Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилStunts (Модератор: pipona)Тема: 30г. начинаещ с куп въпроси
Страници: [1] 2 3 ... 20   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: 30г. начинаещ с куп въпроси  (Прочетена 74002 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Lordini
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR 600 F4i / h22a5
Публикации: 65


-: търси >N< :-


« -: ноември 02, 2016, 14:20:08 »

Привет,
имам намерeние от следващият мото сезон да започна да се занимавам със STUNT.
Тъй като за момента опита ми с двуколесните машини е ограничен до BMX, няколко скутера и ATV-та и една Simson-ка.
Допреди няколко дни се заглеждах в 600cc машините и честно казано не знаех как точно ще успея
да се преборя с една такава, най-малкото винаги съм уважавал поговорката : "да бе мирно седяло, не би чудо видяло".

Както и да е тези клипове абсолютно ме убедиха, че 125cc не е за подценяване и ще ми гарантира много емоции :
Best Honda CBR125R Stunt

Best Stunts of Polish Stunt Cup 2015


Сега бих искал да Ви се представя накратко :

Кристиан Атанасов, 30г, гр. София, занимавам се с IT
Опита ми в екстремните спортове се изразява в Tournament Paintball-a, ако мислите че STUNT общността има големи проблеми бъркате се ...
В PB освен че трябва да се вадят по средно 200-400лв за пълноценни тренировки всеки месец не сте сам в мъката си ами трябва да има още минимум 7 човечета притежаващи Вашият ентусиазъм или по-голям и всички те да се организират за тренировки, турнири да им се изпише лист за освобождаване от домашни задължения пред половинките и тн и тн.
И тук намесваме сухите тренировки, ако ще се подготвя добро представяне на турнир трябват още едни 7-8 човека също толкова надъхани за да се организират мачове.
После идват проблемите с терена, бункерите, въздуха за зареждане на бутилките и всевъзможни други от омагьосаният кръг на спорта в БГ пространството.

За периода 2007 ~ 2012 хобито ми стъпи на около 15к.

Въпреки всичко към момента има отбор, който се бори успешно макар и в комбина със Сръбски състезатели да представя БГ школата по игрищата в Гърция, Румъния и др. държави. (Balkan Brothers)

Цялото това лирично отклонение е само за да Ви убедя, че напълно съзнателно се вкарвам в приключението наречено STUNT.


Сега имам няколко въпроса, на който не успях да си отговоря на 100% от форума и безкрайното количество изгледани клипове :

до колко влияе каската ( пистова, кросова ) или е най-вече на лично усещане и възприятие
ще си набавя пълен комплект екипировка, има ли групи в който се правят общи поръчки
(кожено яке, броня, налакътници, ръкавици, наколенки, обувки-ботуши)
също така бих разгледал варианти за втора употреба, може ли линк за някоя борса с маркова екипировка или поне някакъв списък с модели да знам какво да search-вам в ebay и тн.
къде си правите тренировки в София

за мотора :
какво е най-разпространено в БГ, има ли смисъл да гледам други варианти освен CBR 125,
ако остане да е този модел коя година е най-сполучлива за целите на STUNT-a ( бюджета е 2 - 2.5 лв )
къде мога да прочета повече относно подготовката на 125cc за STUNT, като финанси в каква сума се изразява тази подготовка ( труд и части )

Поздрави,
Крис
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2910



« Отговор #1 -: ноември 02, 2016, 14:34:31 »

Шегуваш се нали? То е все едно за първи път да влезеш във фитнеса да идеш при първата що годе заякнала батка и да го питаш как да станеш професионален бодибилдър. Не че ако си достатъно амбициозен и последователен няма да успееш ама научи се да караш първо все пак.
Активен
award
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1000 RR 06
Публикации: 617


Еволюция - от 4 крака на 2, от 4 гуми на 2 !!!


« Отговор #2 -: ноември 02, 2016, 17:13:39 »

Стънта е висш пилотаж при моторите и това не е за всеки ! Първо покарай малко мотор нормално, пък чак тогава почни с опитите да го кантариш да видиш въобще дали е за теб. Не съм чувал стънтер да се занимава със 125. Всички такива карат 600, защото са по леки, и имат достатъчно мощност. Едни от най разпространените модели за стънт примерно е кава 636 от 2003.Обикновено гледат да са инжекциони заради проблема изтърване - карбуратори! Само мотора ти дори и без документи отива на 4-5к лева. По него после имаш доста работа и разходи, за да го направиш за стънт, това са клетка за двигателя, право кормило, задна спирачка на кормилото, заден пиньон 65+ зъба и т.н. .... все скъпи неща.
Не ме разбирай погрешно аз не разбирам от темата, просто говоря отгоре-отгоре. Като правило със стънт се занимават мотористи които доста сериозно усещат машините си и това е наистина висш пилотаж, изисква доста време, падания и бензин !

Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5784


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #3 -: ноември 02, 2016, 17:57:40 »

Привет,
имам намерeние от следващият мото сезон да започна да се занимавам със STUNT.
Тъй като за момента опита ми с двуколесните машини е ограничен до BMX, няколко скутера и ATV-та и една Simson-ка.
Допреди няколко дни се заглеждах в 600cc машините и честно казано не знаех как точно ще успея
да се преборя с една такава, най-малкото винаги съм уважавал поговорката : "да бе мирно седяло, не би чудо видяло".

Както и да е тези клипове абсолютно ме убедиха, че 125cc не е за подценяване и ще ми гарантира много емоции :
Best Honda CBR125R Stunt
Best Stunts of Polish Stunt Cup 2015

Сега бих искал да Ви се представя накратко :

Кристиан Атанасов, 30г, гр. София, занимавам се с IT
Опита ми в екстремните спортове се изразява в Tournament Paintball-a, ако мислите че STUNT общността има големи проблеми бъркате се ...
В PB освен че трябва да се вадят по средно 200-400лв за пълноценни тренировки всеки месец не сте сам в мъката си ами трябва да има още минимум 7 човечета притежаващи Вашият ентусиазъм или по-голям и всички те да се организират за тренировки, турнири да им се изпише лист за освобождаване от домашни задължения пред половинките и тн и тн.
И тук намесваме сухите тренировки, ако ще се подготвя добро представяне на турнир трябват още едни 7-8 човека също толкова надъхани за да се организират мачове.
После идват проблемите с терена, бункерите, въздуха за зареждане на бутилките и всевъзможни други от омагьосаният кръг на спорта в БГ пространството.

За периода 2007 ~ 2012 хобито ми стъпи на около 15к.

Въпреки всичко към момента има отбор, който се бори успешно макар и в комбина със Сръбски състезатели да представя БГ школата по игрищата в Гърция, Румъния и др. държави. (Balkan Brothers)

Цялото това лирично отклонение е само за да Ви убедя, че напълно съзнателно се вкарвам в приключението наречено STUNT.


Сега имам няколко въпроса, на който не успях да си отговоря на 100% от форума и безкрайното количество изгледани клипове :

до колко влияе каската ( пистова, кросова ) или е най-вече на лично усещане и възприятие
ще си набавя пълен комплект екипировка, има ли групи в който се правят общи поръчки
(кожено яке, броня, налакътници, ръкавици, наколенки, обувки-ботуши)
също така бих разгледал варианти за втора употреба, може ли линк за някоя борса с маркова екипировка или поне някакъв списък с модели да знам какво да search-вам в ebay и тн.
къде си правите тренировки в София

за мотора :
какво е най-разпространено в БГ, има ли смисъл да гледам други варианти освен CBR 125,
ако остане да е този модел коя година е най-сполучлива за целите на STUNT-a ( бюджета е 2 - 2.5 лв )
къде мога да прочета повече относно подготовката на 125cc за STUNT, като финанси в каква сума се изразява тази подготовка ( труд и части )

Поздрави,
Крис


Тук половината ненормалници в този форум са IT ...
Но ти ги отнесе всичките на абордаж!!! Smile
Сигурен ли си че не си камикадзе???
Ще ти го кажа така тук има мотористи с 20 годишен стаж, някои от тях едва ли се вдигали и 5 пъти мотора си на задна гума!
По простата причина че не се чувстват достатъчно подготвени да го направят!
Във всеки спорт за да бъдеш добър трябва да почнеш на много много млади години!Така е с пистовите състезатели и с кросови,така е с големите каратисти и  изобщо спортисти! Така е и със стънт майсторите!
Да ти припомня една друга българска поговорка "Ако ставаше с гледане кучето щеше да е най-добрия касапин"

П.П. изобщо не знам за какви игри тука се опитваш да обясниш, но стънта не е компютърна игра!
Активен
Lordini
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR 600 F4i / h22a5
Публикации: 65


-: търси >N< :-


« Отговор #4 -: ноември 02, 2016, 18:46:23 »

Oggie не не се шегувам, къде видя професионален стънт в моя пост ? Ще почна да се занимавам не значи, че търся състезания и профи реализация ...

award
Бърза справка в мобиле показва 4 машини, една от която изглежда доста добре за 4к. Но с 600cc работа нямам, искам да стартирам на 125cc с каквито се нагледах на доооста интересни каскади.

