Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: DIY Твърди куфари за пистарка  (Прочетена 4020 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 947



WWW
« -: април 24, 2017, 09:23:55 »

Реших, че искам дисаги за VTR-a, защото ми омръзна да пътувам с раница на гърба. Речено-сторено. Купих си текстилни полу-твърди дисаги и ги метнах върху мотора.
С голяма изненада открих ....ама никак не стоят добре... Smile
Вътрешната им страна опира на най-издадената част на опашката и ги кара да стърчат като "палатка" на нудистки плаж. Както и да ги въртях, не успяха да застанат добре.



Иначе, от страни не изглеждат зле.



Реших, че ако дисагите следват профила на опашката и мигача под нея ще изглеждат по-добре, а и ще използвам не малкото място което се намира между ауспуха , мигача и опашката.
За целта, с малко стиропор и монтажна полиуретанова пяна, която да ми даде формата на опашката, стана това.



Последваха много грозни сцени на рязане, китване и шкурене докато се се стигне до тук.











Всичко беше доволно полято с биричка, разбира се!
След като ми свърши бирата, стана ясно, че няма да шкуря повече. За да скрия несъвършенствата на творенията си, реших че ще ги облека в кевлар-карбонен плат.
И така, етап по етап, двата "хемороида", както ги нарича жена ми, започна да приличат на нещо.







След като смолата се втвърди, им отрязах капаци и изкорубих вътре съдържимото-пяна и стиропор. Снимки няма, защото беше бедствено положение. Стиропора се наелектризира и полепва по абсолютно всяка повърхност в досег.
След такава дейност, човек изглежда долу-горе така:


Това което излезе, освободи обем около 25-30л измерени на око.









Грубата работа свърши. Остава да оправя ръбчетата и задната страна. Трябва да си намеря и красиви неръждаеми пантички и ключалка.
Вътре мисля да залепя мокет.
Следва продължение  Very Happy
« Последна редакция: април 24, 2017, 09:27:42 последно от FIFO » Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1694


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1 -: април 24, 2017, 09:26:35 »

 apl
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2829



« Отговор #2 -: април 24, 2017, 09:48:38 »

Една е да го донагласиш, друго е да си го измислиш и направиш. Браво! Браво за моженето! Аз просто бих направил тръбни рамчици за поддръжка на дисагите, като рамки за куфари, ама не баш.
Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 904


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #3 -: април 24, 2017, 10:24:13 »

Реших, че ......
Следва продължение  Very Happy

Чудно начало, чакаме?
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 947



WWW
« Отговор #4 -: април 24, 2017, 11:07:33 »

Чудно начало, чакаме?
Чакаме да стане 2-ри май и потеглям за Корсика  Cool
Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 904


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #5 -: април 24, 2017, 12:05:55 »

Ясно беше, че не си намираш просто занимание. 2-ри е близо, не остана време.
Иначе дестинацията е чудна.
С най-добри пожелания и нескрита завист, приятен път.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4945


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #6 -: април 24, 2017, 20:05:03 »

Реших, че искам дисаги за VTR-a, защото ми омръзна да пътувам с раница на гърба. Речено-сторено. Купих си текстилни полу-твърди дисаги и ги метнах върху мотора.
С голяма изненада открих ....ама никак не стоят добре... Smile
Вътрешната им страна опира на най-издадената част на опашката и ги кара да стърчат като "палатка" на нудистки плаж. Както и да ги въртях, не успяха да застанат добре.



Иначе, от страни не изглеждат зле.



Реших, че ако дисагите следват профила на опашката и мигача под нея ще изглеждат по-добре, а и ще използвам не малкото място което се намира между ауспуха , мигача и опашката.
За целта, с малко стиропор и монтажна полиуретанова пяна, която да ми даде формата на опашката, стана това.



Последваха много грозни сцени на рязане, китване и шкурене докато се се стигне до тук.











Всичко беше доволно полято с биричка, разбира се!
След като ми свърши бирата, стана ясно, че няма да шкуря повече. За да скрия несъвършенствата на творенията си, реших че ще ги облека в кевлар-карбонен плат.
И така, етап по етап, двата "хемороида", както ги нарича жена ми, започна да приличат на нещо.







След като смолата се втвърди, им отрязах капаци и изкорубих вътре съдържимото-пяна и стиропор. Снимки няма, защото беше бедствено положение. Стиропора се наелектризира и полепва по абсолютно всяка повърхност в досег.
След такава дейност, човек изглежда долу-горе така:


Това което излезе, освободи обем около 25-30л измерени на око.









