Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Електрическа Триколка срещу Кола
Страници: 1 2 [3]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Електрическа Триколка срещу Кола  (Прочетена 4171 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1421



WWW
« Отговор #30 -: април 13, 2017, 23:31:54 »

Просто далавераджиите трябва да доизносят дъртите бракми на Европа и като дойде време да доизносват дъртите електрички и тук ще се напълни. Въпрос на време е.

Toва ще рече че най малко 20-30години тук няма да видим електромобили в някакви значими количества....

иначе ето какво се твърди: В края на 2015 г. у нас са регистрирани 170 електрически превозни средства (В България се движат 15 автомобила Tesla, това сочат данни на браншовата организация Индустриален клъстер Електромобили)

*за хибридите няма "никаква далавера" понеже се водят с мощноста на бензиновия си двигател и си плащат данък и тн.......

 Surprised
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2500



« Отговор #31 -: април 13, 2017, 23:43:18 »

Еми толкова. Принципно във всичко се движим с около и над 20 години изоставане спрямо средните по-големина икономики в ЕС.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2010



« Отговор #32 -: април 14, 2017, 00:14:05 »

Toва ще рече че най малко 20-30години тук няма да видим електромобили в някакви значими количества....

иначе ето какво се твърди: В края на 2015 г. у нас са регистрирани 170 електрически превозни средства (В България се движат 15 автомобила Tesla, това сочат данни на браншовата организация Индустриален клъстер Електромобили)

*за хибридите няма "никаква далавера" понеже се водят с мощноста на бензиновия си двигател и си плащат данък и тн.......

 Surprised

Процента продажби на електрически автомобили в UK е под 1.5. 2015 е бил сигурно наполовина. Аз със кеф бих карал нещо като Twizy в града, ама дори да му намалят цената наполовина, пак няма да си го купя. И то не защото не мога да си го купя, а защото освен електричката, трябва да мога да ида на море, например с тая кола, а дори с Тесла не мога да ида без да зареждам по пътя. Така, че хем трябва да имам кола, хем да имам нещо такова за в града, което хич не е евтино. Не е въпрос само на лоби и на облекчения. В Норвегия се продават много. Продават се, защото горивата им са доста скъпи, нищо, че Норвегия има най-много петрол в Европа. И стандарта им е доста висок. Ама като изключиш Норвегия и още една, две държави в цяла Европа, пазарният дял на електричките е изключително мижав.
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1421



WWW
« Отговор #33 -: април 14, 2017, 01:09:05 »

Аз със кеф бих карал нещо като Twizy в града, ама дори да му намалят цената наполовина, пак няма да си го купя. И то не защото не мога да си го купя, а защото освен електричката, трябва да мога да ида на море, например с тая кола, а дори с Тесла не мога да ида без да зареждам по пътя.

Twizy даже не е кола ами се води в класа на атв-тата

Ако се абстрахирме от факта че по магистралата няма бързи зарядни (нещо което в един момент трябва да се промени) то ако ежедневно въртиш 400+ км то найстина Model S не е правилния избор (макар все пак да има опцията 100kWh и реален капацитет e зa 500+км или по скоро около 600)... Но както и да е... истината е че все още са доста скъпи и тн... Но в градове като Лондон където с двг-то трябва да плащаш £12 дневно за влизане в центъра то излиза сметката да имаш една такава кочина с малка батерия (100-200км от типа на Nissan Leaf)  Surprised   в този ред на мисли познавам един човек в България с депозит за Model 3 (предполагам че има и други)
 Surprised


Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2010



« Отговор #34 -: април 14, 2017, 08:23:29 »

Tesla P90 не може да стигне от София до Бургас без да презарежда. 600км, ама тия 600км са с условия и в Щатите, където ограничението на голяма част от магистралите е 65м/ч. Twizy го споменах, защото е евтин. За Leaf хич не мога и да си помисля.
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #35 -: април 14, 2017, 09:48:36 »

