Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Заварки по рамата - мнения
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Заварки по рамата - мнения  (Прочетена 2101 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 786



« -: май 09, 2017, 23:40:31 »

Мой приятел ме извика за оглед на бандит 600, 2003, на около 15 хиляди км.Реални.
Резултат:
- общо неподдържано състояние
- гуми с дот 2009
- верига невиждала мазане но заради малкото километри – сравнително здрави зъби отзад.
- ръжда отдолу, алуминия по двигателя в лошо състояние
- заварка по рамата в основата на долния кормилен лагер, или както там му викат в различните села.

Моят съвет е "Не", най-вече заради заварката. Ще се радвам да чуя други коментари.
Мотоциклетът не е в БГ, няма да се кара в БГ и приятеля ми е руснак.
Нецензурни коментари на руски са добре дошли.
Цената му е 1400 паунда

Въпреки заварката, може да се кара без ръце.












« Последна редакция: май 09, 2017, 23:52:05 последно от SimonX » Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1094



WWW
« Отговор #1 -: май 10, 2017, 00:16:11 »

Цената му е 1400 паунда
Нищо им няма на заварките, както и на корозията по алуминия (на острова е така...) и не ги считам за проблем

Обаче 1400 пари за това дърто магаре?

+ гуми - към 150-200
+ верига и зъбаци 100
тай като го гледам от това седене ще иска свещи, карбовете да се видят..  ако някъв супер мераклия сам да си ги прави пак трябва да си купи разни части и инструменти...
роуд такса и застраховката няма да ги споменавам тях си ги има всеки мотоциклет...

казвам го от личен опти, извадих един мотор от един кокошарник в Лондон, толкова неща имаше за правене... и най тъпото на острова е влагата... влиза по всякакви букси, контактори и прочие...

тя работата ще иде 1800-2000 паунда това НЕЩО да започне да се движи нормално?! 

За тези пари ще се намери къде къде по хубав мотоциклет. А това с тези километри му е последната грижа... аз като взех мотоциклет на 100 000мили от англичанин, подържан перфектно и прочие.... и мотора до ден днешен си върви без грижи....  2005г вярно 500cc ама пък с ABS за 600 паудна  Surprised  (и тукущо обслужен, в това число предница, лагери, задна гума и прочие)

Кажи му на бляда да не бърза, а спокойно без да бърза да разгледа и да си вземе някоя по модерна нова машинка пък и на повече километри без да се притеснява за това... и че тея пари за този скрап са безумни...  Surprised

едит: айде, не че скрап моторчето... или чак толкова лошо, просто за мен цената е нереално виска за това което е
« Последна редакция: май 10, 2017, 00:21:28 последно от Alexander3dartwork » Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 2814



« Отговор #2 -: май 10, 2017, 10:48:32 »

+1 за по-горното мнение!
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4430


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #3 -: май 10, 2017, 19:07:17 »

И аз подкрепям на 100% колегата Alexander3dartwork!
Ако е качествено направена заварката е най- малкия проблем. Сами се замислете колко чопъретки имат точно там интервенция в рамата. Моята бивша включително  Very Happy
Все пак интересно е защо се е наложила тази заварка? Може би някой много го е вдигал на задна... Surprised
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 786



« Отговор #4 -: май 10, 2017, 21:51:32 »

Мерси за мненията. Вероятно сегашния от мен разбра за заварката. Купил го е 2010 сложил му е чифт гуми и е минал 3000 км. Интервенцията не изглежда прясна. Има втори бандит 1250.
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1094



WWW
« Отговор #5 -: май 10, 2017, 21:54:15 »

Мерси за мненията. Вероятно сегашния от мен разбра за заварката. Купил го е 2010

Aко сте го харесали много, поне му направете еднa детайлна HPI проверка... 4-5кинт, но ако има записан инцидент с него да го видите... (предполагам го знаеш това, но го казвам все пак)
« Последна редакция: май 10, 2017, 21:56:55 последно от Alexander3dartwork » Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 786



« Отговор #6 -: май 10, 2017, 22:44:51 »

Ние не. Мисля моя човек се отказа. Иначе не ми е много ясна проверката, разгледах му само MOT history - то. Не сме в UK. Аз съм късал рамка в движение, точно под предишна заварка. Продавача се правеше на тъп - даже не знаеше кога го е купил. Иначе по ръба на грайфера изобщо не е начинаещ...
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Заварки по рамата - мнения

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.248 секунди с 20 запитвания.