Грубата работа свърши. Остава да оправя ръбчетата и задната страна. Трябва да си намеря и красиви неръждаеми пантички и ключалка.
Вътре мисля да залепя мокет.
Следва продължение  Very Happy



Мноого интересна идея!
И ще я тестваш веднага до Корсика?
Аз бих добавил някакво гумено уплътнение на вратичките.

П.П.Странни бири пиеш Very Happy
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1335



WWW
« Отговор #7 -: април 24, 2017, 20:27:10 »

FIFO дали имаш идея от къде в България може да се купи качествена епоксидна смола (еветуално онлайн търговец) че в наше село.....

(то малко не му е точно тук мястото, ноо ако имаш желание може да разкажеш повече за материалите и начините на работа с тях, мисля че ще е итнересно)  Smile

причината да питам е че се мъча с нещо (изработка на едни детайли) даже си взех малко черен диолен и тн..
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2829



« Отговор #8 -: април 24, 2017, 20:42:24 »

Шоферхофер вайцен. Кво й странното? Мътна и с вкус на боза... Хаха. Вайценът ми е любим тип, а Weiser Hase e някъде на пиедестал. Пробвай Бе баварска вайцен все е благо.

Помисли за уплътнения, сложи пластмасови панти за вентилационни боксове, да ги търся ши? помисли за вътрешно изглажащо покритие, а не мокет.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3090



« Отговор #9 -: април 24, 2017, 20:47:17 »

Това нещо ще има ли някаква рамка,която да го стабилизира някак? Виждат ми се малко тънки и слабички,може би е заблуда,но...Ще издържат ли,като се натоварят и с багажа,пътуване,вибрации и т.н.?
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 947



WWW
« Отговор #10 -: април 24, 2017, 22:11:03 »

Отговарям в обратен ред.
Тънки са където няма нужда да са здрави - 2 мата. Където трябва да са здрави, може би малко прекалих и са 5 мата. Нищо де, може и да са малко по-тежки но, няма да ги нося на ръка.
Рамка вътре в тях няма да има. Ще бъде отвън захваната за мотора. По куфарите ще има само планки.
Шофер-а не ми е любима бира, но я харесвам. Пък и не е скъпа и я има на всякъде. Следващия фаворит ми е Лефе, а пък умирам за белгийската Дювел....трудно се намира обаче.
Уплътнения ще има. Пантички вече си купих от магазин за морско оборудване. Капсуловани, инокс....яката работа!
Относно смолите...в случая съм работил с епоксидна yd 515 с втвърдител cardolite ultra lite 2009 - 47% към смолата. Не съм фен на епоксидната смола, набира твърдост много бавно, но ми се наложи да я използвам защото другите\полиестерна, винилестерна и тн.\ са разтвор обикновенно в стирол....което означава че ще ми стопят макета от стиропор. Епоксидната е 100%-на и съответно нямам тези проблеми.
Така де, в началото за да заздравя формата използвах епоксидна, но после всичко останало е ламинирано с най-обикновенна полиестерна смола на Оргахим.
Иначе търговци колкото искаш. Има всичко, на всякакви цени. Не знам как стои въпроса с малки количества. Иначе търси търговци с представителства в България, не искаш да знаеш каква игра е да изпратиш каквато и ще да е течна химия по самолет....
Благодарско за пожеланието! Дет се вика, попътен вятър....и по-малко дъжд.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3090



« Отговор #11 -: април 25, 2017, 11:26:46 »

Ще ми е интресно да ги видя на мотора! Ще бъдат ли по-прибрани към него?
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 947



WWW
« Отговор #12 -: април 30, 2017, 15:15:12 »

Добавям няколко снимки на вече готовите куфари. Не ми се снимаше процеса, пък то няма и кой знае какво за снимане. поставяне на панти, ключалки, дупчене на поразия и тн...
Захватите станаха много готини и здрави, но забравих да ги снимам.



















Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4945


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #13 -: април 30, 2017, 18:01:25 »

Добавям няколко снимки на вече готовите куфари. Не ми се снимаше процеса, пък то няма и кой знае какво за снимане. поставяне на панти, ключалки, дупчене на поразия и тн...
Захватите станаха много готини и здрави, но забравих да ги снимам.






















 apl apl apl rulez1

Изглеждат като заводски!
Тествали ги вече?
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 947



WWW
« Отговор #14 -: април 30, 2017, 18:06:59 »

Да, тествах ги. Стабилни са на скорост, което ми беше голямото притеснение.
Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: DIY Твърди куфари за пистарка

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.269 секунди с 22 запитвания.