Grobarq
Компютърни игри казваш, мхм ето ти един линк :

https://www.youtube.com/watch?v=C86daygoFLQ&index=2&list=PL7523EA937EE2213B

Всичко което исках да кажа с примера за PB спорта е че имам достатъчно количество хъс и залепнало реле да преследвам адреналиновите си мечти ! Ще ти вметна още малко жокери за спортния ми хъс, донесохме първите медали за България от международен форум още през 2008. И не, не сравнявам управлението на мощна машина с тичане по терен и надстрелване с хората. Опитвам се да сравня двете лудости по друг параграф :
а. финанси (екипировка за tournament PB 3000лв, и после 200-400 на месец)
б. време за тренировки ( поне 16ч седмично )
в. адреналинова зависимост ( граничи с безкрайността )
Ако искаш ме разбирай право, ако искаш криво твоя воля ;).

Като цяло ми се струва, че не сте прочели до край или осмилили първият ми пост. Ако Ви се занимава и имате възможност да съдействате по някой от въпросите съдържащи се в последната му част, моля за това. Нека бъдем будни хора, на кратко не Ви питам как няма да стане и защо нямало да стане, питам Ви къде как и по колко трябва да инвестирам ( пари/време ) за да получа правилна подготовка и съвети, а от там положителни резултати ;).

И ми е интересно да разбера защо точно кантаренето Ви е в главата, има толкова много други баланси да се готвят преди него ...
Активен
OGN
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 85


« Отговор #5 -: ноември 02, 2016, 19:32:14 »

Братле, винаги съм се кефил на рали спорта. Там трябва да си истински мъжкар и голям карач! Само дето не се утрепах тая година...Ама така е, като мерака ми е повече от възможностите.

Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1566



WWW
« Отговор #6 -: ноември 02, 2016, 19:52:22 »

Тук половината ненормалници в този форум са IT ...
Aaaaa Гроби ша ма извиняваш ама имаме доктори, архитекти, е ся, има и такива като Китан Smile , а за БатИцо даже да не споменавам

Не съм чувал стънтер да се занимава със 125. Всички такива карат 600
Aбе то е ясно че 125cc няма как да е така атрактивно като 600cc, обаче от личен опит мога да кажа че човек му е по лесно да се пусне да прави глупости с лек мотоциклет.....  малката кубатура има само един минус е той е малка мощност.

Привет,
имам намерeние от следващият мото сезон да започна да се занимавам със STUNT.

Правилния път е от малка кубатура. Освен това малкия мотор няма да предизвиква такъв респект (и страх) в теб, ще го изтезаваш като загубен, вместо той да те плаши всеки път като се засили повече или просто загуби/получи рязко сцепление и тръгне на някъде...   Просто провери за това какво прави един мотоциклет подходящ за стънт (инжекция, мазане и тн..) някой модели имат слабости, други пък са лесни за модифициране и тн... 

Ако имаш желание изкарай си и един курс за А-категория (да си я имаш).

Успех!
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2910



« Отговор #7 -: ноември 02, 2016, 20:11:26 »

Oggie не не се шегувам, къде видя професионален стънт в моя пост ? Ще почна да се занимавам не значи, че търся състезания и профи реализация ...

Професионален не но тия момчета са виртуози това е ниво на владеене на машината далеч над възможностите на обикновен моторист. Аз имам доста години и километри зад гърба си но примерно преди няколко години гледах Ангиол Золтан на живо и трябва да ти кажа, че нямах ни най-малка идея как ги прави тоя човек тия работи. Дори въображението ми не работеше просто си седях отстрани като зрител. То за да си представиш нещо как работи и как се случва трябва поне стъпките да са ти подредени в главата и чак тогава да почнеш да се опитваш да го правиш. Тук във форума като че ли няма стънтъри главно сме обикновени мотористи. По-добре търси контакти с някой, който реално е подготвил машината си за стънт защото с обикновена моторетка нищо не можеш да направиш. Също така ти трябва човек с реален опит който на живо да ти покаже някой неща поне да почнеш от някъде в нета има много работи но в реалността е различно. В София има момчета които се занимават със стънт търси директен контакт с тях тук ще е само точене на локуми
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3502