Ей, големи еколози се извъдихте. Айде, сега сваляйте спортните генерации, връщайте обратно изтърбушените катализатори и разкарайте командерите. Smile
Активен
Bozhilov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Narcine
Публикации: 9


Ел. поща
« Отговор #36 -: юли 11, 2017, 09:56:40 »

Малък ъпдейт, показващ функционалността:)

https://www.youtube.com/watch?v=7hKuXob-6WY
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 539



« Отговор #37 -: юли 11, 2017, 11:49:08 »

... иначе ето какво се твърди: В края на 2015 г. у нас са регистрирани 170 електрически превозни средства ...


Само в Слънчев бряг и Влас се движат няколко десетки електромобилчета, които може би влизат в тази статистика. Аз обаче не бих рискувал с такова возило да изляза извън града.
Активен
Bozhilov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Narcine
Публикации: 9


Ел. поща
« Отговор #38 -: октомври 05, 2018, 17:08:44 »

Здравейте, съживявам темата за да ви покажа малък напредък по нашия проект - скутера вече е двуколесен, спряхме се на тази доста по-позната и доказана формула Smile Все още има функционалността за сгъване обаче :
https://www.youtube.com/watch?v=eV3Las642yw








Активен
stan4o_12
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1814



« Отговор #39 -: октомври 05, 2018, 21:21:18 »

Три въпроса ако може-
Каква скорост развива?
Ъгълът на вилката не е ли много голям (остър) и при по-рязко завиване да става опасно?
Колко тежи скутера да е удобен за носене?
Пп. Ако това сте го направили в Бг -Евала! Sad Mad
Активен
Bozhilov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Narcine
Публикации: 9


Ел. поща
« Отговор #40 -: октомври 08, 2018, 09:40:08 »

Здрасти, Станчо.
Ето отговорите:
- Прав си за ъгъла. На прототипа е по-остър от желаното. Вече има няколко бройки готови с корегиран ъгъл. Иначе за управление е много лесно и се свиква бързо.
- 25 кг. е теглото. Не е удобно за дълго носене, но лесно се вкарва например в кола. На много места влиза лесно дори без да се сгъва.

Всичко освен мотора/гумите и батерията се прави в БГ - рамката в Пловдив, сглобява се в София.
Поздрави!
Активен
krasimir77
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA XJR 1300
Публикации: 579


Live to ride


« Отговор #41 -: октомври 08, 2018, 11:03:15 »

Супер изглежда!
Ако позволите няколко въпроса и препоръки.
Кога планирате да е на пазара и на каква цена?
Ако може да добавите опции за по-голяма батерия и по-мощен двигател за по-висока скорост и по-голям пробег.
И може да модифицирате ръчките по някакъв начин за да се регулират във височина, би било удобно.
На предното колело си сложете дискова спирачка. Не вярвам да е много по-скъпо, но е по-ефективно и по-ефектно.
п.п. Може ли линк към ФБ?
« Последна редакция: октомври 08, 2018, 11:07:59 последно от krasimir77 » Активен
Bozhilov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Narcine
Публикации: 9


Ел. поща
« Отговор #42 -: октомври 08, 2018, 16:47:21 »

Здрасти Красимир,

Вече имаме продадени няколко бройки/бета версии на прототипа. Възможност за по-голяма батерия има, но това оскъпява продукта. Имай предвид, че идеята на скутера е да можеш да го караш навсякъде вкл. вело-алеи и паркове и да не се нуждае от регистрация. (мощност > 500W и скорост > 25км/ч, трябва да се регистрира)
Има възможност за регулиране на седалката, за съжаление - не и на ръкохватките, а за дискова спирачка със сигурност сме помислили ;)

Ето links:
https://www.facebook.com/narcine.scooter/?ref=bookmarks
https://www.narcine.com/

Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Електрическа Триколка срещу Кола

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.133 секунди с 20 запитвания.