smile Smile :-)понеже съм бил над 120 киловата Smile
Активен
koceeeii
Мразя мишкарите!!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki VL 1500 LC
Публикации: 1421



« Отговор #7 -: ноември 24, 2017, 20:18:56 »

Тази година регистрирах 2 мотора, и двата пъти не съм ги свалял от ремаркето (туристическо ремарке с капаци и канати), в Пазарджик Very Happy
Моя беше нов внос, другия на сина ми беше с регистрация 125 куб. само с договор написан ръчно между мене и продавача. Very Happy Малко се плашех че няма да стане с този договор, но наистина е било така до 350 куб.
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1082


Ел. поща
« Отговор #8 -: ноември 30, 2017, 17:34:32 »

според мен,те освен документите друго и не гледат

веднъж ме питаха и къде съм го вкарал в БГ,все едно съм длъжен да знам ебаси Smile Smile Smile :-)ама тогава искаха и някакво мито да ми сложат Smile Smile Smile Smile :-)понеже съм бил над 120 киловата Smile
Мито се плаща ако го вкарваш от страна извън ЕС. За това са те питали. А отношение към мощност не знам дали има.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4019



Ел. поща
« Отговор #9 -: ноември 30, 2017, 19:55:49 »

Мито се плаща ако го вкарваш от страна извън ЕС. За това са те питали. А отношение към мощност не знам дали има.
беше преди повече от 10 години и тъкмо бяха махнали митата за колите под 120 или 130 киловата за вноса от европейския съюз.
и като му видяха документите ме засилиха с 4800 мито и аз съответно си тръгнах,щото и без това много много не спирам,не ли па 5000 за мито.

ама някакъв се сети да иде и да пита шефа на кат и той каза че мотоциклети и камиони са освободени въобще,та се върнах и си го регистрирах

е после се сурна целия кат да гледа матора,ама това вече от как бех минал регистрацията
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1620



« Отговор #10 -: декември 04, 2017, 14:02:55 »

Аз ще пропусна екшъна при регистрирането на двата Балкана, щото... Де*а ГАЗката с тоо малкиот кръгъл номер... Маце й малее...
Но имах интересен екшън с Голдуинга. Единия от тия на канала като се вторачи и като почна да лази около него - викам - що дириш бе човек? Он си трае. Викам - те тука те има табела с номера на рамата, дето се чете ясно и по-лесно от тоя отпред, те тука е номера на двигателя... Он си чопли нещо. Викам "има някакъв проблем с мотора ли? Да го връщам дордет е време..." и тоя изплю камъчето - имало внесени точно от тоя модел преди години, дето не им било платено митото и търсел да види дали и тоя е от същите. Викам - ма аз му имам копие от ирландския талон, договори, щуротии. Внесен е преди година. Показах му ги и миряса. Какъв е извода? Ако имате някакви други документи около МПСто, което регистрирате, могат да ви спестят време в подобни ситуации. При мен си беше чиста случайност - смених регистрацията в деня, в който го прехвърлих, та цялата бумащина беше в багажника (топ каса при повечето мотоциклети, ма тоя тролей си има баш багажник, дето не се маха).
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗакони, Данъци, Застраховки, ТаксиТема: изисквания при регистрация на мотор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.101 секунди с 21 запитвания.