« Отговор #8 -: ноември 02, 2016, 20:25:51 »

Тъкмо щях да пиша,но гледам,че Огито вече ти е разяснил нещата! Слушай го,така стоят нещата! Едва ли ще започнеш да правиш "стънт",ако преди това не можеш да караш нормално! Това отнема известно време,усилия,пари и т.н.
 Конкретно по твоите въпроси: нямаме групи за закупуване на каквото и да е,каската едва ли е толкова "важна" при стънта,стига да не е нещо супер евтино,група за трениране ще си намериш,трябва да навлезеш в тези среди явно...,мотора - не знаех,че става и с 125сс.Гледам,че повечето са 600сс и други подходящи модели! Иска се и   сериозно преправяне,има и що-годе готови/направени в мобилето,но не са за 2-2,5К...Едва ли ще намериш нещо написано за подготовката за стънт!
 Хубаво е,че имаш хъса и нагласата,но в случая,всичко става доста по-бавно,като време,дори да си готов с финансите! Не се сърди на колегите от форума! Всеки иска да помогне по своя си начин! Няма ли някакви Стънт-форуми,аз не съм търсил/виждал...?
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5784


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #9 -: ноември 02, 2016, 20:25:56 »

Oggie не не се шегувам, къде видя професионален стънт в моя пост ? Ще почна да се занимавам не значи, че търся състезания и профи реализация ...

award
Бърза справка в мобиле показва 4 машини, една от която изглежда доста добре за 4к. Но с 600cc работа нямам, искам да стартирам на 125cc с каквито се нагледах на доооста интересни каскади.

Grobarq
Компютърни игри казваш, мхм ето ти един линк :

https://www.youtube.com/watch?v=C86daygoFLQ&index=2&list=PL7523EA937EE2213B

Всичко което исках да кажа с примера за PB спорта е че имам достатъчно количество хъс и залепнало реле да преследвам адреналиновите си мечти ! Ще ти вметна още малко жокери за спортния ми хъс, донесохме първите медали за България от международен форум още през 2008. И не, не сравнявам управлението на мощна машина с тичане по терен и надстрелване с хората. Опитвам се да сравня двете лудости по друг параграф :
а. финанси (екипировка за tournament PB 3000лв, и после 200-400 на месец)
б. време за тренировки ( поне 16ч седмично )
в. адреналинова зависимост ( граничи с безкрайността )
Ако искаш ме разбирай право, ако искаш криво твоя воля ;).

Като цяло ми се струва, че не сте прочели до край или осмилили първият ми пост. Ако Ви се занимава и имате възможност да съдействате по някой от въпросите съдържащи се в последната му част, моля за това. Нека бъдем будни хора, на кратко не Ви питам как няма да стане и защо нямало да стане, питам Ви къде как и по колко трябва да инвестирам ( пари/време ) за да получа правилна подготовка и съвети, а от там положителни резултати ;).

И ми е интересно да разбера защо точно кантаренето Ви е в главата, има толкова много други баланси да се готвят преди него ...


Никакви парични инвестиции не могат да компенсират:
1.че си на 30г, а не на 10г когато в повечето случаи се запалват и раждат шампионите!
2.ако ставаше с пари всички с купени книжки щяха да са професионални шофьори!
3. опитваш се да полетиш преди да си проходил!
4.не е до инвестиции в машини, екипировка и т.н.Всички тук сме виждали мотористи с нови лъскави машини, екипировка последна мода, но не могат и не могат да се научат да карат. Въпреки желанието им.
5. ти изобщо не си се качвал на мотор ( нали правилно разбрах..симсон и скутер не се брои), как реши, че искаш стънт? От фимите?

П.П.Пишеш интелигентно и затова на всички ни стана интересно
« Последна редакция: ноември 02, 2016, 20:32:29 последно от Grobarq » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5784


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #10 -: ноември 02, 2016, 20:30:39 »

Професионален не но тия момчета са виртуози това е ниво на владеене на машината далеч над възможностите на обикновен моторист. Аз имам доста години и километри зад гърба си но примерно преди няколко години гледах Ангиол Золтан на живо и трябва да ти кажа, че нямах ни най-малка идея как ги прави тоя човек тия работи. Дори въображението ми не работеше просто си седях отстрани като зрител. То за да си представиш нещо как работи и как се случва трябва поне стъпките да са ти подредени в главата и чак тогава да почнеш да се опитваш да го правиш. Тук във форума като че ли няма стънтъри главно сме обикновени мотористи. По-добре търси контакти с някой, който реално е подготвил машината си за стънт защото с обикновена моторетка нищо не можеш да направиш. Също така ти трябва човек с реален опит който на живо да ти покаже някой неща поне да почнеш от някъде в нета има много работи но в реалността е различно. В София има момчета които се занимават със стънт търси директен контакт с тях тук ще е само точене на локуми

Преди време и аз гледах Стънър13 на живо...
Е разбрах, че въреки годините които съм карал мотор ( никога не съм се смятал за големия карач), все едно за първи път виждах мотор.
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1566



WWW
« Отговор #11 -: ноември 02, 2016, 21:00:28 »

офтопик  Smile

Е разбрах, че въреки годините които съм карал мотор ( никога не съм се смятал за големия карач), все едно за първи път виждах мотор.

Ти па кога си карал мотор изобщо? Нали уж само разни бръснаски столове и др такива 2-у колесни с неадекватна геометрия харесваше?  Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5784


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #12 -: ноември 02, 2016, 21:20:05 »

офтопик  Smile

Ти па кога си карал мотор изобщо? Нали уж само разни бръснаски столове и др такива 2-у колесни с неадекватна геометрия харесваше?  Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile


АлоооУУУ, шууу Confused Някои от бръснарските столове до толкова им бях овладял баланса,че с два пръста държах  лявата ръкохватка и можех да клекна до мотора отдолу да ровичкам примерно пружината на пачия крак  Very Happy
Сигурно ставам за стъндажия  Very Happy Smile




Oggie не не се шегувам, къде видя професионален стънт в моя пост ? Ще почна да се занимавам не значи, че търся състезания и профи реализация ...

award
Бърза справка в мобиле показва 4 машини, една от която изглежда доста добре за 4к. Но с 600cc работа нямам, искам да стартирам на 125cc с каквито се нагледах на доооста интересни каскади.

Grobarq
Компютърни игри казваш, мхм ето ти един линк :

https://www.youtube.com/watch?v=C86daygoFLQ&index=2&list=PL7523EA937EE2213B


И ми е интересно да разбера защо точно кантаренето Ви е в главата, има толкова много други баланси да се готвят преди него ...


Даваме ти кантаренето като най- лесен и постижим пример.
Повечето от нас са вдигали мотор на задна гума. Но за по няколко метра... Ако го караш примерно 50м е много добре.
И не сме ги вдигали защото:
1. Щадим си предниците, моторите ни не са пригодени за това.
( на времето с Ижето не ми пукаше, на доста светофари тръгвах на задна кифла  Smile )
2. За това се искат известни пътни условия.
« Последна редакция: ноември 02, 2016, 21:22:14 последно от Grobarq » Активен
stan__
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Cb-1
Публикации: 68


Карам градско


« Отговор #13 -: ноември 03, 2016, 00:13:56 »

За начинаещ малокалибрен е по-лесен за командване, но пък няма сила сам да се изправя.
Не съм проверявал, но мисля разликата в теглото на 125 и 600сс e по-малко от разликата в мощността им. Говоря на фантазия - повече съм програмист, отколкото стънър, макар и от двете да съм много далеч.

Преди години имах сблъсък с индивид който ми каза:
 - Ще си купя скъп компютър, че искам да стана програмист и да напиша по-яка програма от Windows... 

Питането ти ми припомни тая случка, макар твоето желание да ми изглежда по-абсурдно!

Успех.
Активен
Lordini
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR 600 F4i / h22a5
Публикации: 65


-: търси >N< :-


« Отговор #14 -: ноември 03, 2016, 01:30:52 »

Благодаря за инфото и съветите.

Открих малко по темата с цените, Link ( това е мотора от първият клип ) 5500 zł са към 2500лв, което ми влиза в бюджета, но се предполага че ще трябва да го разширя още малко.

Писах в stuntbulgaria форума, но за момента няма отговор.
Активен
Страници: [1] 2 3 ... 20   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилStunts (Модератор: pipona)Тема: 30г. начинаещ с куп въпроси

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.382 секунди с 21 запитвания.